Més de 6.000 quilograms de productes en la Mostra de l’Embotit de Requena

La Fira de l'Embotit de Requena se celebra el cap de setmana del 7 al 9 de ferbrer

Es podran assaborir més de 6.000 quilograms de productes | Ajuntament de Requena

 

Demà divendres, 7 de febrer, s’inaugura la XXVII edició de la Mostra de l’Embotit Artesà i de Qualitat de Requena, en la que els diferents visitants podran assaborir més de 6.000 quilograms d’embotit de botifarres, llonganisses i sobrassades, entre altres productes fins al pròxim 9 de febrer. 

 

La Fira comptarà amb la presència del cuiner valencià Alejandro del Toro, un dels xefs més importants en el sector de la cuina alta en el territori valencià, que ha acceptat el repte d’elaborar un plat creatiu amb els diferents embotits de Requena, en la Plana d’Utiel (València).

 

Junt als embotits de la ciutat, els visitants de la Fira també podran trobar entre els productes el tradicional ‘Bollo de Requena’ fet pels forners, formatges i olis i, per a acompanyar el menjar, hi haurà vi de la Denominació d’Origen Utiel-Requena. 

 

Les degustacions

La Mostra d’Embotit Artesà i de Qualitat de Requena posarà a la disposició dels visitants més de 6.000 tiquets de degustacions, a un preu de 8 euros per al divendres i de 10 euros per al dissabte i el diumenge. 

 

Cada tiquet inclou quatre degustacions diferents d’embotit, una de forn, una de plats de cullera, tres begudes i una entrada a un monument o museu de la ciutat per a anar en qualsevol dia de l’any. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.