El producte més demandat que pots comprar en les estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant

Mascaretes i gel en les màquines de 'vending' de Metrovalencia i Tram d'Alacant

Hi ha a disposició dels viatgers dos classes de mascaretes i envasos de gel de 100 ml | GVA

 

Les principals estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant oferixen en les seues màquines de ‘vending‘, al costat de begudes i comestibles, mascaretes i gel hidroalcohòlic gràcies a un acord amb l’empresa Teika, que gestiona este servici, per a incloure estos productes entre la seua oferta, segons ha informat la Generalitat.

 

Sobre este tema, el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, ha assegurat que, amb esta mesura, «avancem en el servici que presta Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) a les persones usuàries i ajudem a garantir la seguretat sanitària enfront del coronavirus, tenint en compte que l’ús de mascaretes és obligatori en el transport públic».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Les mascaretes que es distribuïxen són de dos classes: una de model quirúrgic, en embolcall individual, que costa 0,95 euros, i una altra de fabricació tèxtil reutilitzable, que val 3 euros la unitat. El gel es ven en envasos de 100 ml per 3 euros.

 

Les estacions de metro en les que s’oferixen estos productes són, de moment, Xàtiva, Colón i Àngel Guimerà, en València. En Alacant, s’han instal·lat en Mercat, Estels i Benidorm.

 

 

 

Mesures de prevenció en el transport públic

Esta iniciativa se suma a les mesures que FGV ja ha implantat per a afavorir l’ús del transport públic segons les condicions de prevenció establides, entre les que destaca l’ús obligatori de mascareta en tots els desplaçaments, en les condicions establides per les autoritats sanitàries.

 

En les últimes setmanes, s’ha organitzat un reforç del dispositiu de vigilància en trens i estacions, que compta amb la col·laboració de les Forces de Seguretat, segons les mateixes fonts. També des de l’empresa pública es recorda als usuaris que disposen de dispensadors de gel hidroalcohòlic en els accessos a les principals estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant.

 

A demés, FGV ha senyalitzat els itineraris dels viatgers en les estacions i els trens i ha diferenciat els seients de manera alterna, per a facilitar que els viatgers es distribuïsquen correctament i mantinguen la distància de seguretat amb altres usuaris.

 

Des d’FGV s’ha disposat que la compra de títols de transport en les estacions es fa exclusivament amb pagament per targeta de crèdit o en les màquines de venda automàtica. També de manera temporal les gestions d’objectes perduts, reclamacions i suggeriments es poden fer a través de la pàgina web o l’app. En les estacions, els usuaris poden contactar amb el personal d’Atenció al Client d’FGV a través dels intèrfons situats en vestíbuls i andanes.

Últimes notícies

La Generalitat rep dos noves ofertes empresarials per a Parc Sagunt II després de tancar el termini del concurs

La Generalitat ha rebut dos noves propostes empresarials per a instal·lar-se en Parc Sagunt II i obri ara la fase de valoració dels projectes per a adjudicar i vendre les parcel·les industrials disponibles.

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.

Quinze panells informatius alerten del risc d’inundacions a la Ribera

El Consorci de la Ribera i la Fundació Limne han instal·lat 15 panells interpretatius en 13 municipis del projecte Canya a la Canya per a fomentar la cultura de risc i l'autoprotecció enfront d'inundacions.

La Generalitat llança crèdits bonificats de 100 milions per a empreses valencianes per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà una línia de crèdits bonificats de 100 milions i noves ajudes per a empreses, autònoms i sectors vulnerables davant l'impacte de la guerra de l'Iran en l'economia valenciana.

Baldoví exigix l’eixida immediata de Mazón de Les Corts per la seua gestió de la DANA

Joan Baldoví acusa a Carlos Mazón d'intentar eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i reclama que deixe el seu escó o passe al grup de no adscrits.

Col·lectius del Parc Alcosa acusen Ajuntament i Generalitat d’assetjament institucional

Organitzacions socials del Parc Alcosa presenten dos queixes davant el Sindic de Greuges contra l'Ajuntament d'Alfafar i la Generalitat per presumpte assetjament institucional i persecucion ideologica.

L’Agència Valenciana Antifrau bat rècord amb 845 denúncies en 2025, un 50% més que en 2024

L'Agència Valenciana Antifrau tanca 2025 amb 845 denúncies, un 50% més que l'any anterior i una de cada quatre de totes les rebudes en els seus huit anys d'activitat, impulsada per la nova llei de protecció de l'informant.