Marvel estudià la Ciutat de les Arts de València per a rodar ‘Spider-man: Lejos de casa’

 

No és la primera volta que un gegant del cine es fixa en territori valencià per a filmar una de les seues grans superproduccions. A pesar de tot, este dissabte hem conegut que Marvel va estudiar la ciutat de València per a rodar una de les seues pel·lícules més conegudes: ‘Spider-man: Lejos de casa’. 

 

La notícia l’ha donat a conéixer l’artista HenrikTamm, molt conegut per ser un dels grans dissenyadors de Marvel, que ha mostrat a través de les xarxes socials un dels dissenys d’esta pel·lícula que portava la batalla final del film fins a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València

 

 

El film, que va ser un gran èxit de taquilla, traslladava la història d’acció al continent europeu i centrava el seu argument en la lluita entre l’home aranya i l’antagonista ‘Misterio’, que podia donar vida a qualsevol d’objecte.

 

Precisament, en el disseny recreat es pot vore al malvat vilà sobrevolant els cels de València i donant vida al museu de les ciències Princep Felip, mentres que desenes de ciutadans valencians fugixen del museu, que cobra vida, per les fonts i les escales d’este conegut conjunt cultural

 

Finalment, l’escena va ser ambientada en el pont de Londres, amb un resultat molt diferent. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.