12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

L’EMT de València contractarà a un total de 300 conductors

L'Empresa Municipal de Transports (EMT) de València ha obert la inscripció per una borsa de 300 conductors i conductores que s'incorporaran progressivament a la plantilla al llarg dels pròxims mesos amb l'objectiu de millorar el servei d'autobusos municipal. Com a principal novetat, seguint el Plan d'Igualtat de l'empresa, per primera vegada en este tipus de borsa es reserva un 15% del total de les places a dones. Així que, qualsevol persona interessada tindrà des de les 17.00 hores de hui, dilluns 13 de novembre, fins al pròxim dissabte a les 17.00 per a presentar la seua instància de manera online a través de la pàgina web de l'EMT. Entre els requisits que es demanen es troben: estar en possessió del títol d'Educació General Bàsica o anàleg, tindre el carnet de conducció de la classe D almenys, estar en possessió del Cap i disposar d'un mínim de 12 punts en el carnet de conducció.

Els aspirants hauran de passar una prova de personalitat eliminatòria, un examen teòric i proves psicotècniques. A més, entre els mèrits es valoraran els coneixements de valencià i anglés. Qui aprove i s'integre en la borsa definitiva passarà un reconeixement mèdic i una prova de conducció abans d'entrar a l'EMT. El regidor de Mobilitat Sostenible, Giuseppe Grezzi, ha destacat l'esforç de l'EMT per a contribuir a la creació de treball estable i de qualitat. En eixe sentit, ha recordat que «l'empresa ha incorporat els últims dos anys més de 200 conductors pels 78 que s'incorporaren entre 2010 i 2014».

Últimes notícies

El València no gana al Getafe en el Coliseum des de 2018

El València visita este diumenge al Getafe amb una ratxa sense victòries en el Coliseum des de 2018: quatre derrotes i dos empats, amb un 1-1 com a últim antecedent. El balanç allí afavorix al conjunt local.

L’Aeroport de València tanca 2025 amb rècord de 11,8 milions de passatgers

L'Aeroport de València ha tancat 2025 amb 11,8 milions de passatgers, un 9,6% més, i 93.110 vols. El mercat internacional va suposar tres de cada quatre viatgers.

El Vila-real va guanyar quatre i va empatar una en els seus sis ultimes visites al Betis

El Vila-real visita el Villamarín en la jornada 20 amb una ratxa recent molt favorable: quatre victòries i un empat en sis eixides. La ultima derrota va ser en 2022-23.

El PSPV acusa a Mompó d’atribuir-se assoliments en la reconstrucció del clavegueram sufragada pel Govern

El PSPV ha acusat a Vicent Mompó d'atribuir-se un lideratge en la reconstrucció del clavegueram danyat per la DANA malgrat que el finançament és íntegre del Govern. Sosté que la Diputació només presta assistència tècnica i amb retard.

La comissió de la DANA en el Congrés preveu citar a Feijóo el 27 de gener

PSOE i Sumar, amb majoria en la taula, impulsen la citació de Feijóo per a explicar quina informació va rebre sobre la DANA i les seues declaracions posteriors. La data prevista és el 27 de gener, pendent de confirmació formal.

Sindicats sanitaris exigixen diàleg i compliment d’acords a València

Satse, CCOO, UGT, CSIF, Intersindical Salut-IV i Simap es concentren de nou davant la Conselleria de Sanitat per a denunciar el bloqueig negociador. Reclamen implantar la jornada de 35 hores i reactivar pactes paralitzats, i avisen de més mobilitzacions si no hi ha avanços.

Schareina guanya la novena etapa de motos i Sanders arrabassa el lideratge a Benavides

Schareina s'ha adjudicat la novena etapa de motos del Dakar 2026, primera part de la marató. Sanders ha recuperat el lideratge i Benavides ha caigut al tercer després de cedir més d'11 minuts.

Schareina guanya l’etapa 9 del Dakar 2026 en motos i Sanders arrabassa el lideratge a Benavides

Tosha Schareina s'ha imposat en la novena etapa de motos del Ral·li Dakar 2026, primera mitat de la marató. Daniel Sanders recupera el lideratge i Benavides cau a tercer.