12.8 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Mercadona retira del mercat els seus gelats ‘Mochi’

 

Mercadona ha deixat penjats a molts dels seus clients este estiu. I ho ha fet en retirar del mercat els populars gelats d’estil japonés ‘Mochi’. La cadena de supermercats valenciana els venia en dos gustos diferents, mango i coco, i el seu èxit era indiscutible.

 

Això no obstant, a principis de l’estiu ja van informar que esta temporada els fans d’este gelat no podrien conseguir-lo en cap de les seues botigues. La decepció entre els consumidors va anar creixents fins que, des del mateix compte de Mercadona en les xarxes socials, responien als clients per a tranquil·litzar-los.

 

La raó de la seua retirada

En eixe sentit, Mercadona ha explicat que han decidit no seguir fabricant-los enguany perquè, en algunes ocasions, els ‘Mochi’ tenien una textura massa dura que no compaginava amb els estàndards de qualitat que es fixa l’empresa. Per eixe motiu, expliquen, en l’actualitat s’està treballant per a millorar la seua elaboració i evitar textures massa dures.

 

Per tant, els clients de Mercadona que compraven esta classe de gelats han de saber que l’espera valdrà la pena, ja que, quan els puguen tornar a comprar, la seua qualitat i textura serà superior. Finalment, Mercadona no ha fixat una data exacta sobre la tornada dels ‘Mochi’ als lineals de totes les botigues. Per tant, només queda esperar i confiar en què els congeladors tornaran a acollir estes delicioses postres al més pur estil japonés.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.