9.7 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Els millors plans de València Diari per a este cap de setmana

 

Una setmana més, ‘València Diari’ et porta l’agenda amb els millors plans per a fer este cap de setmana en València, que arriba carregat d’actes musicals i culturals, com el Festival de Música de Cambra de Godella o l’Estiu Festiu de Gandia, i altres plans com el cinema amb la Terrassa d’Estiu de Burjassot. Si encara esteu indecisos per a on anar, elegiu entre els millors plans que vos proposem des de ‘València Diari’, cliqueu en cada pla i consulteu tots els detalls!

 

Tot el cap de setmana

Godella continua amb la 12a edició del Festival de Música de Cambra, que enguany homenatja el 250 aniversari del naixement de Beethoven.

 

Gandia continua amb la programació de l’Estiu Festiu. Des de música tradicional fins als balls llatins.

 

Burjassot posarà fi al mes de juliol i començarà el mes d’agost amb dos pel·lícules en la seua Terrassa d’Estiu durant tot el cap de setmana. Comèdia i thriller per a un cap de setmana rodó.

 

Sagunt oferix la seua Programació Festiva Estiu 2020. La música i els focs artificials seran els protagonistes este cap de setmana.

 

Les Nits a la Fresca de Xàtiva porten este cap de setmana cine i música, amb curtmetratge rodat en la ciutat inclòs.

 

Divendres 31 de juliol

Torna el ‘Cinema a la Plaça’ de Torrent este cap de setmana, amb una extensa programació durant tot el mes d’agost.

 

Dissabte 1 d’agost

Gandia seguix este dissabte amb la programació del Borja Port Art amb la Companyia Txema Muñoz.

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.