14.1 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

L’agència Mediterránea de Medios lidera el RankingGlobal de Valoració de Clients

Mediterránea de Medios, l’agència líder de la Comunitat Valenciana, ha aconseguit un destacat reconeixement a nivell nacional, en l’estudi Agency Scope 2024 realitzat per Scopen. L’agència ha obtingut el primer lloc en el Rànquing Global de Valoració de Clients, basat en entrevistes a més de 15 clients, i s’ha posicionat en el segon lloc en el rànquing general, un assoliment significatiu que reforça la seua posició com a referent en el sector.

Aquest reconeixement no sols subratlla el compromís de Mediterránea de Medios amb l’excel·lència en la gestió de mitjans, sinó que destaca l’alt nivell de confiança i satisfacció que genera entre els seus clients. En un sector tan competitiu com el publicitari, liderar aquest tipus de rànquings representa un aval al treball ben fet i a la capacitat de respondre amb eficàcia a les creixents exigències del mercat.

Des de la seua aliança amb GroupM (pertanyent al grup Internacional WPP), Mediterránea de Medios ha sabut aprofitar el millor de dos mons: la proximitat, flexibilitat i coneixement del mercat d’una agència local, juntament amb els recursos, eines tecnològiques i escala global que aporta el major grup de mitjans del món. Aquest equilibri li permet oferir solucions personalitzades i innovadores que s’adapten a les necessitats específiques dels seus clients.

Mediterránea de Medios ha demostrat ser pionera en l’ús de tecnologies avançades i eines d’anàlisis de dades per a optimitzar les estratègies de mitjans, consolidant-se com una agència de referència dins del sector. La seua capacitat per a combinar innovació i solucions basades en dades amb una visió estratègica que integra mitjans tradicionals i digitals li permet oferir resultats mesurables i d’impacte. A més, la seua relació pròxima amb els clients, basada en l’atenció personalitzada i l’adaptació contínua a les seues necessitats, ha sigut clau per a construir relacions sòlides i de llarg termini, com reflecteix aquest reconeixement en l’estudi Agency Scope 2024.

Un assoliment que impulsa la visió de la principal agència valenciana

La destacada posició de Mediterránea de Medios reflecteix l’èxit de la seua visió basada en 4 pilars: talent, innovació, tecnologia i data, amb un alt grau capacitació, experiència, implicació i compromís per part dels seus equips. La confiança depositada pels clients de Mediterránea de Medios no sols reconeix aquest talent i compromís amb la innovació, sinó que reafirma també la seua visió sobre la qualitat i la creació de solucions d’impacte que lideren el futur de la comunicació.

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.