12.1 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

Més de 6.000 quilograms de productes en la Mostra de l’Embotit de Requena

La Fira de l'Embotit de Requena se celebra el cap de setmana del 7 al 9 de ferbrer

Es podran assaborir més de 6.000 quilograms de productes | Ajuntament de Requena

 

Demà divendres, 7 de febrer, s’inaugura la XXVII edició de la Mostra de l’Embotit Artesà i de Qualitat de Requena, en la que els diferents visitants podran assaborir més de 6.000 quilograms d’embotit de botifarres, llonganisses i sobrassades, entre altres productes fins al pròxim 9 de febrer. 

 

La Fira comptarà amb la presència del cuiner valencià Alejandro del Toro, un dels xefs més importants en el sector de la cuina alta en el territori valencià, que ha acceptat el repte d’elaborar un plat creatiu amb els diferents embotits de Requena, en la Plana d’Utiel (València).

 

Junt als embotits de la ciutat, els visitants de la Fira també podran trobar entre els productes el tradicional ‘Bollo de Requena’ fet pels forners, formatges i olis i, per a acompanyar el menjar, hi haurà vi de la Denominació d’Origen Utiel-Requena. 

 

Les degustacions

La Mostra d’Embotit Artesà i de Qualitat de Requena posarà a la disposició dels visitants més de 6.000 tiquets de degustacions, a un preu de 8 euros per al divendres i de 10 euros per al dissabte i el diumenge. 

 

Cada tiquet inclou quatre degustacions diferents d’embotit, una de forn, una de plats de cullera, tres begudes i una entrada a un monument o museu de la ciutat per a anar en qualsevol dia de l’any. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investigat per deixar morir a tres aus i tindre un lloro gris protegit a Borriana

La Guàrdia Civil investiga a un home de 52 anys a Borriana per la mort per inanició de tres aus i per tindre sense documentació un lloro gris africà. Les diligències han sigut remeses al jutjat de Vila-real i la investigació continua oberta.

Detingut després de robar d’una tirada una cadena a una dona major a Alacant gràcies a la col·laboració ciutadana

Un home de 27 anys ha sigut detingut a Alacant instants després d'arrancar una cadena d'or a una dona d'avançada edat. Testimonis ho van seguir breument i van aportar la seua descripció a la Policia Nacional, la qual cosa va facilitar la seua localització malgrat que es va canviar de pantalons per a despistar.

Avís groc per pluges de 30 l/m² en 1 hora i 80 en 12 en el litoral de Castelló

Aemet manté l'avís groc fins al migdia en el litoral de Castelló, amb llindars de 30 l/h i 80 en 12 hores. València i el nord d'Alacant prolonguen avisos fins a les 23.59.

Dos detinguts i cinc investigats per estafar a 85 majors fent-se passar per tècnics de llum

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones i investiga a altres cinc per una xarxa que va estafar i va furtar a 85 ancians en nou comunitats mitjançant el fals revisor de la llum. El grup, amb set membres residents a València, hauria obtingut més de 100.000 euros i objectes de valor.

La pluja deixa fins a 43,4 l/m² a València en quatre hores i provoca servicis puntuals de bombers

Les precipitacions persistents han acumulat fins a 43,4 l/m² a València en quatre hores, amb avisos puntuals a bombers i registres destacats en diverses comarques.

Catarroja acumula 66,6 l/m² en una nit de pluges que reaviva l’alarma per la dana

La localitat suma 66,6 l/m² i pics de 15 litres en una hora. Va haver-hi tancaments preventius de túnels i una nit de neteja; a les 6.00, la circulació va tornar a la normalitat

Seguixen les pluges en la Comunitat Valenciana amb ruixats forts i tempestes en zones

Cel molt nuvolós i precipitacions generalitzades, amb major intensitat en el nord de Castelló, sud de València i nord d'Alacant. Les temperatures tendixen a pujar i el vent bufa moderat en la costa.

Pablo Marín rescata a la Real a Elda i segella el passe a octaus

La Reial Societat va guanyar 1-2 al Eldense amb un gol de Pablo Marín en el 95 i va avançar a octaus de Copa del Rei. L'equip va patir malgrat el relleu en la banqueta.