11.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Arancha, la dona assassinada a Guadalajara pel seu marit davant dels seus tres fills

 

Aquest matí hem rebut una d’aquestes notícies que no agrada gens transmetre. Arancha, una veïna d’Azuqueca d’Henares, perdia la vida a mans del seu marit, Sergio. ‘El Español’ ha informat que la policia va rebre l’alerta a les 7.43 hores d’aquest 28 de desembre i, a l’arribar, van trobar el cos sense vida de la dona, que portava morta des de les 6.30 hores, així com al seu agressor en estat greu, després d’intentar-se suïcidar.

 

Va ser una dona de la localitat qui va informar els agents de seguretat, els quals no van poder evitar l’assassinat de la víctima, de 37 anys, però si van arribar a temps per evitar la pèrdua del seu marit. Ell es va intentar tallar el coll amb el mateix ganivet que havia matat a la seua parella, però la ferida no va ser mortal. Tot aquest esdeveniment, desgraciadament, va succeir davant l’atònita mirada dels tres fills de la difunta.

 

Una relació de constants discussions

Arancha es preparava des de primera hora per anar a treballar a la gasolinera on feia de dependenta. No obstant això, una nova baralla amb el seu marit, les quals eren constants en la seua relació, va acabar amb la tragèdia que ningú esperava ni desitjava. Els dos feia un any que estaven casats i fruit de la seua relació van tenir un fill. Els altres dos, eren de la víctima, en una relació prèvia.

 

Sorprenentment, tot i les constants discussions que patien Arancha i Sergio, ella no era usuària del centre de la dona d’Azuqueza, així com tampoc havia presentat denúncies contra el seu marit. Aquesta situació ha representat una sorpresa en la investigació, ja que tots els veïns eren coneixedors que la relació entre els dos estava molt deteriorada.

Un home gens problemàtic

El citat mitjà va preguntar a veïns de la localitat per l’agressor. Un d’ells el va definir com un home «musculós», el qual era molt aficionat a anar al gimnàs. També va afegir que treballava com a guàrdia de seguretat d’una coneguda empresa nacional.

 

A més, diferents persones van coincidir en considerar-lo com una persona seriosa i educada, que mai havia causat problemes al municipi i que no semblava algú agressiu. Per tant, la situació s’ha considerat inesperada al poble de Guadalajara.

Últimes notícies

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.