15.2 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Mercadona ho aposta tot amb un nou kit de maquillatge, exitós entre els experts

 

A moltes consumidores els entra un sentiment de frustració en comprovar el seu maquillatge després d’un llarg dia. A pesar de l’obra d’art que puguen crear al matí, el resultat inicial no els dura tot el que voldrien i, segurament, un dels causants és l’esprai fixador que utilitzen.

 

Mercadona ha creat un esprai fixador que forma part de la col·lecció ‘New Rose‘ i que té l’objectiu de fer desaparéixer tots els problemes. El ‘Make up fixer New Roses‘, gràcies a la seva espessor lleugera i delicada, manté la pell hidratada i farà que el maquillatge duri més temps. Moltes expertes els encanta l’acabat que dona.

 

La col·lecció ‘New Roses’

‘New Roses’, la nova col·lecció de maquillatge que ha fet Mercadona, ha remarcat la tendència primaveral. Consta d’una paleta d’ombres, una màscara de pestanyes, tres labials, el fixador i un eyeliner. Tots estos productes estan inspirats en el món floral destacant els tons rosats i terra.

 

La paleta d’ombres està equipada amb vuit ombres d’ulls i queda de luxe amb un acabat mat, perlatge i setinat. La màscara de pestanyes és efecte volum extrem XL i, gràcies al seu raspall, eleva les pestanyes donant-li el volum que necessiten per a crear una mirada de somni. Els tres labials de barra que formen part de la col·lecció es caracteritzen per un color pètal, un rosa mitjà i un fúcsia que, en conjunt, donen a qualsevol de les compradores uns ‘looks’ amb uns acabats mat de llarga durada.

 

Finalment, el fixador hidrata i segella el maquillatge i l”eyeliner’ brinda uns ulls de doble efecte, fins o gruixuts, amb un delineat precís negre que farà lluir a les clientes més exigents com a una famosa.

 

També pots llegir…

La gran novetat de Mercadona que s’acabarà en pocs dies

Les xarxes es lamenten per la pèrdua de les algues amb llavors de sèsam de Mercadona

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.