La Bonoloto i la Loteria Nacional d’aquest dijous reparteixen els seus premis a València i Elx

 

 
Una setmana més, els sortejos de Loterias y Apuestas del Estado han repartit els seus premis a la Comunitat Valenciana. En aquesta ocasió, els municipis agraciats han sigut València i Elx, en els sortejos de la Bonoloto i la Loteria Nacional respectivament.

 

5 encerts + complementari de la Bonoloto a València

Un afortunat o afortunada ha encertat 5 números i el complementari en el sorteig d’aquest dijous de la Bonoloto. El premi per a aquest dijous ascendeix a 40.551,56 euros per a cadascun dels quatre encertats que ha tingut aquesta categoria. El bitllet premiat ha sigut segellat al carrer Bèrnia 1 de València.

 

La combinació guanyadora completa del sorteig de la Bonoloto d’aquest dijous ha sigut 9, 12 16, 23 36 i 47. El complementari ha sigut el 46 i el reintegrament el 2. Com que no hi ha hagut encertants de la primera categoria, per al sorteig de hui divendres hi haurà un pot d’1.200.000 euros, que podria ser per a un únic encertant.

 

Primer premi de la Loteria nacional a Elx

També aquest dijous el sorteig de la Loteria nacional ha deixat un dels seus premis a la ciutat d’Elx, al Baix Vinalopó. L’encertant ha obtingut el primer premi del sorteig, que reparteix 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), amb el número 93.136. El bitllet ha sigut adquirit al Centre Comercial l’Aljub Jacarilla de la localitat alacantina.

 

Aquest primer premi de dijous també ha sigut repartit a Istán (Màlaga), Barberà del Vallès (Barcelona), Madrid, Màlaga, Saragossa, Leganés (Madrid), Gilena (Sevilla) i Vilagarcía de Arousa (Pontevedra).

 

El segon premi de la Loteria Nacional d’aquest dijous ha tocat amb el número 29.988. Pel que fa als reintegraments del sorteig, han sigut 6, 5 i 4.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingudes dos dones per robar 3.000 quilos de taronges en una finca de Castelló

La Guàrdia Civil deté a dos dones acusades de sostraure uns 3.000 quilos de taronges Lane Batega, valorats en 1.200 euros, d'una parcel·la en Alqueries del Xiquet Perdut.

Pluges intenses a Alacant i vent molt fort a Castelló este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta un dilluns amb ruixats forts a l'interior i sud d'Alacant i ratxes de vent molt forts a Castelló, seguit d'una millora notable el dimarts.

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.