Anuncios

La pitjor setmana de la segona ona de Covid-19 suma 8.879 contagis i 83 morts

 

La primera setmana de novembre ha deixat en el territori valencià un total de 8.879 nous contagis i 83 defuncions a causa del coronavirus, el que suposa una mitjana diària de 1.268 casos i de 12 morts, i situa esta setmana com la pitjor de la segona ona de la pandèmia.

 

Tots els indicadors han continuat pujant esta setmana, principalment en ingressos en l’UCI, que han crescut un 40,11% sobre l’anterior, i les defuncions, que han augmentat un 38,33%, i només ha baixat el número de brots, amb un descens del 5,73%, segons les dades de la Conselleria de Sanitat recopilats per EFE.

Anuncios

 

Els 8.879 contagis d’esta setmana suposen 1.374 més i un augment del 18,30% sobre la setmana anterior, i impliquen una mitjana de 1.268 contagis al dia, quan l’última setmana d’octubre la mitjana va ser de 1.072 casos diaris. Fa un mes la mitjana era de 250 casos al dia, pel que s’han multiplicat per cinc.

 

Esta ha sigut una setmana de rècords quant a contagis diaris: este dissabte es van notificar 2.327 casos (la xifra més alta de tota la pandèmia, amb una mitjana d’1,6 casos per minut), mentres que el dimarts de va registrar la segona xifra més alta (1.969) i el dimecres la tercera (1.804).

 

Les xifres de morts i ingressos en l’UCI, en augment

En total, han mort en la primera setmana de novembre a causa del coronavirus 83 persones, que són 23 més i una pujada del 38,33% respecte a l’anterior, quan van morir 60. A demés, la xifra d’esta setmana suposa el 45% de tots els morts a l’octubre, que van ser 181. Dos dies d’esta setmana han marcat rècord de defuncions per Covid-19 en un dia d’esta segona ona: el dimecres, amb 21 persones mortes, i el dimarts, amb 20 morts.

 

Un total de 210 persones han sigut ingressades esta setmana en hospitals valencians causa del Covid-19, cosa que deixa la xifra global en 1.359. Suposen una mitjana de 30 hospitalitzacions el dia, i un augment del 18,27% respecte a una setmana abans. El dimarts va ser l’únic dia en què van baixar els ingressos.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios