La quinta edició del Festival MUT arriba este cap de setmana a Castelló de la Plana

 

Castelló de la Plana emmudirà este cap de setmana amb la quinta edició del MUT!, Festival Internacional d’Arts Escèniques sense Text organitzat, per la Regidoria de Cultura. Per quint any consecutiu la ciutat s’omplirà amb les interpretacions d’una dotzena de companyies nacionals i internacionals, que tindran com a escenari el Passadís de les Arts (amb tres espais escènics) i la plaça de l’Hort dels Corders.

 

L’edició d’enguany incrementarà els passes per tal de garantir els aforaments i assegurar que els espais són higienitzats en finalitzar cada funció. «Hem multiplicat els esforços per a fer d’esta proposta cultural una activitat segura, com ho són totes les que programem», ha incidit la regidora de Cultura, Verònica Ruiz. 

 

Amb un espectacle d’este scaracterístiques, ‘La tortuga de Gaugin’ començarà el MUT! 2020. Divendres 25 la companyia, Lucamores portarà esta representació plena de color, art en directe i espectacular escenografia a la plaça de l’Hort dels Corders cap a les 22.30 hores.

 

Consulta la programació

El plat fort de dissabte també arribarà a la nit, amb l’obra Flotados, novament en l’Hort dels Corders a la mateixa hora. L’espectacle de David Moreno CIA i Cristina Calleja, premiat amb el MAX l’any 2019, deixarà bocabadat el públic amb una posada en escena en què la llum i multitud de plataformes ompliran l’espai.

 

Però el MUT! es farà durant tot el dia en els tres escenaris del Passadís de les Arts. Somente (12.00 i 18.00), Le Petit Bonhomme en Mousse (12.30 i 13.45), Quan no Tocàvem de Peus a Terra (12.45), Boom! (18.45) i Esencial ompliran una jornada d’espectacles per a tots els públics.

 

Diumenge, el teatre tornarà al Passadís de les Arts amb l’espectacle Sorriso (12.00 i 18.45 hores), Isla (12.30 hores) i Avec le Temps (19.15 hores). La companyia Escandall Teatral representarà l’obra Amagatalls Secrets (18.00), un espectacle sobre l’abús del plàstic que compta amb el suport de Reciplasa. Per a la cloenda del festival, Castelló rebrà Leandre Clown, un mestre del teatre gestual que fascinarà el públic amb Rien à Dire (20.00 hores).

 

La programació completa, els horaris i les localitzacions es poden consultar en este web, a on el públic també podrà trobar una descripció completa de les obres i companyies, a demés de les indicacions i normes Covid-19 que s’hauran de respectar per tot públic assistent.

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.