Més de 6.000 quilograms de productes en la Mostra de l’Embotit de Requena

La Fira de l'Embotit de Requena se celebra el cap de setmana del 7 al 9 de ferbrer

Es podran assaborir més de 6.000 quilograms de productes | Ajuntament de Requena

 

Demà divendres, 7 de febrer, s’inaugura la XXVII edició de la Mostra de l’Embotit Artesà i de Qualitat de Requena, en la que els diferents visitants podran assaborir més de 6.000 quilograms d’embotit de botifarres, llonganisses i sobrassades, entre altres productes fins al pròxim 9 de febrer. 

 

La Fira comptarà amb la presència del cuiner valencià Alejandro del Toro, un dels xefs més importants en el sector de la cuina alta en el territori valencià, que ha acceptat el repte d’elaborar un plat creatiu amb els diferents embotits de Requena, en la Plana d’Utiel (València).

 

Junt als embotits de la ciutat, els visitants de la Fira també podran trobar entre els productes el tradicional ‘Bollo de Requena’ fet pels forners, formatges i olis i, per a acompanyar el menjar, hi haurà vi de la Denominació d’Origen Utiel-Requena. 

 

Les degustacions

La Mostra d’Embotit Artesà i de Qualitat de Requena posarà a la disposició dels visitants més de 6.000 tiquets de degustacions, a un preu de 8 euros per al divendres i de 10 euros per al dissabte i el diumenge. 

 

Cada tiquet inclou quatre degustacions diferents d’embotit, una de forn, una de plats de cullera, tres begudes i una entrada a un monument o museu de la ciutat per a anar en qualsevol dia de l’any. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.