L’agència Mediterránea de Medios lidera el RankingGlobal de Valoració de Clients

Mediterránea de Medios, l’agència líder de la Comunitat Valenciana, ha aconseguit un destacat reconeixement a nivell nacional, en l’estudi Agency Scope 2024 realitzat per Scopen. L’agència ha obtingut el primer lloc en el Rànquing Global de Valoració de Clients, basat en entrevistes a més de 15 clients, i s’ha posicionat en el segon lloc en el rànquing general, un assoliment significatiu que reforça la seua posició com a referent en el sector.

Aquest reconeixement no sols subratlla el compromís de Mediterránea de Medios amb l’excel·lència en la gestió de mitjans, sinó que destaca l’alt nivell de confiança i satisfacció que genera entre els seus clients. En un sector tan competitiu com el publicitari, liderar aquest tipus de rànquings representa un aval al treball ben fet i a la capacitat de respondre amb eficàcia a les creixents exigències del mercat.

Des de la seua aliança amb GroupM (pertanyent al grup Internacional WPP), Mediterránea de Medios ha sabut aprofitar el millor de dos mons: la proximitat, flexibilitat i coneixement del mercat d’una agència local, juntament amb els recursos, eines tecnològiques i escala global que aporta el major grup de mitjans del món. Aquest equilibri li permet oferir solucions personalitzades i innovadores que s’adapten a les necessitats específiques dels seus clients.

Mediterránea de Medios ha demostrat ser pionera en l’ús de tecnologies avançades i eines d’anàlisis de dades per a optimitzar les estratègies de mitjans, consolidant-se com una agència de referència dins del sector. La seua capacitat per a combinar innovació i solucions basades en dades amb una visió estratègica que integra mitjans tradicionals i digitals li permet oferir resultats mesurables i d’impacte. A més, la seua relació pròxima amb els clients, basada en l’atenció personalitzada i l’adaptació contínua a les seues necessitats, ha sigut clau per a construir relacions sòlides i de llarg termini, com reflecteix aquest reconeixement en l’estudi Agency Scope 2024.

Un assoliment que impulsa la visió de la principal agència valenciana

La destacada posició de Mediterránea de Medios reflecteix l’èxit de la seua visió basada en 4 pilars: talent, innovació, tecnologia i data, amb un alt grau capacitació, experiència, implicació i compromís per part dels seus equips. La confiança depositada pels clients de Mediterránea de Medios no sols reconeix aquest talent i compromís amb la innovació, sinó que reafirma també la seua visió sobre la qualitat i la creació de solucions d’impacte que lideren el futur de la comunicació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges, pols en suspensió i descens de les màximes en l’últim dia de febrer en la Comunitat Valenciana

Febrer s'acomiada en la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió en la mitat sud i pluges febles que s'estenen amb el pas de les hores. Les màximes baixen i el vent rola a nord-est.

Un sistema no invasiu mesura amb precisió les asimetries cranials en bebés i accelera el diagnòstic

Craniamed llança un programari que substituïx el craneómetro amb mesurament ràpid, precisa i exportable. Oferix els índexs CI i CVAI per a diagnòstic i seguiment.

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.