València instal·la fonts d’aigua filtrada i refrigerada segures davant del coronavirus

 

L’Ajuntament de València ha instal·lat tres fonts d’aigua potable filtrada i refrigerada en la plaça de l’Ajuntament, el passeig Marítim i la Ciutat de les Arts i les Ciències «per a fer front a esta temporada d’estiu i turística com un servici més a la ciutadania i als qui que ens visiten».

 

D’esta manera ho ha explicat este dimarts la regidora del Cicle Integral de l’Aigua, Elisa Valía, qui ha assegurat que estos sortidors «complixen amb totes les recomanacions per a evitar contagis per coronavirus perquè no hi ha contacte directe amb el canó de l’aigua». La iniciativa s’emmarca en el conveni entre l’Ajuntament i la Fundació Aigües de València «per a promocionar l’aigua de l’aixeta i conscienciar a les persones de l’impacte mediambiental que té el consum d’aigua embotellada». 

 

Valía, durant la presentació de les noves instal·lacions, ha explicat que les fonts «estan dissenyades per a omplir botelles i, a demés, complixen amb totes les recomanacions per a evitar contagis per coronavirus perquè no hi ha contacte directe amb el canó de l’aigua».

 

Els sortidors es troben al costat de la font de la plaça de l’Ajuntament; en el passeig Marítim, prop de l’escultura dels Dofins en la platja de la Malva-rosa; i en la Ciutat de les Arts i les Ciències, a l’altura del pont de l’Assut de l’Or. Segons ha manifestat l’edil, «continuarem instal·lant en els pròxims mesos algunes més en punts de molta afluència». Valía ha assegurat que «és una aposta important pel consum de l’aigua de l’aixeta que estem fent des de l’Ajuntament i és una acció més encaminada a millorar també l’impacte mediambiental que té el consum d’aigua».

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.