El Mercat Central d’Alacant inicia la venda en línia a domicili

El Mercat Central d’Alacant ha iniciat la seua venda en línia, a través de la plataforma https://mercadosalicante.com/ i els clients podran accedir a tots els productes frescos i de temporada dels 22 llocs adherits en un clic.

Per a realitzar la comanda de manera senzilla cal seleccionar la compra i els productes seran servits a domicili de manera gratuïta en comandes de més de 20 euros, amb accés al Mercat Central les 24 hores del dia.

Sota el lema ‘Et portem tot el sabor del mercat a casa’, ha sigut presentat el Marketplace de KIBUS per a la venda en línia, que de forma pilot s’inicia amb el Mercat Central, i està previst que s’amplie la iniciativa a tots els Mercats d’Alacant.

La nova plataforma ja ha començat a funcionar, i la seua presentació l’ha realitzada l’Ajuntament d’Alacant la regidora de Mercats i Comerç, Lidia López, i la vicepresidenta de l’Associació de Comerciants Concessionaris en Mercats Municipals d’Alacant, Cheyenne Esteve, juntament amb un representant de KIBUS.

La regidora Lidia López va posar en valor la nova Marketplace destacant que des de l’Ajuntament “es donen suport a aquestes accions perquè són molt necessàries implantar-les en els nostres Mercats municipals, aconseguint acostar-los i modernitzar les compres portant els productes de primera necessitat a les nostres cases les 24 hores del dia”.

La nova plataforma ofereix una promoció en la primera compra de 10 euros, i és una eina fonamental que s’ofereix des dels Mercats als ciutadans, en la qual també s’utilitzarà per a difondre les seues campanyes promocionals i potenciar el nou servei a domicili que ofereixen a través del Marketplace, amb un disseny que millora la usabilitat i l’experiència de l’usuari en el lloc web.

Per comandes de més de 20 € no es cobren despeses d’enviament, i si és de menor quantitat, es realitza una despesa de 2 euros, i el gènere és amb els mateixos preus del Mercat.

La regidora de Comerç ha incidit en què és molt important reforçar la compra en línia, ja que “pels horaris i treballs hem de fer arribar els productes locals als nostres consumidors perquè senten que poden fer les seues compres en els llocs de confiança, i estem segurs que tindrà molt bon acolliment i serà un èxit, i s’animarà molta gent a comprar en línia”.

Des de l’Associació de Mercats la seua vicepresidenta, Cheyenne Esteve, va assenyalar en roda de premsa que els Mercats Municipals són “símbol de qualitat, frescor i varietat des de fa 100 anys, i s’ha triat en el centenari que és el millor moment per a presentar aquest projecte, que millora el servei d’atenció al client amb una plataforma en línia -Marketplace- que ofereix una varietat de comerços en els quals el consumidor trobarà una mostra de tota mena d’aliments a l’abast de la seua mà amb un sol clic”.

Aquest nou projecte el realitza l’empresa KIBUS que entén la filosofia del Mercat, com ara la proximitat, el tracte, la qualitat i la frescor, i són lideres a oferir aquests serveis a altres Mercats en tota Espanya.

Aquest matí un representant de KIBUS ha assenyalat que “va ser tot un orgull comptar amb un dels mercats més grans d’Espanya, en el qual s’ofereix el millor producte i de qualitat. La gent cada dia s’està preocupant a menjar millor i amb més qualitat i això representen els nostres mercats, volem atraure a les persones que no poden comprar per horaris perquè tinguen el millor producte a la seua casa”.

“El comerciant és un pilar fonamental, són gurus dels productes i el que s’embene és qualitat, per això es vol replicar l’experiència en què es tria el lloc en el qual es vol comprar en la plataforma en línia”, van afegir des de KIBUS.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.