La Bonoloto i la Loteria Nacional d’aquest dijous reparteixen els seus premis a València i Elx

 

 
Una setmana més, els sortejos de Loterias y Apuestas del Estado han repartit els seus premis a la Comunitat Valenciana. En aquesta ocasió, els municipis agraciats han sigut València i Elx, en els sortejos de la Bonoloto i la Loteria Nacional respectivament.

 

5 encerts + complementari de la Bonoloto a València

Un afortunat o afortunada ha encertat 5 números i el complementari en el sorteig d’aquest dijous de la Bonoloto. El premi per a aquest dijous ascendeix a 40.551,56 euros per a cadascun dels quatre encertats que ha tingut aquesta categoria. El bitllet premiat ha sigut segellat al carrer Bèrnia 1 de València.

 

La combinació guanyadora completa del sorteig de la Bonoloto d’aquest dijous ha sigut 9, 12 16, 23 36 i 47. El complementari ha sigut el 46 i el reintegrament el 2. Com que no hi ha hagut encertants de la primera categoria, per al sorteig de hui divendres hi haurà un pot d’1.200.000 euros, que podria ser per a un únic encertant.

 

Primer premi de la Loteria nacional a Elx

També aquest dijous el sorteig de la Loteria nacional ha deixat un dels seus premis a la ciutat d’Elx, al Baix Vinalopó. L’encertant ha obtingut el primer premi del sorteig, que reparteix 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), amb el número 93.136. El bitllet ha sigut adquirit al Centre Comercial l’Aljub Jacarilla de la localitat alacantina.

 

Aquest primer premi de dijous també ha sigut repartit a Istán (Màlaga), Barberà del Vallès (Barcelona), Madrid, Màlaga, Saragossa, Leganés (Madrid), Gilena (Sevilla) i Vilagarcía de Arousa (Pontevedra).

 

El segon premi de la Loteria Nacional d’aquest dijous ha tocat amb el número 29.988. Pel que fa als reintegraments del sorteig, han sigut 6, 5 i 4.

Últimes notícies

La jutgessa de Catarroja nega a Mazón personar-se en la causa penal per la DANA

La magistrada de Catarroja manté a Carlos Mazón com a testimoni en la causa per la gestió de la DANA i rebutja el seu intent de personar-se, al no existir eixa figura en el procés penal espanyol.

La jutgessa de Catarroja impedix a Mazón personar-se en la causa penal per la dana

La jutgessa de Catarroja denega la sol·licitud de Carlos Mazón per a personar-se en la causa penal sobre la gestió de la dana i manté la seua condició de testimoni.

Un alt càrrec assenyala que Presidència va demanar la crida de Aemet filtrada de forma manipulada

El subdirector d'Emergències de la Generalitat declara davant el jutge que Presidència va sol·licitar la còpia de la crida entre Aemet i el 112 sobre la dana, la versió retallada de la qual es va filtrar després a la premsa, i detalla un procediment intern sense rastre documental formal.

L’oposició titlla de negoci el decret per a portar a València 220 obres de Sorolla

PSPV i Compromís critiquen la urgència del decret que permet a la Generalitat arrendar col·leccions culturals per a portar 220 obres de Sorolla, mentres PP i Vox ho defenen com una aposta per la cultura.

El Vila-real manté el seu ple de victòries de lliga en Montilivi davant el Girona

El Vila-real arriba a Montilivi amb un ple de cinc triomfs de lliga en les seues visites al Girona, inclosa l'última per 0-1 amb gol decisiu de Etta Eyong en el tram final.

Mazón reclama saber si seguix investigat en la causa judicial sobre la dana

Carlos Mazón defén que té dret a conéixer si continua sent investigat en la causa per la gestió de la dana en un jutjat de Catarroja i explica per què ha demanat personar-se en el procediment.

Alerta groga a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

La Aemet activa l'avís groc en tota la província de Castelló per fortes ratxes de vent del nord-oest i per fenòmens costaners durant la matinada del dimecres.

AMDComVal aposta per créixer més enllà de l’àmbit digital després de la celebració de la seua Assemblea General a Alacant

Així mateix, es va presentar la proposta econòmica per a 2026 i els seus pressupostos, i es va consultar els associats sobre la possible incorporació de nous membres de diferents segments, així com sobre una futura reforma dels estatuts