La Primitiva d’ahir dissabte deixa dos premis de 792.821 euros a Moncada i Petrer

 

En el sorteig de la Loteria Primitiva corresponent al dissabte 15 de desembre, no hi ha encertants de categoria Especial, i dos de la primera categoria (6 encerts), que han validat els seus bitllets a Petrer, a la comarca del Vinalopó Mitjà, i a Moncada, a la comarca de l’Horta Nord, i han guanyat 792.821,05 euros cadascun.                           

 

La combinació guanyadora 6 9 26 24 32 10, ha portat la milionaria sort fins a l’administració situada a l’Avinguda d’Elda, 2 a la localitat alacantina de Petrer; i a l’administració de Moncada, situada al carrer Vint-i-cinc d’abril, 4.

 

El complementari d’este sorteig era el número 25, el reintegrament el 5 i el joker 3459017.                    

El major premi de la Bonoloto ha caigut esta setmana a la Comunitat

 

El sorteig de la Bonoloto d’este passat dimarts, 11 de desembre ha deixat el major premi de la seua història a la Comunitat Valenciana. Concretament, la xifra ascén als 7.694.919,65. Un premi gros que ha caigut en la localitat d’Alzira, a la Ribera Alta, en l’administració de Loteries del carrer Faustino Blasco, número 5. Aquesta astronòmica xifra suposa el major premi repartit per la Bonoloto des que existix aquest sorteig, en 1988. Esta mateixa localitat, Alzira, va estar premiada de nou, el passat mes de novembre amb 1,81 milions d’euros que van anar a parat a un sol bitllet de Bonoloto validat en aquest cas en l’Administració de Loteries número 5 de la citada localitat valenciana, situada en el centre Comercial Carrefour d’Alzira.             

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les places en vivendes turístiques baixen amb força a València i Alacant

Exceltur atribueix el descens a la finestreta única digital i al major control sobre l’oferta turística

Hisenda actualitzarà prompte Renda Web amb les noves deduccions valencianes

Les deduccions per salut, esport i formació musical encara no es poden aplicar i l’Agència Tributària recomana esperar abans de presentar la declaració

Compromís reclama al Consell totes les factures dels gastos dels expresidents entre 2023 i 2026

La coalició demana els tiquets detallats de gasolina, dietes i allotjaments i torna a posar el focus en el cost de l’Oficina dels expresidents

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.