Més de 6.000 quilograms de productes en la Mostra de l’Embotit de Requena

La Fira de l'Embotit de Requena se celebra el cap de setmana del 7 al 9 de ferbrer

Es podran assaborir més de 6.000 quilograms de productes | Ajuntament de Requena

 

Demà divendres, 7 de febrer, s’inaugura la XXVII edició de la Mostra de l’Embotit Artesà i de Qualitat de Requena, en la que els diferents visitants podran assaborir més de 6.000 quilograms d’embotit de botifarres, llonganisses i sobrassades, entre altres productes fins al pròxim 9 de febrer. 

 

La Fira comptarà amb la presència del cuiner valencià Alejandro del Toro, un dels xefs més importants en el sector de la cuina alta en el territori valencià, que ha acceptat el repte d’elaborar un plat creatiu amb els diferents embotits de Requena, en la Plana d’Utiel (València).

 

Junt als embotits de la ciutat, els visitants de la Fira també podran trobar entre els productes el tradicional ‘Bollo de Requena’ fet pels forners, formatges i olis i, per a acompanyar el menjar, hi haurà vi de la Denominació d’Origen Utiel-Requena. 

 

Les degustacions

La Mostra d’Embotit Artesà i de Qualitat de Requena posarà a la disposició dels visitants més de 6.000 tiquets de degustacions, a un preu de 8 euros per al divendres i de 10 euros per al dissabte i el diumenge. 

 

Cada tiquet inclou quatre degustacions diferents d’embotit, una de forn, una de plats de cullera, tres begudes i una entrada a un monument o museu de la ciutat per a anar en qualsevol dia de l’any. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.