10 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

L’EMT de València contractarà a un total de 300 conductors

L'Empresa Municipal de Transports (EMT) de València ha obert la inscripció per una borsa de 300 conductors i conductores que s'incorporaran progressivament a la plantilla al llarg dels pròxims mesos amb l'objectiu de millorar el servei d'autobusos municipal. Com a principal novetat, seguint el Plan d'Igualtat de l'empresa, per primera vegada en este tipus de borsa es reserva un 15% del total de les places a dones. Així que, qualsevol persona interessada tindrà des de les 17.00 hores de hui, dilluns 13 de novembre, fins al pròxim dissabte a les 17.00 per a presentar la seua instància de manera online a través de la pàgina web de l'EMT. Entre els requisits que es demanen es troben: estar en possessió del títol d'Educació General Bàsica o anàleg, tindre el carnet de conducció de la classe D almenys, estar en possessió del Cap i disposar d'un mínim de 12 punts en el carnet de conducció.

Els aspirants hauran de passar una prova de personalitat eliminatòria, un examen teòric i proves psicotècniques. A més, entre els mèrits es valoraran els coneixements de valencià i anglés. Qui aprove i s'integre en la borsa definitiva passarà un reconeixement mèdic i una prova de conducció abans d'entrar a l'EMT. El regidor de Mobilitat Sostenible, Giuseppe Grezzi, ha destacat l'esforç de l'EMT per a contribuir a la creació de treball estable i de qualitat. En eixe sentit, ha recordat que «l'empresa ha incorporat els últims dos anys més de 200 conductors pels 78 que s'incorporaren entre 2010 i 2014».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures estables en la Comunitat Valenciana

Este dilluns es preveuen cels poc nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb boires al final del dia en el litoral nord. Mínimes a l'alça, màximes sense canvis i vent fluix.

Les víctimes de la DANA compareixeran en Les Corts 482 dies després

Les principals associacions de víctimes de la DANA compareixeran esta setmana en la comissió de Les Corts, 482 dies després del 29 d'octubre de 2024. Serà la quinta sessió, amb Álex Carabal el dilluns i amb Rosa Álvarez i Mariló Gradolí el dimarts, i una protesta prèvia.

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.