Talls de llum en 24 localitats valencianes esta setmana

Imatge d’arxiu | Cedida

 

La companyia elèctrica Iberdrola portarà a terme talls de subministrament elèctric en diverses localitats de la Comunitat Valenciana durant esta setmana, per a realitzar treballs orientats a la millora del servei.

 

Estos talls tindran lloc en diferents moments del dia, i en cas que els treballs a realitzar finalitzen abans de l’hora prevista, es restablirà el subministrament elèctric de forma immediata i sense previ avís.

 

Els talls han començat hui dilluns en les localitats de Gandia (Grau de Gandia), Manises, Museros, Olocau, Riba-roja del Túria, Tavernes de la Valldigna i Xeraco.

 

Durant la resta de la setmana, altres localitats es voran afectades per estes interrupcions. A continuació s’oferixen els municipis, carrers i horaris en cada cas.

 

Talls per a dimarts 4 de juny

La Pobla de Vallbona: C/ Poeta Llorente, C/ La Parra, C/ Verge del Rosari i adjacents (de 8.30 a 13.30 hores).

Llíria: C/ del Xiprer, C/ Barranquet, C/ Principal (en la urbanització la Chuliesa) i adjacents (de 8.30 a 13.30 hores).

La Pobla de Farnals – platja: Av. Neptuno, C/ Carabelas (Edifici Carabelas 1 i Delfos Bloc B) i adjacents (de 8.30 a 12.30 hores).

Riola: C/ Ample, C/ Llibertat, C/ Polinya i adjacents (de 8.00 a 12.30 hores).

Torres Torres: Urbanització Mont-Blau La Quebranta, C/ València (Urbanització Ton Ferrer) i adjacents (de 8.30 a 13.00 hores).

 

Talls per a dimecres 5 de juny:

Alfarp: Av. Señera, C/ Petunias (Urbanització Los Lagos) (de 15.00 a 18.00 hores).

Alginet: Av. Los Lagos, C/ Los Nardos, C/ del Parque (Urbanització Los Lagos) i adjacents (de 15.00 a 18.00 hores).

Enguera: Pd. Solana, Vistavella i adjacents (de 8.30 a 14.00 hores).

 

Talls per a dijous 6 de juny:

Alfafar: C/ Vicente Aleixandre, C/ Gómez Ferrer, C/ Ramon Lacreu Navarro i adjacents (de 9.00 a 12.30 hores).

El Port de Sagunt: C/ Escultor Salzillo, C/ Pintor Zurbarán, C/ Pintor Zuloaga i adjacents (de 8.30 a 12.30 hores).

Sagunt: Cr. Sagunto Canet i adjacents (de 8.30 a 12.30 hores).

Miramar: C/ Bovetar, C/ Marenys, Av. Mar Mediterrània (platja) i adjacents (de 8.30 a 13.30 hores).

Quart de Poblet: C/ La Molineta, C/ Doctor Camarero, C/ del Carmen (Barri Cristo) i adjacents (de 8.30 a 14.00 hores).

Rafelbunyol: C/ Calvario, C/ Joan Luis Vives, C/Juan Bautista Fenollosa i adjacents (de 14.00 a 19.00 hores).

València: C/ Teixidors, C/ Santa Teresa, C/ Murillo i adjacents (de 0.05 a 8.00 hores); C/ Pintor Sorolla, C/ Universitat i adjacents (de 16.00 a 18.00 hores).

 

Talls per a divendres 7 de juny:

Paterna (Barri de la Coma): C/ Burriana, C/ Xirivella i Plaça La Yesa (de 8.30 a 12.00 hores).

Paterna: C/ Picanya (Sector Mas del Rosari) i adjacents (de 8.30 a 12.00 hores).

El Port de Sagunt: (C/ Trovador, C/ Canalejas, C/ Espronceda i adjacents (de 8.30 a 12.30 hores).

Guadasséquies: C/ Sant Vicent (Nou), C/ País Valencià, Av. de la Constitució i adjacents (de 8.30 a 12.30 hores).

Llutxent: C/ Mig, C/ Baix, Av. València i adjacents (de 8.30 a 14.00 hores).

València: C/ Maestro Sosa, C/ Albacete, Av. Giorgeta i adjacents (de 0.05 a 8.00 hores).

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.