16.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

El últims pacients ingressats en els hotels medicalitzats de Castelló reben l’alta mèdica

Hotel Luz de Castelló

Sanitat ha desactivat estes instal·lacions | Google Maps

 

Els últims pacients ingressats en els hotels medicalitzats de la província de Castelló ja han rebut l’alta mèdica, pel que la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha desactivat estes instal·lacions per al tractament de persones amb símptomes lleus de coronavirus.

 

Es tracta del Centre de Tecnificació Deportiva de Vila-real, adscrit a l’Hospital Universitari de la Plana, i un hotel de Castelló, adscrit a l’Hospital Universitari General de Castelló, que han atés durant més d’un mes a un total de 75 pacients.

 

El Centre de Tecnificació Deportiva de Vila-real ha atés 43 pacients

En el cas del Centre de Tecnificació Deportiva de Vila-real, estes instal·lacions es van activar el passat 26 de març com a unitat de cures mínimes per a pacients lleus de COVID-19. Durant este temps ha atés 43 pacients amb una estada mitjana de 19,8 dies. 

 

El centre, que comptava amb 36 habitacions individuals, va ser equipat pel Departament de Salut de la Plana amb els recursos humans i sanitaris necessaris per al seguiment d’estos pacients, a demés d’altre material com televisors i xarxa wifi. 

 

Per la seua part, l’hotel medicalitzat previst per la Conselleria de Sanitat per al Departament de Salut de Vinaròs no ha hagut de ser activat.

 

L’hotel de Castelló ha acollit a 32 persones

D’altra banda, l’hotel de Castelló ha acollit a 32 persones, encara que mai hi ha hagut més de 26 pacients simultanis, amb una mitjana d’estada de 13 dies. Per a la seua atenció, l’Hospital General de Castelló havia destinat un total d’11 professionals d’infermeria, 12 TCAE, juntament amb una supervisora. A demés, ha comptat amb un equip facultatiu de dos professionals de mitjana per dia, amb un total de 67.

  

En els dos casos, la derivació de pacients a estos centres s’ha degut a criteris clínics de levitat i no per falta de capacitat dels seus hospitals de referència, que s’han destinat a pacients amb símptomes de gravetat. 

Últimes notícies

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.

Bernabé sosté que Feijóo ha de marxar-se després de mentir en la seua declaració per la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de mentir en la seua declaració com a testimoni per la DANA de València i ha reclamat la seua eixida. També ha anunciat que acudirà a la comissió del Senat per a explicar la seua actuació.

L’Elx tanca una primera volta notable i encarrila la permanència

acabat d'ascendir i amb la plantilla en construcció, l'Elx ha tancat una primera volta notable: 23 punts i sis de marge sobre el descens impulsats per un joc ambiciós.

El València tanca la seua segona pitjor primera tornada amb 17 punts

El València ha tancat la primera volta amb 17 punts després d'empatar 1-1 davant l'Elx, el seu segon pitjor registre en una Lliga de 20 equips. Torna al descens, sense victòries fora i amb creixent malestar en la graderia.

El Vila-real ha firmat la millor primera tornada de la seua història amb un partit per disputar

Amb 41 punts en 18 jornades i el dol davant el Llevant encara per jugar, el Vila-real supera els seus registres de 2010-11 i 2015-16. Només ha caigut davant Madrid, Atlètic i Barça.

El València CF tanca la seua segona pitjor primera tornada en una Lliga de 20 equips

El València CF ha acabat la primera volta amb 17 punts després del 1-1 davant l'Elx a Mestalla i tanca la seua segona pitjor primera part en una Lliga de 20 equips. Només ha sumat tres victòries i torna a caure a llocs de descens.

L’aeroport de Castelló tanca 2025 amb rècord de 318.309 passatgers i 14 rutes

L'aeroport de Castelló ha tancat 2025 amb 318.309 viatgers, un 16% més que en 2024, i la seua major oferta fins ara: 14 rutes regulars. També ha marcat rècord de moviments amb 12.401 operacions, mentres avança la seua activitat industrial i aeroespacial.