Assistits cinc homes després de declarar-se un incendi en un habitatge d’Ontinyent

Durant la matinada d’ahir es va registrar un incendi en un habitatge de tres plantes a Ontinyent.

Segons fonts del Consorci Provincial, al voltant de les 3.05 hores de la matinada s’alertava d’un incendi d’habitatge declarat al carrer Josep Melcior Gomis d’Ontinyent.

Es tractava d’un quadre elèctric en l’escala d’un edifici de planta baixa i tres plantes d’altura i amb set habitatges habitats, que ha generat molt de fum. Han acudit quatre dotacions de bombers d’Ontinyent, Xàtiva i Alzira, sergent d’Alzira i cap de parc d’Ontinyent.

Els bombers han extingit l’incendi i ventilat de fum i han rescatat de l’edifici a quatre persones, mentre que altres dos persones havien sortit pel seu peu.

El CICU va mobilitzar una unitat del SAMU, una unitat de SVB i una ambulància convencional fins al lloc del succés.

Els serveis mèdics van assistir a quatre homes de 29, 38, 48 i 60 anys per inhalació de fum; i a un cinquè de 70 anys per un esquinç en un peu.

L’home de 48 anys va ser evacuat fins a l’hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva, i els altres quatre van ser traslladats fins a l’hospital d’Ontinyent.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent

Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.