Assistits cinc homes després de declarar-se un incendi en un habitatge d’Ontinyent

Durant la matinada d’ahir es va registrar un incendi en un habitatge de tres plantes a Ontinyent.

Segons fonts del Consorci Provincial, al voltant de les 3.05 hores de la matinada s’alertava d’un incendi d’habitatge declarat al carrer Josep Melcior Gomis d’Ontinyent.

Es tractava d’un quadre elèctric en l’escala d’un edifici de planta baixa i tres plantes d’altura i amb set habitatges habitats, que ha generat molt de fum. Han acudit quatre dotacions de bombers d’Ontinyent, Xàtiva i Alzira, sergent d’Alzira i cap de parc d’Ontinyent.

Els bombers han extingit l’incendi i ventilat de fum i han rescatat de l’edifici a quatre persones, mentre que altres dos persones havien sortit pel seu peu.

El CICU va mobilitzar una unitat del SAMU, una unitat de SVB i una ambulància convencional fins al lloc del succés.

Els serveis mèdics van assistir a quatre homes de 29, 38, 48 i 60 anys per inhalació de fum; i a un cinquè de 70 anys per un esquinç en un peu.

L’home de 48 anys va ser evacuat fins a l’hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva, i els altres quatre van ser traslladats fins a l’hospital d’Ontinyent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Interceptat a Moixent un conductor drogat després de recórrer 27 quilòmetres en sentit contrari per la A-35 i l’A-33

La Guàrdia Civil de Trànsit investiga a un home de 64 anys que va conduir de nit, sota els efectes de les drogues, 27 quilòmetres en sentit contrari per les autovies A-35 i A-33 fins a ser detingut a Moixent.

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.

Núvols, pols en suspensió i caiguda de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb augment de la nuvolositat, pols en suspensió i possible pluja feble amb fang, abans d'un diumenge de cels coberts i pluges generalitzades.

Desmantellada a Dénia una plantació de marihuana dirigida per un fugitiu reclamat per Lituània

La Policia Nacional ha desmantellat a Dénia una plantació de marihuana en una vivenda aïllada i ha detingut a dos hòmens, un d'ells reclamat per Lituània amb una orde europea de detenció i lliurament.

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.