El Mercat Central d’Alacant inicia la venda en línia a domicili

El Mercat Central d’Alacant ha iniciat la seua venda en línia, a través de la plataforma https://mercadosalicante.com/ i els clients podran accedir a tots els productes frescos i de temporada dels 22 llocs adherits en un clic.

Per a realitzar la comanda de manera senzilla cal seleccionar la compra i els productes seran servits a domicili de manera gratuïta en comandes de més de 20 euros, amb accés al Mercat Central les 24 hores del dia.

Sota el lema ‘Et portem tot el sabor del mercat a casa’, ha sigut presentat el Marketplace de KIBUS per a la venda en línia, que de forma pilot s’inicia amb el Mercat Central, i està previst que s’amplie la iniciativa a tots els Mercats d’Alacant.

La nova plataforma ja ha començat a funcionar, i la seua presentació l’ha realitzada l’Ajuntament d’Alacant la regidora de Mercats i Comerç, Lidia López, i la vicepresidenta de l’Associació de Comerciants Concessionaris en Mercats Municipals d’Alacant, Cheyenne Esteve, juntament amb un representant de KIBUS.

La regidora Lidia López va posar en valor la nova Marketplace destacant que des de l’Ajuntament “es donen suport a aquestes accions perquè són molt necessàries implantar-les en els nostres Mercats municipals, aconseguint acostar-los i modernitzar les compres portant els productes de primera necessitat a les nostres cases les 24 hores del dia”.

La nova plataforma ofereix una promoció en la primera compra de 10 euros, i és una eina fonamental que s’ofereix des dels Mercats als ciutadans, en la qual també s’utilitzarà per a difondre les seues campanyes promocionals i potenciar el nou servei a domicili que ofereixen a través del Marketplace, amb un disseny que millora la usabilitat i l’experiència de l’usuari en el lloc web.

Per comandes de més de 20 € no es cobren despeses d’enviament, i si és de menor quantitat, es realitza una despesa de 2 euros, i el gènere és amb els mateixos preus del Mercat.

La regidora de Comerç ha incidit en què és molt important reforçar la compra en línia, ja que “pels horaris i treballs hem de fer arribar els productes locals als nostres consumidors perquè senten que poden fer les seues compres en els llocs de confiança, i estem segurs que tindrà molt bon acolliment i serà un èxit, i s’animarà molta gent a comprar en línia”.

Des de l’Associació de Mercats la seua vicepresidenta, Cheyenne Esteve, va assenyalar en roda de premsa que els Mercats Municipals són “símbol de qualitat, frescor i varietat des de fa 100 anys, i s’ha triat en el centenari que és el millor moment per a presentar aquest projecte, que millora el servei d’atenció al client amb una plataforma en línia -Marketplace- que ofereix una varietat de comerços en els quals el consumidor trobarà una mostra de tota mena d’aliments a l’abast de la seua mà amb un sol clic”.

Aquest nou projecte el realitza l’empresa KIBUS que entén la filosofia del Mercat, com ara la proximitat, el tracte, la qualitat i la frescor, i són lideres a oferir aquests serveis a altres Mercats en tota Espanya.

Aquest matí un representant de KIBUS ha assenyalat que “va ser tot un orgull comptar amb un dels mercats més grans d’Espanya, en el qual s’ofereix el millor producte i de qualitat. La gent cada dia s’està preocupant a menjar millor i amb més qualitat i això representen els nostres mercats, volem atraure a les persones que no poden comprar per horaris perquè tinguen el millor producte a la seua casa”.

“El comerciant és un pilar fonamental, són gurus dels productes i el que s’embene és qualitat, per això es vol replicar l’experiència en què es tria el lloc en el qual es vol comprar en la plataforma en línia”, van afegir des de KIBUS.

Últimes notícies

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.

DIGI arriba a 100 botigues a Espanya amb una nova obertura a Torrent

DIGI ha inaugurat a Torrent la seua cinquena botiga pròpia a la província de València, amb la qual aconseguix les 100 tendes a tot Espanya i reforça el seu compromís amb la Comunitat Valenciana.

La Comunitat Valenciana, a la cua en ús de portàtils i tauletes a les aules

La Comunitat Valenciana és, junt amb Aragó, una de les autonomies amb menor ús de portàtils i tauletes a les aules, amb un 54 %, segons el Ministeri d'Educació, malgrat l’augment generalitzat de la digitalització als centres educatius.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a recuperar-se en el centre d’AAP

Una tigressa i els seus cinc cadells, criats en remolcs d’un polígon industrial a Saxònia, viatgen al centre de rescat d’AAP a Villena, on disposaran, per primera vegada, d’un recinte ampli i adaptat a les seues necessitats.

Detingut a Elx per amenaçar diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en locals comercials

La Policia Local d’Elx ha detingut un home que ha amenaçat diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en un bar, un camió i una autoescola, fet que ha generat una forta alarma a la zona.

Iker Losada s’acomiada del Llevant agraït i torna al Betis després de la cessió

Iker Losada ha posat fi a la seua cessió al Llevant després de la temporada 2025-26 i torna al Real Betis, agraït pel tracte del club, els companys i l’afició granota.

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.