València instal·la fonts d’aigua filtrada i refrigerada segures davant del coronavirus

 

L’Ajuntament de València ha instal·lat tres fonts d’aigua potable filtrada i refrigerada en la plaça de l’Ajuntament, el passeig Marítim i la Ciutat de les Arts i les Ciències «per a fer front a esta temporada d’estiu i turística com un servici més a la ciutadania i als qui que ens visiten».

 

D’esta manera ho ha explicat este dimarts la regidora del Cicle Integral de l’Aigua, Elisa Valía, qui ha assegurat que estos sortidors «complixen amb totes les recomanacions per a evitar contagis per coronavirus perquè no hi ha contacte directe amb el canó de l’aigua». La iniciativa s’emmarca en el conveni entre l’Ajuntament i la Fundació Aigües de València «per a promocionar l’aigua de l’aixeta i conscienciar a les persones de l’impacte mediambiental que té el consum d’aigua embotellada». 

 

Valía, durant la presentació de les noves instal·lacions, ha explicat que les fonts «estan dissenyades per a omplir botelles i, a demés, complixen amb totes les recomanacions per a evitar contagis per coronavirus perquè no hi ha contacte directe amb el canó de l’aigua».

 

Els sortidors es troben al costat de la font de la plaça de l’Ajuntament; en el passeig Marítim, prop de l’escultura dels Dofins en la platja de la Malva-rosa; i en la Ciutat de les Arts i les Ciències, a l’altura del pont de l’Assut de l’Or. Segons ha manifestat l’edil, «continuarem instal·lant en els pròxims mesos algunes més en punts de molta afluència». Valía ha assegurat que «és una aposta important pel consum de l’aigua de l’aixeta que estem fent des de l’Ajuntament i és una acció més encaminada a millorar també l’impacte mediambiental que té el consum d’aigua».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent

Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.