9.9 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Belén Rueda revela que s’ha operat per augmentar-se els pits

La actriz española Belén Rueda en una imagen de archivo

L’actriu espanyola Belén Rueda en una imatge d’arxiu | CatalunyaDiari.cat
 

Als seus 53 anys, Belén Rueda segueix sent una de les actrius espanyoles més atractives. No obstant això, la seua imatge s’ha vist envoltada de polèmica en més d’una ocasió, afirmant que s’hauria realitzat diferents retocs estètics per seguir tenint un espectacular físic.

 

En el seu moment, es va arribar a dir que l’actriu madrilenya s’hauria injectat Botox a la cara per augmentar i elevar els seus pòmuls. Ara, però, la mateixa Belén Rueda ha desmentit tots aquests rumors sobre el seu aspecte a ‘Planeta Calleja’, encara que ha confessat que si se n’ha fet alguns dels que no se n’havia parlat.

 

Els suposats retocs estètics de Belén Rueda

En un viatge a Guinea Equatorial per submergir-se a les profundes aigües del golf i conèixer a uns simpàtics ximpanzés, Jesús Calleja va entrevistar l’actriu, que no es va tallar a l’hora d’explicar curiositats de la seua vida privada, a més de parlar del seu treball.

 

Les possibles intervencions quirúrgiques de Belén Rueda van despertar una gran curiositat en el presentador, que no va dubtar en preguntar-li directament pel tema: «Et puc preguntar una cosa? Si vols bé o si no, no ho digues. Tu t’has fet la cirurgia estètica o alguna cosa d’aquestes? T’ho dic perquè hi va haver polèmica a les xarxes socials al respecte. La gent deia, Belén s’ha posat pòmuls, s’ha infiltrat Botox … Tu t’has fet alguna cosa d’aquestes?».

 

Desmenteix que s’haja retocat la cara

Belén Rueda va sortir al pas per desmentir aquests rumors i va desmentir que s’haja tocat mai la cara. L’actriu espanyola va explicar que mai s’ha tocat la cara: «A veure, jo crec que per a la nostra feina la cirurgia estètica a la cara és perillosa. Molt perillosa. Perquè és veritat que et canvia el gest… Nosaltres parlem amb els nostres ulls, amb la nostra cara. Mai me la faria allà».

 

No obstant això, sí que ha volgut puntualitzar que malgrat no haver-se fet retocs a la cara, sí que s’ha fet algun tractament estètic de forma continuada: «Vaig al centre d’una amiga meua que em fa contínuament maquinetes».

Confessa que s’ha augmentat el pit

Tanmateix, Calleja seguia tenint curiositat per saber què s’havia retocat i ha volgut saber més: «Segur que no t’has posat cul», li va etzibar davant la sorpresa de l’actriu: «Però com em posaré cul!», va exclamar ella.

 

Finalment, però, l’actriu va acabar confessant que sí que s’havia operat per sotmetre’s a un augment dels pits «en el seu moment», desmentint així rumors sobre els seus retocs estètics i revelant quines són les operacions que s’ha fet realment.

 

Belén Rueda durante unas vacaciones en Ibiza hace unos años

Belén Rueda durant unes vacances a Eivissa fa uns anys | CatalunyaDiari.cat

Últimes notícies

Com triar correctament recanvis d’automòbil: la precisió de recanvis cotxe per matricula i la selecció per VIN

Substituir peces del cotxe és fàcil amb el codi VIN. Aprèn a cercar recanvis amb exactitud i evitar errors comuns.

Els bombers mobilitzen llevaneus per la nevada a l’interior nord de Castelló

El Consorci Provincial ha mobilitzat una dotació i dos unitats forestals amb equips llevaneu-saler per a actuar entre Torremiró i Fredes davant la nevada. Aemet manté avisos per neu a l'interior i temporal marítim en la costa.

Set detinguts per robatori de coure en polígons de la Vall d’Albaida valorat en 231.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a set persones per una sèrie de robatoris de cablejat a Montaverner, L'Olleria i Ontinyent, amb un perjuí de 231.000 euros. Se'ls atribuïxen cinc delictes de robatori amb força i un de pertinença a organització criminal.

El Llevant ultima el fitxatge de l’extrem Tai Abed, del PSV, fins a 2029

El Llevant negocia els últims serrells per a incorporar a l'extrem esquerrà Tai Abed, de 21 anys i amb passaport espanyol, procedent del PSV. L'acord preveu un contracte fins a juny de 2029 amb una compensació econòmica reduïda al club neerlandés.

La borrasca Harry encara deixa hui pluges, neu a l’interior i vent fort en la Comunitat Valenciana

Els últims efectes d'Harry mantenen les precipitacions en tota la Comunitat, amb episodis localment forts, neu des de 1.000-1.400 m i ratxes intenses del nord.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.