València tindrà un nou gratacel de vivendes de més de 100 metres d’altura en Campanar

Presentació del gratacel

Presentació del gratacel | Europa Press

 

L’arquitecte català, Ricardo Bofill, ha dissenyat Ikon, l’edifici residencial més alt que tindrà la ciutat de València, un gratacel amb cent metres d’altura i dos torres de 30 i 40 plantes, que s’alçarà en l’inici de l’avinguda Corts Valencianes, en el barri de Campanar, per a crear una nova porta urbana a la ciutat.

 

El projecte, que tindrà un cost de 70 milions d’euros, és el primer de la promotora immobiliària ‘Kronos Homes’ en la capital del Túria i preveu la construcció de 203 vivendes, d’un, dos, tres i quatre dormitoris, a més d’un jardí mediterrani, piscina, solàrium, un gimnàs, un espai social gurmet i zona per a baixos comercials.

 

Gratacel

Representació del nou gratacel en el barri de Campanar | ValènciaDiari

 

Ho ha anunciat este dimecres el mateix arquitecte al costat del seu fill, Pablo Bofill, i els socis fundadors de Kronos Homes, Saïd Hejal i Ignacio Cejo. Les vivendes tindran des de 70 metres quadrats i fins als 140 en el cas dels àtics, els preus partiran des dels 176.000 euros i aniran pujant fins als dos milions d’euros, que és el que valdrà un dels àtics.

 

L’arquitecte ha recordat que va fer en els anys 80 del segle passat «tot l’urbanisme» de la ciutat, en relació amb la desviació del llit del riu Túria i la connexió amb el mar, i ha destacat que té una relació especial amb la ciutat, que compta amb una època del renaixement com cap altra.

 

Gratacel

Interior del futur gratacel | ValènciaDiari

 

La previsió és concloure les obres en 2023 i ja hi ha 26 reserves per a adquirir un pis en esta promoció.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.