L’EMT de València contractarà a un total de 300 conductors

L'Empresa Municipal de Transports (EMT) de València ha obert la inscripció per una borsa de 300 conductors i conductores que s'incorporaran progressivament a la plantilla al llarg dels pròxims mesos amb l'objectiu de millorar el servei d'autobusos municipal. Com a principal novetat, seguint el Plan d'Igualtat de l'empresa, per primera vegada en este tipus de borsa es reserva un 15% del total de les places a dones. Així que, qualsevol persona interessada tindrà des de les 17.00 hores de hui, dilluns 13 de novembre, fins al pròxim dissabte a les 17.00 per a presentar la seua instància de manera online a través de la pàgina web de l'EMT. Entre els requisits que es demanen es troben: estar en possessió del títol d'Educació General Bàsica o anàleg, tindre el carnet de conducció de la classe D almenys, estar en possessió del Cap i disposar d'un mínim de 12 punts en el carnet de conducció.

Els aspirants hauran de passar una prova de personalitat eliminatòria, un examen teòric i proves psicotècniques. A més, entre els mèrits es valoraran els coneixements de valencià i anglés. Qui aprove i s'integre en la borsa definitiva passarà un reconeixement mèdic i una prova de conducció abans d'entrar a l'EMT. El regidor de Mobilitat Sostenible, Giuseppe Grezzi, ha destacat l'esforç de l'EMT per a contribuir a la creació de treball estable i de qualitat. En eixe sentit, ha recordat que «l'empresa ha incorporat els últims dos anys més de 200 conductors pels 78 que s'incorporaren entre 2010 i 2014».

Últimes notícies

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.