La quinta edició del Festival MUT arriba este cap de setmana a Castelló de la Plana

 

Castelló de la Plana emmudirà este cap de setmana amb la quinta edició del MUT!, Festival Internacional d’Arts Escèniques sense Text organitzat, per la Regidoria de Cultura. Per quint any consecutiu la ciutat s’omplirà amb les interpretacions d’una dotzena de companyies nacionals i internacionals, que tindran com a escenari el Passadís de les Arts (amb tres espais escènics) i la plaça de l’Hort dels Corders.

 

L’edició d’enguany incrementarà els passes per tal de garantir els aforaments i assegurar que els espais són higienitzats en finalitzar cada funció. «Hem multiplicat els esforços per a fer d’esta proposta cultural una activitat segura, com ho són totes les que programem», ha incidit la regidora de Cultura, Verònica Ruiz. 

 

Amb un espectacle d’este scaracterístiques, ‘La tortuga de Gaugin’ començarà el MUT! 2020. Divendres 25 la companyia, Lucamores portarà esta representació plena de color, art en directe i espectacular escenografia a la plaça de l’Hort dels Corders cap a les 22.30 hores.

 

Consulta la programació

El plat fort de dissabte també arribarà a la nit, amb l’obra Flotados, novament en l’Hort dels Corders a la mateixa hora. L’espectacle de David Moreno CIA i Cristina Calleja, premiat amb el MAX l’any 2019, deixarà bocabadat el públic amb una posada en escena en què la llum i multitud de plataformes ompliran l’espai.

 

Però el MUT! es farà durant tot el dia en els tres escenaris del Passadís de les Arts. Somente (12.00 i 18.00), Le Petit Bonhomme en Mousse (12.30 i 13.45), Quan no Tocàvem de Peus a Terra (12.45), Boom! (18.45) i Esencial ompliran una jornada d’espectacles per a tots els públics.

 

Diumenge, el teatre tornarà al Passadís de les Arts amb l’espectacle Sorriso (12.00 i 18.45 hores), Isla (12.30 hores) i Avec le Temps (19.15 hores). La companyia Escandall Teatral representarà l’obra Amagatalls Secrets (18.00), un espectacle sobre l’abús del plàstic que compta amb el suport de Reciplasa. Per a la cloenda del festival, Castelló rebrà Leandre Clown, un mestre del teatre gestual que fascinarà el públic amb Rien à Dire (20.00 hores).

 

La programació completa, els horaris i les localitzacions es poden consultar en este web, a on el públic també podrà trobar una descripció completa de les obres i companyies, a demés de les indicacions i normes Covid-19 que s’hauran de respectar per tot públic assistent.

Últimes notícies

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.

Scariolo reivindica al Reial Madrid abans de la Final Four malgrat les baixes de Tavares i Len

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb il·lusió i recalca que el Reial Madrid sempre competix, malgrat les importants baixes de Walter Tavares i Alex Len en el joc interior.

La ZAS de Russafa entra en vigor mentres València analitza el recurs de les discoteques

La Zona Acústicament Saturada de Russafa s'aplicarà des de demà amb límits a l'hostaleria, mentres l'Ajuntament estudia el recurs de les discoteques del carrer Tomasos.

Educació i sindicats encaren una tercera reunió clau en el sèptim dia de vaga docent

Educació i sindicats inicien la seua tercera reunió per a intentar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana, que complix set dies.