Paralitzen les obres del restaurant de Leo Messi per infraccions urbanístiques

Zona on es trobaria el nou restaurant

Zona de Castelldefels a on es trobaria el nou restaurant de Leo Messi | Google Maps

 

Els negocis de Leo Messi en el món de la restauració pareix que no són el fort del futbolista. Després de què l’any passat haguera de tancar el restaurant Bellavista del Jardín Norte, en Barcelona, que portava obert uns tres anys, ara l’argentí ha hagut de paralitzar les obres del seu nou negoci.

 

El nou projecte en Castelldefels, parat

Ara és el nou projecte de Messi, situat en el passeig marítim número 196 de Castelldefels, el que està parat. L’argentí, segons pareix, va començar a restaurar un local a segona línia de mar sense els permisos pertinents. Va ser la conselleria d’Urbanisme del mateix municipi, qui va parar l’obra en maig per irregularitats i va obligar al blaugrana a presentar un nou projecte. Una incidència que hauria fet que el projecte gastronòmic es retardara.

 

Messi i els seus gestors de patrimoni es troben amb dificultats, segons informen a ‘Crónica Global’ fonts pròximes al projecte, que asseguren que en estos moments el projecte seguix parat. «Fa mesos que no hi ha obres i clar, la gent es pregunta quan obrirà un restaurant que havia d’estar operatiu en maig d’este any» expressen. A més a més, els veïns també es troben amb un local de 1.600 metres quadrats amb un terreny adjacent «completament abandonat», un factor que porta molèsties a les cases del voltant.

 

Infraccions en el clos i els derrocaments

Ramon Morera, el conseller de Plantejament, Mobilitat, Salut i Consum de l’ajuntament ha explicat que els tècnics municipals van parar l’obra per «derrocaments que no s’ajustaven al projecte» i altres infraccions com «una incidència amb el clos que s’havia de posar al dia». No obstant això, el mateix Morera assegura que «està orgullós» de les inversions de la família de Messi en el municipi: «Tota inversió és benvinguda, clar està» expressa, «però han de complir la normativa municipal» assegura al mitjà en qüestió.

 

El mateix regidor assegura que, tot i la falta de permisos inicials en el canvi d’estructura i escala, que ja es troben solucionats, la família de l’argentí pot «reprendre les obres quan ho desitge». Tot feia pensar que les obres seguirien de seguida, però els mesos han passat i tot seguix igual que en maig.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.