17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Paralitzen les obres del restaurant de Leo Messi per infraccions urbanístiques

Zona on es trobaria el nou restaurant

Zona de Castelldefels a on es trobaria el nou restaurant de Leo Messi | Google Maps

 

Els negocis de Leo Messi en el món de la restauració pareix que no són el fort del futbolista. Després de què l’any passat haguera de tancar el restaurant Bellavista del Jardín Norte, en Barcelona, que portava obert uns tres anys, ara l’argentí ha hagut de paralitzar les obres del seu nou negoci.

 

El nou projecte en Castelldefels, parat

Ara és el nou projecte de Messi, situat en el passeig marítim número 196 de Castelldefels, el que està parat. L’argentí, segons pareix, va començar a restaurar un local a segona línia de mar sense els permisos pertinents. Va ser la conselleria d’Urbanisme del mateix municipi, qui va parar l’obra en maig per irregularitats i va obligar al blaugrana a presentar un nou projecte. Una incidència que hauria fet que el projecte gastronòmic es retardara.

 

Messi i els seus gestors de patrimoni es troben amb dificultats, segons informen a ‘Crónica Global’ fonts pròximes al projecte, que asseguren que en estos moments el projecte seguix parat. «Fa mesos que no hi ha obres i clar, la gent es pregunta quan obrirà un restaurant que havia d’estar operatiu en maig d’este any» expressen. A més a més, els veïns també es troben amb un local de 1.600 metres quadrats amb un terreny adjacent «completament abandonat», un factor que porta molèsties a les cases del voltant.

 

Infraccions en el clos i els derrocaments

Ramon Morera, el conseller de Plantejament, Mobilitat, Salut i Consum de l’ajuntament ha explicat que els tècnics municipals van parar l’obra per «derrocaments que no s’ajustaven al projecte» i altres infraccions com «una incidència amb el clos que s’havia de posar al dia». No obstant això, el mateix Morera assegura que «està orgullós» de les inversions de la família de Messi en el municipi: «Tota inversió és benvinguda, clar està» expressa, «però han de complir la normativa municipal» assegura al mitjà en qüestió.

 

El mateix regidor assegura que, tot i la falta de permisos inicials en el canvi d’estructura i escala, que ja es troben solucionats, la família de l’argentí pot «reprendre les obres quan ho desitge». Tot feia pensar que les obres seguirien de seguida, però els mesos han passat i tot seguix igual que en maig.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’aferra a la segona plaça a Andorra abans de la Copa

L'equip taronja visita al Morabanc Andorra amb la segona posició en joc i la Copa del Rei molt a la vora. Arriba de caure a Badalona i de reaccionar en l'Eurolliga.

Renfe suspén hui Llarga i Mitjana distància en el Corredor Mediterrani i entre València i Castelló pel temporal

Renfe ha suspés durant tot el dissabte els servicis de Llarga i Mitjana distància en el Corredor Mediterrani entre la Comunitat Valenciana i Catalunya pel vent. Tres trens entre València i Castelló han sigut cancel·lats i la C-6 de Rodalia manté la normalitat.

Detenen a Alcoi a un empresari tèxtil per emprar estrangers sense contracte

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi al responsable d'una empresa de reciclatge de roba de segona mà per contractar estrangers sense alta ni contracte. En la inspecció es van localitzar quatre treballadors, dos d'ells en situació irregular.

Els fisioterapeutes reclamen més presència en la sanitat pública i especialitats oficials

El degà del ICOFCV, Josep Benítez, defén que reforçar la fisioteràpia en el sistema públic agilitza processos i reduïx costos, i urgix reconéixer especialitats.

El vent curta 16 km de la A-33 a Alacant i obliga a desviaments per Almansa

Les ratxes han obligat a tancar l'A-33 entre els km 73 i 89 en els dos sentits, en el tram que enllaça l'A-31 i l'A-35. El trànsit es desvia per Almansa.

Restablit el trànsit marítim en el port de València des de la matinada

El port de València ha reobert el trànsit marítim des de les 02.20 després del tancament del divendres pel temporal. Castelló manté operativa amb mesures preventives.

Vent del nord-oest huracanat a Castelló i descens de temperatures este dissabte

Este dissabte hi haurà intervals nuvolosos que obriran a la vesprada, amb mínimes a la baixa i vent del nord-oest amb ratxes huracanades a Castelló. En la mar es preveu forta maror a gruixuda.

Ratxes de 172 km/h a Castelló i avís roig per vent este dissabte

El temporal de mestral ha deixat ratxes de fins a 172 km/h en el Maestrazgo i ha activat l'avís roig a Castelló, amb taronja a València i Alacant. La DGT ha limitat la velocitat a 80 km/h i els bombers han atés incidències per caigudes d'arbres i un pal, sense danys personals a la província de València.