La pitjor setmana de la segona ona de Covid-19 suma 8.879 contagis i 83 morts

 

La primera setmana de novembre ha deixat en el territori valencià un total de 8.879 nous contagis i 83 defuncions a causa del coronavirus, el que suposa una mitjana diària de 1.268 casos i de 12 morts, i situa esta setmana com la pitjor de la segona ona de la pandèmia.

 

Tots els indicadors han continuat pujant esta setmana, principalment en ingressos en l’UCI, que han crescut un 40,11% sobre l’anterior, i les defuncions, que han augmentat un 38,33%, i només ha baixat el número de brots, amb un descens del 5,73%, segons les dades de la Conselleria de Sanitat recopilats per EFE.

 

Els 8.879 contagis d’esta setmana suposen 1.374 més i un augment del 18,30% sobre la setmana anterior, i impliquen una mitjana de 1.268 contagis al dia, quan l’última setmana d’octubre la mitjana va ser de 1.072 casos diaris. Fa un mes la mitjana era de 250 casos al dia, pel que s’han multiplicat per cinc.

 

Esta ha sigut una setmana de rècords quant a contagis diaris: este dissabte es van notificar 2.327 casos (la xifra més alta de tota la pandèmia, amb una mitjana d’1,6 casos per minut), mentres que el dimarts de va registrar la segona xifra més alta (1.969) i el dimecres la tercera (1.804).

 

Les xifres de morts i ingressos en l’UCI, en augment

En total, han mort en la primera setmana de novembre a causa del coronavirus 83 persones, que són 23 més i una pujada del 38,33% respecte a l’anterior, quan van morir 60. A demés, la xifra d’esta setmana suposa el 45% de tots els morts a l’octubre, que van ser 181. Dos dies d’esta setmana han marcat rècord de defuncions per Covid-19 en un dia d’esta segona ona: el dimecres, amb 21 persones mortes, i el dimarts, amb 20 morts.

 

Un total de 210 persones han sigut ingressades esta setmana en hospitals valencians causa del Covid-19, cosa que deixa la xifra global en 1.359. Suposen una mitjana de 30 hospitalitzacions el dia, i un augment del 18,27% respecte a una setmana abans. El dimarts va ser l’únic dia en què van baixar els ingressos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.

València activa el protocol per contaminació de pols en suspensió i llança recomanacions a la població

L'Ajuntament de València activa el protocol informatiu per un episodi de contaminació de pols en suspensió i demana reduir l'exposició a l'aire lliure i l'ús del cotxe privat.

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.

El València Basket defén la seua segona plaça en l’ACB en la pista d’un Unicaja molt exigit

El València Basket visita a l'Unicaja a Màlaga per a protegir la seua segona posició en la Lliga Endesa després d'una exigent setmana en Eurolliga, enfront d'un rival esgotat per les derrotes però reforçat per la seua passada a la Final Four de la BCL.

Athletic i Vila-real mesuren les seues aspiracions europees en San Mamés

San Mamés acull un dol clau per Europa en el qual l'Athletic intenta recuperar crèdit després del seu colp a Getafe davant un Vila-real que vol consolidar la seua plaça de Champions.

Matías Moreno exigix màxima intensitat del Llevant davant el Getafe

Matías Moreno reclama que el Llevant isca amb màxima determinació i unit per a aconseguir la victòria davant el Getafe i acostar-se a la permanència.

Morant demana a les administracions reforçar la seua aposta per la cultura en la Comunitat Valenciana

Diana Morant reivindica el potencial del sector cultural valencià i reclama a totes les administracions que reforcen el seu suport amb més esdeveniments i polítiques estables.

Interceptat a Moixent un conductor drogat després de recórrer 27 quilòmetres en sentit contrari per la A-35 i l’A-33

La Guàrdia Civil de Trànsit investiga a un home de 64 anys que va conduir de nit, sota els efectes de les drogues, 27 quilòmetres en sentit contrari per les autovies A-35 i A-33 fins a ser detingut a Moixent.