20.8 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Més de 6.000 quilograms de productes en la Mostra de l’Embotit de Requena

La Fira de l'Embotit de Requena se celebra el cap de setmana del 7 al 9 de ferbrer

Es podran assaborir més de 6.000 quilograms de productes | Ajuntament de Requena

 

Demà divendres, 7 de febrer, s’inaugura la XXVII edició de la Mostra de l’Embotit Artesà i de Qualitat de Requena, en la que els diferents visitants podran assaborir més de 6.000 quilograms d’embotit de botifarres, llonganisses i sobrassades, entre altres productes fins al pròxim 9 de febrer. 

 

La Fira comptarà amb la presència del cuiner valencià Alejandro del Toro, un dels xefs més importants en el sector de la cuina alta en el territori valencià, que ha acceptat el repte d’elaborar un plat creatiu amb els diferents embotits de Requena, en la Plana d’Utiel (València).

 

Junt als embotits de la ciutat, els visitants de la Fira també podran trobar entre els productes el tradicional ‘Bollo de Requena’ fet pels forners, formatges i olis i, per a acompanyar el menjar, hi haurà vi de la Denominació d’Origen Utiel-Requena. 

 

Les degustacions

La Mostra d’Embotit Artesà i de Qualitat de Requena posarà a la disposició dels visitants més de 6.000 tiquets de degustacions, a un preu de 8 euros per al divendres i de 10 euros per al dissabte i el diumenge. 

 

Cada tiquet inclou quatre degustacions diferents d’embotit, una de forn, una de plats de cullera, tres begudes i una entrada a un monument o museu de la ciutat per a anar en qualsevol dia de l’any. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.