11.5 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

València instal·la fonts d’aigua filtrada i refrigerada segures davant del coronavirus

 

L’Ajuntament de València ha instal·lat tres fonts d’aigua potable filtrada i refrigerada en la plaça de l’Ajuntament, el passeig Marítim i la Ciutat de les Arts i les Ciències «per a fer front a esta temporada d’estiu i turística com un servici més a la ciutadania i als qui que ens visiten».

 

D’esta manera ho ha explicat este dimarts la regidora del Cicle Integral de l’Aigua, Elisa Valía, qui ha assegurat que estos sortidors «complixen amb totes les recomanacions per a evitar contagis per coronavirus perquè no hi ha contacte directe amb el canó de l’aigua». La iniciativa s’emmarca en el conveni entre l’Ajuntament i la Fundació Aigües de València «per a promocionar l’aigua de l’aixeta i conscienciar a les persones de l’impacte mediambiental que té el consum d’aigua embotellada». 

 

Valía, durant la presentació de les noves instal·lacions, ha explicat que les fonts «estan dissenyades per a omplir botelles i, a demés, complixen amb totes les recomanacions per a evitar contagis per coronavirus perquè no hi ha contacte directe amb el canó de l’aigua».

 

Els sortidors es troben al costat de la font de la plaça de l’Ajuntament; en el passeig Marítim, prop de l’escultura dels Dofins en la platja de la Malva-rosa; i en la Ciutat de les Arts i les Ciències, a l’altura del pont de l’Assut de l’Or. Segons ha manifestat l’edil, «continuarem instal·lant en els pròxims mesos algunes més en punts de molta afluència». Valía ha assegurat que «és una aposta important pel consum de l’aigua de l’aixeta que estem fent des de l’Ajuntament i és una acció més encaminada a millorar també l’impacte mediambiental que té el consum d’aigua».

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.