11 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Assistits cinc homes després de declarar-se un incendi en un habitatge d’Ontinyent

Durant la matinada d’ahir es va registrar un incendi en un habitatge de tres plantes a Ontinyent.

Segons fonts del Consorci Provincial, al voltant de les 3.05 hores de la matinada s’alertava d’un incendi d’habitatge declarat al carrer Josep Melcior Gomis d’Ontinyent.

Es tractava d’un quadre elèctric en l’escala d’un edifici de planta baixa i tres plantes d’altura i amb set habitatges habitats, que ha generat molt de fum. Han acudit quatre dotacions de bombers d’Ontinyent, Xàtiva i Alzira, sergent d’Alzira i cap de parc d’Ontinyent.

Els bombers han extingit l’incendi i ventilat de fum i han rescatat de l’edifici a quatre persones, mentre que altres dos persones havien sortit pel seu peu.

El CICU va mobilitzar una unitat del SAMU, una unitat de SVB i una ambulància convencional fins al lloc del succés.

Els serveis mèdics van assistir a quatre homes de 29, 38, 48 i 60 anys per inhalació de fum; i a un cinquè de 70 anys per un esquinç en un peu.

L’home de 48 anys va ser evacuat fins a l’hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva, i els altres quatre van ser traslladats fins a l’hospital d’Ontinyent.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.