Els millors plans de València Diari per a este cap de setmana

 

Una setmana més, ‘València Diari’ et porta l’agenda amb els millors plans per a fer este cap de setmana en València, que arriba carregat d’actes musicals i culturals, com el Festival de Música de Cambra de Godella o l’Estiu Festiu de Gandia, i altres plans com el cinema amb la Terrassa d’Estiu de Burjassot. Si encara esteu indecisos per a on anar, elegiu entre els millors plans que vos proposem des de ‘València Diari’, cliqueu en cada pla i consulteu tots els detalls!

 

Tot el cap de setmana

Godella continua amb la 12a edició del Festival de Música de Cambra, que enguany homenatja el 250 aniversari del naixement de Beethoven.

 

Gandia continua amb la programació de l’Estiu Festiu. Des de música tradicional fins als balls llatins.

 

Burjassot posarà fi al mes de juliol i començarà el mes d’agost amb dos pel·lícules en la seua Terrassa d’Estiu durant tot el cap de setmana. Comèdia i thriller per a un cap de setmana rodó.

 

Sagunt oferix la seua Programació Festiva Estiu 2020. La música i els focs artificials seran els protagonistes este cap de setmana.

 

Les Nits a la Fresca de Xàtiva porten este cap de setmana cine i música, amb curtmetratge rodat en la ciutat inclòs.

 

Divendres 31 de juliol

Torna el ‘Cinema a la Plaça’ de Torrent este cap de setmana, amb una extensa programació durant tot el mes d’agost.

 

Dissabte 1 d’agost

Gandia seguix este dissabte amb la programació del Borja Port Art amb la Companyia Txema Muñoz.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.