Arancha, la dona assassinada a Guadalajara pel seu marit davant dels seus tres fills

 

Aquest matí hem rebut una d’aquestes notícies que no agrada gens transmetre. Arancha, una veïna d’Azuqueca d’Henares, perdia la vida a mans del seu marit, Sergio. ‘El Español’ ha informat que la policia va rebre l’alerta a les 7.43 hores d’aquest 28 de desembre i, a l’arribar, van trobar el cos sense vida de la dona, que portava morta des de les 6.30 hores, així com al seu agressor en estat greu, després d’intentar-se suïcidar.

 

Va ser una dona de la localitat qui va informar els agents de seguretat, els quals no van poder evitar l’assassinat de la víctima, de 37 anys, però si van arribar a temps per evitar la pèrdua del seu marit. Ell es va intentar tallar el coll amb el mateix ganivet que havia matat a la seua parella, però la ferida no va ser mortal. Tot aquest esdeveniment, desgraciadament, va succeir davant l’atònita mirada dels tres fills de la difunta.

 

Una relació de constants discussions

Arancha es preparava des de primera hora per anar a treballar a la gasolinera on feia de dependenta. No obstant això, una nova baralla amb el seu marit, les quals eren constants en la seua relació, va acabar amb la tragèdia que ningú esperava ni desitjava. Els dos feia un any que estaven casats i fruit de la seua relació van tenir un fill. Els altres dos, eren de la víctima, en una relació prèvia.

 

Sorprenentment, tot i les constants discussions que patien Arancha i Sergio, ella no era usuària del centre de la dona d’Azuqueza, així com tampoc havia presentat denúncies contra el seu marit. Aquesta situació ha representat una sorpresa en la investigació, ja que tots els veïns eren coneixedors que la relació entre els dos estava molt deteriorada.

Un home gens problemàtic

El citat mitjà va preguntar a veïns de la localitat per l’agressor. Un d’ells el va definir com un home «musculós», el qual era molt aficionat a anar al gimnàs. També va afegir que treballava com a guàrdia de seguretat d’una coneguda empresa nacional.

 

A més, diferents persones van coincidir en considerar-lo com una persona seriosa i educada, que mai havia causat problemes al municipi i que no semblava algú agressiu. Per tant, la situació s’ha considerat inesperada al poble de Guadalajara.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.