La Policia d’Alboraia obri un expedient sobre la col·locació de banderes en la platja de la Patacona

 

La col·locació d’unes 53.000 banderes d’Espanya en la platja de la Patacona d’Alboraia, en la comarca de l’Horta Nord (València), «en homenatge als morts per la pandèmia» del coronavirus no estava autoritzada, segons han informat fonts de la Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana, que assenyalen que la Policia Local ha obert un expedient per a determinar com s’ha desenvolupat esta acció.

 

En funció d’este expedient, es decidiran les possibles sancions que puguen derivar d’esta acció no autoritzada que ha organitzat l’Associació Nacional de Víctimes i Afectats per Coronavirus (ANVAC).

 

La platja de la Patacona d’Alboraia ha començat el dia este diumenge amb unes 53.000 banderes d’Espanya en «homenatge als 53.000 morts per la pandèmia» del coronavirus.

 

«Amb la llum del començar el dia honrem hui en València la memòria de les nostres víctimes. Continuem lluitant contra l’oblit. Dignitat i justícia», ha manifestat l’associació en un missatge publicat en Twitter.

 

Diferents formacions i líders polítics han compartit imàtgens i vídeos d’esta acció, com és el cas del portaveu del Grup Parlamentari de Vox en el Congrés, Iván Espinosa dels Esquivadors, alguns diputats autonòmics i nacionals d’esta formació, com Rocío De Meer, José María Llanos, Miguel Pascual o Ana Vega. El síndic de Ciutadans en Les Corts, Toni Cantó, o el PPCV també s’han fet eco d’esta acció.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.

L’Oviedo repetix triomf davant el València (1-0) i s’agarra a la permanència

Un gol de David Costas va donar al Real Oviedo el seu quart triomf del curs davant un València sense resposta. Els blaus ja estan a cinc punts de la permanència.

Oviedo 1-0 València: Costas decidix i l’equip continua viu

El Real Oviedo va véncer 1-0 al València amb un gol de David Costas en un córner i per fi va tancar un partit després d'avançar-se. Va sumar el seu quart triomf del curs i es queda a cinc punts de la permanència.

Carvajal, Fran García i Camavinga, les novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx tres canvis per a rebre a l'Elx: Carvajal i Fran García en els laterals i Camavinga en la medul·lar. L'equip arriba amb deu absències.

Oviedo s’imposa 1-0 a un València sense mordent

L'Oviedo, malgrat la seua condició de cuera, va firmar la seua quarta victòria de lliga en superar 1-0 al València en el Carlos Tartiere. David Costas va decidir i el VAR va anul·lar el 2-0 en el 77.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze del Reial Madrid davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en la medul·lar per a rebre a l'Elx. L'equip ajusta peces amb deu baixes.