16.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Metrovalencia amplia durant tres dies la freqüència de trens i l’horari de servici

Horaris especials amb motiu del pont de la Constitució | Metrovalencia

 

La Generalitat oferirà durant el pont de la Constitució tres jornades consecutives de servicis nocturns en Metrovalencia, des del dijous 5 de desembre; el mateix Dia de la Constitució, el divendres 6; fins al dissabte i la vespra del Dia de la Immaculada, el dia 7 d’este mes.

 

Amb el servici denominat ‘A la Lluna de Metrovalencia’ circulen trens amb una freqüència de pas d’entre 10 i 20 minuts pel centre de la ciutat, a partir de l’últim servici habitual abans de mitjanit, en aquells trams en direcció a l’Aeroport, Torrent, Torrent Avinguda i Marítim-Serradora, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

En direcció a Alboraia la freqüència de pas serà d’entre 15 i 30 minuts. Cada 40 minuts, els trens circulen en direcció a les estacions de Seminari i Paterna. Cada 80 minuts, en direcció a Picassent, Bétera, Llíria, Rafelbunyol i Riba-roja de Túria. Els últims passos pel centre de la ciutat de València, en l’estació d’Àngel Guimerà cap a les diferents destinacions tenen entre les 2.30 i les 3.00 hores.

 

En les línies tramviàries, els tramvies circulen amb intervals de pas de 40 minuts en totes elles, mentres que en els trams de Primat Reig-Doctor Lluch i Marítim-Grau Canyamelar la freqüència és de 20 minuts.

 

En la línia 4 se circula entre Doctor Lluch i Vicent Andrés Estellés, excepte l’últim tramvia en servici, que arriba fins al Mas del Rosari. Els últims passos per la parada de Benimaclet cap a les diferents destinacions té lloc cap a les 2.30 hores.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Camarero demana defendre a Europa el taulell de Castelló per a protegir l’ocupació

Susana Camarero ha reclamat al Govern que s'alie amb Castelló i defenga a Europa al sector tauleller davant la directiva d'emissions, pel seu impacte en costos, competitivitat i ocupació.

El PSOE tanca files amb Puente i defén una gestió rigorosa després de l’accident de Adamuz

El PSOE ha recolzat l'actuació d'Óscar Puente després de l'accident de Adamuz i la situació de Rodalies, reivindicant transparència, dades i atenció a les víctimes.

La Generalitat retira més de 840 tones d’enderrocs a Xirivella i dona per finalitzat el pla de suport

La Generalitat ha culminat la retirada de més de 840 tones de restes a Xirivella i tanca la fase de suport per a la gestió de residus de les riuades. L'actuació ha suposat 125.000 euros dins d'un pla que aconseguix a 19 municipis.

El PP acusa a Morant d’ego i imposició per la seua falta de lideratge en el PSPV

El PP ha acusat a Diana Morant de tindre un problema d'ego i imposició per la seua falta de lideratge en el PSPV i ha defés l'agenda institucional de Pérez Llorca. Els populars han subratllat que la líder socialista no és diputada autonòmica i han condicionat la seua valoració de les 26 propostes del PSPV al fet que incloguen un fons d'anivellament i avanços en el 'finançament just'.

El detingut per la mort d’un menor a Sueca passarà el dimarts a disposició judicial

L'home de 48 anys que es va entregar i va confessar l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca passarà a disposició judicial el dimarts. L'autòpsia i el suport emocional en l'institut centren la resposta institucional.

La Diputació de València reclama un calendari per a transferir l’Hospital General a la Generalitat

Vicent Mompó ha demanat fixar terminis i crear una comissió mixta per a integrar l'Hospital General en la xarxa autonòmica. També ha defés mesures per a la llengua i la pilota i ha anomenat a la coordinació institucional.

El PSPV oferirà a Pérez Llorca 26 mesures urgents en finançament, educació i vivenda

El PSPV-PSOE presentarà a Juanfran Pérez Llorca un paquet de 26 propostes urgents que abasten reformes institucionals, finançament, educació, vivenda i sanitat.

L’estand valencià en Fitur supera 100.000 visites en cap de setmana i suma 206.796 en total

Més de 100.000 persones han passat per l'estand de la Comunitat Valenciana durant el cap de setmana en Fitur. En els cinc dies del certamen s'han registrat 206.796 visites, amb rècord de reunions i alta interacció digital.