Caixa Ontinyent impulsa un pla per a reafirmar la igualtat entre el seu personal

Igualtat

Caixa Ontinyent treballa per la igualtat entre el seu personal | Cedida

 

Caixa Ontinyent impulsarà un pla per a reafirmar la igualtat entre la seua plantilla, conscient de la necessitat d’anar adaptant-se a les necessitats actuals i fomentar mesures que permeten mantindre una equitat real en la situació i en les oportunitats de quants conformen l’entitat.

 

En els últims anys, Caixa Ontinyent ha anat adoptant diferents mesures de prevenció, d’alertes i d’actuacions encaminades a evitar situacions de discriminació, assumint com a principi bàsic la igualtat d’oportunitats en les diferents fases de la trajectòria professional del seu personal: en la selecció, en la promoció, en la formació, en les condicions de treball i ocupació, en la salut laboral, en l’ordenació del temps de treball i en la conciliació de la vida laboral i familiar.

 

Estes mesures permeten que la situació de partida siga molt positiva per a l’adopció d’un pla més ampli i integral, i que arreplegue la nova casuística que sorgix amb les noves tendències en l’àmbit de les entitats financeres.

 

Responsabilitat Social Corporativa

Esta actuació s’emmarca en un projecte global de Responsabilitat Social Corporativa que es du a terme actualment amb l’assessorament de la Universitat de València, i que també actualitzarà l’actuació de Caixa Ontinyent considerant fonamentalment l’impacte de la seua activitat en els seus diferents grups d’interés (clients, personal, proveïdors, institucions), en la societat i en el medi ambient.

 

El cap de Recursos Humans, Francisco Galiana, ha destacat que «més que el seu principal actiu, per a Caixa Ontinyent el seu personal és la pròpia entitat i, per tant, tots els temes que concernixen a la seua trajectòria professional són tractats amb la major consideració, comptant evidentment amb la seua participació» afegint que, en este cas concret, «s’intenta avançar més en tots els aspectes que fomenten la igualtat efectiva i eliminen qualsevol biaix de discriminació».

Últimes notícies

Rehabilitar un os triat per a l’alliberament marca després com es comporta al bosc

Un estudi amb ossos orfes rehabilitats en sis països europeus mostra que el tipus de rehabilitació influïx en com es mouen i en la seua actitud davant espais humanitzats quan tornen a la natura.

El Nou Mestalla entra en una fase clau amb l’itzat de la coberta

El Nou Mestalla ha iniciat l’itzat coordinat de l’estructura principal de la futura coberta, una maniobra complexa amb tecnologia d’elevació sincronitzada que marcarà la configuració definitiva de l’estadi.

Tres dels cinc detinguts per tràfic de droga a gran escala ingressen en presó

La Policia Nacional ha desarticulat un grup criminal que distribuïa cocaïna i haixix des del camp de Gibraltar i ha detingut cinc persones, tres ja en presó provisional.

Consternació a Alzira per la mort d’una xiqueta de 11 anys en caure-li un pilar a casa

Una xiqueta de 11 anys ha mort a Alzira en caure-li un pilar en una vivenda de la Vall de la Casella. El seu germà de 9 anys continua ingressat a l’Hospital La Fe amb diversos traumatismes.

Catorze detinguts a Torrevieja per una xarxa de venda de droga

La Guàrdia Civil ha desarticulat a Torrevieja una organització dedicada a la venda i distribució de droga, amb catorze detinguts i quatre domicilis escorcollats.

El Consell aprovarà la pròxima setmana la pujada salarial del professorat públic

El Consell té previst donar llum verda en el pròxim ple a la primera pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat de l’educació pública no universitària. El president Juanfran Pérez Llorca ha remarcat a Polop que el Govern valencià complix així els compromisos adquirits.

El PSPV-PSOE reclama disculpes a Mompó per dir-li a Morant ‘lameculos de Sánchez’

El PSPV-PSOE ha demanat a Vicent Mompó, president de la Diputació de València, que es disculpe per haver qualificat Diana Morant de ‘lameculos de Sánchez’ en un missatge en xarxes socials, unes paraules que els socialistes consideren masclistes i agressives.

Mompó carrega contra Morant i la titla de lameculos de Sánchez per la gestió de la DANA

Vicent Mompó ha atacat durament Diana Morant en xarxes socials i l'ha anomenada lameculos de Sánchez després que ella criticara la gestió de la Diputació de València durant la DANA de 2024.