La Bonoloto i la Loteria Nacional d’aquest dijous reparteixen els seus premis a València i Elx

 

 
Una setmana més, els sortejos de Loterias y Apuestas del Estado han repartit els seus premis a la Comunitat Valenciana. En aquesta ocasió, els municipis agraciats han sigut València i Elx, en els sortejos de la Bonoloto i la Loteria Nacional respectivament.

 

5 encerts + complementari de la Bonoloto a València

Un afortunat o afortunada ha encertat 5 números i el complementari en el sorteig d’aquest dijous de la Bonoloto. El premi per a aquest dijous ascendeix a 40.551,56 euros per a cadascun dels quatre encertats que ha tingut aquesta categoria. El bitllet premiat ha sigut segellat al carrer Bèrnia 1 de València.

 

La combinació guanyadora completa del sorteig de la Bonoloto d’aquest dijous ha sigut 9, 12 16, 23 36 i 47. El complementari ha sigut el 46 i el reintegrament el 2. Com que no hi ha hagut encertants de la primera categoria, per al sorteig de hui divendres hi haurà un pot d’1.200.000 euros, que podria ser per a un únic encertant.

 

Primer premi de la Loteria nacional a Elx

També aquest dijous el sorteig de la Loteria nacional ha deixat un dels seus premis a la ciutat d’Elx, al Baix Vinalopó. L’encertant ha obtingut el primer premi del sorteig, que reparteix 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), amb el número 93.136. El bitllet ha sigut adquirit al Centre Comercial l’Aljub Jacarilla de la localitat alacantina.

 

Aquest primer premi de dijous també ha sigut repartit a Istán (Màlaga), Barberà del Vallès (Barcelona), Madrid, Màlaga, Saragossa, Leganés (Madrid), Gilena (Sevilla) i Vilagarcía de Arousa (Pontevedra).

 

El segon premi de la Loteria Nacional d’aquest dijous ha tocat amb el número 29.988. Pel que fa als reintegraments del sorteig, han sigut 6, 5 i 4.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.