València instal·la fonts d’aigua filtrada i refrigerada segures davant del coronavirus

 

L’Ajuntament de València ha instal·lat tres fonts d’aigua potable filtrada i refrigerada en la plaça de l’Ajuntament, el passeig Marítim i la Ciutat de les Arts i les Ciències «per a fer front a esta temporada d’estiu i turística com un servici més a la ciutadania i als qui que ens visiten».

 

D’esta manera ho ha explicat este dimarts la regidora del Cicle Integral de l’Aigua, Elisa Valía, qui ha assegurat que estos sortidors «complixen amb totes les recomanacions per a evitar contagis per coronavirus perquè no hi ha contacte directe amb el canó de l’aigua». La iniciativa s’emmarca en el conveni entre l’Ajuntament i la Fundació Aigües de València «per a promocionar l’aigua de l’aixeta i conscienciar a les persones de l’impacte mediambiental que té el consum d’aigua embotellada». 

 

Valía, durant la presentació de les noves instal·lacions, ha explicat que les fonts «estan dissenyades per a omplir botelles i, a demés, complixen amb totes les recomanacions per a evitar contagis per coronavirus perquè no hi ha contacte directe amb el canó de l’aigua».

 

Els sortidors es troben al costat de la font de la plaça de l’Ajuntament; en el passeig Marítim, prop de l’escultura dels Dofins en la platja de la Malva-rosa; i en la Ciutat de les Arts i les Ciències, a l’altura del pont de l’Assut de l’Or. Segons ha manifestat l’edil, «continuarem instal·lant en els pròxims mesos algunes més en punts de molta afluència». Valía ha assegurat que «és una aposta important pel consum de l’aigua de l’aixeta que estem fent des de l’Ajuntament i és una acció més encaminada a millorar també l’impacte mediambiental que té el consum d’aigua».

Últimes notícies

Cinc detinguts en desmantellar quatre punts de venda de droga a Sueca i Riola

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones i ha desarticulat quatre punts de venda de cocaïna i marihuana a Sueca i Riola, on la droga es venia fins i tot a menors.

Arresten a Novelda un fugitíu alemany reclamat amb dos ordres europees de detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys sobre el qual pesaven dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l’ordre públic. El tribunal ha ordenat la seua llibertat amb mesures cautelars i ha intervingut la furgoneta en què circulava, també reclamada per Alemanya.

Detingut a Novelda un fugitiu alemany reclamat amb dues Ordres Europees de Detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys amb dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l'ordre públic, després d’un control de vehicles on també han intervingut la furgoneta en què viatjava.

Juan Gea alerta que la societat té por de perdre drets i acaba tragant massa coses

L’actor valencià Juan Gea torna al Festival de Teatre Clàssic de Mérida amb una Electra actualitzada i reflexiona sobre la por social a perdre drets, el trencament del diàleg i el valor del pensament humà front a la intel·ligència artificial.

A presó el conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 en Alicante

Un home ha ingressat a presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte a la N-332, a la província d’Alacant.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat a presó provisional, comunicada i sense fiança, acusat de causar un accident mortal entre un cotxe i una moto a la N-332, a la província d’Alacant, dissabte passat.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat en presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu, lesions i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte passat a la N-332, a la província d’Alacant.

Reobrin les carreteres a Soneja i tornen a casa els 500 desallotjats per l’incendi

L’incendi forestal de Soneja, estabilitzat després de cremar 183 hectàrees, ha permés reobrir carreteres i el retorn d’uns 500 veïns desallotjats d’Azuébar.