Anuncios

Paralitzen les obres del restaurant de Leo Messi per infraccions urbanístiques

Zona on es trobaria el nou restaurant

Zona de Castelldefels a on es trobaria el nou restaurant de Leo Messi | Google Maps

 

Els negocis de Leo Messi en el món de la restauració pareix que no són el fort del futbolista. Després de què l’any passat haguera de tancar el restaurant Bellavista del Jardín Norte, en Barcelona, que portava obert uns tres anys, ara l’argentí ha hagut de paralitzar les obres del seu nou negoci.

 

Anuncios

El nou projecte en Castelldefels, parat

Ara és el nou projecte de Messi, situat en el passeig marítim número 196 de Castelldefels, el que està parat. L’argentí, segons pareix, va començar a restaurar un local a segona línia de mar sense els permisos pertinents. Va ser la conselleria d’Urbanisme del mateix municipi, qui va parar l’obra en maig per irregularitats i va obligar al blaugrana a presentar un nou projecte. Una incidència que hauria fet que el projecte gastronòmic es retardara.

 

Messi i els seus gestors de patrimoni es troben amb dificultats, segons informen a ‘Crónica Global’ fonts pròximes al projecte, que asseguren que en estos moments el projecte seguix parat. «Fa mesos que no hi ha obres i clar, la gent es pregunta quan obrirà un restaurant que havia d’estar operatiu en maig d’este any» expressen. A més a més, els veïns també es troben amb un local de 1.600 metres quadrats amb un terreny adjacent «completament abandonat», un factor que porta molèsties a les cases del voltant.

 

Infraccions en el clos i els derrocaments

Ramon Morera, el conseller de Plantejament, Mobilitat, Salut i Consum de l’ajuntament ha explicat que els tècnics municipals van parar l’obra per «derrocaments que no s’ajustaven al projecte» i altres infraccions com «una incidència amb el clos que s’havia de posar al dia». No obstant això, el mateix Morera assegura que «està orgullós» de les inversions de la família de Messi en el municipi: «Tota inversió és benvinguda, clar està» expressa, «però han de complir la normativa municipal» assegura al mitjà en qüestió.

 

El mateix regidor assegura que, tot i la falta de permisos inicials en el canvi d’estructura i escala, que ja es troben solucionats, la família de l’argentí pot «reprendre les obres quan ho desitge». Tot feia pensar que les obres seguirien de seguida, però els mesos han passat i tot seguix igual que en maig.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios