Antoine Griezmann confirma el seu adeu a la selecció francesa de futbol per a ‘obrir pas a una nova generació’

MADRID, 30 (EUROPA PRESS)

El davanter francés de l’Atlètic de Madrid, Antoine Griezmann, va confirmar hui dilluns “amb profunda emoció” la seua retirada internacional amb l’objectiu de “passar pàgina i obrir pas a nova generació” i després d’haver-hi disputat 137 partits des del seu debut el 2014 i d’haver-se proclamat campió del món el 2018.

“Hui, amb profunda emoció, anunci la meua retirada com a jugador de la selecció de França. Després de 10 anys increïbles, marcats per desafiaments, èxits i moments inoblidables, és hora de passar pàgina i obrir pas a la nova generació”, va assenyalar Griezmann en un comunicat en les seues xarxes socials.

Griezmann deixa la selecció francesa després d’haver disputat un total de 137 partits, en els quals va anotar 44 gols i va repartir 38 assistències. Va debutar el 5 de març del 2014 amb 22 anys en un amistós en el Stade de France davant dels Països Baixos, on va ser titular, i amb els ‘Bleus’ es va proclamar campió del món el 2018 i de la Lliga de Nacions, en una final davant d’Espanya, el 2021, a més de ser subcampió de l’Eurocopa del 2016, on va ser el màxim golejador del torneig amb sis punts i triat el ‘MVP’.

Per al de Macon, lluir la samarreta ‘bleu’ “va ser un honor i un privilegi”. “Des de març del 2014 i fins a aquest setembre, vaig tenir l’oportunitat de viure moments increïbles junt amb companys excepcionals”, va remarcar el jugador blanc-i-vermell.

“Compartim victòries que quedaran gravades per sempre en la nostra memòria, així que gràcies per aquests preciosos records que vam crear junts. També m’agradaria agrair a l’afició que sempre ha estat ací, en els moments d’alegria i en els moments de dubte. La vostra passió, fervor i lleialtat han sigut para mi una vertadera font d’energia”, va afegir Griezmann.

A més, el davanter va confessar el seu “enorme agraïment” a tot el personal de la selecció, especialment a l’actual seleccionador, Didier Deschamps, el qual li va fer debutar i amb el qual ha sigut pràcticament indiscutible. “La seua confiança i suport al llarg de la meua carrera internacional han sigut essencials per al meu desenvolupament com a esportista”, va recalcar.

“Deixe la selecció de França amb un profund sentiment d’orgull i gratitud. Vaig tenir l’honor de representar al nostre país i l’oportunitat de viure moments extraordinaris com ser campió del món. Seguiré seguint als ‘Bleus’ amb passió i recolzant a este equip que tant m’ha donat. Estic convençut que el futur és brillant i no puc esperar a veure brillar a la pròxima generació. Moltes gràcies a tots pel seu amor i suport. Fins prompte, Antoine”, va sentenciar.

Últimes notícies

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.