El producte més demandat que pots comprar en les estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant

Mascaretes i gel en les màquines de 'vending' de Metrovalencia i Tram d'Alacant

Hi ha a disposició dels viatgers dos classes de mascaretes i envasos de gel de 100 ml | GVA

 

Les principals estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant oferixen en les seues màquines de ‘vending‘, al costat de begudes i comestibles, mascaretes i gel hidroalcohòlic gràcies a un acord amb l’empresa Teika, que gestiona este servici, per a incloure estos productes entre la seua oferta, segons ha informat la Generalitat.

 

Sobre este tema, el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, ha assegurat que, amb esta mesura, «avancem en el servici que presta Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) a les persones usuàries i ajudem a garantir la seguretat sanitària enfront del coronavirus, tenint en compte que l’ús de mascaretes és obligatori en el transport públic».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Les mascaretes que es distribuïxen són de dos classes: una de model quirúrgic, en embolcall individual, que costa 0,95 euros, i una altra de fabricació tèxtil reutilitzable, que val 3 euros la unitat. El gel es ven en envasos de 100 ml per 3 euros.

 

Les estacions de metro en les que s’oferixen estos productes són, de moment, Xàtiva, Colón i Àngel Guimerà, en València. En Alacant, s’han instal·lat en Mercat, Estels i Benidorm.

 

 

 

Mesures de prevenció en el transport públic

Esta iniciativa se suma a les mesures que FGV ja ha implantat per a afavorir l’ús del transport públic segons les condicions de prevenció establides, entre les que destaca l’ús obligatori de mascareta en tots els desplaçaments, en les condicions establides per les autoritats sanitàries.

 

En les últimes setmanes, s’ha organitzat un reforç del dispositiu de vigilància en trens i estacions, que compta amb la col·laboració de les Forces de Seguretat, segons les mateixes fonts. També des de l’empresa pública es recorda als usuaris que disposen de dispensadors de gel hidroalcohòlic en els accessos a les principals estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant.

 

A demés, FGV ha senyalitzat els itineraris dels viatgers en les estacions i els trens i ha diferenciat els seients de manera alterna, per a facilitar que els viatgers es distribuïsquen correctament i mantinguen la distància de seguretat amb altres usuaris.

 

Des d’FGV s’ha disposat que la compra de títols de transport en les estacions es fa exclusivament amb pagament per targeta de crèdit o en les màquines de venda automàtica. També de manera temporal les gestions d’objectes perduts, reclamacions i suggeriments es poden fer a través de la pàgina web o l’app. En les estacions, els usuaris poden contactar amb el personal d’Atenció al Client d’FGV a través dels intèrfons situats en vestíbuls i andanes.

Anuncios

Últimes notícies

La Policia incauta dos armes blanques en la perruqueria on va morir acoltellat un jove a València

La Policia Nacional investiga l'homicidi d'un jove de 25 anys acoltellat en una perruqueria de Russafa, on s'han confiscat dos armes blanques i seguix detingut un company com a principal sospitós.

La Comunitat Valenciana revalida el seu lideratge en banderes blaves amb 151 distintius

La Comunitat Valenciana torna a encapçalar el rànquing espanyol de banderes blaves amb 151 distintius, en un any en què Espanya reforça el seu primer lloc mundial en platges guardonades.

Detingut a València després d’atracar una farmàcia amb un ganivet i fugir a peu

La Policia Nacional deté a València a un home de 62 anys després d'atracar una farmàcia armat amb un ganivet i fugir a peu sense aconseguir emportar-se la recaptació.

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.

L’atur baixa a l’abril en la Comunitat Valenciana i se situa en 285.750 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar a l'abril en 2.412 persones, un 0,84% menys que al març, i deixa el nombre total de persones desocupades en 285.750.

Detingut a Bétera per intentar matar a un home amb una destral i ocultar-se en un local abandonat

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera a un home de 42 anys acusat de temptativa d'homicidi després d'agredir amb una destral a un altre home i amagar-se en un edifici abandonat pròxim.

Tempestes en el nord de Castelló i lleuger repunt de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà una jornada d'intervals nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i lleugeres variacions de temperatura, amb vent fluix i una cosa més intensa a la vesprada.

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià