10 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Metrovalencia amplia durant tres dies la freqüència de trens i l’horari de servici

Horaris especials amb motiu del pont de la Constitució | Metrovalencia

 

La Generalitat oferirà durant el pont de la Constitució tres jornades consecutives de servicis nocturns en Metrovalencia, des del dijous 5 de desembre; el mateix Dia de la Constitució, el divendres 6; fins al dissabte i la vespra del Dia de la Immaculada, el dia 7 d’este mes.

 

Amb el servici denominat ‘A la Lluna de Metrovalencia’ circulen trens amb una freqüència de pas d’entre 10 i 20 minuts pel centre de la ciutat, a partir de l’últim servici habitual abans de mitjanit, en aquells trams en direcció a l’Aeroport, Torrent, Torrent Avinguda i Marítim-Serradora, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

En direcció a Alboraia la freqüència de pas serà d’entre 15 i 30 minuts. Cada 40 minuts, els trens circulen en direcció a les estacions de Seminari i Paterna. Cada 80 minuts, en direcció a Picassent, Bétera, Llíria, Rafelbunyol i Riba-roja de Túria. Els últims passos pel centre de la ciutat de València, en l’estació d’Àngel Guimerà cap a les diferents destinacions tenen entre les 2.30 i les 3.00 hores.

 

En les línies tramviàries, els tramvies circulen amb intervals de pas de 40 minuts en totes elles, mentres que en els trams de Primat Reig-Doctor Lluch i Marítim-Grau Canyamelar la freqüència és de 20 minuts.

 

En la línia 4 se circula entre Doctor Lluch i Vicent Andrés Estellés, excepte l’últim tramvia en servici, que arriba fins al Mas del Rosari. Els últims passos per la parada de Benimaclet cap a les diferents destinacions té lloc cap a les 2.30 hores.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.