7.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Renfe ofereix descomptes del 70% en AVE i llarga distància durant gener i febrer

 

Descomptes de fins al 70% per a viatjar en AVE i Llarga Distància. Eixa és la proposta que Renfe ha presentat aquesta setmana com unes “Rebaixes al tren”. La campanya busca incentivar els viatges durant aquests mesos d’hivern a una gran quantitat de destinacions.

Els descomptes de la promoció es podran gaudir durant els mesos de gener i febrer en trajectes arreu d’Espanya. Ciutats com València, Alacant, Barcelona, Madrid, Sevilla, Màlaga o Bilbao estan incloses en la promoció. Les places són limitades, fins a esgotar existències, i estan disponibles per a determinats trens i dies.

Ofertes a València i Alacant

Entre els trajectes oferits a la web de Renfe es pot trobar València-Còrdova, amb preus a partir de 25,25 euros; València-Màlaga, a partir de 23,30 euros, o València-Sevilla, des de 28,05 euros. Altres trajectes també inclouen les ciutats valencianes, com Barcelona-València des de 12,20 euros, Barcelona-Alacant des de 15,80 euros, Madrid-Alacant des de 19,70 euros o Madrid-València des de 12,85 euros amb Intercity i 21,95 euros en AVE.

Accés a les ofertes

Les ofertes estaran disponibles en més d’un milió de tarifes promocionals amb descomptes d’un 50, 60 i 70% sobre la Tarifa General. El termini per a poder comprar els bitllets acaba el 31 de gener de 2019. Pel que fa als bitllets comprats, no admeten canvis ni devolucions, ni selecció de seients. Així mateix, la promoció no admet grups ni és acumulable amb cap altre tipus d’oferta, excepte la de família nombrosa.

Per a la compra dels bitllets estaran disponibles tots els canals de venda excepte les finestretes de les estacions i la venda telefònica, on no estan disponibles els descomptes més alts. Tots els bitllets en promoció van acompanyats d’un logotip amb una P.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana marca un IPC del 3,2% al desembre i supera la mitjana nacional

La inflació en la Comunitat Valenciana es va situar en el 3,2% al desembre, per damunt del 2,9% d'Espanya. Vivenda i hostaleria van impulsar la dada regional.

Heimtextil concentra a Frankfurt la innovació del tèxtil alacantí

Catorze firmes de l'Alcoià i el Comtat participen en la principal fira europea de la tèxtil-llar, amb focus en tapisseria, decoració i noves tendències. La delegació ha rebut visites institucionals i reforça la seua projecció exportadora.

Aitana Mas i Alberto Ibáñez no optaran a la reelecció com a portaveus d’Iniciativa

Els portaveus d'Iniciativa-Compromís, Aitana Mas i Alberto Ibáñez, no repetiran en el càrrec en el congrés del 28 de març a València. Ella prioritza el seu procés oncològic i ell se centrarà en la seua labor en el Congrés.

Dijous amb cel buidat que tendirà a nuvolós i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

Cel poc nuvolós o buidat gran part del dijous i augment de nuvolositat al final, amb alguna precipitació feble aïllada a l'interior de València. Temperatures estables i vent fluix amb canvis de direcció.

Doblet de Chimy Ávila i remuntada que fica al Betis en quarts

El Betis va véncer 2-1 a l'Elx en La Cartoixa amb dos gols de Chimy Ávila entre el 68 i el 80, després del 0-1 de Pétrot. Va patir, però va certificar el passe a quarts.

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.