Marvel estudià la Ciutat de les Arts de València per a rodar ‘Spider-man: Lejos de casa’

 

No és la primera volta que un gegant del cine es fixa en territori valencià per a filmar una de les seues grans superproduccions. A pesar de tot, este dissabte hem conegut que Marvel va estudiar la ciutat de València per a rodar una de les seues pel·lícules més conegudes: ‘Spider-man: Lejos de casa’. 

 

La notícia l’ha donat a conéixer l’artista HenrikTamm, molt conegut per ser un dels grans dissenyadors de Marvel, que ha mostrat a través de les xarxes socials un dels dissenys d’esta pel·lícula que portava la batalla final del film fins a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València

 

 

El film, que va ser un gran èxit de taquilla, traslladava la història d’acció al continent europeu i centrava el seu argument en la lluita entre l’home aranya i l’antagonista ‘Misterio’, que podia donar vida a qualsevol d’objecte.

 

Precisament, en el disseny recreat es pot vore al malvat vilà sobrevolant els cels de València i donant vida al museu de les ciències Princep Felip, mentres que desenes de ciutadans valencians fugixen del museu, que cobra vida, per les fonts i les escales d’este conegut conjunt cultural

 

Finalment, l’escena va ser ambientada en el pont de Londres, amb un resultat molt diferent. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.

Ruixats amb tempesta i possible graníssol a l’interior de Castelló i màximes en descens

Este diumenge s'esperen ruixats amb tempesta i possible graníssol, puntualment forts a l'interior de Castelló, i un descens de les temperatures màximes en bona part de la Comunitat Valenciana.

Avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l’interior de Castelló i València

La Aemet activa l'avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l'interior de Castelló i del nord de València, amb el risc de graníssol i ratxes fortes de vent.

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.