Tanquen temporalment el jutjat de pau de Godella en confinar-se el personal

 

El Jutjat de pau de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha sigut tancat de manera temporal pel confinament del personal que presta el servici en les seues instal·lacions.

 

Així ho ha assenyalat el diari ‘Levante-EMV’, que ha indicat que la presidenta del Tribunal Superior de Justicia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), ho va dictaminar este divendres, 23 d’octubre. A causa de l’aïllament del personal del Jutjat de Pau de Godella, els servicis mínims essencials d’este òrgan seran assumits provisionalment pel Registre Civil de Paterna.

Tal com indica el citat mitjà, fa dos setmanes es va registrar un positiu per Covid-19 entre les tres persones que componen el jutjat de Godella, dos administratives i el jutge de pau.

 

Tots van quedar confinats i se’ls va practicar la prova PCR a les altres dos persones del jutjat, registrant-se un altre positiu.

 

Per este motiu, el jutjat es va tancar des del primer moment en el que es va detectar el positiu i quedar confinats tot l’equip. Ràpidament, es va avisar de la situació al departament de justícia, que va decidir derivar tots els tràmits a Paterna.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.