Metrovalencia amplia durant tres dies la freqüència de trens i l’horari de servici

Horaris especials amb motiu del pont de la Constitució | Metrovalencia

 

La Generalitat oferirà durant el pont de la Constitució tres jornades consecutives de servicis nocturns en Metrovalencia, des del dijous 5 de desembre; el mateix Dia de la Constitució, el divendres 6; fins al dissabte i la vespra del Dia de la Immaculada, el dia 7 d’este mes.

 

Amb el servici denominat ‘A la Lluna de Metrovalencia’ circulen trens amb una freqüència de pas d’entre 10 i 20 minuts pel centre de la ciutat, a partir de l’últim servici habitual abans de mitjanit, en aquells trams en direcció a l’Aeroport, Torrent, Torrent Avinguda i Marítim-Serradora, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

En direcció a Alboraia la freqüència de pas serà d’entre 15 i 30 minuts. Cada 40 minuts, els trens circulen en direcció a les estacions de Seminari i Paterna. Cada 80 minuts, en direcció a Picassent, Bétera, Llíria, Rafelbunyol i Riba-roja de Túria. Els últims passos pel centre de la ciutat de València, en l’estació d’Àngel Guimerà cap a les diferents destinacions tenen entre les 2.30 i les 3.00 hores.

 

En les línies tramviàries, els tramvies circulen amb intervals de pas de 40 minuts en totes elles, mentres que en els trams de Primat Reig-Doctor Lluch i Marítim-Grau Canyamelar la freqüència és de 20 minuts.

 

En la línia 4 se circula entre Doctor Lluch i Vicent Andrés Estellés, excepte l’últim tramvia en servici, que arriba fins al Mas del Rosari. Els últims passos per la parada de Benimaclet cap a les diferents destinacions té lloc cap a les 2.30 hores.

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.