Adara Molinero confessa el seu major drama: va patir maltractaments

 

Adara Molinero viu en una muntanya russa emocional. Després de la seua expulsió de ‘Secret Story’, dijous passat, la col·laboradora de televisió ha oferit una esquinçadora entrevista a ‘Lectura’ on dona a conéixer un dels seus secrets més ben guardats.

L’exclusiva ha sigut realitzada en els tres dies que la mallorquina ha estat fora del reality, després de ser expulsada: en ella confessa va ser maltractada per la parella de la seua mare quan només era una xiqueta.
«Vaig necessitar una psicòloga per a superar la meua infància», diu l’exhostessa. «Tot el que he viscut, que ha sigut sense voler (per part de la seua mare), m’ha ajudat no repetir-ho jo. Hi ha persones que segueix el mateix patró. Jo no», diu rotunda Adara.

Sobre la relació amb la seua mare, que també va confessar fa un temps que va patir maltractaments per part d’aquest nóvio, que no és el pare d’Adara, assegura que li queda una conversa pendent. Encara així, van recuperar la relació perduda durant mesos. «Va ser un dia que jo estava molt malament. Es va assabentar i em va cridar. A partir d’ací va ser com si res haguera passat. Em va dir que ella havia patit molt», relata la televisiva.

A més, assegura que encara no ha sigut capaç de parlar del tema amb ella, ja que Elena, la seua mare, es va assabentar per televisió.

«És la conversa més dolorosa que tindré en tota la meua vida», confessa Adara.

 

Les conseqüències

 

Aquests episodis van marcar també la seua posterior maternitat. La televisiva es convertia en mare al costat d’Hugo Sierra, en 2019, un moment de felicitat que es va veure entelat al no poder evitar recordar el seu pitjor malson.

«En tindre al meu fill em venien flaixos de la meua infància que no podia controlar. Vaig sentir la necessitat d’allunyar-me de la meua mare, però no vaig poder explicar-li per què», reconeix a la revista.

No obstant això, Adara no ha sigut la primera a parlar d’aquests maltractaments que van causar mossa en la seua infància i en la dels seus germans. La primera a fer-ho, va ser la víctima directa de les agressions: la seua mare. Al seu pas per ‘Supervivientes’, Elena reconeixia haver sigut víctima de la violència masclista i el calvari que havien passat els seus fills per això.

 

El pas definitiu d’Elena

 

Un motiu que ha portat a Rodríguez a donar un dels passos més importants de la seua vida: la progenitora de Molinero s’ha desfet de l’habitatge on van ocórrer els fets. «Em negue a no avançar, a no sentir, a no fer el que em fa feliç, a no tindre il·lusió. Als meus 49 anys em sent més viva que mai», escrivia en el seu Instagram.

Amb tot, la notícia de la mudança arribava mentre la seua filla participava en la casa dels secrets. Ara, amb Adara de nou dins de la casa a l’espera de conéixer si es converteix o no en la repescada del concurs, la seua mare continua defensant-la en els platons contra vent i marea.

 

Rodri

 

La concursant també aborda temes de cor. Després d’haver viscut una muntanya russa d’emocions amb Rodri, Adara diu d’ell que és l’home de la seua vida: «El meu somni és casar-me amb ell«.

Últimes notícies

Sanitat i Sindicat Mèdic acosten postures sobre la jornada de 35 hores i les guàrdies

El Sindicat Mèdic CESMCV i la Conselleria de Sanitat han acostat postures en la negociació sobre la jornada de 35 hores, les guàrdies, els trasllats i la situació dels residents, encara que admeten que queden punts per resoldre.

Sagunt a Escena 2025 arranca amb ‘El Narciso en su opinión’ i grans espectacles al carrer

El festival Sagunt a Escena, que arriba a la 43 edició, obrirà l’1 d’agost al Teatre Romà amb ‘El Narciso en su opinión’ i oferirà 19 espectacles, molts d’ells de creació valenciana i alguns de gran format en espais públics de Sagunt.

Pérez Llorca gaudix de la quinta mascletà de les Fogueres de Sant Joan a Alacant

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assistit a la quinta mascletà del concurs de les Fogueres de Sant Joan a Alacant, disparada per Pirotècnia Ferrández, després de visitar els racons dels mitjans de comunicació als jardins del Palau Provincial.

Una mascletà digital a Alacant arriba als 124,2 decibels en plenes Fogueres

La pirotècnia Hermanos Ferrández de Beniel ha disparat a la plaça dels Luceros d'Alacant una mascletà digital de cinc minuts i 24 segons que ha arribat als 124,2 decibels, amb 150 quilos de pólvora.

Zorita i Sumacàrcer freguen els 39 graus en el segon dia del pic de calor a la Comunitat

Zorita del Maestrazgo i Sumacàrcer han registrat 38,8 graus en el segon dia del pic de l’episodi càlid, amb alerta groga per altes temperatures en tota la província de València i el sud d’Alacant.

Plans especials de seguretat i emergències per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

L’eclipsi total de Sol del 12 d’agost comptarà amb un Pla Especial de Seguretat i un altre de Protecció Civil per a ordenar la mobilitat, reforçar la seguretat i coordinar la resposta davant possibles emergències a tot l’Estat.

L’ATV facilita 29.314 declaracions de la renda a una setmana del tancament de campanya

El termini finalitza el 30 de juny i la cita prèvia es pot sol·licitar fins al dia 29

La Generalitat reclama 4.000 milions a l’Estat per a la dependència i veu curta la inversió actual

La consellera Elena Albalat considera insuficient la inversió estatal de 2.218 milions per a la dependència i exigix al Govern que salde un deute de 4.000 milions amb la Comunitat Valenciana.