Adara Molinero confessa el seu major drama: va patir maltractaments

 

Adara Molinero viu en una muntanya russa emocional. Després de la seua expulsió de ‘Secret Story’, dijous passat, la col·laboradora de televisió ha oferit una esquinçadora entrevista a ‘Lectura’ on dona a conéixer un dels seus secrets més ben guardats.

L’exclusiva ha sigut realitzada en els tres dies que la mallorquina ha estat fora del reality, després de ser expulsada: en ella confessa va ser maltractada per la parella de la seua mare quan només era una xiqueta.
“Vaig necessitar una psicòloga per a superar la meua infància”, diu l’exhostessa. “Tot el que he viscut, que ha sigut sense voler (per part de la seua mare), m’ha ajudat no repetir-ho jo. Hi ha persones que segueix el mateix patró. Jo no”, diu rotunda Adara.

Sobre la relació amb la seua mare, que també va confessar fa un temps que va patir maltractaments per part d’aquest nóvio, que no és el pare d’Adara, assegura que li queda una conversa pendent. Encara així, van recuperar la relació perduda durant mesos. “Va ser un dia que jo estava molt malament. Es va assabentar i em va cridar. A partir d’ací va ser com si res haguera passat. Em va dir que ella havia patit molt”, relata la televisiva.

A més, assegura que encara no ha sigut capaç de parlar del tema amb ella, ja que Elena, la seua mare, es va assabentar per televisió.

“És la conversa més dolorosa que tindré en tota la meua vida”, confessa Adara.

 

Les conseqüències

 

Aquests episodis van marcar també la seua posterior maternitat. La televisiva es convertia en mare al costat d’Hugo Sierra, en 2019, un moment de felicitat que es va veure entelat al no poder evitar recordar el seu pitjor malson.

“En tindre al meu fill em venien flaixos de la meua infància que no podia controlar. Vaig sentir la necessitat d’allunyar-me de la meua mare, però no vaig poder explicar-li per què”, reconeix a la revista.

No obstant això, Adara no ha sigut la primera a parlar d’aquests maltractaments que van causar mossa en la seua infància i en la dels seus germans. La primera a fer-ho, va ser la víctima directa de les agressions: la seua mare. Al seu pas per ‘Supervivientes’, Elena reconeixia haver sigut víctima de la violència masclista i el calvari que havien passat els seus fills per això.

 

El pas definitiu d’Elena

 

Un motiu que ha portat a Rodríguez a donar un dels passos més importants de la seua vida: la progenitora de Molinero s’ha desfet de l’habitatge on van ocórrer els fets. “Em negue a no avançar, a no sentir, a no fer el que em fa feliç, a no tindre il·lusió. Als meus 49 anys em sent més viva que mai”, escrivia en el seu Instagram.

Amb tot, la notícia de la mudança arribava mentre la seua filla participava en la casa dels secrets. Ara, amb Adara de nou dins de la casa a l’espera de conéixer si es converteix o no en la repescada del concurs, la seua mare continua defensant-la en els platons contra vent i marea.

 

Rodri

 

La concursant també aborda temes de cor. Després d’haver viscut una muntanya russa d’emocions amb Rodri, Adara diu d’ell que és l’home de la seua vida: “El meu somni és casar-me amb ell“.

Anuncios

Últimes notícies

Óscar Puente visita la nova passarel·la de Picanya reconstruïda després de la dana amb 2,1 milions

La nova passarel·la de María Cambrils a Picanya ha entrat en servici després de ser arrasada per la dana, amb una inversió de 2,1 milions i un disseny més resilient davant futurs temporals.

Sumar es desmarca del PSOE pel cas Ábalos i presumix de no tindre corrupció

Ernest Urtasun reclama que la Justícia investigue fins al final el cas Ábalos, es distancia del PSOE i reivindica que l'espai de Sumar no ha estat afectat per casos greus de corrupció.

El PP vincula el juí del cas Koldo amb la suposada implicació de Pedro Sánchez

El PP sosté que les declaracions en el juí del cas Koldo en el Suprem reforcen la idea d'una implicació de Pedro Sánchez i apunten a un presumpte finançament il·legal del PSOE.

Ábalos nega que els folis anaren bitllets i acusa un juí mediàtic pel cas Koldo

Ábalos es defén en el Suprem pel cas Koldo negant que els folis al·ludiren a diners, rebutjant haver intervingut en contractes públics i denunciant un juí ja condemnat mediàticament.

El Barça es creua amb el Recol·lectes Valladolid i l’Enforne Alacant amb el Bada Huesca en els quarts de la Copa del Rei

El sorteig de la Copa del Rei d'handbol definix uns quarts de final amb un Barça-Recol·lectes Atlètic Valladolid i un Enforne Alacant-Bada Huesca com a creus estel·lars en el Centre de Tecnificació.

Barcala rep a les noves belleas del foc i els reconeix com a símbol de les Fogueres

L'alcalde d'Alacant i la corporació municipal han rebut oficialment a les noves belleas del foc adulta i infantil i a les seues dames, als qui han reconegut com a ambaixadores de les Fogueres durant tot l'any.

Robatori de 800 metres de línia elèctrica deixa sense enllumenat a la pedania del Escorratel a Orihuela

El robatori d'uns 800 metres de cablejat elèctric, entre línies subterrànies i aèries, ha deixat sense enllumenat públic a la pedania del Escorratel, a Orihuela, mentres l'Ajuntament treballa per a reposar el servici amb caràcter d'urgència.

Detingut un jove de 26 anys per un apunyalament mortal en un comerç de València

La Policia Nacional ha detingut a un jove de 26 anys per la mort a ganivetades d'un altre home en un comerç del barri de Russafa, a València. El Grup d'Homicidis investiga les causes del crim i la Policia Científica analitza l'escena.