20.4 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Mercadona ho aposta tot amb un nou kit de maquillatge, exitós entre els experts

 

A moltes consumidores els entra un sentiment de frustració en comprovar el seu maquillatge després d’un llarg dia. A pesar de l’obra d’art que puguen crear al matí, el resultat inicial no els dura tot el que voldrien i, segurament, un dels causants és l’esprai fixador que utilitzen.

 

Mercadona ha creat un esprai fixador que forma part de la col·lecció ‘New Rose‘ i que té l’objectiu de fer desaparéixer tots els problemes. El ‘Make up fixer New Roses‘, gràcies a la seva espessor lleugera i delicada, manté la pell hidratada i farà que el maquillatge duri més temps. Moltes expertes els encanta l’acabat que dona.

 

La col·lecció ‘New Roses’

‘New Roses’, la nova col·lecció de maquillatge que ha fet Mercadona, ha remarcat la tendència primaveral. Consta d’una paleta d’ombres, una màscara de pestanyes, tres labials, el fixador i un eyeliner. Tots estos productes estan inspirats en el món floral destacant els tons rosats i terra.

 

La paleta d’ombres està equipada amb vuit ombres d’ulls i queda de luxe amb un acabat mat, perlatge i setinat. La màscara de pestanyes és efecte volum extrem XL i, gràcies al seu raspall, eleva les pestanyes donant-li el volum que necessiten per a crear una mirada de somni. Els tres labials de barra que formen part de la col·lecció es caracteritzen per un color pètal, un rosa mitjà i un fúcsia que, en conjunt, donen a qualsevol de les compradores uns ‘looks’ amb uns acabats mat de llarga durada.

 

Finalment, el fixador hidrata i segella el maquillatge i l”eyeliner’ brinda uns ulls de doble efecte, fins o gruixuts, amb un delineat precís negre que farà lluir a les clientes més exigents com a una famosa.

 

També pots llegir…

La gran novetat de Mercadona que s’acabarà en pocs dies

Les xarxes es lamenten per la pèrdua de les algues amb llavors de sèsam de Mercadona

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

25 famílies afectades per l’incendi en el barri Miguel Hernández d’Alacant seran reallotjades

El foc en el barri Miguel Hernández ha afectat 25 famílies. Generalitat i Ajuntament han activat reallotjaments i avaluacions tècniques, sense víctimes mortals.

Els Arts reivindica la sarsuela amb un homenatge a José Serrano

Els Arts estrenarà este dijous 'Un misteri de sainet o sarsuela a la cassola', ideada per Enrique Viana, que combina tradició i llenguatge actual. El muntatge rendix tribut a José Serrano i comptarà amb intèrprets del Centre de Perfeccionament.

La Generalitat llança Nus davant el porno per a evitar que els jóvens normalitzen rols del porno

La Generalitat ha presentat Nus davant el porno per a frenar la normalització de rols del porno entre adolescents i reforçar l'educació afectiu-sexual. La campanya combina tallers, cartelleria en 715 IES i vídeos per a xarxes amb abast a 300.000 alumnes.

Seguix tancat el centre de salut de Benicàssim després de l’assassinat d’una infermera a les mans de la seua exparella

El centre de salut de Benicàssim roman tancat després de l'assassinat a ganivetades d'una infermera de 64 anys. El PAC atén urgències i un equip de salut mental fa costat al personal.

Pérez Llorca reforça el diàleg amb el TSJCV i destaca 101 milions per a seus judicials

Pérez Llorca ha reafirmat el diàleg permanent amb el TSJCV per a una justícia 'més eficient, pròxima i al servici de la ciutadania'. A més, ha detallat que en dos anys la inversió en infraestructures judicials aconseguix 101 milions, 70 més que en l'anterior legislatura, amb seus culminades a Llíria, Gandia i Alzira

Una infermera de 64 anys mor apunyalada per la seua exparella en el centre de salut de Benicàssim

La sanitària, de 64 anys, ha mort després de ser atacada amb una arma blanca de grans dimensions en el seu lloc de treball; la seua exparella, de 70, ha sigut detinguda. Ni víctima ni presumpte autor figuraven en VioGén i la investigació continua oberta.

La Generalitat demana a la policia aclarir qui viu en les VPP de la Platja de Sant Joan

Vivenda ha sol·licitat a l'Ajuntament d'Alacant el llistat d'empadronats i verificacions in situ en les 140 VPP dels Naus, i investiga l'adjudicació. Susana Camarero ha defés el Pla Viu i ha criticat els controls de l'anterior Consell.

Roman tancat el centre de salut de Benicàssim després de l’assassinat d’una infermera per la seua exparella

L'ambulatori suspén la seua activitat mentres un equip de salut mental fa costat al personal. L'exparella de la víctima, de 70 anys, ha sigut detinguda.