Antoine Griezmann confirma el seu adeu a la selecció francesa de futbol per a ‘obrir pas a una nova generació’

MADRID, 30 (EUROPA PRESS)

El davanter francés de l’Atlètic de Madrid, Antoine Griezmann, va confirmar hui dilluns «amb profunda emoció» la seua retirada internacional amb l’objectiu de «passar pàgina i obrir pas a nova generació» i després d’haver-hi disputat 137 partits des del seu debut el 2014 i d’haver-se proclamat campió del món el 2018.

«Hui, amb profunda emoció, anunci la meua retirada com a jugador de la selecció de França. Després de 10 anys increïbles, marcats per desafiaments, èxits i moments inoblidables, és hora de passar pàgina i obrir pas a la nova generació», va assenyalar Griezmann en un comunicat en les seues xarxes socials.

Griezmann deixa la selecció francesa després d’haver disputat un total de 137 partits, en els quals va anotar 44 gols i va repartir 38 assistències. Va debutar el 5 de març del 2014 amb 22 anys en un amistós en el Stade de France davant dels Països Baixos, on va ser titular, i amb els ‘Bleus’ es va proclamar campió del món el 2018 i de la Lliga de Nacions, en una final davant d’Espanya, el 2021, a més de ser subcampió de l’Eurocopa del 2016, on va ser el màxim golejador del torneig amb sis punts i triat el ‘MVP’.

Per al de Macon, lluir la samarreta ‘bleu’ «va ser un honor i un privilegi». «Des de març del 2014 i fins a aquest setembre, vaig tenir l’oportunitat de viure moments increïbles junt amb companys excepcionals», va remarcar el jugador blanc-i-vermell.

«Compartim victòries que quedaran gravades per sempre en la nostra memòria, així que gràcies per aquests preciosos records que vam crear junts. També m’agradaria agrair a l’afició que sempre ha estat ací, en els moments d’alegria i en els moments de dubte. La vostra passió, fervor i lleialtat han sigut para mi una vertadera font d’energia», va afegir Griezmann.

A més, el davanter va confessar el seu «enorme agraïment» a tot el personal de la selecció, especialment a l’actual seleccionador, Didier Deschamps, el qual li va fer debutar i amb el qual ha sigut pràcticament indiscutible. «La seua confiança i suport al llarg de la meua carrera internacional han sigut essencials per al meu desenvolupament com a esportista», va recalcar.

«Deixe la selecció de França amb un profund sentiment d’orgull i gratitud. Vaig tenir l’honor de representar al nostre país i l’oportunitat de viure moments extraordinaris com ser campió del món. Seguiré seguint als ‘Bleus’ amb passió i recolzant a este equip que tant m’ha donat. Estic convençut que el futur és brillant i no puc esperar a veure brillar a la pròxima generació. Moltes gràcies a tots pel seu amor i suport. Fins prompte, Antoine», va sentenciar.

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.