15.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

L’organitzador de la manifestació contra les mesures ‘anticovid’ de Madrid és valencià

 

El passat diumenge, 16 d’agost, al voltant de 2.500 persones es manifestaven en la plaça de Colón de Madrid en contra de les mesures ‘anticovid’, decretades pel Govern i les autonomies, i per a defendre que la «presumpta pandèmia és una farsa».

 

Es tracta d’una afirmació de l’organitzador d’esta manifestació: Fernando Vizcaíno Carles, valencià, professor de ioga i escriptor de 43 anys, segons avança ‘Las Provincias’. Fernando assegura que la pandèmia està envoltada de moltes «mentires» per a «atemoritzar a la gent»,

 

L’organitzador de la polèmica manifestació assegura que tenia previst impulsar protestes en diferents ciutats del país, però per la seua dificultat, «abans de renunciar i veent que ens confinarien a finals d’agost o setembre», va decidir convocar una única manifestació en Madrid perquè «és el centre».

 

Per a ell, l’objectiu de la convocatòria era «disfrutar de la humanitat que ens és furtada amb una excusa sanitària que no se sosté per cap part». A pesar d’això, assegura que ell no nega l’existència del coronavirus, però afirma que les morts es produïxen per altres patologies, que «les dades no són reals i que el que mata a la gent és el que s’ha inoculat en la vacuna contra la grip».

 

Una investigació oberta

Per la seua banda, la Delegació del Govern en Madrid ja ha obert una investigació al voltant de la convocatòria perquè no es van respectar mesures obligatòries com l’ús de la mascareta o el manteniment de la distància social en agrupacions numeroses de persones.

 

Uns 30 assistents ja han sigut multats per no dur la mascareta durant la concentració, segons assegurava el delegat del Govern en Madrid, José Manuel Franco, i la Policia Nacional està estudiant les imàtgens difoses pels mitjans de comunicació i les xarxes socials per a identificar a les persones que no complien amb esta obligació, que poden ser multades amb 100 euros.

Últimes notícies

La Diputació de València reclama un calendari per a transferir l’Hospital General a la Generalitat

Vicent Mompó ha demanat fixar terminis i crear una comissió mixta per a integrar l'Hospital General en la xarxa autonòmica. També ha defés mesures per a la llengua i la pilota i ha anomenat a la coordinació institucional.

El PSPV oferirà a Pérez Llorca 26 mesures urgents en finançament, educació i vivenda

El PSPV-PSOE presentarà a Juanfran Pérez Llorca un paquet de 26 propostes urgents que abasten reformes institucionals, finançament, educació, vivenda i sanitat.

L’estand valencià en Fitur supera 100.000 visites en cap de setmana i suma 206.796 en total

Més de 100.000 persones han passat per l'estand de la Comunitat Valenciana durant el cap de setmana en Fitur. En els cinc dies del certamen s'han registrat 206.796 visites, amb rècord de reunions i alta interacció digital.

Les ratxes de vent han aconseguit 128 km/h a l’interior de la Comunitat Valenciana

Les ratxes de vent han arribat a 128 km/h a Xixona i a 118 km/h a La Pobla de Benifassà i La Font de la Figuera. Poques incidències, amb un arbre caigut a Castelló.

Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut, creus de quarts de la Copa

El sorteig va fixar els encreuaments: Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut. El Barcelona anirà amb UCAM Murcia o Kosner Baskonia i el que quede es mesurarà a la Llacuna Tenerife.

Morant defén que el Govern ha assumit responsabilitats en l’accident de Adamuz

Diana Morant ha sostingut que l'Executiu atén víctimes i familiars i que la investigació en marxa permetrà evitar que es repetisca. També ha reivindicat que la confiança en el sistema ferroviari es recompon amb veritat i transparència.

Benavent nega ser un treballador zombi i assegura que ell sí que treballava

Marcos Benavent ha defés a la seua arribada a la Ciutat de la Justícia que no és un treballador zombi i que ell sí que treballava. S'enfronta a una petició fiscal de 6 anys i 6 mesos pel suposat tripijoc de contractes en Cultura entre 2003 i 2008.

Les hipoteques sobre vivendes creixen un 12,4% al novembre a Espanya i un 25,7% en la Comunitat Valenciana

Les hipoteques sobre vivendes van avançar al novembre un 12,4% a Espanya, fins a 43.319 operacions. La Comunitat Valenciana va destacar amb un augment del 25,7%.