15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

La quinta edició del Festival MUT arriba este cap de setmana a Castelló de la Plana

 

Castelló de la Plana emmudirà este cap de setmana amb la quinta edició del MUT!, Festival Internacional d’Arts Escèniques sense Text organitzat, per la Regidoria de Cultura. Per quint any consecutiu la ciutat s’omplirà amb les interpretacions d’una dotzena de companyies nacionals i internacionals, que tindran com a escenari el Passadís de les Arts (amb tres espais escènics) i la plaça de l’Hort dels Corders.

 

L’edició d’enguany incrementarà els passes per tal de garantir els aforaments i assegurar que els espais són higienitzats en finalitzar cada funció. «Hem multiplicat els esforços per a fer d’esta proposta cultural una activitat segura, com ho són totes les que programem», ha incidit la regidora de Cultura, Verònica Ruiz. 

 

Amb un espectacle d’este scaracterístiques, ‘La tortuga de Gaugin’ començarà el MUT! 2020. Divendres 25 la companyia, Lucamores portarà esta representació plena de color, art en directe i espectacular escenografia a la plaça de l’Hort dels Corders cap a les 22.30 hores.

 

Consulta la programació

El plat fort de dissabte també arribarà a la nit, amb l’obra Flotados, novament en l’Hort dels Corders a la mateixa hora. L’espectacle de David Moreno CIA i Cristina Calleja, premiat amb el MAX l’any 2019, deixarà bocabadat el públic amb una posada en escena en què la llum i multitud de plataformes ompliran l’espai.

 

Però el MUT! es farà durant tot el dia en els tres escenaris del Passadís de les Arts. Somente (12.00 i 18.00), Le Petit Bonhomme en Mousse (12.30 i 13.45), Quan no Tocàvem de Peus a Terra (12.45), Boom! (18.45) i Esencial ompliran una jornada d’espectacles per a tots els públics.

 

Diumenge, el teatre tornarà al Passadís de les Arts amb l’espectacle Sorriso (12.00 i 18.45 hores), Isla (12.30 hores) i Avec le Temps (19.15 hores). La companyia Escandall Teatral representarà l’obra Amagatalls Secrets (18.00), un espectacle sobre l’abús del plàstic que compta amb el suport de Reciplasa. Per a la cloenda del festival, Castelló rebrà Leandre Clown, un mestre del teatre gestual que fascinarà el públic amb Rien à Dire (20.00 hores).

 

La programació completa, els horaris i les localitzacions es poden consultar en este web, a on el públic també podrà trobar una descripció completa de les obres i companyies, a demés de les indicacions i normes Covid-19 que s’hauran de respectar per tot públic assistent.

Últimes notícies

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.