Viatjar des de Castelló fins a la frontera amb França per l’AP-7 serà gratis a partir d’agost

 

El ministre de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, José Luis Ábalos, ha assegurat este dimarts que el Govern no prorrogarà les concessions en els trams Saragossa-El Vendrell de l’autopista AP-2 i Tarragona-La Jonquera, de l’AP-7, que vencen el pròxim mes d’agost. 

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, això suposarà la seua liberalització. Per tant, viatjar des de Castelló fins a la frontera amb França serà per tant completament gratuïta, després que entrarà en vigor la gratuïtat de la via per tota la província l’1 de gener de 2020.

 

«Són 474 quilòmetres d’autopista i més de 13 milions de vehicles que deixaran de pagar 500 milions d’euros cada any pel seu ús», ha explicat Ábalos al Senat, a on ha celebrat que l’Executiu obrirà el pas a una nova xarxa viària molt més equitativa, igualitària i justa entre usuaris i territoris.

 

José Luis Ábalos va afegir que el govern ha de vore com es finançaran estes vies. Actualment, el departament que dirigix el ministre Ábalos està redactant un estudi de distribució del trànsit i de necessitats en la xarxa de carreteres de l’Estat de cara a este nou escenari.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’impacte de Carlos Espí: els seus deu gols de lliga amb el Llevant van arribar des de la banqueta

Doble enfront de l'Alabés després d'eixir en el 58 (gols en el 88 i 97) que reforça el seu paper de revulsiu: els seus deu tants de lliga amb el Llevant van ser com suplent. Ara suma tres esta temporada i és el tercer màxim anotador granota

Pérez Llorca afrontarà en Les Corts preguntes per escàndols, la dana de 2024 i la immigració

El president respondrà este dijous en Les Corts a qüestions sobre els últims escàndols, la gestió de la dana de 2024 i la immigració. Serà la seua segona sessió de control en el segon ple de l'any.

Extingit tres dies després l’incendi en una nau industrial de Biar

Els bombers han donat per extingit l'incendi en una nau industrial abandonada de Biar tres dies després del seu inici. Continuen les labors de refresc i no hi ha ferits.

La primera setmana de març arranca amb pols en suspensió i pluges de fang en la Comunitat Valenciana

La setmana comença amb cels nuvolosos, pols en suspensió i pluges febles que podrien ser de fang. El vent podrà deixar ratxes molt fortes en el litoral d'Alacant.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.