Wuhan celebra un festival de música amb milers d’assistents sense màscara

El Festival de música de Strawberry de Wuhan (la Xina), lloc on es van detectar els primers caos de COVID-19 el desembre de 2019, ha congregat a milers de persones, que han acudit, i que ara ha semblat oblidar els estralls de la malaltia.
A part d’este fet, el més significatiu i a ressaltar és que la majoria dels assistents anaven sense màscara, evidenciant el que és la nova normalitat xinesa.

Els habitants de Wuhan amb este esdeveniment han celebrat el pont nacional del Dia de Maig ballant, saltant i xisclant mentre els seus artistes favorits prenien l’escenari. Era la volta d’esta cita després que l’any passat haguera de cancel·lar-se pel COVID-19.

Segons ha detallat un portaveu de l’organització a Reuters, el nombre d’assistents s’ha reduït enguany. Però el dissabte allí es trobaven 11.000 persones, la majoria sense màscares.

Les imatges xoquen, ja que Wuhan va ser la primera ciutat on es va detectar el coronavirus que ha posat potes enlaire el món i va ser la primera localitat a confinar-se: més de dos mesos de plenes restriccions durant el tancament de principis de 2020. Des de llavors, d’acord amb les dades oficials de les autoritats xineses, Wuhan ha romàs pràcticament sense detectar casos de virus.

A la Xina s’han detectat a penes desenes de casos de la malaltia, la majoria d’ells importats d’altres països. El nombre de casos confirmats és de 90.671, en tant que la xifra de morts ascendeix a 4.636, la majoria habitants de Wuhan. Més de 265 milions de ciutadans xinesos han rebut les vacunes contra el COVID-19.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.