Anuncios

La Bonoloto i la Loteria Nacional d’aquest dijous reparteixen els seus premis a València i Elx

 

 
Una setmana més, els sortejos de Loterias y Apuestas del Estado han repartit els seus premis a la Comunitat Valenciana. En aquesta ocasió, els municipis agraciats han sigut València i Elx, en els sortejos de la Bonoloto i la Loteria Nacional respectivament.

 

5 encerts + complementari de la Bonoloto a València

Un afortunat o afortunada ha encertat 5 números i el complementari en el sorteig d’aquest dijous de la Bonoloto. El premi per a aquest dijous ascendeix a 40.551,56 euros per a cadascun dels quatre encertats que ha tingut aquesta categoria. El bitllet premiat ha sigut segellat al carrer Bèrnia 1 de València.

 

La combinació guanyadora completa del sorteig de la Bonoloto d’aquest dijous ha sigut 9, 12 16, 23 36 i 47. El complementari ha sigut el 46 i el reintegrament el 2. Com que no hi ha hagut encertants de la primera categoria, per al sorteig de hui divendres hi haurà un pot d’1.200.000 euros, que podria ser per a un únic encertant.

 

Primer premi de la Loteria nacional a Elx

També aquest dijous el sorteig de la Loteria nacional ha deixat un dels seus premis a la ciutat d’Elx, al Baix Vinalopó. L’encertant ha obtingut el primer premi del sorteig, que reparteix 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), amb el número 93.136. El bitllet ha sigut adquirit al Centre Comercial l’Aljub Jacarilla de la localitat alacantina.

 

Aquest primer premi de dijous també ha sigut repartit a Istán (Màlaga), Barberà del Vallès (Barcelona), Madrid, Màlaga, Saragossa, Leganés (Madrid), Gilena (Sevilla) i Vilagarcía de Arousa (Pontevedra).

 

El segon premi de la Loteria Nacional d’aquest dijous ha tocat amb el número 29.988. Pel que fa als reintegraments del sorteig, han sigut 6, 5 i 4.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La cap de Protecció Civil afirma que va proposar l’És-Alert hora i mitja abans del seu enviament

La responsable de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana va declarar davant la jutgessa que va intentar suggerir l'enviament del Es-Alert a les 18.29 hores el dia de la dana, però l'avís massiu no es va llançar fins a les 20.11.

Alacant mou fitxa per a mantindre l’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'Ajuntament d'Alacant ha iniciat les negociacions perquè The Ocean Race continue eixint des del seu port després de 2027, secundat per la Generalitat i la Diputació, i reforçant la seua aposta per la innovació i la sostenibilitat marina.

Morant acusa el Consell d’ocultar dades sobre derivacions sanitàries a la privada

Diana Morant critica la falta de transparència del Consell sobre els diners destinats a derivar pacients a la sanitat privada i sosté que eixos recursos millorarien la sanitat pública.

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.

Detingut a Cullera per una plantació de marihuana i galls presumptament usats en baralles

Un home de 29 anys ha sigut detingut a Cullera com a presumpte responsable d'una plantació de marihuana i d'una granja de galls amb lesions compatibles amb baralles, a més de diverses infraccions administratives.

Yerai Cortés reivindica un flamenc popular i cru en el seu nou disc Popular

Yerai Cortés presenta Popular, un àlbum en el qual reivindica un flamenc cru, pròxim al poble i marcat per un procés creatiu distint després d'una greu lesió a la mà.

Tallada l’A-3 a Honrubia per la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i posterior incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments habilitats.

Calor i temps estable per a iniciar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient càlid i estable, màximes per damunt de 25 graus i possibles tempestes vespertines a l'interior nord.