Paralitzen les obres del restaurant de Leo Messi per infraccions urbanístiques

Ejemplo de shortcode con estilo
Zona de Castelldefels a on es trobaria el nou restaurant de Leo Messi | Google Maps   Els negocis de Leo Messi en el món de la restauració pareix que no són el fort del futbolista. Després de què l’any passat haguera de tancar el restaurant Bellavista del Jardín Norte, en Barcelona, que portava obert uns tres anys, ara l’argentí ha hagut […]
Zona on es trobaria el nou restaurant

Zona de Castelldefels a on es trobaria el nou restaurant de Leo Messi | Google Maps

 

Els negocis de Leo Messi en el món de la restauració pareix que no són el fort del futbolista. Després de què l’any passat haguera de tancar el restaurant Bellavista del Jardín Norte, en Barcelona, que portava obert uns tres anys, ara l’argentí ha hagut de paralitzar les obres del seu nou negoci.

 

El nou projecte en Castelldefels, parat

Ara és el nou projecte de Messi, situat en el passeig marítim número 196 de Castelldefels, el que està parat. L’argentí, segons pareix, va començar a restaurar un local a segona línia de mar sense els permisos pertinents. Va ser la conselleria d’Urbanisme del mateix municipi, qui va parar l’obra en maig per irregularitats i va obligar al blaugrana a presentar un nou projecte. Una incidència que hauria fet que el projecte gastronòmic es retardara.

 

Messi i els seus gestors de patrimoni es troben amb dificultats, segons informen a ‘Crónica Global’ fonts pròximes al projecte, que asseguren que en estos moments el projecte seguix parat. «Fa mesos que no hi ha obres i clar, la gent es pregunta quan obrirà un restaurant que havia d’estar operatiu en maig d’este any» expressen. A més a més, els veïns també es troben amb un local de 1.600 metres quadrats amb un terreny adjacent «completament abandonat», un factor que porta molèsties a les cases del voltant.

 

Infraccions en el clos i els derrocaments

Ramon Morera, el conseller de Plantejament, Mobilitat, Salut i Consum de l’ajuntament ha explicat que els tècnics municipals van parar l’obra per «derrocaments que no s’ajustaven al projecte» i altres infraccions com «una incidència amb el clos que s’havia de posar al dia». No obstant això, el mateix Morera assegura que «està orgullós» de les inversions de la família de Messi en el municipi: «Tota inversió és benvinguda, clar està» expressa, «però han de complir la normativa municipal» assegura al mitjà en qüestió.

 

El mateix regidor assegura que, tot i la falta de permisos inicials en el canvi d’estructura i escala, que ja es troben solucionats, la família de l’argentí pot «reprendre les obres quan ho desitge». Tot feia pensar que les obres seguirien de seguida, però els mesos han passat i tot seguix igual que en maig.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dues marxes conflueixen al barranc del Poyo per les víctimes de la dana

Dues marxes d’Albal i Benetússer han recordat les 233 víctimes en el segon aniversari de la dana i han reclamat veritat, justícia i reparació.

La contaminació de la dana va amenaçar el medi ambient, però no la salut

Un estudi de l’IDAEA-CSIC conclou que els contaminants de la dana de 2024 van comportar un risc ambiental elevat, però no un perill tòxic directe per a les persones.

Ouigo cancel·la tots els trens de demà i del pròxim dilluns per la vaga de maquinistes

Ouigo ha cancel·lat tots els trens programats per al divendres 30 d’octubre i el dilluns 2 de novembre per la convocatòria de vaga de maquinistes del sindicat Semaf, una decisió que afectarà quasi 20.000 viatgers.

Novelda inicia la rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena

Novelda ha començat les obres de consolidació i rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena, tancat des de desembre de 2025 per les esquerdes de la torre est. Les obres duraran cinc mesos.

La jutgessa de la dana diu que era «exigible» vigilar els barrancs des del 28 d’octubre

La instructora de la causa per la gestió de la dana de 2024 considera que calia vigilar els barrancs des de la vespra. Ha demanat registres operatius als bombers.

El jutjat de Catarroja cita diversos alcaldes a declarar al desembre

Diversos alcaldes de localitats afectades per la dana de 2024 declararan al jutjat de Catarroja durant el pròxim mes de desembre.

Les institucions valencianes lamenten la mort de Fátima Báñez

Juanfran Pérez Llorca, María José Catalá, el PPCV i la CEV han expressat el seu condol per la mort de Fátima Báñez en l’accident ferroviari d’Urda.

València recorda les víctimes de la dana i acompanya les de l’accident ferroviari

L’Ajuntament de València ha commemorat el segon aniversari de la dana i ha expressat la seua solidaritat amb les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda.