Adara critica la relació entre Hugo Sierra i Ivana Icardi: «Ridícul»

Esta edició de ‘Supervivientes’ només acaba de començar i ja hi ha una gran possible guanyadora i, a demés, pareix que l’amor està començant a sorgir en Hondures. Si no, que li diguen a Hugo Sierra, exparella d’Adara, i Ivana Icardi, qui va tindre una breu relació amb Gianmarco Onestini.

 

Si alguna cosa planegen els productors de Telecinco és crear drama, tensió i moments a comentar en un dels seus ‘realities’. Per això, no és casualitat que Sierra i Icardi s’hagen trobat en este paradís i compartisquen intimitats sobre el seu passat.

 

Adara creu que és una estratègia

Adara Molinero està seguint ben de prop el concurs de la seua exparella, sobretot tenint en compte que Elena, sa mare, també és una de les participants. Aprofitant la jugada, Jordi González ha volgut preguntar-li què pensa sobre esta nova amistat sorgida entre el seu ex i Ivana Icardi.

 

Ella, segura de si mateixa, ha afirmat que Hugo estava fent el ridícul arrimant-se a la que un dia va ser la parella del seu actual nóvio. La resta de col·laboradors tampoc han vist esta nova ‘amistat’ com una casualitat i han assegurat que hi ha una clara estratègia per part dels dos per a crear una història als espectadors que els faça guanyar popularitat entre els votants.

 

El cert és que tant Hugo com Ivana van entrar solters al ‘reality’, pel que hi ha moltes possibilitats obertes. De fet, Ivana i Gianmarco van enamorar-se en el ‘Gran Hermano’ italià i Gianmarco i Adara ho van fer en la versió espanyola. Potser ara és el torn de Sierra per a fer un pas endavant i començar a jugar davant les càmeres per a que Adara obtinga un poc de la seua pròpia medicina.   

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.

Leyre Monente, heroïna de l’ascens del València CF Femení, es retira als 26 anys

La migcampista riojana Leyre Monente posa punt final a la seua carrera als 26 anys després de culminar l’ascens del València CF Femení a la Liga F amb un gol històric al minut 99.

La sensació tèrmica a Sumacàrcer es dispara fins als 63 graus en plena ona de calor

Sumacàrcer ha registrat este dijous una sensació tèrmica de 63,1 graus, amb 40,1 graus reals i un 60 % d’humitat, en plena ona de calor a la Comunitat Valenciana.