Mercadona ho aposta tot amb un nou kit de maquillatge, exitós entre els experts

 

A moltes consumidores els entra un sentiment de frustració en comprovar el seu maquillatge després d’un llarg dia. A pesar de l’obra d’art que puguen crear al matí, el resultat inicial no els dura tot el que voldrien i, segurament, un dels causants és l’esprai fixador que utilitzen.

 

Mercadona ha creat un esprai fixador que forma part de la col·lecció ‘New Rose‘ i que té l’objectiu de fer desaparéixer tots els problemes. El ‘Make up fixer New Roses‘, gràcies a la seva espessor lleugera i delicada, manté la pell hidratada i farà que el maquillatge duri més temps. Moltes expertes els encanta l’acabat que dona.

 

La col·lecció ‘New Roses’

‘New Roses’, la nova col·lecció de maquillatge que ha fet Mercadona, ha remarcat la tendència primaveral. Consta d’una paleta d’ombres, una màscara de pestanyes, tres labials, el fixador i un eyeliner. Tots estos productes estan inspirats en el món floral destacant els tons rosats i terra.

 

La paleta d’ombres està equipada amb vuit ombres d’ulls i queda de luxe amb un acabat mat, perlatge i setinat. La màscara de pestanyes és efecte volum extrem XL i, gràcies al seu raspall, eleva les pestanyes donant-li el volum que necessiten per a crear una mirada de somni. Els tres labials de barra que formen part de la col·lecció es caracteritzen per un color pètal, un rosa mitjà i un fúcsia que, en conjunt, donen a qualsevol de les compradores uns ‘looks’ amb uns acabats mat de llarga durada.

 

Finalment, el fixador hidrata i segella el maquillatge i l»eyeliner’ brinda uns ulls de doble efecte, fins o gruixuts, amb un delineat precís negre que farà lluir a les clientes més exigents com a una famosa.

 

També pots llegir…

La gran novetat de Mercadona que s’acabarà en pocs dies

Les xarxes es lamenten per la pèrdua de les algues amb llavors de sèsam de Mercadona

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.