Adara critica la relació entre Hugo Sierra i Ivana Icardi: «Ridícul»

Esta edició de ‘Supervivientes’ només acaba de començar i ja hi ha una gran possible guanyadora i, a demés, pareix que l’amor està començant a sorgir en Hondures. Si no, que li diguen a Hugo Sierra, exparella d’Adara, i Ivana Icardi, qui va tindre una breu relació amb Gianmarco Onestini.

 

Si alguna cosa planegen els productors de Telecinco és crear drama, tensió i moments a comentar en un dels seus ‘realities’. Per això, no és casualitat que Sierra i Icardi s’hagen trobat en este paradís i compartisquen intimitats sobre el seu passat.

 

Adara creu que és una estratègia

Adara Molinero està seguint ben de prop el concurs de la seua exparella, sobretot tenint en compte que Elena, sa mare, també és una de les participants. Aprofitant la jugada, Jordi González ha volgut preguntar-li què pensa sobre esta nova amistat sorgida entre el seu ex i Ivana Icardi.

 

Ella, segura de si mateixa, ha afirmat que Hugo estava fent el ridícul arrimant-se a la que un dia va ser la parella del seu actual nóvio. La resta de col·laboradors tampoc han vist esta nova ‘amistat’ com una casualitat i han assegurat que hi ha una clara estratègia per part dels dos per a crear una història als espectadors que els faça guanyar popularitat entre els votants.

 

El cert és que tant Hugo com Ivana van entrar solters al ‘reality’, pel que hi ha moltes possibilitats obertes. De fet, Ivana i Gianmarco van enamorar-se en el ‘Gran Hermano’ italià i Gianmarco i Adara ho van fer en la versió espanyola. Potser ara és el torn de Sierra per a fer un pas endavant i començar a jugar davant les càmeres per a que Adara obtinga un poc de la seua pròpia medicina.   

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.