Mercadona ho aposta tot amb un nou kit de maquillatge, exitós entre els experts

 

A moltes consumidores els entra un sentiment de frustració en comprovar el seu maquillatge després d’un llarg dia. A pesar de l’obra d’art que puguen crear al matí, el resultat inicial no els dura tot el que voldrien i, segurament, un dels causants és l’esprai fixador que utilitzen.

 

Mercadona ha creat un esprai fixador que forma part de la col·lecció ‘New Rose‘ i que té l’objectiu de fer desaparéixer tots els problemes. El ‘Make up fixer New Roses‘, gràcies a la seva espessor lleugera i delicada, manté la pell hidratada i farà que el maquillatge duri més temps. Moltes expertes els encanta l’acabat que dona.

 

La col·lecció ‘New Roses’

‘New Roses’, la nova col·lecció de maquillatge que ha fet Mercadona, ha remarcat la tendència primaveral. Consta d’una paleta d’ombres, una màscara de pestanyes, tres labials, el fixador i un eyeliner. Tots estos productes estan inspirats en el món floral destacant els tons rosats i terra.

 

La paleta d’ombres està equipada amb vuit ombres d’ulls i queda de luxe amb un acabat mat, perlatge i setinat. La màscara de pestanyes és efecte volum extrem XL i, gràcies al seu raspall, eleva les pestanyes donant-li el volum que necessiten per a crear una mirada de somni. Els tres labials de barra que formen part de la col·lecció es caracteritzen per un color pètal, un rosa mitjà i un fúcsia que, en conjunt, donen a qualsevol de les compradores uns ‘looks’ amb uns acabats mat de llarga durada.

 

Finalment, el fixador hidrata i segella el maquillatge i l»eyeliner’ brinda uns ulls de doble efecte, fins o gruixuts, amb un delineat precís negre que farà lluir a les clientes més exigents com a una famosa.

 

També pots llegir…

La gran novetat de Mercadona que s’acabarà en pocs dies

Les xarxes es lamenten per la pèrdua de les algues amb llavors de sèsam de Mercadona

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.