La Policia Local d’Alacant imposa 42 denúncies per no respectar les mesures sanitàries en una sola nit

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant, dirigida per l’edil José Ramón González, informa que la Policia Local organitza amplis dispositius diürns i nocturns amb inspeccions, vigilància i controls amb l’objectiu de garantir que es complixen els horaris de tancaments, aforaments i prohibició de fumar, ús de mascaretes, evitar botellons i mantindre les distàncies de seguretat per a protegir de contagis de coronavirus.

 

Els agents de les unitats Fox, Goir i del servici Nocturn de la Policia han tancat l’operatiu imposant esta nit de divendres 42 denúncies per desobediència en l’ús de mascaretes, fumar sense mantindre les distàncies, consum d’alcohol, drogues i infraccions de tràfic, ha dissolt 9 botellons, actuat en 13 festes en cases i sancionat a 7 establiments en el dispositiu de seguretat.

 

La Policia ha hagut de tornar a desallotjar nou grups de jóvens que estaven fent botelló sancionant a 10 per consum d’alcohol, 6 per tinença i consum de drogues,  i a un per infracció a la llei de seguretat ciutadana, en portar una arma blanca.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha fet una crida a la «responsabilitat de tots per l’increment de contagis que s’estan produint, i al compliment estricte de totes les mesures de seguretat i prevenció sanitària, hem d’evitar reunions socials, festes i botellons», al mateix temps que davant el nombre de festes en cases ha instat a «denunciar-les perquè la Policia Local acudix i les sanciona pel bé i la protecció de la salut de tots, ja que s’estan donant molts brots de contagis socials en estes reunions».

Últimes notícies

Els governs autonòmics del PP garantixen que compliran la llei amb els menors migrants de Ceuta

El vicesecretari de Política Autonòmica del PP, Elías Bendodo, assegura a Màlaga que els governs autonòmics del partit compliran la legislació amb els menors migrants de Ceuta i culpa el Govern central de la crisi migratòria. Reprova també l’actitud de Pedro Sánchez durant l’episodi i reclama explicacions urgents.

Sanitat reforça urgències i Oftalmologia davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Conselleria de Sanitat ha activat un dispositiu especial amb més ambulàncies, centres de salut reforçats i atenció oftalmològica per l’eclipsi solar del 12 d’agost.

Un vaixell sense amarres afona una batea de clòtxines a València i fa perdre 24.000 quilos

Un vaixell de Grimaldi que va trencar amarres al Port de València ha destrossat dues batees de clòtxines i ha provocat la pèrdua de 24.000 quilos en plena campanya. Els productors reclamen uns 100.000 euros i alerten que podrien perdre fins a 100.000 quilos més la pròxima temporada si no cobrix l’assegurança.

Trànsit reforçarà la vigilància per l’eclipsi en les principals zones d’observació

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb més vigilància en carreteres cap a zones d’observació i recomanacions per evitar col·lapses i distraccions al volant.

182 bombers activats en la província de València pel gran eclipsi solar del 12 d’agost

El Consorci Provincial de Bombers de València activarà el 12 d’agost un dispositiu especial amb 182 efectius per l’eclipsi total de sol, amb especial vigilància en zones forestals i a Aras de los Olmos.

Investiguen un motorista per un xoc frontal a la CV-14 amb dos ferits greus

La Guàrdia Civil de Trànsit de Terol investiga un veí d'Alcorisa per un delicte de lesions per imprudència greu després d'un xoc frontal entre dos motos a la CV-14, a Zorita del Maestrazgo, que va deixar dos ferits greus.

Roig destaca la il·lusió del Villarreal per a la nova temporada

Fernando Roig assegura que el Villarreal afronta la temporada amb una plantilla reforçada, confiança en Íñigo Pérez i la meta d’estar en Europa i en la Champions.

Bioparc València observarà com reaccionen els animals davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Els Bioparc de València i Fuengirola analitzaran el 12 d’agost com afecta l’eclipsi solar al comportament de diverses espècies mitjançant observació directa i enregistraments.
FILMOTECA D'ESTIU