Mercadona retira del mercat els seus gelats ‘Mochi’

 

Mercadona ha deixat penjats a molts dels seus clients este estiu. I ho ha fet en retirar del mercat els populars gelats d’estil japonés ‘Mochi’. La cadena de supermercats valenciana els venia en dos gustos diferents, mango i coco, i el seu èxit era indiscutible.

 

Això no obstant, a principis de l’estiu ja van informar que esta temporada els fans d’este gelat no podrien conseguir-lo en cap de les seues botigues. La decepció entre els consumidors va anar creixents fins que, des del mateix compte de Mercadona en les xarxes socials, responien als clients per a tranquil·litzar-los.

Anuncios

 

La raó de la seua retirada

En eixe sentit, Mercadona ha explicat que han decidit no seguir fabricant-los enguany perquè, en algunes ocasions, els ‘Mochi’ tenien una textura massa dura que no compaginava amb els estàndards de qualitat que es fixa l’empresa. Per eixe motiu, expliquen, en l’actualitat s’està treballant per a millorar la seua elaboració i evitar textures massa dures.

 

Per tant, els clients de Mercadona que compraven esta classe de gelats han de saber que l’espera valdrà la pena, ja que, quan els puguen tornar a comprar, la seua qualitat i textura serà superior. Finalment, Mercadona no ha fixat una data exacta sobre la tornada dels ‘Mochi’ als lineals de totes les botigues. Per tant, només queda esperar i confiar en què els congeladors tornaran a acollir estes delicioses postres al més pur estil japonés.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

André da Silva expressa el seu desig de seguir a l’Elx i afrontar les últimes quatre finals per la permanència

André da Silva confirma que vol continuar a l'Elx la pròxima temporada, destaca el seu bon moment físic i mental i definix els quatre últims partits com a finals per la permanència en LaLiga.

Pérez Llorca confia a tancar un acord sobre els pressupostos abans de juliol

Juanfran Pérez Llorca confia a aconseguir un acord per a aprovar els nous pressupostos de la Generalitat abans que acabe l'actual període de sessions en Les Corts, al començament de juliol.

El BBVA Open Internacional de València mou el seu torneig a setembre i reforça la seua posició en el calendari WTA 125

El BBVA Open Internacional de València WTA 125 avança la seua pròxima edició a la setmana del 13 al 20 de setembre, després del US Open i abans de la gira asiàtica, amb presència de jugadores del top 100.

Pérez Llorca anuncia una proposta als sindicats davant la vaga de docents

El president Juanfran Pérez Llorca avança que Educació presentarà este dimarts una proposta als sindicats docents i reclama compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Sis mesos de presó per a un cambrer de Benidorm per una agressió homòfoba a dos clients

Un cambrer d'un pub de Benidorm ha sigut condemnat a sis mesos de presó i a pagar 1.960 euros per insultar i agredir a dos hòmens per la seua orientació sexual, en una sentència ferma per delicte d'odi i lesions.

El PP reclama una moratòria per a frenar enderrocaments de vivendes per la Llei de Costas

El PP ha registrat al Senat una moció per a exigir al Govern una moratòria immediata dels procediments de partió i enderrocament de vivendes i locals afectats per la Llei de Costas.

Aagesen compareixerà al Senat davant la comissió de la dana de València el 18 de maig

Sara Aagesen, vicepresidenta tercera i ministra per a la Transició Ecològica, compareixerà el 18 de maig davant la comissió de la dana de València al Senat, que reprendrà així els seus treballs després de més de dos mesos d'aturada.

La Fiscalia confirma la seua petició de 162 anys de presó per a un acusat de pedofília per gravar a menors en internet

La Fiscalia manté la seua sol·licitud de 162 anys de presó per a un home acusat de gravar, emmagatzemar i difondre material pornogràfic de menors d'entre 10 i 14 anys a través d'internet al començament de 2021.