L’agència Mediterránea de Medios lidera el RankingGlobal de Valoració de Clients

Mediterránea de Medios, l’agència líder de la Comunitat Valenciana, ha aconseguit un destacat reconeixement a nivell nacional, en l’estudi Agency Scope 2024 realitzat per Scopen. L’agència ha obtingut el primer lloc en el Rànquing Global de Valoració de Clients, basat en entrevistes a més de 15 clients, i s’ha posicionat en el segon lloc en el rànquing general, un assoliment significatiu que reforça la seua posició com a referent en el sector.

Aquest reconeixement no sols subratlla el compromís de Mediterránea de Medios amb l’excel·lència en la gestió de mitjans, sinó que destaca l’alt nivell de confiança i satisfacció que genera entre els seus clients. En un sector tan competitiu com el publicitari, liderar aquest tipus de rànquings representa un aval al treball ben fet i a la capacitat de respondre amb eficàcia a les creixents exigències del mercat.

Des de la seua aliança amb GroupM (pertanyent al grup Internacional WPP), Mediterránea de Medios ha sabut aprofitar el millor de dos mons: la proximitat, flexibilitat i coneixement del mercat d’una agència local, juntament amb els recursos, eines tecnològiques i escala global que aporta el major grup de mitjans del món. Aquest equilibri li permet oferir solucions personalitzades i innovadores que s’adapten a les necessitats específiques dels seus clients.

Mediterránea de Medios ha demostrat ser pionera en l’ús de tecnologies avançades i eines d’anàlisis de dades per a optimitzar les estratègies de mitjans, consolidant-se com una agència de referència dins del sector. La seua capacitat per a combinar innovació i solucions basades en dades amb una visió estratègica que integra mitjans tradicionals i digitals li permet oferir resultats mesurables i d’impacte. A més, la seua relació pròxima amb els clients, basada en l’atenció personalitzada i l’adaptació contínua a les seues necessitats, ha sigut clau per a construir relacions sòlides i de llarg termini, com reflecteix aquest reconeixement en l’estudi Agency Scope 2024.

Un assoliment que impulsa la visió de la principal agència valenciana

La destacada posició de Mediterránea de Medios reflecteix l’èxit de la seua visió basada en 4 pilars: talent, innovació, tecnologia i data, amb un alt grau capacitació, experiència, implicació i compromís per part dels seus equips. La confiança depositada pels clients de Mediterránea de Medios no sols reconeix aquest talent i compromís amb la innovació, sinó que reafirma també la seua visió sobre la qualitat i la creació de solucions d’impacte que lideren el futur de la comunicació.

Últimes notícies

La ciutat esportiva del Villarreal creix amb 10.000 m² nous i més camps de futbol base

El Villarreal ha comprat 10.000 m² a Miralcamp per ampliar la ciutat esportiva José Manuel Llaneza amb nous camps de futbol base i iniciar una reforma integral per fases, mentre continua la modernització de l’Estadio de la Cerámica.

Danny Ocean donarà la recaptació de la seua gira a ONG per a les víctimes del terratrémol a Veneçuela

Danny Ocean ha anunciat als Concerts de Vivers de València que donarà tota la recaptació de la seua gira a ONG que ajuden les víctimes del terratrémol de Veneçuela, mentre els Concerts de Vivers viuen una edició amb plens absoluts i grans noms internacionals.

El professorat valencià tindrà sis dies retribuïts de lliure disposició per curs des de 2026-2027

Educació ha regulat per primera vegada els assumptes particulars retribuïts del professorat no universitari i implantarà sis dies de lliure disposició per curs a partir de 2026-2027, amb fortes restriccions que han sigut criticades pels sindicats.

Tallada la L1 de Metrovalencia entre l’Alcúdia i Castelló per un incendi pròxim a les vies

Un incendi en un camp al terme de Villanueva de Castellón ha obligat a tallar la L1 de Metrovalencia entre l’Alcúdia i Castelló i a posar autobusos alternatius.

Brancou Badio, a un pas de deixar el València Basket rumb a Panathinaikos

Brancou Badio ja és a Atenes per a passar el reconeixement mèdic amb el Panathinaikos, que preveu pagar la seua clàusula d’eixida del València Basket.

L’IVAM mostra l’evolució de l’Albufera amb Sorolla, fotos i vídeos en una gran exposició

L’IVAM exhibix fins al 18 de juliol més de 200 obres sobre l’Albufera, amb peces de Sorolla, fotografia històrica i projectes artístics actuals.

Anna rebrà 200.000 € per a recuperar la seua illa a l’Albufera

La Diputació de València invertirà 200.000 euros en la recuperació de l’illa de l’Albufera d’Anna i finançarà també una sala multiusos amb més d’1,1 milions d’euros del Pla Obert.

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.