Metrovalencia amplia durant tres dies la freqüència de trens i l’horari de servici

Horaris especials amb motiu del pont de la Constitució | Metrovalencia

 

La Generalitat oferirà durant el pont de la Constitució tres jornades consecutives de servicis nocturns en Metrovalencia, des del dijous 5 de desembre; el mateix Dia de la Constitució, el divendres 6; fins al dissabte i la vespra del Dia de la Immaculada, el dia 7 d’este mes.

 

Amb el servici denominat ‘A la Lluna de Metrovalencia’ circulen trens amb una freqüència de pas d’entre 10 i 20 minuts pel centre de la ciutat, a partir de l’últim servici habitual abans de mitjanit, en aquells trams en direcció a l’Aeroport, Torrent, Torrent Avinguda i Marítim-Serradora, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

En direcció a Alboraia la freqüència de pas serà d’entre 15 i 30 minuts. Cada 40 minuts, els trens circulen en direcció a les estacions de Seminari i Paterna. Cada 80 minuts, en direcció a Picassent, Bétera, Llíria, Rafelbunyol i Riba-roja de Túria. Els últims passos pel centre de la ciutat de València, en l’estació d’Àngel Guimerà cap a les diferents destinacions tenen entre les 2.30 i les 3.00 hores.

 

En les línies tramviàries, els tramvies circulen amb intervals de pas de 40 minuts en totes elles, mentres que en els trams de Primat Reig-Doctor Lluch i Marítim-Grau Canyamelar la freqüència és de 20 minuts.

 

En la línia 4 se circula entre Doctor Lluch i Vicent Andrés Estellés, excepte l’últim tramvia en servici, que arriba fins al Mas del Rosari. Els últims passos per la parada de Benimaclet cap a les diferents destinacions té lloc cap a les 2.30 hores.

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.