Antoine Griezmann confirma el seu adeu a la selecció francesa de futbol per a ‘obrir pas a una nova generació’

MADRID, 30 (EUROPA PRESS)

El davanter francés de l’Atlètic de Madrid, Antoine Griezmann, va confirmar hui dilluns “amb profunda emoció” la seua retirada internacional amb l’objectiu de “passar pàgina i obrir pas a nova generació” i després d’haver-hi disputat 137 partits des del seu debut el 2014 i d’haver-se proclamat campió del món el 2018.

“Hui, amb profunda emoció, anunci la meua retirada com a jugador de la selecció de França. Després de 10 anys increïbles, marcats per desafiaments, èxits i moments inoblidables, és hora de passar pàgina i obrir pas a la nova generació”, va assenyalar Griezmann en un comunicat en les seues xarxes socials.

Griezmann deixa la selecció francesa després d’haver disputat un total de 137 partits, en els quals va anotar 44 gols i va repartir 38 assistències. Va debutar el 5 de març del 2014 amb 22 anys en un amistós en el Stade de France davant dels Països Baixos, on va ser titular, i amb els ‘Bleus’ es va proclamar campió del món el 2018 i de la Lliga de Nacions, en una final davant d’Espanya, el 2021, a més de ser subcampió de l’Eurocopa del 2016, on va ser el màxim golejador del torneig amb sis punts i triat el ‘MVP’.

Per al de Macon, lluir la samarreta ‘bleu’ “va ser un honor i un privilegi”. “Des de març del 2014 i fins a aquest setembre, vaig tenir l’oportunitat de viure moments increïbles junt amb companys excepcionals”, va remarcar el jugador blanc-i-vermell.

“Compartim victòries que quedaran gravades per sempre en la nostra memòria, així que gràcies per aquests preciosos records que vam crear junts. També m’agradaria agrair a l’afició que sempre ha estat ací, en els moments d’alegria i en els moments de dubte. La vostra passió, fervor i lleialtat han sigut para mi una vertadera font d’energia”, va afegir Griezmann.

A més, el davanter va confessar el seu “enorme agraïment” a tot el personal de la selecció, especialment a l’actual seleccionador, Didier Deschamps, el qual li va fer debutar i amb el qual ha sigut pràcticament indiscutible. “La seua confiança i suport al llarg de la meua carrera internacional han sigut essencials per al meu desenvolupament com a esportista”, va recalcar.

“Deixe la selecció de França amb un profund sentiment d’orgull i gratitud. Vaig tenir l’honor de representar al nostre país i l’oportunitat de viure moments extraordinaris com ser campió del món. Seguiré seguint als ‘Bleus’ amb passió i recolzant a este equip que tant m’ha donat. Estic convençut que el futur és brillant i no puc esperar a veure brillar a la pròxima generació. Moltes gràcies a tots pel seu amor i suport. Fins prompte, Antoine”, va sentenciar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manifestació a València reclama millores laborals i menys burocràcia per al professorat

La marxa ha recorregut el centre de València per a exigir menys burocràcia, baixar ràtios i millores salarials, a més de més plantilla i més valencià. Els sindicats pressionen a la Conselleria amb un calendari de mobilitzacions i una vaga convocada per al 31 de març.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL i creu que es perd una oportunitat

El consistori ha lamentat que l'AVL mantinga València amb titlla oberta i retrau que no haja publicat l'informe. Anuncia mesures quan ho conega.

Pérez Llorca defén el model fiscal del Consell i subratlla l’alleujament per a rendes baixes i mitjanes

El Consell ha ampliat els llindars de renda per a accedir a deduccions per gastos sanitaris i activitats esportives. La mesura sumarà 300.000 contribuents i elevarà l'estalvi en 2025 fins prop de 100 milions, amb la recaptació autonòmica a l'alça.

L’AVL rebutja la titlla tancada i manté el topònim València

L'Acadèmia Valenciana de la Llengua ha rebutjat el canvi d'accentuació proposat per l'Ajuntament i ratifica València com a nom oficial. L'informe, aprovat per àmplia majoria, s'enviarà a la Generalitat i desactiva la doble denominació Valéncia/València.

Investiguen a un conductor per circular a 223 km/h en l’A-3 a València

La Guàrdia Civil investiga a un home de 61 anys sorprés a 223 km/h en l'A-3, a Venta del Moro. Va superar el límit en 103 km/h i afronta penes penals.

Pluges, pols en suspensió i descens de les màximes en l’últim dia de febrer en la Comunitat Valenciana

Febrer s'acomiada en la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió en la mitat sud i pluges febles que s'estenen amb el pas de les hores. Les màximes baixen i el vent rola a nord-est.

Un sistema no invasiu mesura amb precisió les asimetries cranials en bebés i accelera el diagnòstic

Craniamed llança un programari que substituïx el craneómetro amb mesurament ràpid, precisa i exportable. Oferix els índexs CI i CVAI per a diagnòstic i seguiment.

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.