6.3 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

L’organitzador de la manifestació contra les mesures ‘anticovid’ de Madrid és valencià

 

El passat diumenge, 16 d’agost, al voltant de 2.500 persones es manifestaven en la plaça de Colón de Madrid en contra de les mesures ‘anticovid’, decretades pel Govern i les autonomies, i per a defendre que la «presumpta pandèmia és una farsa».

 

Es tracta d’una afirmació de l’organitzador d’esta manifestació: Fernando Vizcaíno Carles, valencià, professor de ioga i escriptor de 43 anys, segons avança ‘Las Provincias’. Fernando assegura que la pandèmia està envoltada de moltes «mentires» per a «atemoritzar a la gent»,

 

L’organitzador de la polèmica manifestació assegura que tenia previst impulsar protestes en diferents ciutats del país, però per la seua dificultat, «abans de renunciar i veent que ens confinarien a finals d’agost o setembre», va decidir convocar una única manifestació en Madrid perquè «és el centre».

 

Per a ell, l’objectiu de la convocatòria era «disfrutar de la humanitat que ens és furtada amb una excusa sanitària que no se sosté per cap part». A pesar d’això, assegura que ell no nega l’existència del coronavirus, però afirma que les morts es produïxen per altres patologies, que «les dades no són reals i que el que mata a la gent és el que s’ha inoculat en la vacuna contra la grip».

 

Una investigació oberta

Per la seua banda, la Delegació del Govern en Madrid ja ha obert una investigació al voltant de la convocatòria perquè no es van respectar mesures obligatòries com l’ús de la mascareta o el manteniment de la distància social en agrupacions numeroses de persones.

 

Uns 30 assistents ja han sigut multats per no dur la mascareta durant la concentració, segons assegurava el delegat del Govern en Madrid, José Manuel Franco, i la Policia Nacional està estudiant les imàtgens difoses pels mitjans de comunicació i les xarxes socials per a identificar a les persones que no complien amb esta obligació, que poden ser multades amb 100 euros.

Últimes notícies

Ruibal i Fornals afermen al Betis a Europa amb un 2-0 al Vila-real

El Betis va firmar un 2-0 d'autoritat davant un Vila-real superat per la pressió i l'eficàcia. Ruibal i Fornals van marcar; Comesaña va ser expulsat en el 76.

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.