La quinta edició del Festival MUT arriba este cap de setmana a Castelló de la Plana

 

Castelló de la Plana emmudirà este cap de setmana amb la quinta edició del MUT!, Festival Internacional d’Arts Escèniques sense Text organitzat, per la Regidoria de Cultura. Per quint any consecutiu la ciutat s’omplirà amb les interpretacions d’una dotzena de companyies nacionals i internacionals, que tindran com a escenari el Passadís de les Arts (amb tres espais escènics) i la plaça de l’Hort dels Corders.

 

L’edició d’enguany incrementarà els passes per tal de garantir els aforaments i assegurar que els espais són higienitzats en finalitzar cada funció. «Hem multiplicat els esforços per a fer d’esta proposta cultural una activitat segura, com ho són totes les que programem», ha incidit la regidora de Cultura, Verònica Ruiz. 

 

Amb un espectacle d’este scaracterístiques, ‘La tortuga de Gaugin’ començarà el MUT! 2020. Divendres 25 la companyia, Lucamores portarà esta representació plena de color, art en directe i espectacular escenografia a la plaça de l’Hort dels Corders cap a les 22.30 hores.

 

Consulta la programació

El plat fort de dissabte també arribarà a la nit, amb l’obra Flotados, novament en l’Hort dels Corders a la mateixa hora. L’espectacle de David Moreno CIA i Cristina Calleja, premiat amb el MAX l’any 2019, deixarà bocabadat el públic amb una posada en escena en què la llum i multitud de plataformes ompliran l’espai.

 

Però el MUT! es farà durant tot el dia en els tres escenaris del Passadís de les Arts. Somente (12.00 i 18.00), Le Petit Bonhomme en Mousse (12.30 i 13.45), Quan no Tocàvem de Peus a Terra (12.45), Boom! (18.45) i Esencial ompliran una jornada d’espectacles per a tots els públics.

 

Diumenge, el teatre tornarà al Passadís de les Arts amb l’espectacle Sorriso (12.00 i 18.45 hores), Isla (12.30 hores) i Avec le Temps (19.15 hores). La companyia Escandall Teatral representarà l’obra Amagatalls Secrets (18.00), un espectacle sobre l’abús del plàstic que compta amb el suport de Reciplasa. Per a la cloenda del festival, Castelló rebrà Leandre Clown, un mestre del teatre gestual que fascinarà el públic amb Rien à Dire (20.00 hores).

 

La programació completa, els horaris i les localitzacions es poden consultar en este web, a on el públic també podrà trobar una descripció completa de les obres i companyies, a demés de les indicacions i normes Covid-19 que s’hauran de respectar per tot públic assistent.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.