Puig alerta que «queden mesos complicats» i demana «màxima prudència» per a Nadal

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha alertat que «queden uns mesos extraordinàriament complicats» per la pandèmia de coronavirus i ha demanat la «màxima prudència» per a les festes de Nadal per a «salvar vides».

 

D’eixa manera ho ha indicat el cap de l’executiu valencià este dimecres en un acte amb representants de les Diputacions i la Federació de Municipis en el Palau de la Generalitat, a on tot i afirmar que es «començarà a superar» la pandèmia amb la vacunació, ha instat a «exigir-se la corresponsabilitat en la lluita contra la pandèmia».

 

Puig ha demanat també a la resta d’institucions «humilitat i continuar treballant junts» i ha advertit que «en les pròximes setmanes s’està jugant la vida de moltes persones».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martínez Mus defén el treball amb taxis i VTC i remarca que la prioritat són els ciutadans

Vicente Martínez Mus subratlla que la Generalitat treballa amb taxis i VTC per a aprovar un decret llei de mobilitat centrat en les necessitats dels ciutadans, encara que veu impossible satisfer al cent per cent als dos sectors.

Pérez Llorca afronta a Les Corts una nova sessió de control amb crítiques de PSPV i Compromís i una pregunta de Vox sobre immigració

El president respondrà dimecres a qüestions sobre la seua gestió al capdavant de la Generalitat i sobre l’impacte econòmic de la immigració en els serveis públics

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.