12.7 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

El últims pacients ingressats en els hotels medicalitzats de Castelló reben l’alta mèdica

Hotel Luz de Castelló

Sanitat ha desactivat estes instal·lacions | Google Maps

 

Els últims pacients ingressats en els hotels medicalitzats de la província de Castelló ja han rebut l’alta mèdica, pel que la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha desactivat estes instal·lacions per al tractament de persones amb símptomes lleus de coronavirus.

 

Es tracta del Centre de Tecnificació Deportiva de Vila-real, adscrit a l’Hospital Universitari de la Plana, i un hotel de Castelló, adscrit a l’Hospital Universitari General de Castelló, que han atés durant més d’un mes a un total de 75 pacients.

 

El Centre de Tecnificació Deportiva de Vila-real ha atés 43 pacients

En el cas del Centre de Tecnificació Deportiva de Vila-real, estes instal·lacions es van activar el passat 26 de març com a unitat de cures mínimes per a pacients lleus de COVID-19. Durant este temps ha atés 43 pacients amb una estada mitjana de 19,8 dies. 

 

El centre, que comptava amb 36 habitacions individuals, va ser equipat pel Departament de Salut de la Plana amb els recursos humans i sanitaris necessaris per al seguiment d’estos pacients, a demés d’altre material com televisors i xarxa wifi. 

 

Per la seua part, l’hotel medicalitzat previst per la Conselleria de Sanitat per al Departament de Salut de Vinaròs no ha hagut de ser activat.

 

L’hotel de Castelló ha acollit a 32 persones

D’altra banda, l’hotel de Castelló ha acollit a 32 persones, encara que mai hi ha hagut més de 26 pacients simultanis, amb una mitjana d’estada de 13 dies. Per a la seua atenció, l’Hospital General de Castelló havia destinat un total d’11 professionals d’infermeria, 12 TCAE, juntament amb una supervisora. A demés, ha comptat amb un equip facultatiu de dos professionals de mitjana per dia, amb un total de 67.

  

En els dos casos, la derivació de pacients a estos centres s’ha degut a criteris clínics de levitat i no per falta de capacitat dels seus hospitals de referència, que s’han destinat a pacients amb símptomes de gravetat. 

Últimes notícies

El Govern invertirà 17,5 milions en el barranc de Barxeta per a evitar desbordaments

L'Executiu destinarà 17,5 milions a obres per a reduir el risc d'inundacions en el barranc de Barxeta i el seu entorn. Els projectes ja estan en licitació.

La Diputació de València prorroga els pressupostos per falta d’acord i fixa 555 milions

La Diputació de València prorrogarà els comptes davant la falta de suports per a aprovar un nou pressupost. Les quanties queden en 555 milions després d'ajustos.

L’Elx prepara el partit davant el Vila-real sense Héctor Fort, André da Silva i John Chetauya

L'Elx afina el seu pla per a rebre al Vila-real amb les baixes d'Héctor Fort i André da Silva, i amb John Chetauya entre cotons. Grady Diangana s'entrena amb el grup i podria ser novetat.

Barrachina ha instat a Agroseguro a agilitzar les compensacions als agricultors després dels temporals

Barrachina ha demanat accelerar valoracions i pagaments als agricultors afectats per graníssol i pluges després de visitar una finca a Monforte del Cid i reunir-se amb el sector. Ha reivindicat el rècord de 37 milions per a l'assegurança agrària en 2025 i ha urgit al Govern a elevar la seua aportació.

El HLA Alacant cobrix l’eixida de Jordan Walker amb el dominicà Eddy Polanco

El HLA Alacant ha reaccionat a la marxa de Jordan Walker, que va abonar la seua clàusula de rescissió, amb el fitxatge de l'aler dominicà Eddy Polanco. El club confia en la seua experiència per a sostindre el pols competitiu en Primera FEBR.

El PPCV denuncia noves incidències en Rodalia a València i exigix explicacions a Puente

El PP en Les Corts ha denunciat un nou caos en Rodalia a la província de València, l'atribuïx a la falta d'inversió i demana explicacions i la dimissió de Puente.

La Generalitat concedix més de 336 milions en ajudes a més de 86.600 afectats per la DANA

Més de 86.600 persones han rebut suport econòmic per la riuada del 29 d'octubre de 2024. El Consell també ha ampliat terminis per a facilitar la baixa definitiva dels vehicles.

València invertix 3,4 milions a renovar voreres, un 160% més que en 2021-2023

L'Ajuntament ha destinat 3,4 milions a renovar voreres des del segon trimestre de 2023, un 160% més que en 2021-2023, amb 29.000 m² ja intervinguts.