Mercadona retira del mercat els seus gelats ‘Mochi’

 

Mercadona ha deixat penjats a molts dels seus clients este estiu. I ho ha fet en retirar del mercat els populars gelats d’estil japonés ‘Mochi’. La cadena de supermercats valenciana els venia en dos gustos diferents, mango i coco, i el seu èxit era indiscutible.

 

Això no obstant, a principis de l’estiu ja van informar que esta temporada els fans d’este gelat no podrien conseguir-lo en cap de les seues botigues. La decepció entre els consumidors va anar creixents fins que, des del mateix compte de Mercadona en les xarxes socials, responien als clients per a tranquil·litzar-los.

 

La raó de la seua retirada

En eixe sentit, Mercadona ha explicat que han decidit no seguir fabricant-los enguany perquè, en algunes ocasions, els ‘Mochi’ tenien una textura massa dura que no compaginava amb els estàndards de qualitat que es fixa l’empresa. Per eixe motiu, expliquen, en l’actualitat s’està treballant per a millorar la seua elaboració i evitar textures massa dures.

 

Per tant, els clients de Mercadona que compraven esta classe de gelats han de saber que l’espera valdrà la pena, ja que, quan els puguen tornar a comprar, la seua qualitat i textura serà superior. Finalment, Mercadona no ha fixat una data exacta sobre la tornada dels ‘Mochi’ als lineals de totes les botigues. Per tant, només queda esperar i confiar en què els congeladors tornaran a acollir estes delicioses postres al més pur estil japonés.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.