L’agència Mediterránea de Medios lidera el RankingGlobal de Valoració de Clients

Mediterránea de Medios, l’agència líder de la Comunitat Valenciana, ha aconseguit un destacat reconeixement a nivell nacional, en l’estudi Agency Scope 2024 realitzat per Scopen. L’agència ha obtingut el primer lloc en el Rànquing Global de Valoració de Clients, basat en entrevistes a més de 15 clients, i s’ha posicionat en el segon lloc en el rànquing general, un assoliment significatiu que reforça la seua posició com a referent en el sector.

Aquest reconeixement no sols subratlla el compromís de Mediterránea de Medios amb l’excel·lència en la gestió de mitjans, sinó que destaca l’alt nivell de confiança i satisfacció que genera entre els seus clients. En un sector tan competitiu com el publicitari, liderar aquest tipus de rànquings representa un aval al treball ben fet i a la capacitat de respondre amb eficàcia a les creixents exigències del mercat.

Des de la seua aliança amb GroupM (pertanyent al grup Internacional WPP), Mediterránea de Medios ha sabut aprofitar el millor de dos mons: la proximitat, flexibilitat i coneixement del mercat d’una agència local, juntament amb els recursos, eines tecnològiques i escala global que aporta el major grup de mitjans del món. Aquest equilibri li permet oferir solucions personalitzades i innovadores que s’adapten a les necessitats específiques dels seus clients.

Mediterránea de Medios ha demostrat ser pionera en l’ús de tecnologies avançades i eines d’anàlisis de dades per a optimitzar les estratègies de mitjans, consolidant-se com una agència de referència dins del sector. La seua capacitat per a combinar innovació i solucions basades en dades amb una visió estratègica que integra mitjans tradicionals i digitals li permet oferir resultats mesurables i d’impacte. A més, la seua relació pròxima amb els clients, basada en l’atenció personalitzada i l’adaptació contínua a les seues necessitats, ha sigut clau per a construir relacions sòlides i de llarg termini, com reflecteix aquest reconeixement en l’estudi Agency Scope 2024.

Un assoliment que impulsa la visió de la principal agència valenciana

La destacada posició de Mediterránea de Medios reflecteix l’èxit de la seua visió basada en 4 pilars: talent, innovació, tecnologia i data, amb un alt grau capacitació, experiència, implicació i compromís per part dels seus equips. La confiança depositada pels clients de Mediterránea de Medios no sols reconeix aquest talent i compromís amb la innovació, sinó que reafirma també la seua visió sobre la qualitat i la creació de solucions d’impacte que lideren el futur de la comunicació.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.