Adara Molinero confessa el seu major drama: va patir maltractaments

 

Adara Molinero viu en una muntanya russa emocional. Després de la seua expulsió de ‘Secret Story’, dijous passat, la col·laboradora de televisió ha oferit una esquinçadora entrevista a ‘Lectura’ on dona a conéixer un dels seus secrets més ben guardats.

L’exclusiva ha sigut realitzada en els tres dies que la mallorquina ha estat fora del reality, després de ser expulsada: en ella confessa va ser maltractada per la parella de la seua mare quan només era una xiqueta.
«Vaig necessitar una psicòloga per a superar la meua infància», diu l’exhostessa. «Tot el que he viscut, que ha sigut sense voler (per part de la seua mare), m’ha ajudat no repetir-ho jo. Hi ha persones que segueix el mateix patró. Jo no», diu rotunda Adara.

Sobre la relació amb la seua mare, que també va confessar fa un temps que va patir maltractaments per part d’aquest nóvio, que no és el pare d’Adara, assegura que li queda una conversa pendent. Encara així, van recuperar la relació perduda durant mesos. «Va ser un dia que jo estava molt malament. Es va assabentar i em va cridar. A partir d’ací va ser com si res haguera passat. Em va dir que ella havia patit molt», relata la televisiva.

A més, assegura que encara no ha sigut capaç de parlar del tema amb ella, ja que Elena, la seua mare, es va assabentar per televisió.

«És la conversa més dolorosa que tindré en tota la meua vida», confessa Adara.

 

Les conseqüències

 

Aquests episodis van marcar també la seua posterior maternitat. La televisiva es convertia en mare al costat d’Hugo Sierra, en 2019, un moment de felicitat que es va veure entelat al no poder evitar recordar el seu pitjor malson.

«En tindre al meu fill em venien flaixos de la meua infància que no podia controlar. Vaig sentir la necessitat d’allunyar-me de la meua mare, però no vaig poder explicar-li per què», reconeix a la revista.

No obstant això, Adara no ha sigut la primera a parlar d’aquests maltractaments que van causar mossa en la seua infància i en la dels seus germans. La primera a fer-ho, va ser la víctima directa de les agressions: la seua mare. Al seu pas per ‘Supervivientes’, Elena reconeixia haver sigut víctima de la violència masclista i el calvari que havien passat els seus fills per això.

 

El pas definitiu d’Elena

 

Un motiu que ha portat a Rodríguez a donar un dels passos més importants de la seua vida: la progenitora de Molinero s’ha desfet de l’habitatge on van ocórrer els fets. «Em negue a no avançar, a no sentir, a no fer el que em fa feliç, a no tindre il·lusió. Als meus 49 anys em sent més viva que mai», escrivia en el seu Instagram.

Amb tot, la notícia de la mudança arribava mentre la seua filla participava en la casa dels secrets. Ara, amb Adara de nou dins de la casa a l’espera de conéixer si es converteix o no en la repescada del concurs, la seua mare continua defensant-la en els platons contra vent i marea.

 

Rodri

 

La concursant també aborda temes de cor. Després d’haver viscut una muntanya russa d’emocions amb Rodri, Adara diu d’ell que és l’home de la seua vida: «El meu somni és casar-me amb ell«.

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.