El Mercat Central d’Alacant inicia la venda en línia a domicili

El Mercat Central d’Alacant ha iniciat la seua venda en línia, a través de la plataforma https://mercadosalicante.com/ i els clients podran accedir a tots els productes frescos i de temporada dels 22 llocs adherits en un clic.

Per a realitzar la comanda de manera senzilla cal seleccionar la compra i els productes seran servits a domicili de manera gratuïta en comandes de més de 20 euros, amb accés al Mercat Central les 24 hores del dia.

Sota el lema ‘Et portem tot el sabor del mercat a casa’, ha sigut presentat el Marketplace de KIBUS per a la venda en línia, que de forma pilot s’inicia amb el Mercat Central, i està previst que s’amplie la iniciativa a tots els Mercats d’Alacant.

La nova plataforma ja ha començat a funcionar, i la seua presentació l’ha realitzada l’Ajuntament d’Alacant la regidora de Mercats i Comerç, Lidia López, i la vicepresidenta de l’Associació de Comerciants Concessionaris en Mercats Municipals d’Alacant, Cheyenne Esteve, juntament amb un representant de KIBUS.

La regidora Lidia López va posar en valor la nova Marketplace destacant que des de l’Ajuntament “es donen suport a aquestes accions perquè són molt necessàries implantar-les en els nostres Mercats municipals, aconseguint acostar-los i modernitzar les compres portant els productes de primera necessitat a les nostres cases les 24 hores del dia”.

La nova plataforma ofereix una promoció en la primera compra de 10 euros, i és una eina fonamental que s’ofereix des dels Mercats als ciutadans, en la qual també s’utilitzarà per a difondre les seues campanyes promocionals i potenciar el nou servei a domicili que ofereixen a través del Marketplace, amb un disseny que millora la usabilitat i l’experiència de l’usuari en el lloc web.

Per comandes de més de 20 € no es cobren despeses d’enviament, i si és de menor quantitat, es realitza una despesa de 2 euros, i el gènere és amb els mateixos preus del Mercat.

La regidora de Comerç ha incidit en què és molt important reforçar la compra en línia, ja que “pels horaris i treballs hem de fer arribar els productes locals als nostres consumidors perquè senten que poden fer les seues compres en els llocs de confiança, i estem segurs que tindrà molt bon acolliment i serà un èxit, i s’animarà molta gent a comprar en línia”.

Des de l’Associació de Mercats la seua vicepresidenta, Cheyenne Esteve, va assenyalar en roda de premsa que els Mercats Municipals són “símbol de qualitat, frescor i varietat des de fa 100 anys, i s’ha triat en el centenari que és el millor moment per a presentar aquest projecte, que millora el servei d’atenció al client amb una plataforma en línia -Marketplace- que ofereix una varietat de comerços en els quals el consumidor trobarà una mostra de tota mena d’aliments a l’abast de la seua mà amb un sol clic”.

Aquest nou projecte el realitza l’empresa KIBUS que entén la filosofia del Mercat, com ara la proximitat, el tracte, la qualitat i la frescor, i són lideres a oferir aquests serveis a altres Mercats en tota Espanya.

Aquest matí un representant de KIBUS ha assenyalat que “va ser tot un orgull comptar amb un dels mercats més grans d’Espanya, en el qual s’ofereix el millor producte i de qualitat. La gent cada dia s’està preocupant a menjar millor i amb més qualitat i això representen els nostres mercats, volem atraure a les persones que no poden comprar per horaris perquè tinguen el millor producte a la seua casa”.

“El comerciant és un pilar fonamental, són gurus dels productes i el que s’embene és qualitat, per això es vol replicar l’experiència en què es tria el lloc en el qual es vol comprar en la plataforma en línia”, van afegir des de KIBUS.

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.