L’EMT de València contractarà a un total de 300 conductors

L'Empresa Municipal de Transports (EMT) de València ha obert la inscripció per una borsa de 300 conductors i conductores que s'incorporaran progressivament a la plantilla al llarg dels pròxims mesos amb l'objectiu de millorar el servei d'autobusos municipal. Com a principal novetat, seguint el Plan d'Igualtat de l'empresa, per primera vegada en este tipus de borsa es reserva un 15% del total de les places a dones. Així que, qualsevol persona interessada tindrà des de les 17.00 hores de hui, dilluns 13 de novembre, fins al pròxim dissabte a les 17.00 per a presentar la seua instància de manera online a través de la pàgina web de l'EMT. Entre els requisits que es demanen es troben: estar en possessió del títol d'Educació General Bàsica o anàleg, tindre el carnet de conducció de la classe D almenys, estar en possessió del Cap i disposar d'un mínim de 12 punts en el carnet de conducció.

Els aspirants hauran de passar una prova de personalitat eliminatòria, un examen teòric i proves psicotècniques. A més, entre els mèrits es valoraran els coneixements de valencià i anglés. Qui aprove i s'integre en la borsa definitiva passarà un reconeixement mèdic i una prova de conducció abans d'entrar a l'EMT. El regidor de Mobilitat Sostenible, Giuseppe Grezzi, ha destacat l'esforç de l'EMT per a contribuir a la creació de treball estable i de qualitat. En eixe sentit, ha recordat que «l'empresa ha incorporat els últims dos anys més de 200 conductors pels 78 que s'incorporaren entre 2010 i 2014».

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.