La Bonoloto i la Loteria Nacional d’aquest dijous reparteixen els seus premis a València i Elx

 

 
Una setmana més, els sortejos de Loterias y Apuestas del Estado han repartit els seus premis a la Comunitat Valenciana. En aquesta ocasió, els municipis agraciats han sigut València i Elx, en els sortejos de la Bonoloto i la Loteria Nacional respectivament.

 

5 encerts + complementari de la Bonoloto a València

Un afortunat o afortunada ha encertat 5 números i el complementari en el sorteig d’aquest dijous de la Bonoloto. El premi per a aquest dijous ascendeix a 40.551,56 euros per a cadascun dels quatre encertats que ha tingut aquesta categoria. El bitllet premiat ha sigut segellat al carrer Bèrnia 1 de València.

 

La combinació guanyadora completa del sorteig de la Bonoloto d’aquest dijous ha sigut 9, 12 16, 23 36 i 47. El complementari ha sigut el 46 i el reintegrament el 2. Com que no hi ha hagut encertants de la primera categoria, per al sorteig de hui divendres hi haurà un pot d’1.200.000 euros, que podria ser per a un únic encertant.

 

Primer premi de la Loteria nacional a Elx

També aquest dijous el sorteig de la Loteria nacional ha deixat un dels seus premis a la ciutat d’Elx, al Baix Vinalopó. L’encertant ha obtingut el primer premi del sorteig, que reparteix 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), amb el número 93.136. El bitllet ha sigut adquirit al Centre Comercial l’Aljub Jacarilla de la localitat alacantina.

 

Aquest primer premi de dijous també ha sigut repartit a Istán (Màlaga), Barberà del Vallès (Barcelona), Madrid, Màlaga, Saragossa, Leganés (Madrid), Gilena (Sevilla) i Vilagarcía de Arousa (Pontevedra).

 

El segon premi de la Loteria Nacional d’aquest dijous ha tocat amb el número 29.988. Pel que fa als reintegraments del sorteig, han sigut 6, 5 i 4.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Puente recorda que Adif ja va apuntar al trencament del raïl en l’accident de Adamuz

Óscar Puente subratlla que el trencament del raïl ja es manejava com a hipòtesi principal en l'accident ferroviari de Adamuz i reclama preservar carreteres, vies i ponts com a patrimoni que es recorre.

El Consell obri diàleg amb Vox per al pressupost i pressiona al Govern pels terminis

El Consell expressa el seu desig d'aprovar com més prompte millor els pressupostos de la Generalitat, anuncia diàleg amb Vox i retrau al Govern central l'incompliment reiterat dels terminis constitucionals.

L’Enforne s’aferra a la seua fortalesa en el Pitiu Rochel per a frenar al Granollers i certificar la salvació

L'Enforne Alacant rep al Fraikin Granollers en el Pitiu Rochel amb la intenció de fer valdre la seua solidesa com a local per a deixar encarrilada la permanència i continuar creixent en la Lliga Asobal.

El Consell i els agents socials activen 421 milions en ajudes per l’impacte de la guerra de l’Iran

La Generalitat i els agents socials pacten un full de ruta amb 27 mesures i 421 milions d'euros per a fer costat a famílies, autònoms i empreses davant la crisi derivada de la guerra de l'Iran.

La jutgessa de la DANA alerta d’una gran demora en retirar quatre funcionàries de la causa

La jutgessa que instruïx la causa de la DANA a Catarroja advertix d'una gran dilació en la investigació després de la decisió de suprimir quatre de les cinc funcionàries assignades al cas des de març de 2025.

Elx i València es juguen alguna cosa més que tres punts en un dol marcat pel descens

Elx i València s'enfronten en un derbi autonòmic marcat per la urgència il·licitana per eixir del descens i el desig che d'allunyar-se definitivament del perill.

Investiguen la mort per arma blanca d’un home de 60 anys en un carrer de Burjassot

La Policia Nacional investiga la mort per arma blanca d'un home de 60 anys trobat a primera hora del matí en un carrer de Burjassot. El Grup d'Homicidis manté oberta la investigació mentres busca l'arma utilitzada.

Morant reconeix que el juí a Ábalos provoca desconfiança i desafecció ciutadana

Diana Morant admet que el juí a José Luis Ábalos i al seu assessor Koldo García alimenta la desconfiança i la desafecció cap a la política, i subratlla que el PSOE els va expulsar de tota responsabilitat quan va detectar indicis d'irregularitats.