Castelló inicia els treballs tècnics futurs d’estratègia provincial d’igualtat entre dones i homes

La Diputació de Castelló continua avançant en el desenvolupament de polítiques públiques i accions d’igualtat amb la finalitat d’acabar amb les desigualtats entre dones i homes en tots els àmbits de la vida, tant públics com privats. En esta ocasió, la institució provincial ha iniciat el treball tècnic per a perfeccionar la futura estratègia provincial d’igualtat entre dones i homes.

Per al desenvolupament d’esta estratègia, s’ha convocat demà 15 de novembre en el Palau del Marqués de Villores, en el municipi de Sant Mateu, una jornada a la qual acudiran personal tècnic d’ajuntaments, agents d’igualtat, organitzacions expertes del feminisme i associacions de dones, per a col·laborar amb la institució provincial per tal de perfeccionar este pla extern.

La vicepresidenta de la Diputació i titular de l’àrea d’Igualtat, Patricia Puerta, ha valorat positivament esta trobada que, en les seues pròpies paraules, »respon al compromís d’esta nova Diputació amb les polítiques que promouen la igualtat d’oportunitats des d’una mirada feminista i de drets humans». Sobre este tema, ha explicat que l’estratègia està dissenyada amb un »fort caràcter provincial, per a fer valdre que les institucions locals som un lloc idoni per al desenvolupament d’accions d’igualtat».

Puerta ha definit esta estratègia provincial d’igualtat com »un pla fonamental per al desenvolupament i la cohesió social de la nostra província», i ha agraït a tots els agents socials que assistiran a la jornada »el seu compromís per a aconseguir la millor estratègia possible i una societat més feminista».

Des de l’àrea d’Igualtat es coordinen iniciatives per a millorar la qualitat de vida de totes les persones independentment del seu gènere. És un gran repte, ja que implica la cerca de transformacions socials, personals i institucionals que permeten canviar idees, comportaments i actituds que provoquen la desigualtat i les violències.

Últimes notícies

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.