12.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Adara Molinero confessa el seu major drama: va patir maltractaments

 

Adara Molinero viu en una muntanya russa emocional. Després de la seua expulsió de ‘Secret Story’, dijous passat, la col·laboradora de televisió ha oferit una esquinçadora entrevista a ‘Lectura’ on dona a conéixer un dels seus secrets més ben guardats.

L’exclusiva ha sigut realitzada en els tres dies que la mallorquina ha estat fora del reality, després de ser expulsada: en ella confessa va ser maltractada per la parella de la seua mare quan només era una xiqueta.
“Vaig necessitar una psicòloga per a superar la meua infància”, diu l’exhostessa. “Tot el que he viscut, que ha sigut sense voler (per part de la seua mare), m’ha ajudat no repetir-ho jo. Hi ha persones que segueix el mateix patró. Jo no”, diu rotunda Adara.

Sobre la relació amb la seua mare, que també va confessar fa un temps que va patir maltractaments per part d’aquest nóvio, que no és el pare d’Adara, assegura que li queda una conversa pendent. Encara així, van recuperar la relació perduda durant mesos. “Va ser un dia que jo estava molt malament. Es va assabentar i em va cridar. A partir d’ací va ser com si res haguera passat. Em va dir que ella havia patit molt”, relata la televisiva.

A més, assegura que encara no ha sigut capaç de parlar del tema amb ella, ja que Elena, la seua mare, es va assabentar per televisió.

“És la conversa més dolorosa que tindré en tota la meua vida”, confessa Adara.

 

Les conseqüències

 

Aquests episodis van marcar també la seua posterior maternitat. La televisiva es convertia en mare al costat d’Hugo Sierra, en 2019, un moment de felicitat que es va veure entelat al no poder evitar recordar el seu pitjor malson.

“En tindre al meu fill em venien flaixos de la meua infància que no podia controlar. Vaig sentir la necessitat d’allunyar-me de la meua mare, però no vaig poder explicar-li per què”, reconeix a la revista.

No obstant això, Adara no ha sigut la primera a parlar d’aquests maltractaments que van causar mossa en la seua infància i en la dels seus germans. La primera a fer-ho, va ser la víctima directa de les agressions: la seua mare. Al seu pas per ‘Supervivientes’, Elena reconeixia haver sigut víctima de la violència masclista i el calvari que havien passat els seus fills per això.

 

El pas definitiu d’Elena

 

Un motiu que ha portat a Rodríguez a donar un dels passos més importants de la seua vida: la progenitora de Molinero s’ha desfet de l’habitatge on van ocórrer els fets. “Em negue a no avançar, a no sentir, a no fer el que em fa feliç, a no tindre il·lusió. Als meus 49 anys em sent més viva que mai”, escrivia en el seu Instagram.

Amb tot, la notícia de la mudança arribava mentre la seua filla participava en la casa dels secrets. Ara, amb Adara de nou dins de la casa a l’espera de conéixer si es converteix o no en la repescada del concurs, la seua mare continua defensant-la en els platons contra vent i marea.

 

Rodri

 

La concursant també aborda temes de cor. Després d’haver viscut una muntanya russa d’emocions amb Rodri, Adara diu d’ell que és l’home de la seua vida: “El meu somni és casar-me amb ell“.

Últimes notícies

Robles condecora a quatre alcaldes per la dana i a cinc militars pels incendis

Defensa ha reconegut a regidors de Letur, Mira, Loriguilla i Sedaví pel seu suport després de la dana i a cinc efectius de la UME per la seua labor en els incendis.

Els reis recorren l’exposició que narra 160 anys de transformació de València

Els monarques han visitat en el CCCC la mostra 'La transformació de València 1866-2026'. El recorregut connecta 30 fites urbanes amb portades i anàlisis.

Les reserves del Xúquer pugen 21 hm³ i les del Segura 6 hm³ en l’última setmana

El Xúquer se situa al 52,3% de la seua capacitat després de sumar 21 hm³; el Segura aconseguix el 26,6% amb 6 hm³ més. La bretxa amb la mitjana decennal diferix en cada conca.

Mor Ricard Pérez Casado, exalcalde de València i impulsor del Jardí del Túria, als 80 anys

El exalcalde de València Ricard Pérez Casado ha mort als 80 anys. L'Ajuntament decreta tres dies de dol i habilita un llibre de condols mentres la ciutat recorda el seu llegat urbà.

L’excap de Bombers situa la primera defunció de la DANA a les 18.30 en el Cecopi

José Miguel Basset ha declarat que el Cecopi va saber de la primera defunció en la DANA sobre les 18.30, malgrat un wasap de les 16.28 que al·ludia a un mort a Utiel. Ha assegurat que l'És_Alert de les 20.11 no es va decidir en el Cecopi i que va desconéixer també el segon avís de les 20.57

Mor el exalcalde de València Ricard Pérez Casado als 80 anys

Ricard Pérez Casado, alcalde de València entre 1979 i 1989, ha mort als 80 anys. La seua etapa va deixar fites com el Jardí del Túria i el Palau de la Música

Ha mort Ricard Pérez Casado, alcalde de València en els anys 80

El exalcalde de València entre 1979 i 1989, Ricard Pérez Casado, ha mort als 80 anys. La seua trajectòria va marcar una dècada clau per a l'Ajuntament.

Basset es desmarca de l’orde de mobilitzar i retirar als bombers dels llits el 29-O

L'ex responsable dels bombers de València ha assegurat davant la jutgessa que no va decidir ni la mobilització per a vigilar llits ni la retirada del 29-O. També ha sostingut que l'És_Alert de les 20.11 no ho va acordar el Cecopi i que ell va proposar un avís per a romandre a casa.