Més de 6.000 quilograms de productes en la Mostra de l’Embotit de Requena

La Fira de l'Embotit de Requena se celebra el cap de setmana del 7 al 9 de ferbrer

Es podran assaborir més de 6.000 quilograms de productes | Ajuntament de Requena

 

Demà divendres, 7 de febrer, s’inaugura la XXVII edició de la Mostra de l’Embotit Artesà i de Qualitat de Requena, en la que els diferents visitants podran assaborir més de 6.000 quilograms d’embotit de botifarres, llonganisses i sobrassades, entre altres productes fins al pròxim 9 de febrer. 

 

La Fira comptarà amb la presència del cuiner valencià Alejandro del Toro, un dels xefs més importants en el sector de la cuina alta en el territori valencià, que ha acceptat el repte d’elaborar un plat creatiu amb els diferents embotits de Requena, en la Plana d’Utiel (València).

 

Junt als embotits de la ciutat, els visitants de la Fira també podran trobar entre els productes el tradicional ‘Bollo de Requena’ fet pels forners, formatges i olis i, per a acompanyar el menjar, hi haurà vi de la Denominació d’Origen Utiel-Requena. 

 

Les degustacions

La Mostra d’Embotit Artesà i de Qualitat de Requena posarà a la disposició dels visitants més de 6.000 tiquets de degustacions, a un preu de 8 euros per al divendres i de 10 euros per al dissabte i el diumenge. 

 

Cada tiquet inclou quatre degustacions diferents d’embotit, una de forn, una de plats de cullera, tres begudes i una entrada a un monument o museu de la ciutat per a anar en qualsevol dia de l’any. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.

Queixa per la falta de cadires amfíbies en la platja accessible de Muchavista

El Síndic de Greuges ha obert una investigació per la manca d’una de les dos cadires amfíbies a la platja accessible de Muchavista, a El Campello, arran de la queixa d’una mare d’una jove amb discapacitat greu.

L’incendi de la Devesa-El Saler continua estabilitzat i sense rebrots importants

L’incendi forestal de la Devesa-El Saler, a València, continua estabilitzat este dissabte, amb el perímetre consolidat i sense rebrots importants durant la nit.