16.4 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Assistits cinc homes després de declarar-se un incendi en un habitatge d’Ontinyent

Durant la matinada d’ahir es va registrar un incendi en un habitatge de tres plantes a Ontinyent.

Segons fonts del Consorci Provincial, al voltant de les 3.05 hores de la matinada s’alertava d’un incendi d’habitatge declarat al carrer Josep Melcior Gomis d’Ontinyent.

Es tractava d’un quadre elèctric en l’escala d’un edifici de planta baixa i tres plantes d’altura i amb set habitatges habitats, que ha generat molt de fum. Han acudit quatre dotacions de bombers d’Ontinyent, Xàtiva i Alzira, sergent d’Alzira i cap de parc d’Ontinyent.

Els bombers han extingit l’incendi i ventilat de fum i han rescatat de l’edifici a quatre persones, mentre que altres dos persones havien sortit pel seu peu.

El CICU va mobilitzar una unitat del SAMU, una unitat de SVB i una ambulància convencional fins al lloc del succés.

Els serveis mèdics van assistir a quatre homes de 29, 38, 48 i 60 anys per inhalació de fum; i a un cinquè de 70 anys per un esquinç en un peu.

L’home de 48 anys va ser evacuat fins a l’hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva, i els altres quatre van ser traslladats fins a l’hospital d’Ontinyent.

Últimes notícies

Marató València patrocinarà el Gran Premi Internacional de València d’atletisme

Marató València patrocinarà des de 2026 el Gran Premi Internacional de València d'atletisme. L'objectiu és elevar el míting 'indoor' fins a l'elit, amb possibles canvis de data per a atraure a les grans figures.

Barrachina acusa a Sánchez de donar a les víctimes valencianes de la dana només la tercera part en ajudes

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha denunciat un tracte desigual en les ajudes després de la dana. Ha comparat 72.000 euros per a víctimes valencianes amb 210.000 en l'accident de Adamuz i ha exigit igualtat.

La Generalitat defén que lidera amb serietat el Pla Endavant i reclama corresponsabilitat al Govern

Martínez Mus ha assegurat que la reconstrucció després de la DANA avança amb 176 de 343 actuacions en marxa o completades i el ritme d'execució duplicat. Ha reclamat corresponsabilitat i comissió mixta al Govern.

Gortázar afirma que la renovació de Fainé aporta estabilitat a la Fundació La Caixa

Gonzalo Gortázar ha recolzat la continuïtat d'Isidre Fainé al capdavant de la Fundació La Caixa i ha remarcat que aporta estabilitat i continuïtat. També ha subratllat el pes de l'Obra Social i el caràcter fundacional de CaixaBank.

La Generalitat reivindica el lideratge del Pla Endavant i demana corresponsabilitat al Govern

La Generalitat ha assegurat que la reconstrucció després de la DANA avança gràcies al Pla Endavant i ha reclamat corresponsabilitat al Govern per a completar les obres. El Consell ha detallat avanços socials, econòmics, ambientals i de prevenció amb objectius calendarizados.

Avís taronja este dissabte per vents de fins a 100 km/h en gran part de la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit per a este dissabte avise taronja per vent del nord-oest amb ratxes de fins a 100 km/h i alerta costanera a Alacant; a la vesprada baixarà a groc.

El PSPV portarà a Antifrau el suposat pelotazo de les vivendes públiques a Alacant

El PSPV-PSOE va anunciar que portarà a l'Agència Antifrau les possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques en La Condomina. Reclama dimissions i un ple extraordinari després de l'obertura d'un expedient i la renúncia d'una alta càrrec municipal.

Massificació en la costa i crisi climàtica deixen els litorals més vulnerables a les borrasques

Els últims temporals han evidenciat la debilitat del litoral espanyol per la pressió urbanística, la falta de sediments i l'ascens de la mar. Experts demanen replantejar obres i permetre que les platges recuperen la seua dinàmica natural.