Adara Molinero confessa el seu major drama: va patir maltractaments

 

Adara Molinero viu en una muntanya russa emocional. Després de la seua expulsió de ‘Secret Story’, dijous passat, la col·laboradora de televisió ha oferit una esquinçadora entrevista a ‘Lectura’ on dona a conéixer un dels seus secrets més ben guardats.

L’exclusiva ha sigut realitzada en els tres dies que la mallorquina ha estat fora del reality, després de ser expulsada: en ella confessa va ser maltractada per la parella de la seua mare quan només era una xiqueta.
“Vaig necessitar una psicòloga per a superar la meua infància”, diu l’exhostessa. “Tot el que he viscut, que ha sigut sense voler (per part de la seua mare), m’ha ajudat no repetir-ho jo. Hi ha persones que segueix el mateix patró. Jo no”, diu rotunda Adara.

Sobre la relació amb la seua mare, que també va confessar fa un temps que va patir maltractaments per part d’aquest nóvio, que no és el pare d’Adara, assegura que li queda una conversa pendent. Encara així, van recuperar la relació perduda durant mesos. “Va ser un dia que jo estava molt malament. Es va assabentar i em va cridar. A partir d’ací va ser com si res haguera passat. Em va dir que ella havia patit molt”, relata la televisiva.

A més, assegura que encara no ha sigut capaç de parlar del tema amb ella, ja que Elena, la seua mare, es va assabentar per televisió.

“És la conversa més dolorosa que tindré en tota la meua vida”, confessa Adara.

 

Les conseqüències

 

Aquests episodis van marcar també la seua posterior maternitat. La televisiva es convertia en mare al costat d’Hugo Sierra, en 2019, un moment de felicitat que es va veure entelat al no poder evitar recordar el seu pitjor malson.

“En tindre al meu fill em venien flaixos de la meua infància que no podia controlar. Vaig sentir la necessitat d’allunyar-me de la meua mare, però no vaig poder explicar-li per què”, reconeix a la revista.

No obstant això, Adara no ha sigut la primera a parlar d’aquests maltractaments que van causar mossa en la seua infància i en la dels seus germans. La primera a fer-ho, va ser la víctima directa de les agressions: la seua mare. Al seu pas per ‘Supervivientes’, Elena reconeixia haver sigut víctima de la violència masclista i el calvari que havien passat els seus fills per això.

 

El pas definitiu d’Elena

 

Un motiu que ha portat a Rodríguez a donar un dels passos més importants de la seua vida: la progenitora de Molinero s’ha desfet de l’habitatge on van ocórrer els fets. “Em negue a no avançar, a no sentir, a no fer el que em fa feliç, a no tindre il·lusió. Als meus 49 anys em sent més viva que mai”, escrivia en el seu Instagram.

Amb tot, la notícia de la mudança arribava mentre la seua filla participava en la casa dels secrets. Ara, amb Adara de nou dins de la casa a l’espera de conéixer si es converteix o no en la repescada del concurs, la seua mare continua defensant-la en els platons contra vent i marea.

 

Rodri

 

La concursant també aborda temes de cor. Després d’haver viscut una muntanya russa d’emocions amb Rodri, Adara diu d’ell que és l’home de la seua vida: “El meu somni és casar-me amb ell“.

Últimes notícies

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.

Scariolo reivindica al Reial Madrid abans de la Final Four malgrat les baixes de Tavares i Len

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb il·lusió i recalca que el Reial Madrid sempre competix, malgrat les importants baixes de Walter Tavares i Alex Len en el joc interior.