Mercadona retira del mercat els seus gelats ‘Mochi’

 

Mercadona ha deixat penjats a molts dels seus clients este estiu. I ho ha fet en retirar del mercat els populars gelats d’estil japonés ‘Mochi’. La cadena de supermercats valenciana els venia en dos gustos diferents, mango i coco, i el seu èxit era indiscutible.

 

Això no obstant, a principis de l’estiu ja van informar que esta temporada els fans d’este gelat no podrien conseguir-lo en cap de les seues botigues. La decepció entre els consumidors va anar creixents fins que, des del mateix compte de Mercadona en les xarxes socials, responien als clients per a tranquil·litzar-los.

 

La raó de la seua retirada

En eixe sentit, Mercadona ha explicat que han decidit no seguir fabricant-los enguany perquè, en algunes ocasions, els ‘Mochi’ tenien una textura massa dura que no compaginava amb els estàndards de qualitat que es fixa l’empresa. Per eixe motiu, expliquen, en l’actualitat s’està treballant per a millorar la seua elaboració i evitar textures massa dures.

 

Per tant, els clients de Mercadona que compraven esta classe de gelats han de saber que l’espera valdrà la pena, ja que, quan els puguen tornar a comprar, la seua qualitat i textura serà superior. Finalment, Mercadona no ha fixat una data exacta sobre la tornada dels ‘Mochi’ als lineals de totes les botigues. Per tant, només queda esperar i confiar en què els congeladors tornaran a acollir estes delicioses postres al més pur estil japonés.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.