Adara critica la relació entre Hugo Sierra i Ivana Icardi: «Ridícul»

Esta edició de ‘Supervivientes’ només acaba de començar i ja hi ha una gran possible guanyadora i, a demés, pareix que l’amor està començant a sorgir en Hondures. Si no, que li diguen a Hugo Sierra, exparella d’Adara, i Ivana Icardi, qui va tindre una breu relació amb Gianmarco Onestini.

 

Si alguna cosa planegen els productors de Telecinco és crear drama, tensió i moments a comentar en un dels seus ‘realities’. Per això, no és casualitat que Sierra i Icardi s’hagen trobat en este paradís i compartisquen intimitats sobre el seu passat.

 

Adara creu que és una estratègia

Adara Molinero està seguint ben de prop el concurs de la seua exparella, sobretot tenint en compte que Elena, sa mare, també és una de les participants. Aprofitant la jugada, Jordi González ha volgut preguntar-li què pensa sobre esta nova amistat sorgida entre el seu ex i Ivana Icardi.

 

Ella, segura de si mateixa, ha afirmat que Hugo estava fent el ridícul arrimant-se a la que un dia va ser la parella del seu actual nóvio. La resta de col·laboradors tampoc han vist esta nova ‘amistat’ com una casualitat i han assegurat que hi ha una clara estratègia per part dels dos per a crear una història als espectadors que els faça guanyar popularitat entre els votants.

 

El cert és que tant Hugo com Ivana van entrar solters al ‘reality’, pel que hi ha moltes possibilitats obertes. De fet, Ivana i Gianmarco van enamorar-se en el ‘Gran Hermano’ italià i Gianmarco i Adara ho van fer en la versió espanyola. Potser ara és el torn de Sierra per a fer un pas endavant i començar a jugar davant les càmeres per a que Adara obtinga un poc de la seua pròpia medicina.   

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.