Antoine Griezmann confirma el seu adeu a la selecció francesa de futbol per a ‘obrir pas a una nova generació’

MADRID, 30 (EUROPA PRESS)

El davanter francés de l’Atlètic de Madrid, Antoine Griezmann, va confirmar hui dilluns «amb profunda emoció» la seua retirada internacional amb l’objectiu de «passar pàgina i obrir pas a nova generació» i després d’haver-hi disputat 137 partits des del seu debut el 2014 i d’haver-se proclamat campió del món el 2018.

«Hui, amb profunda emoció, anunci la meua retirada com a jugador de la selecció de França. Després de 10 anys increïbles, marcats per desafiaments, èxits i moments inoblidables, és hora de passar pàgina i obrir pas a la nova generació», va assenyalar Griezmann en un comunicat en les seues xarxes socials.

Griezmann deixa la selecció francesa després d’haver disputat un total de 137 partits, en els quals va anotar 44 gols i va repartir 38 assistències. Va debutar el 5 de març del 2014 amb 22 anys en un amistós en el Stade de France davant dels Països Baixos, on va ser titular, i amb els ‘Bleus’ es va proclamar campió del món el 2018 i de la Lliga de Nacions, en una final davant d’Espanya, el 2021, a més de ser subcampió de l’Eurocopa del 2016, on va ser el màxim golejador del torneig amb sis punts i triat el ‘MVP’.

Per al de Macon, lluir la samarreta ‘bleu’ «va ser un honor i un privilegi». «Des de març del 2014 i fins a aquest setembre, vaig tenir l’oportunitat de viure moments increïbles junt amb companys excepcionals», va remarcar el jugador blanc-i-vermell.

«Compartim victòries que quedaran gravades per sempre en la nostra memòria, així que gràcies per aquests preciosos records que vam crear junts. També m’agradaria agrair a l’afició que sempre ha estat ací, en els moments d’alegria i en els moments de dubte. La vostra passió, fervor i lleialtat han sigut para mi una vertadera font d’energia», va afegir Griezmann.

A més, el davanter va confessar el seu «enorme agraïment» a tot el personal de la selecció, especialment a l’actual seleccionador, Didier Deschamps, el qual li va fer debutar i amb el qual ha sigut pràcticament indiscutible. «La seua confiança i suport al llarg de la meua carrera internacional han sigut essencials per al meu desenvolupament com a esportista», va recalcar.

«Deixe la selecció de França amb un profund sentiment d’orgull i gratitud. Vaig tenir l’honor de representar al nostre país i l’oportunitat de viure moments extraordinaris com ser campió del món. Seguiré seguint als ‘Bleus’ amb passió i recolzant a este equip que tant m’ha donat. Estic convençut que el futur és brillant i no puc esperar a veure brillar a la pròxima generació. Moltes gràcies a tots pel seu amor i suport. Fins prompte, Antoine», va sentenciar.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.