9.3 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

El Pare Noel regala menjar i joguets als animals del Bioparc de València

Ximpanzé

Dos ximpanzés reben una inesperada sorpresa | Bioparc València

 

Els animals del Bioparc de València han rebut este dilluns de mans del Pare Noel els seus regals de Nadal, que consistixen bàsicament en joguets i menjar que han obert davant el públic present en les instal·lacions.

 

El director de l’Àrea Social de Fundació Cent Anys del Llevant UE, Vicente Herrero, ha sigut l’encarregat de ficar-se en la pell de Pare Noel i deixar els seus regals en els recintes de lleopards, ximpanzés, goril·les, elefants i suricates.

 

Els animals han disfrutat del moment en sorprendre’s amb tot el que trobaven en la seua eixida. Especialment emocionants han sigut els moments protagonitzats pel ximpanzé Coco i els goril·les Pepe, Virunga i Félix i també el seu germà major, Ebo.

 

A demés, este dilluns i primer dia oficial de vacances, escolars els primers exploradors d”Expedició Àfrica’ en l’edició d’escola de Nadal de Bioparc iniciaven el seu curs d’«experts en animals». Esta és una activitat dirigida a xiquets i xiquetes de 5 a 12 anys en la que tenen l’oportunitat d’estar en contacte directe amb la naturalesa, de la mà d’educadors i cuidadors per a aprendre mentres juguen amb la importància de preservar el planeta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.