Talls de llum en 24 localitats valencianes esta setmana

Imatge d’arxiu | Cedida

 

La companyia elèctrica Iberdrola portarà a terme talls de subministrament elèctric en diverses localitats de la Comunitat Valenciana durant esta setmana, per a realitzar treballs orientats a la millora del servei.

 

Estos talls tindran lloc en diferents moments del dia, i en cas que els treballs a realitzar finalitzen abans de l’hora prevista, es restablirà el subministrament elèctric de forma immediata i sense previ avís.

 

Els talls han començat hui dilluns en les localitats de Gandia (Grau de Gandia), Manises, Museros, Olocau, Riba-roja del Túria, Tavernes de la Valldigna i Xeraco.

 

Durant la resta de la setmana, altres localitats es voran afectades per estes interrupcions. A continuació s’oferixen els municipis, carrers i horaris en cada cas.

 

Talls per a dimarts 4 de juny

La Pobla de Vallbona: C/ Poeta Llorente, C/ La Parra, C/ Verge del Rosari i adjacents (de 8.30 a 13.30 hores).

Llíria: C/ del Xiprer, C/ Barranquet, C/ Principal (en la urbanització la Chuliesa) i adjacents (de 8.30 a 13.30 hores).

La Pobla de Farnals – platja: Av. Neptuno, C/ Carabelas (Edifici Carabelas 1 i Delfos Bloc B) i adjacents (de 8.30 a 12.30 hores).

Riola: C/ Ample, C/ Llibertat, C/ Polinya i adjacents (de 8.00 a 12.30 hores).

Torres Torres: Urbanització Mont-Blau La Quebranta, C/ València (Urbanització Ton Ferrer) i adjacents (de 8.30 a 13.00 hores).

 

Talls per a dimecres 5 de juny:

Alfarp: Av. Señera, C/ Petunias (Urbanització Los Lagos) (de 15.00 a 18.00 hores).

Alginet: Av. Los Lagos, C/ Los Nardos, C/ del Parque (Urbanització Los Lagos) i adjacents (de 15.00 a 18.00 hores).

Enguera: Pd. Solana, Vistavella i adjacents (de 8.30 a 14.00 hores).

 

Talls per a dijous 6 de juny:

Alfafar: C/ Vicente Aleixandre, C/ Gómez Ferrer, C/ Ramon Lacreu Navarro i adjacents (de 9.00 a 12.30 hores).

El Port de Sagunt: C/ Escultor Salzillo, C/ Pintor Zurbarán, C/ Pintor Zuloaga i adjacents (de 8.30 a 12.30 hores).

Sagunt: Cr. Sagunto Canet i adjacents (de 8.30 a 12.30 hores).

Miramar: C/ Bovetar, C/ Marenys, Av. Mar Mediterrània (platja) i adjacents (de 8.30 a 13.30 hores).

Quart de Poblet: C/ La Molineta, C/ Doctor Camarero, C/ del Carmen (Barri Cristo) i adjacents (de 8.30 a 14.00 hores).

Rafelbunyol: C/ Calvario, C/ Joan Luis Vives, C/Juan Bautista Fenollosa i adjacents (de 14.00 a 19.00 hores).

València: C/ Teixidors, C/ Santa Teresa, C/ Murillo i adjacents (de 0.05 a 8.00 hores); C/ Pintor Sorolla, C/ Universitat i adjacents (de 16.00 a 18.00 hores).

 

Talls per a divendres 7 de juny:

Paterna (Barri de la Coma): C/ Burriana, C/ Xirivella i Plaça La Yesa (de 8.30 a 12.00 hores).

Paterna: C/ Picanya (Sector Mas del Rosari) i adjacents (de 8.30 a 12.00 hores).

El Port de Sagunt: (C/ Trovador, C/ Canalejas, C/ Espronceda i adjacents (de 8.30 a 12.30 hores).

Guadasséquies: C/ Sant Vicent (Nou), C/ País Valencià, Av. de la Constitució i adjacents (de 8.30 a 12.30 hores).

Llutxent: C/ Mig, C/ Baix, Av. València i adjacents (de 8.30 a 14.00 hores).

València: C/ Maestro Sosa, C/ Albacete, Av. Giorgeta i adjacents (de 0.05 a 8.00 hores).

Últimes notícies

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.

Educació situa en el 15% el seguiment de la vaga docent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació calcula que al voltant del 15% del professorat recolza la vaga indefinida en el seu setzé dia, amb diferències de seguiment entre províncies.