17 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

La quinta edició del Festival MUT arriba este cap de setmana a Castelló de la Plana

 

Castelló de la Plana emmudirà este cap de setmana amb la quinta edició del MUT!, Festival Internacional d’Arts Escèniques sense Text organitzat, per la Regidoria de Cultura. Per quint any consecutiu la ciutat s’omplirà amb les interpretacions d’una dotzena de companyies nacionals i internacionals, que tindran com a escenari el Passadís de les Arts (amb tres espais escènics) i la plaça de l’Hort dels Corders.

 

L’edició d’enguany incrementarà els passes per tal de garantir els aforaments i assegurar que els espais són higienitzats en finalitzar cada funció. «Hem multiplicat els esforços per a fer d’esta proposta cultural una activitat segura, com ho són totes les que programem», ha incidit la regidora de Cultura, Verònica Ruiz. 

 

Amb un espectacle d’este scaracterístiques, ‘La tortuga de Gaugin’ començarà el MUT! 2020. Divendres 25 la companyia, Lucamores portarà esta representació plena de color, art en directe i espectacular escenografia a la plaça de l’Hort dels Corders cap a les 22.30 hores.

 

Consulta la programació

El plat fort de dissabte també arribarà a la nit, amb l’obra Flotados, novament en l’Hort dels Corders a la mateixa hora. L’espectacle de David Moreno CIA i Cristina Calleja, premiat amb el MAX l’any 2019, deixarà bocabadat el públic amb una posada en escena en què la llum i multitud de plataformes ompliran l’espai.

 

Però el MUT! es farà durant tot el dia en els tres escenaris del Passadís de les Arts. Somente (12.00 i 18.00), Le Petit Bonhomme en Mousse (12.30 i 13.45), Quan no Tocàvem de Peus a Terra (12.45), Boom! (18.45) i Esencial ompliran una jornada d’espectacles per a tots els públics.

 

Diumenge, el teatre tornarà al Passadís de les Arts amb l’espectacle Sorriso (12.00 i 18.45 hores), Isla (12.30 hores) i Avec le Temps (19.15 hores). La companyia Escandall Teatral representarà l’obra Amagatalls Secrets (18.00), un espectacle sobre l’abús del plàstic que compta amb el suport de Reciplasa. Per a la cloenda del festival, Castelló rebrà Leandre Clown, un mestre del teatre gestual que fascinarà el públic amb Rien à Dire (20.00 hores).

 

La programació completa, els horaris i les localitzacions es poden consultar en este web, a on el públic també podrà trobar una descripció completa de les obres i companyies, a demés de les indicacions i normes Covid-19 que s’hauran de respectar per tot públic assistent.

Últimes notícies

‘Les petjades del fang’ guanya el Cencerrito del Jurat en Etnovideográfica

El documental valencià sobre la recuperació de fotos familiars danyades per la dana de 2024 ha guanyat el Cencerrito del Jurat en Etnovideográfica. La gala ha coronat també a 'Kick off', 'Òrfens del ferrocarril' i 'Objecte d'estudi' en les principals categories.

Arriba el fred hivernal a la Comunitat Valenciana al final de la setmana

El període de temperatures suaus arriba a la fi en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un descens de fins a 10 graus per l'entrada d'aire àrtic, amb divendres i dissabte com els dies més freds i sensació tèrmica accentuada pel vent.

Cheste tanca el Mundial amb 93.972 espectadors i obri el dimarts amb els test oficials

El Circuit Ricardo Tormo va acomiadar la temporada amb 93.972 assistents i victòries de Bezzecchi, Guevara i Adrián Fernández. El dimarts se celebraran els test oficials.

Desmantellen a Ondara una plantació de marihuana amb plantes que superaven els murs i quatre detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat a Ondara una plantació exterior de marihuana amb exemplars tan alts que semblaven arbres. Hi ha quatre detinguts i 2.384 g confiscats.

València instal·la un monument en homenatge i record a les víctimes de la violència viària

L'Ajuntament ha instal·lat als Jardins de la Glorieta un monument de fosa de dos metres per a homenatjar les víctimes de violència viària. La inauguració ha coincidit amb el Dia Mundial, amb panell de records, manifest de Stop Accidents i un minut de silenci; l'obra s'ha finançat amb al voltant de 60.000 euros dins del Pla Director de Seguretat Viària

Investiguen una possible granja il·legal a València amb 16 gossos en la cuina

L'Ajuntament ha comunicat a la Fiscalia una possible granja il·legal en Quatre Carreres després de la denúncia d'una veïna per olors. Els 16 gossos van ser trobats en la cuina i traslladats per a la seua valoració.

Marco Bezzecchi imposa el seu ritme a Cheste i firma la seua segona victòria seguida i tercera de l’any

L'italià ha guanyat amb autoritat el GP de la Comunitat Valenciana a Cheste, liderant de principi a fi. Raúl Fernández i Fabio di Giannantonio van completar el podi.

Dos morts i tres ferits en caure un cotxe per un barranc a Benassal (Castelló)

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en precipitar-se un cotxe al llit sec d'una rambla a Benassal, en la CV-166. S'investiguen les causes.