Mercadona ho aposta tot amb un nou kit de maquillatge, exitós entre els experts

 

A moltes consumidores els entra un sentiment de frustració en comprovar el seu maquillatge després d’un llarg dia. A pesar de l’obra d’art que puguen crear al matí, el resultat inicial no els dura tot el que voldrien i, segurament, un dels causants és l’esprai fixador que utilitzen.

 

Mercadona ha creat un esprai fixador que forma part de la col·lecció ‘New Rose‘ i que té l’objectiu de fer desaparéixer tots els problemes. El ‘Make up fixer New Roses‘, gràcies a la seva espessor lleugera i delicada, manté la pell hidratada i farà que el maquillatge duri més temps. Moltes expertes els encanta l’acabat que dona.

 

La col·lecció ‘New Roses’

‘New Roses’, la nova col·lecció de maquillatge que ha fet Mercadona, ha remarcat la tendència primaveral. Consta d’una paleta d’ombres, una màscara de pestanyes, tres labials, el fixador i un eyeliner. Tots estos productes estan inspirats en el món floral destacant els tons rosats i terra.

 

La paleta d’ombres està equipada amb vuit ombres d’ulls i queda de luxe amb un acabat mat, perlatge i setinat. La màscara de pestanyes és efecte volum extrem XL i, gràcies al seu raspall, eleva les pestanyes donant-li el volum que necessiten per a crear una mirada de somni. Els tres labials de barra que formen part de la col·lecció es caracteritzen per un color pètal, un rosa mitjà i un fúcsia que, en conjunt, donen a qualsevol de les compradores uns ‘looks’ amb uns acabats mat de llarga durada.

 

Finalment, el fixador hidrata i segella el maquillatge i l”eyeliner’ brinda uns ulls de doble efecte, fins o gruixuts, amb un delineat precís negre que farà lluir a les clientes més exigents com a una famosa.

 

També pots llegir…

La gran novetat de Mercadona que s’acabarà en pocs dies

Les xarxes es lamenten per la pèrdua de les algues amb llavors de sèsam de Mercadona

Últimes notícies

Anderson decidix sobre la botzina la quarta lliga seguida del València Basket

Una canastra sobre la botzina de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol consecutiu de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar quasi tot el partit. La vella guàrdia taronja, amb Leticia Romero i Queralt Casas, va liderar la reacció en un final decidit per xicotets detalls.

La Generalitat reobri el termini d’ajudes al lloguer per a famílies afectades per la dana de 2024

La Generalitat ha obert un nou termini fins al 30 de setembre per a demanar ajudes al lloguer destinades a famílies la vivenda de les quals va quedar inhabitable després de la dana d'octubre de 2024.

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.