L’EMT de València contractarà a un total de 300 conductors

L'Empresa Municipal de Transports (EMT) de València ha obert la inscripció per una borsa de 300 conductors i conductores que s'incorporaran progressivament a la plantilla al llarg dels pròxims mesos amb l'objectiu de millorar el servei d'autobusos municipal. Com a principal novetat, seguint el Plan d'Igualtat de l'empresa, per primera vegada en este tipus de borsa es reserva un 15% del total de les places a dones. Així que, qualsevol persona interessada tindrà des de les 17.00 hores de hui, dilluns 13 de novembre, fins al pròxim dissabte a les 17.00 per a presentar la seua instància de manera online a través de la pàgina web de l'EMT. Entre els requisits que es demanen es troben: estar en possessió del títol d'Educació General Bàsica o anàleg, tindre el carnet de conducció de la classe D almenys, estar en possessió del Cap i disposar d'un mínim de 12 punts en el carnet de conducció.

Els aspirants hauran de passar una prova de personalitat eliminatòria, un examen teòric i proves psicotècniques. A més, entre els mèrits es valoraran els coneixements de valencià i anglés. Qui aprove i s'integre en la borsa definitiva passarà un reconeixement mèdic i una prova de conducció abans d'entrar a l'EMT. El regidor de Mobilitat Sostenible, Giuseppe Grezzi, ha destacat l'esforç de l'EMT per a contribuir a la creació de treball estable i de qualitat. En eixe sentit, ha recordat que «l'empresa ha incorporat els últims dos anys més de 200 conductors pels 78 que s'incorporaren entre 2010 i 2014».

Últimes notícies

Un alt càrrec assenyala que Presidència va demanar la crida de Aemet filtrada de forma manipulada

El subdirector d'Emergències de la Generalitat declara davant el jutge que Presidència va sol·licitar la còpia de la crida entre Aemet i el 112 sobre la dana, la versió retallada de la qual es va filtrar després a la premsa, i detalla un procediment intern sense rastre documental formal.

L’oposició titlla de negoci el decret per a portar a València 220 obres de Sorolla

PSPV i Compromís critiquen la urgència del decret que permet a la Generalitat arrendar col·leccions culturals per a portar 220 obres de Sorolla, mentres PP i Vox ho defenen com una aposta per la cultura.

El Vila-real manté el seu ple de victòries de lliga en Montilivi davant el Girona

El Vila-real arriba a Montilivi amb un ple de cinc triomfs de lliga en les seues visites al Girona, inclosa l'última per 0-1 amb gol decisiu de Etta Eyong en el tram final.

Mazón reclama saber si seguix investigat en la causa judicial sobre la dana

Carlos Mazón defén que té dret a conéixer si continua sent investigat en la causa per la gestió de la dana en un jutjat de Catarroja i explica per què ha demanat personar-se en el procediment.

Alerta groga a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

La Aemet activa l'avís groc en tota la província de Castelló per fortes ratxes de vent del nord-oest i per fenòmens costaners durant la matinada del dimecres.

AMDComVal aposta per créixer més enllà de l’àmbit digital després de la celebració de la seua Assemblea General a Alacant

Així mateix, es va presentar la proposta econòmica per a 2026 i els seus pressupostos, i es va consultar els associats sobre la possible incorporació de nous membres de diferents segments, així com sobre una futura reforma dels estatuts

Vandalitzen el mural de l’IES Cabanyal dedicat a la científica Eva Nogales amb la frase ‘Oltra encobridora’

El mural de l'IES Cabanyal dedicat a la biofísica Eva Nogales apareix amb la pintada 'Oltra encobridora', un atac que la UPV condemna com a acte vandàlic contra la cultura i la ciència.

Cau a València una xarxa de robatoris de coure a empreses del transport ferroviari

Sis detinguts, cinc d'ells a la presó, per una sèrie de robatoris de cable de coure en la xarxa ferroviària de València que van afectar més de 700 trens i van causar importants danys econòmics.