Tellado demana ajornar el congrés del PPCV i prioritzar la gestió de la Generalitat

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha assegurat a Alacant que el congrés del PPCV continua sense data perquè, segons ha remarcat, ara considera prioritari que el Govern de la Generalitat se centre en la gestió i en la millora de la vida dels ciutadans valencians.

Tellado ha fet estes declaracions a la plaça de l’ajuntament d’Alacant, abans de visitar la foguera oficial de les Fogueres. En este context festiu, ha defensat que, per al PP, l’objectiu principal en este moment és la faena institucional i no l’organització interna del partit.

El dirigent popular ha insistit que, en la seua opinió, ‘este és el moment de treballar i, quan arribe el moment de les convocatòries electorals, es prendran les decisions oportunes’. Així, ha deixat clar que qualsevol moviment orgànic dins del PPCV quedarà condicionat al calendari polític general.

Sense data per al congrés del PPCV

Preguntat directament per la celebració del pròxim congrés del PPCV, Tellado ha subratllat que ‘no hi ha data per a la celebració d’eixe congrés’ i ha justificat esta absència de calendari en la necessitat de mantindre el focus en el treball quotidià del Consell.

En esta línia, ha afirmat que ‘creem que ara l’important és que el Govern de la Generalitat treballe per a millorar la vida dels valencians, dels alacantins i dels castellonencs’. Amb estes paraules, ha volgut transmetre la idea que la direcció nacional del PP aposta, en esta fase, per prioritzar l’acció de govern sobre els debats interns.

Segons la lectura que fa Tellado, la ciutadania està més pendent de les polítiques que afecten el dia a dia que no de les cites congressuals dels partits. Per això, ha plantejat que el PPCV mantinga per ara en segon pla la definició del seu pròxim congrés fins que es considere que és el moment adequat per a abordar-lo amb garanties i estabilitat política.

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.