14.7 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

El Pare Noel regala menjar i joguets als animals del Bioparc de València

Ximpanzé

Dos ximpanzés reben una inesperada sorpresa | Bioparc València

 

Els animals del Bioparc de València han rebut este dilluns de mans del Pare Noel els seus regals de Nadal, que consistixen bàsicament en joguets i menjar que han obert davant el públic present en les instal·lacions.

 

El director de l’Àrea Social de Fundació Cent Anys del Llevant UE, Vicente Herrero, ha sigut l’encarregat de ficar-se en la pell de Pare Noel i deixar els seus regals en els recintes de lleopards, ximpanzés, goril·les, elefants i suricates.

 

Els animals han disfrutat del moment en sorprendre’s amb tot el que trobaven en la seua eixida. Especialment emocionants han sigut els moments protagonitzats pel ximpanzé Coco i els goril·les Pepe, Virunga i Félix i també el seu germà major, Ebo.

 

A demés, este dilluns i primer dia oficial de vacances, escolars els primers exploradors d”Expedició Àfrica’ en l’edició d’escola de Nadal de Bioparc iniciaven el seu curs d’«experts en animals». Esta és una activitat dirigida a xiquets i xiquetes de 5 a 12 anys en la que tenen l’oportunitat d’estar en contacte directe amb la naturalesa, de la mà d’educadors i cuidadors per a aprendre mentres juguen amb la importància de preservar el planeta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.

Van intentar ocupar la vivenda dos vegades: els detinguts pels homicidis a Elx han passat a disposició judicial

Els dos sospitosos, de 19 i 35 anys i de nacionalitat polonesa, han passat a disposició judicial després d'hores atrinxerats en una casa de la pedania de la Marina. Abans havien intentat ocupar la vivenda dos vegades; l'agressió va deixar dos morts i un ferit greu.