L’organitzador de la manifestació contra les mesures ‘anticovid’ de Madrid és valencià

 

El passat diumenge, 16 d’agost, al voltant de 2.500 persones es manifestaven en la plaça de Colón de Madrid en contra de les mesures ‘anticovid’, decretades pel Govern i les autonomies, i per a defendre que la «presumpta pandèmia és una farsa».

 

Es tracta d’una afirmació de l’organitzador d’esta manifestació: Fernando Vizcaíno Carles, valencià, professor de ioga i escriptor de 43 anys, segons avança ‘Las Provincias’. Fernando assegura que la pandèmia està envoltada de moltes «mentires» per a «atemoritzar a la gent»,

 

L’organitzador de la polèmica manifestació assegura que tenia previst impulsar protestes en diferents ciutats del país, però per la seua dificultat, «abans de renunciar i veent que ens confinarien a finals d’agost o setembre», va decidir convocar una única manifestació en Madrid perquè «és el centre».

 

Per a ell, l’objectiu de la convocatòria era «disfrutar de la humanitat que ens és furtada amb una excusa sanitària que no se sosté per cap part». A pesar d’això, assegura que ell no nega l’existència del coronavirus, però afirma que les morts es produïxen per altres patologies, que «les dades no són reals i que el que mata a la gent és el que s’ha inoculat en la vacuna contra la grip».

 

Una investigació oberta

Per la seua banda, la Delegació del Govern en Madrid ja ha obert una investigació al voltant de la convocatòria perquè no es van respectar mesures obligatòries com l’ús de la mascareta o el manteniment de la distància social en agrupacions numeroses de persones.

 

Uns 30 assistents ja han sigut multats per no dur la mascareta durant la concentració, segons assegurava el delegat del Govern en Madrid, José Manuel Franco, i la Policia Nacional està estudiant les imàtgens difoses pels mitjans de comunicació i les xarxes socials per a identificar a les persones que no complien amb esta obligació, que poden ser multades amb 100 euros.

Últimes notícies

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.

De la il·lusió a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al València Basket

El València Basket ha confirmat l’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid, un adeu que tanca el seu segon cicle al club, marcat de nou per l’èxit esportiu i una marxa polèmica.

Delirio taronja i final polèmic: així han sigut les dues etapes de Pedro Martínez al Valencia Basket

Pedro Martínez ha tancat la seua segona etapa al Valencia Basket rumb al Real Madrid, repetint un cicle d’il·lusió, èxits esportius i una eixida molt controvertida per a l’afició taronja.

Del somni al comiat polèmic: els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

La segona etapa de Pedro Martínez al Valencia Basket ha repetit el patró de la primera: il·lusió inicial, èxits esportius històrics i un comiat tens, ara amb el seu fitxatge pel Real Madrid.

València s’atura per homenatjar les víctimes de l’accident del metro 20 anys després

València ha commemorat el vinté aniversari de l’accident de Metrovalencia amb un emotiu homenatge davant el monument a les víctimes, que ha reunit l’AVM3J i associacions de víctimes de la dana.

La Xarxa Vives distingix Francis Mojica amb la seua Medalla d’Honor per revolucionar la genètica

El microbiòleg de la Universitat d’Alacant Francis Mojica ha rebut la Medalla d’Honor de la Xarxa Vives a la Universitat de Perpinyà per la seua aportació clau al sistema CRISPR, que ha revolucionat l’edició genètica.

La jutgessa de la DANA descarta investigar de moment si Mazzolari va mentir o té responsabilitats penals

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha refusat obrir una peça sobre un possible fals testimoni de la diputada provincial de Carreteres, Reme Mazzolari, o sobre eventuals responsabilitats penals, com demanava l’acusació popular de Ciudadanos.

Pedro Martínez paga la clàusula i trenca amb el València Basket per a fitxar pel Real Madrid

Pedro Martínez ha fet efectiva la seua clàusula de rescissió i posa fi a la seua segona etapa al València Basket per a firmar pel Real Madrid, després de dos temporades plenes d’èxits recents.