El Pare Noel regala menjar i joguets als animals del Bioparc de València

Ximpanzé

Dos ximpanzés reben una inesperada sorpresa | Bioparc València

 

Els animals del Bioparc de València han rebut este dilluns de mans del Pare Noel els seus regals de Nadal, que consistixen bàsicament en joguets i menjar que han obert davant el públic present en les instal·lacions.

 

El director de l’Àrea Social de Fundació Cent Anys del Llevant UE, Vicente Herrero, ha sigut l’encarregat de ficar-se en la pell de Pare Noel i deixar els seus regals en els recintes de lleopards, ximpanzés, goril·les, elefants i suricates.

 

Els animals han disfrutat del moment en sorprendre’s amb tot el que trobaven en la seua eixida. Especialment emocionants han sigut els moments protagonitzats pel ximpanzé Coco i els goril·les Pepe, Virunga i Félix i també el seu germà major, Ebo.

 

A demés, este dilluns i primer dia oficial de vacances, escolars els primers exploradors d»Expedició Àfrica’ en l’edició d’escola de Nadal de Bioparc iniciaven el seu curs d’«experts en animals». Esta és una activitat dirigida a xiquets i xiquetes de 5 a 12 anys en la que tenen l’oportunitat d’estar en contacte directe amb la naturalesa, de la mà d’educadors i cuidadors per a aprendre mentres juguen amb la importància de preservar el planeta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.