Marvel estudià la Ciutat de les Arts de València per a rodar ‘Spider-man: Lejos de casa’

 

No és la primera volta que un gegant del cine es fixa en territori valencià per a filmar una de les seues grans superproduccions. A pesar de tot, este dissabte hem conegut que Marvel va estudiar la ciutat de València per a rodar una de les seues pel·lícules més conegudes: ‘Spider-man: Lejos de casa’. 

 

La notícia l’ha donat a conéixer l’artista HenrikTamm, molt conegut per ser un dels grans dissenyadors de Marvel, que ha mostrat a través de les xarxes socials un dels dissenys d’esta pel·lícula que portava la batalla final del film fins a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Very early on, we played around with ideas of setting the final Mysterio battle around Calatrava’s City of Art and Sciences in Valencia, Spain. In this unfinished concept, I painted one of the buildings “coming alive”. Note that Mysterio is a crude sketch in the sky. * * * * * #spiderman #spidermanfarfromhome #spidermanfilm #spidey #mysterio #marvel #marveluniverse #marvellegends #marvelcomics #marvelart #mcu #marvelcinematicuniverse #tomholland #peterparker #superhero #comics #marvelsuperheroes #digitalart #digitalartist #conceptart #conceptillustration #movie #art #illustration #action #avengers #avengersendgame #artistsoninstagram #henriktamm

A post shared by Henrik Tamm (@henriktamm) on

 

El film, que va ser un gran èxit de taquilla, traslladava la història d’acció al continent europeu i centrava el seu argument en la lluita entre l’home aranya i l’antagonista ‘Misterio’, que podia donar vida a qualsevol d’objecte.

 

Precisament, en el disseny recreat es pot vore al malvat vilà sobrevolant els cels de València i donant vida al museu de les ciències Princep Felip, mentres que desenes de ciutadans valencians fugixen del museu, que cobra vida, per les fonts i les escales d’este conegut conjunt cultural

 

Finalment, l’escena va ser ambientada en el pont de Londres, amb un resultat molt diferent. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.