L’agència Mediterránea de Medios lidera el RankingGlobal de Valoració de Clients

Mediterránea de Medios, l’agència líder de la Comunitat Valenciana, ha aconseguit un destacat reconeixement a nivell nacional, en l’estudi Agency Scope 2024 realitzat per Scopen. L’agència ha obtingut el primer lloc en el Rànquing Global de Valoració de Clients, basat en entrevistes a més de 15 clients, i s’ha posicionat en el segon lloc en el rànquing general, un assoliment significatiu que reforça la seua posició com a referent en el sector.

Aquest reconeixement no sols subratlla el compromís de Mediterránea de Medios amb l’excel·lència en la gestió de mitjans, sinó que destaca l’alt nivell de confiança i satisfacció que genera entre els seus clients. En un sector tan competitiu com el publicitari, liderar aquest tipus de rànquings representa un aval al treball ben fet i a la capacitat de respondre amb eficàcia a les creixents exigències del mercat.

Des de la seua aliança amb GroupM (pertanyent al grup Internacional WPP), Mediterránea de Medios ha sabut aprofitar el millor de dos mons: la proximitat, flexibilitat i coneixement del mercat d’una agència local, juntament amb els recursos, eines tecnològiques i escala global que aporta el major grup de mitjans del món. Aquest equilibri li permet oferir solucions personalitzades i innovadores que s’adapten a les necessitats específiques dels seus clients.

Mediterránea de Medios ha demostrat ser pionera en l’ús de tecnologies avançades i eines d’anàlisis de dades per a optimitzar les estratègies de mitjans, consolidant-se com una agència de referència dins del sector. La seua capacitat per a combinar innovació i solucions basades en dades amb una visió estratègica que integra mitjans tradicionals i digitals li permet oferir resultats mesurables i d’impacte. A més, la seua relació pròxima amb els clients, basada en l’atenció personalitzada i l’adaptació contínua a les seues necessitats, ha sigut clau per a construir relacions sòlides i de llarg termini, com reflecteix aquest reconeixement en l’estudi Agency Scope 2024.

Un assoliment que impulsa la visió de la principal agència valenciana

La destacada posició de Mediterránea de Medios reflecteix l’èxit de la seua visió basada en 4 pilars: talent, innovació, tecnologia i data, amb un alt grau capacitació, experiència, implicació i compromís per part dels seus equips. La confiança depositada pels clients de Mediterránea de Medios no sols reconeix aquest talent i compromís amb la innovació, sinó que reafirma també la seua visió sobre la qualitat i la creació de solucions d’impacte que lideren el futur de la comunicació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.