El últims pacients ingressats en els hotels medicalitzats de Castelló reben l’alta mèdica

Hotel Luz de Castelló

Sanitat ha desactivat estes instal·lacions | Google Maps

 

Els últims pacients ingressats en els hotels medicalitzats de la província de Castelló ja han rebut l’alta mèdica, pel que la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha desactivat estes instal·lacions per al tractament de persones amb símptomes lleus de coronavirus.

 

Es tracta del Centre de Tecnificació Deportiva de Vila-real, adscrit a l’Hospital Universitari de la Plana, i un hotel de Castelló, adscrit a l’Hospital Universitari General de Castelló, que han atés durant més d’un mes a un total de 75 pacients.

 

El Centre de Tecnificació Deportiva de Vila-real ha atés 43 pacients

En el cas del Centre de Tecnificació Deportiva de Vila-real, estes instal·lacions es van activar el passat 26 de març com a unitat de cures mínimes per a pacients lleus de COVID-19. Durant este temps ha atés 43 pacients amb una estada mitjana de 19,8 dies. 

 

El centre, que comptava amb 36 habitacions individuals, va ser equipat pel Departament de Salut de la Plana amb els recursos humans i sanitaris necessaris per al seguiment d’estos pacients, a demés d’altre material com televisors i xarxa wifi. 

 

Per la seua part, l’hotel medicalitzat previst per la Conselleria de Sanitat per al Departament de Salut de Vinaròs no ha hagut de ser activat.

 

L’hotel de Castelló ha acollit a 32 persones

D’altra banda, l’hotel de Castelló ha acollit a 32 persones, encara que mai hi ha hagut més de 26 pacients simultanis, amb una mitjana d’estada de 13 dies. Per a la seua atenció, l’Hospital General de Castelló havia destinat un total d’11 professionals d’infermeria, 12 TCAE, juntament amb una supervisora. A demés, ha comptat amb un equip facultatiu de dos professionals de mitjana per dia, amb un total de 67.

  

En els dos casos, la derivació de pacients a estos centres s’ha degut a criteris clínics de levitat i no per falta de capacitat dels seus hospitals de referència, que s’han destinat a pacients amb símptomes de gravetat. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.