19.7 C
València
Divendres, 23 maig, 2025

Viatjar des de Castelló fins a la frontera amb França per l’AP-7 serà gratis a partir d’agost

 

- Advertisement -Telegram València Diari

El ministre de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, José Luis Ábalos, ha assegurat este dimarts que el Govern no prorrogarà les concessions en els trams Saragossa-El Vendrell de l’autopista AP-2 i Tarragona-La Jonquera, de l’AP-7, que vencen el pròxim mes d’agost. 

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, això suposarà la seua liberalització. Per tant, viatjar des de Castelló fins a la frontera amb França serà per tant completament gratuïta, després que entrarà en vigor la gratuïtat de la via per tota la província l’1 de gener de 2020.

 

«Són 474 quilòmetres d’autopista i més de 13 milions de vehicles que deixaran de pagar 500 milions d’euros cada any pel seu ús», ha explicat Ábalos al Senat, a on ha celebrat que l’Executiu obrirà el pas a una nova xarxa viària molt més equitativa, igualitària i justa entre usuaris i territoris.

 

José Luis Ábalos va afegir que el govern ha de vore com es finançaran estes vies. Actualment, el departament que dirigix el ministre Ábalos està redactant un estudi de distribució del trànsit i de necessitats en la xarxa de carreteres de l’Estat de cara a este nou escenari.

Últimes notícies

El Govern impulsa un pla integral per a protegir la població i reduir riscos per inundacions

El Govern d'Espanya avança en un pla estratègic per a previndre riscos d'inundacions, protegir la població i revitalitzar les zones afectades per la DANA a València, incloent-hi reformes hidràuliques i millores en protocols d'emergència.

Carlos Fabra i Álex Debón absolts del delicte de suborn pel patrocini de l’aeroport de Castelló

Carlos Fabra i Álex Debón van ser absolts del delicte de suborn relacionat amb un patrocini de l'aeroport de Castelló. El jurat va dictaminar la seua innocència després d'avaluar les proves i arguments presentats en el juí.

Funeral d’Estat a València per les 228 víctimes de la DANA en el primer aniversari

El primer aniversari de la DANA serà amb un funeral d'Estat laic a València per les 228 víctimes mortals, amb participació de diferents religions i enfocament inclusiu.

Carlos Fabra i Álex Debón són absolts del delicte de suborn en el cas de l’aeroport de Castelló

L'expresident Carlos Fabra i el expiloto Álex Debón van ser absolts pel jurat del delicte de suborn després del pagament d'un patrocini vinculat a l'aeroport de Castelló.

Carlos Fabra i Álex Debón absolts per suborn en cas de l’aeroport de Castelló

L'expresident Carlos Fabra i el expiloto Álex Debón han sigut absolts del delicte de suborn pel patrocini en l'aeroport de Castelló després de la sentència del jurat.

Vila-real celebra el seu retorn a la Champions amb un esmorzar especial en l’Estadi de la Ceràmica

El Vila-real CF festeja la seua classificació per a la pròxima Lliga de Campions amb un esmorzar en l'Estadi de la Ceràmica, reunint jugadors, cos tècnic i directiva.

Metge espanyol a Gaza descriu destrucció similar a una bomba atòmica i la crisi humanitària actual

El metge valencià Raúl Incertis torna a la Franja de Gaza i troba un panorama desolador després de l'ofensiva israeliana que ha provocat bombardejos continus, escassetat de recursos i una crisi humanitària de greus dimensions.

Cobolli elimina a Bautista a Hamburg i s’enfrontarà a Etcheverry en semifinals

L'italià Flavio Cobolli va aconseguir una destacada victòria sobre l'espanyol Roberto Bautista en els quarts de final del torneig d'Hamburg, i ara enfrontarà a l'argentí Tomás Etcheverry en semifinals.