16.7 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

Marvel estudià la Ciutat de les Arts de València per a rodar ‘Spider-man: Lejos de casa’

 

No és la primera volta que un gegant del cine es fixa en territori valencià per a filmar una de les seues grans superproduccions. A pesar de tot, este dissabte hem conegut que Marvel va estudiar la ciutat de València per a rodar una de les seues pel·lícules més conegudes: ‘Spider-man: Lejos de casa’. 

 

La notícia l’ha donat a conéixer l’artista HenrikTamm, molt conegut per ser un dels grans dissenyadors de Marvel, que ha mostrat a través de les xarxes socials un dels dissenys d’esta pel·lícula que portava la batalla final del film fins a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Very early on, we played around with ideas of setting the final Mysterio battle around Calatrava’s City of Art and Sciences in Valencia, Spain. In this unfinished concept, I painted one of the buildings “coming alive”. Note that Mysterio is a crude sketch in the sky. * * * * * #spiderman #spidermanfarfromhome #spidermanfilm #spidey #mysterio #marvel #marveluniverse #marvellegends #marvelcomics #marvelart #mcu #marvelcinematicuniverse #tomholland #peterparker #superhero #comics #marvelsuperheroes #digitalart #digitalartist #conceptart #conceptillustration #movie #art #illustration #action #avengers #avengersendgame #artistsoninstagram #henriktamm

A post shared by Henrik Tamm (@henriktamm) on

 

El film, que va ser un gran èxit de taquilla, traslladava la història d’acció al continent europeu i centrava el seu argument en la lluita entre l’home aranya i l’antagonista ‘Misterio’, que podia donar vida a qualsevol d’objecte.

 

Precisament, en el disseny recreat es pot vore al malvat vilà sobrevolant els cels de València i donant vida al museu de les ciències Princep Felip, mentres que desenes de ciutadans valencians fugixen del museu, que cobra vida, per les fonts i les escales d’este conegut conjunt cultural

 

Finalment, l’escena va ser ambientada en el pont de Londres, amb un resultat molt diferent. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Thompson guia un gran València Basket per a assaltar el OAKA (79-89)

València Basket va remuntar a Atenes i va véncer 79-89 al Panathinaikos amb un Darius Thompson excel·lent. El triomf li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Thompson lidera l’assalt del València al OAKA: 79-89

El València Basket va remuntar a Atenes amb una segona part excel·lent i es va imposar 79-89 al Panathinaikos, guiat per Darius Thompson i l'encert exterior. El triomf, nové del curs, li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Bernabé reivindica la Constitució com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat

En l'acte pel Dia de la Constitució a València, Pilar Bernabé ha defés la Carta Magna com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat i ha apel·lat a cuidar la democràcia cada dia.

Pilar Bernabé admet fallades del PSOE en atendre les denunciants de Paco Salazar

La secretària d'Igualtat del PSOE reconeix que el partit no va estar a l'altura amb les dones que van denunciar a Paco Salazar i anuncia una revisió del protocol.

Bernabé titlla d’intolerable que Mazón seguisca com a diputat després dels seus missatges amb Pradas en la DANA

La delegada del Govern critica que el expresident mantinga l'escó i l'aforament després de divulgar-se els xats del dia de la DANA amb Salomé Pradas. Assenyala al PP per protegir-lo.

Els Arts estrena Luisa Miller de Verdi amb el debut operístic de sir Mark Elder

El Palau de les Arts presenta el 10 de desembre Luisa Miller de Verdi, amb el debut operístic de sir Mark Elder i direcció escènica de Valentina Carrasco. La producció forma part del 20 aniversari del coliseu valencià.

El sector hoteler de la Comunitat Valenciana preveu una ocupació del 77% en el pont

La Comunitat Valenciana anticipa una ocupació mitjana del 77% en el pont de la Constitució i la Immaculada. València frega el 'ple tècnic' per la Marató i l'interior registra bones xifres.

Jorge Suárez entrega a la jutgessa notes manuscrites seues i de Pradas del Cecopi

El subdirector d'Emergències ha aportat a la instrucció els seus apunts i les notes manuscrites de Salomé Pradas de la reunió del Cecopi del 29 d'octubre. Els documents reflectixen recomanacions considerades per a l'És-Alert que no van arribar a l'avís final.