Antoine Griezmann confirma el seu adeu a la selecció francesa de futbol per a ‘obrir pas a una nova generació’

MADRID, 30 (EUROPA PRESS)

El davanter francés de l’Atlètic de Madrid, Antoine Griezmann, va confirmar hui dilluns «amb profunda emoció» la seua retirada internacional amb l’objectiu de «passar pàgina i obrir pas a nova generació» i després d’haver-hi disputat 137 partits des del seu debut el 2014 i d’haver-se proclamat campió del món el 2018.

«Hui, amb profunda emoció, anunci la meua retirada com a jugador de la selecció de França. Després de 10 anys increïbles, marcats per desafiaments, èxits i moments inoblidables, és hora de passar pàgina i obrir pas a la nova generació», va assenyalar Griezmann en un comunicat en les seues xarxes socials.

Griezmann deixa la selecció francesa després d’haver disputat un total de 137 partits, en els quals va anotar 44 gols i va repartir 38 assistències. Va debutar el 5 de març del 2014 amb 22 anys en un amistós en el Stade de France davant dels Països Baixos, on va ser titular, i amb els ‘Bleus’ es va proclamar campió del món el 2018 i de la Lliga de Nacions, en una final davant d’Espanya, el 2021, a més de ser subcampió de l’Eurocopa del 2016, on va ser el màxim golejador del torneig amb sis punts i triat el ‘MVP’.

Per al de Macon, lluir la samarreta ‘bleu’ «va ser un honor i un privilegi». «Des de març del 2014 i fins a aquest setembre, vaig tenir l’oportunitat de viure moments increïbles junt amb companys excepcionals», va remarcar el jugador blanc-i-vermell.

«Compartim victòries que quedaran gravades per sempre en la nostra memòria, així que gràcies per aquests preciosos records que vam crear junts. També m’agradaria agrair a l’afició que sempre ha estat ací, en els moments d’alegria i en els moments de dubte. La vostra passió, fervor i lleialtat han sigut para mi una vertadera font d’energia», va afegir Griezmann.

A més, el davanter va confessar el seu «enorme agraïment» a tot el personal de la selecció, especialment a l’actual seleccionador, Didier Deschamps, el qual li va fer debutar i amb el qual ha sigut pràcticament indiscutible. «La seua confiança i suport al llarg de la meua carrera internacional han sigut essencials per al meu desenvolupament com a esportista», va recalcar.

«Deixe la selecció de França amb un profund sentiment d’orgull i gratitud. Vaig tenir l’honor de representar al nostre país i l’oportunitat de viure moments extraordinaris com ser campió del món. Seguiré seguint als ‘Bleus’ amb passió i recolzant a este equip que tant m’ha donat. Estic convençut que el futur és brillant i no puc esperar a veure brillar a la pròxima generació. Moltes gràcies a tots pel seu amor i suport. Fins prompte, Antoine», va sentenciar.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.