Marvel estudià la Ciutat de les Arts de València per a rodar ‘Spider-man: Lejos de casa’

 

No és la primera volta que un gegant del cine es fixa en territori valencià per a filmar una de les seues grans superproduccions. A pesar de tot, este dissabte hem conegut que Marvel va estudiar la ciutat de València per a rodar una de les seues pel·lícules més conegudes: ‘Spider-man: Lejos de casa’. 

 

La notícia l’ha donat a conéixer l’artista HenrikTamm, molt conegut per ser un dels grans dissenyadors de Marvel, que ha mostrat a través de les xarxes socials un dels dissenys d’esta pel·lícula que portava la batalla final del film fins a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València

 

 

El film, que va ser un gran èxit de taquilla, traslladava la història d’acció al continent europeu i centrava el seu argument en la lluita entre l’home aranya i l’antagonista ‘Misterio’, que podia donar vida a qualsevol d’objecte.

 

Precisament, en el disseny recreat es pot vore al malvat vilà sobrevolant els cels de València i donant vida al museu de les ciències Princep Felip, mentres que desenes de ciutadans valencians fugixen del museu, que cobra vida, per les fonts i les escales d’este conegut conjunt cultural

 

Finalment, l’escena va ser ambientada en el pont de Londres, amb un resultat molt diferent. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.