El producte més demandat que pots comprar en les estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant

Mascaretes i gel en les màquines de 'vending' de Metrovalencia i Tram d'Alacant

Hi ha a disposició dels viatgers dos classes de mascaretes i envasos de gel de 100 ml | GVA

 

Les principals estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant oferixen en les seues màquines de ‘vending‘, al costat de begudes i comestibles, mascaretes i gel hidroalcohòlic gràcies a un acord amb l’empresa Teika, que gestiona este servici, per a incloure estos productes entre la seua oferta, segons ha informat la Generalitat.

 

Sobre este tema, el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, ha assegurat que, amb esta mesura, «avancem en el servici que presta Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) a les persones usuàries i ajudem a garantir la seguretat sanitària enfront del coronavirus, tenint en compte que l’ús de mascaretes és obligatori en el transport públic».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Les mascaretes que es distribuïxen són de dos classes: una de model quirúrgic, en embolcall individual, que costa 0,95 euros, i una altra de fabricació tèxtil reutilitzable, que val 3 euros la unitat. El gel es ven en envasos de 100 ml per 3 euros.

 

Les estacions de metro en les que s’oferixen estos productes són, de moment, Xàtiva, Colón i Àngel Guimerà, en València. En Alacant, s’han instal·lat en Mercat, Estels i Benidorm.

 

 

 

Mesures de prevenció en el transport públic

Esta iniciativa se suma a les mesures que FGV ja ha implantat per a afavorir l’ús del transport públic segons les condicions de prevenció establides, entre les que destaca l’ús obligatori de mascareta en tots els desplaçaments, en les condicions establides per les autoritats sanitàries.

 

En les últimes setmanes, s’ha organitzat un reforç del dispositiu de vigilància en trens i estacions, que compta amb la col·laboració de les Forces de Seguretat, segons les mateixes fonts. També des de l’empresa pública es recorda als usuaris que disposen de dispensadors de gel hidroalcohòlic en els accessos a les principals estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant.

 

A demés, FGV ha senyalitzat els itineraris dels viatgers en les estacions i els trens i ha diferenciat els seients de manera alterna, per a facilitar que els viatgers es distribuïsquen correctament i mantinguen la distància de seguretat amb altres usuaris.

 

Des d’FGV s’ha disposat que la compra de títols de transport en les estacions es fa exclusivament amb pagament per targeta de crèdit o en les màquines de venda automàtica. També de manera temporal les gestions d’objectes perduts, reclamacions i suggeriments es poden fer a través de la pàgina web o l’app. En les estacions, els usuaris poden contactar amb el personal d’Atenció al Client d’FGV a través dels intèrfons situats en vestíbuls i andanes.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.