17.8 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

El últims pacients ingressats en els hotels medicalitzats de Castelló reben l’alta mèdica

Hotel Luz de Castelló

Sanitat ha desactivat estes instal·lacions | Google Maps

 

Els últims pacients ingressats en els hotels medicalitzats de la província de Castelló ja han rebut l’alta mèdica, pel que la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha desactivat estes instal·lacions per al tractament de persones amb símptomes lleus de coronavirus.

 

Es tracta del Centre de Tecnificació Deportiva de Vila-real, adscrit a l’Hospital Universitari de la Plana, i un hotel de Castelló, adscrit a l’Hospital Universitari General de Castelló, que han atés durant més d’un mes a un total de 75 pacients.

 

El Centre de Tecnificació Deportiva de Vila-real ha atés 43 pacients

En el cas del Centre de Tecnificació Deportiva de Vila-real, estes instal·lacions es van activar el passat 26 de març com a unitat de cures mínimes per a pacients lleus de COVID-19. Durant este temps ha atés 43 pacients amb una estada mitjana de 19,8 dies. 

 

El centre, que comptava amb 36 habitacions individuals, va ser equipat pel Departament de Salut de la Plana amb els recursos humans i sanitaris necessaris per al seguiment d’estos pacients, a demés d’altre material com televisors i xarxa wifi. 

 

Per la seua part, l’hotel medicalitzat previst per la Conselleria de Sanitat per al Departament de Salut de Vinaròs no ha hagut de ser activat.

 

L’hotel de Castelló ha acollit a 32 persones

D’altra banda, l’hotel de Castelló ha acollit a 32 persones, encara que mai hi ha hagut més de 26 pacients simultanis, amb una mitjana d’estada de 13 dies. Per a la seua atenció, l’Hospital General de Castelló havia destinat un total d’11 professionals d’infermeria, 12 TCAE, juntament amb una supervisora. A demés, ha comptat amb un equip facultatiu de dos professionals de mitjana per dia, amb un total de 67.

  

En els dos casos, la derivació de pacients a estos centres s’ha degut a criteris clínics de levitat i no per falta de capacitat dels seus hospitals de referència, que s’han destinat a pacients amb símptomes de gravetat. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València Basket i Joventut obrin la Copa en el Roig Arena amb un dol d’estils

L'equip de Pedro Martínez i la Penya de Ricky Rubio inauguren els quarts a les 18.00 en el Roig Arena, amb el factor pista i la 'maledicció' de l'amfitrió en joc

Detingut l’exmarit com a presumpte autor de l’assassinat d’una dona i la seua filla a Xilxes

L'exmarit i pare de les víctimes ha sigut detingut com a presumpte autor del doble crim a Xilxes. La Guàrdia Civil revisa gravacions municipals i l'Ajuntament decreta tres dies de dol.

Detingut l’exmarit i pare com a presumpte autor del doble crim d’una dona i una xiqueta a Xilxes

L'exmarit i pare de les víctimes ha sigut detingut com a presumpte autor del doble crim ocorregut este dimarts a Xilxes, segons va anunciar la delegada del Govern.

Condemnen a un menor per intentar agredir sexualment a un altre en un viatge d’estudis

Un Jutjat de Menors de València ha imposat 15 mesos d'internament tancat i 2 anys de llibertat vigilada a un menor per intentar agredir sexualment a un altre durant un viatge escolar a Màlaga. La sentència afig formació obligatòria, allunyament per quatre anys i indemnització de 17.400 euros.

Localitzen sense vida a un senderista de 71 anys en la rambla salada d’Albatera

El cos d'un senderista de 71 anys, denunciat com desaparegut per la seua esposa, ha sigut localitzat en la rambla salada d'Albatera després de trobar el seu cotxe. No hi ha signes de violència i es remena una mort accidental

Pérez Llorca defén al Consell per les adjudicacions de vivendes públiques a Alacant i l’oposició demana dimissions

El president ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures com la suspensió del funcionari implicat i l'enviament del cas a Fiscalia. PSPV i Compromís exigixen cessaments i major control, i Vox reclama una comissió d'investigació.

Igualtat estudia si l’assassinat d’una dona i la seua filla a Xilxes és violència masclista

La Delegació del Govern contra la Violència de Gènere ha anunciat que recapta dades per a determinar si el doble crim de Xilxes és violència masclista. L'exmarit ha sigut detingut per infringir una orde d'allunyament de 300 metres vigent fins a 2027.

Avís taronja este dijous per ratxes de 100 km/h en el nord de Castelló

Aemet ha establit per a este dijous l'avís taronja en el nord de Castelló per vent del nord-oest de fins a 100 km/h. Hi haurà avisos grocs a Alacant i València.