El últims pacients ingressats en els hotels medicalitzats de Castelló reben l’alta mèdica

Hotel Luz de Castelló

Sanitat ha desactivat estes instal·lacions | Google Maps

 

Els últims pacients ingressats en els hotels medicalitzats de la província de Castelló ja han rebut l’alta mèdica, pel que la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha desactivat estes instal·lacions per al tractament de persones amb símptomes lleus de coronavirus.

 

Es tracta del Centre de Tecnificació Deportiva de Vila-real, adscrit a l’Hospital Universitari de la Plana, i un hotel de Castelló, adscrit a l’Hospital Universitari General de Castelló, que han atés durant més d’un mes a un total de 75 pacients.

 

El Centre de Tecnificació Deportiva de Vila-real ha atés 43 pacients

En el cas del Centre de Tecnificació Deportiva de Vila-real, estes instal·lacions es van activar el passat 26 de març com a unitat de cures mínimes per a pacients lleus de COVID-19. Durant este temps ha atés 43 pacients amb una estada mitjana de 19,8 dies. 

 

El centre, que comptava amb 36 habitacions individuals, va ser equipat pel Departament de Salut de la Plana amb els recursos humans i sanitaris necessaris per al seguiment d’estos pacients, a demés d’altre material com televisors i xarxa wifi. 

 

Per la seua part, l’hotel medicalitzat previst per la Conselleria de Sanitat per al Departament de Salut de Vinaròs no ha hagut de ser activat.

 

L’hotel de Castelló ha acollit a 32 persones

D’altra banda, l’hotel de Castelló ha acollit a 32 persones, encara que mai hi ha hagut més de 26 pacients simultanis, amb una mitjana d’estada de 13 dies. Per a la seua atenció, l’Hospital General de Castelló havia destinat un total d’11 professionals d’infermeria, 12 TCAE, juntament amb una supervisora. A demés, ha comptat amb un equip facultatiu de dos professionals de mitjana per dia, amb un total de 67.

  

En els dos casos, la derivació de pacients a estos centres s’ha degut a criteris clínics de levitat i no per falta de capacitat dels seus hospitals de referència, que s’han destinat a pacients amb símptomes de gravetat. 

Anuncios

Últimes notícies

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.

Les víctimes de la dana carreguen contra el tancament de la comissió de Les Corts

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 mostren la seua indignació pel tancament de la comissió d'investigació de Les Corts, que donen per fracassada i purament partidista.

El festival Davanteres torna a València al maig amb un programa que creua arts i talents

El festival Davanteres celebrarà a València, del 22 al 31 de maig, la seua quarta edició amb un programa que unix literatura, música, cinema i pensament en diversos espais culturals de la ciutat.