La Primitiva d’ahir dissabte deixa dos premis de 792.821 euros a Moncada i Petrer

 

En el sorteig de la Loteria Primitiva corresponent al dissabte 15 de desembre, no hi ha encertants de categoria Especial, i dos de la primera categoria (6 encerts), que han validat els seus bitllets a Petrer, a la comarca del Vinalopó Mitjà, i a Moncada, a la comarca de l’Horta Nord, i han guanyat 792.821,05 euros cadascun.                           

 

La combinació guanyadora 6 9 26 24 32 10, ha portat la milionaria sort fins a l’administració situada a l’Avinguda d’Elda, 2 a la localitat alacantina de Petrer; i a l’administració de Moncada, situada al carrer Vint-i-cinc d’abril, 4.

 

El complementari d’este sorteig era el número 25, el reintegrament el 5 i el joker 3459017.                    

El major premi de la Bonoloto ha caigut esta setmana a la Comunitat

 

El sorteig de la Bonoloto d’este passat dimarts, 11 de desembre ha deixat el major premi de la seua història a la Comunitat Valenciana. Concretament, la xifra ascén als 7.694.919,65. Un premi gros que ha caigut en la localitat d’Alzira, a la Ribera Alta, en l’administració de Loteries del carrer Faustino Blasco, número 5. Aquesta astronòmica xifra suposa el major premi repartit per la Bonoloto des que existix aquest sorteig, en 1988. Esta mateixa localitat, Alzira, va estar premiada de nou, el passat mes de novembre amb 1,81 milions d’euros que van anar a parat a un sol bitllet de Bonoloto validat en aquest cas en l’Administració de Loteries número 5 de la citada localitat valenciana, situada en el centre Comercial Carrefour d’Alzira.             

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.