El producte més demandat que pots comprar en les estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant

Mascaretes i gel en les màquines de 'vending' de Metrovalencia i Tram d'Alacant

Hi ha a disposició dels viatgers dos classes de mascaretes i envasos de gel de 100 ml | GVA

 

Les principals estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant oferixen en les seues màquines de ‘vending‘, al costat de begudes i comestibles, mascaretes i gel hidroalcohòlic gràcies a un acord amb l’empresa Teika, que gestiona este servici, per a incloure estos productes entre la seua oferta, segons ha informat la Generalitat.

 

Sobre este tema, el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, ha assegurat que, amb esta mesura, «avancem en el servici que presta Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) a les persones usuàries i ajudem a garantir la seguretat sanitària enfront del coronavirus, tenint en compte que l’ús de mascaretes és obligatori en el transport públic».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Les mascaretes que es distribuïxen són de dos classes: una de model quirúrgic, en embolcall individual, que costa 0,95 euros, i una altra de fabricació tèxtil reutilitzable, que val 3 euros la unitat. El gel es ven en envasos de 100 ml per 3 euros.

 

Les estacions de metro en les que s’oferixen estos productes són, de moment, Xàtiva, Colón i Àngel Guimerà, en València. En Alacant, s’han instal·lat en Mercat, Estels i Benidorm.

 

 

 

Mesures de prevenció en el transport públic

Esta iniciativa se suma a les mesures que FGV ja ha implantat per a afavorir l’ús del transport públic segons les condicions de prevenció establides, entre les que destaca l’ús obligatori de mascareta en tots els desplaçaments, en les condicions establides per les autoritats sanitàries.

 

En les últimes setmanes, s’ha organitzat un reforç del dispositiu de vigilància en trens i estacions, que compta amb la col·laboració de les Forces de Seguretat, segons les mateixes fonts. També des de l’empresa pública es recorda als usuaris que disposen de dispensadors de gel hidroalcohòlic en els accessos a les principals estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant.

 

A demés, FGV ha senyalitzat els itineraris dels viatgers en les estacions i els trens i ha diferenciat els seients de manera alterna, per a facilitar que els viatgers es distribuïsquen correctament i mantinguen la distància de seguretat amb altres usuaris.

 

Des d’FGV s’ha disposat que la compra de títols de transport en les estacions es fa exclusivament amb pagament per targeta de crèdit o en les màquines de venda automàtica. També de manera temporal les gestions d’objectes perduts, reclamacions i suggeriments es poden fer a través de la pàgina web o l’app. En les estacions, els usuaris poden contactar amb el personal d’Atenció al Client d’FGV a través dels intèrfons situats en vestíbuls i andanes.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.