La Policia d’Alboraia obri un expedient sobre la col·locació de banderes en la platja de la Patacona

 

La col·locació d’unes 53.000 banderes d’Espanya en la platja de la Patacona d’Alboraia, en la comarca de l’Horta Nord (València), «en homenatge als morts per la pandèmia» del coronavirus no estava autoritzada, segons han informat fonts de la Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana, que assenyalen que la Policia Local ha obert un expedient per a determinar com s’ha desenvolupat esta acció.

 

En funció d’este expedient, es decidiran les possibles sancions que puguen derivar d’esta acció no autoritzada que ha organitzat l’Associació Nacional de Víctimes i Afectats per Coronavirus (ANVAC).

 

La platja de la Patacona d’Alboraia ha començat el dia este diumenge amb unes 53.000 banderes d’Espanya en «homenatge als 53.000 morts per la pandèmia» del coronavirus.

 

«Amb la llum del començar el dia honrem hui en València la memòria de les nostres víctimes. Continuem lluitant contra l’oblit. Dignitat i justícia», ha manifestat l’associació en un missatge publicat en Twitter.

 

Diferents formacions i líders polítics han compartit imàtgens i vídeos d’esta acció, com és el cas del portaveu del Grup Parlamentari de Vox en el Congrés, Iván Espinosa dels Esquivadors, alguns diputats autonòmics i nacionals d’esta formació, com Rocío De Meer, José María Llanos, Miguel Pascual o Ana Vega. El síndic de Ciutadans en Les Corts, Toni Cantó, o el PPCV també s’han fet eco d’esta acció.

Últimes notícies

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.