Viatjar des de Castelló fins a la frontera amb França per l’AP-7 serà gratis a partir d’agost

 

El ministre de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, José Luis Ábalos, ha assegurat este dimarts que el Govern no prorrogarà les concessions en els trams Saragossa-El Vendrell de l’autopista AP-2 i Tarragona-La Jonquera, de l’AP-7, que vencen el pròxim mes d’agost. 

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, això suposarà la seua liberalització. Per tant, viatjar des de Castelló fins a la frontera amb França serà per tant completament gratuïta, després que entrarà en vigor la gratuïtat de la via per tota la província l’1 de gener de 2020.

 

«Són 474 quilòmetres d’autopista i més de 13 milions de vehicles que deixaran de pagar 500 milions d’euros cada any pel seu ús», ha explicat Ábalos al Senat, a on ha celebrat que l’Executiu obrirà el pas a una nova xarxa viària molt més equitativa, igualitària i justa entre usuaris i territoris.

 

José Luis Ábalos va afegir que el govern ha de vore com es finançaran estes vies. Actualment, el departament que dirigix el ministre Ábalos està redactant un estudi de distribució del trànsit i de necessitats en la xarxa de carreteres de l’Estat de cara a este nou escenari.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.