Bertín Osborne confirma que Isabel Pantoja anirà a ‘Mi casa es la tuya’

Bertín Osborne

Bertín Osborne a ‘Mi casa es la tuya’ | Telecinco

 

Isabel Pantoja participarà com a entrevistada en el programa de Bertín Osborne ‘Mi casa es la tuya’ pròximament. Tot i que encara no hi ha data confirmada per a la gravació del citat capítol, el cantant ha confirmat l’assistència de la ‘tonadillera’ en un dels seus programes: «Isabel vindrà al programa, però encara no hi ha data», afirmava.

 

La participació d’Isabel Pantoja en el programa està lligada al contracte de llarga duració que ella manté amb Mediaset des que ha passat com a concursant pel ‘reality’ de ‘Supervivientes’ i, des d’eixe moment, s’ha convertit en l’estrela de Telecinco. Actualment, la cantant es troba de ple en les gravacions del ‘talent show’ musical ‘Idol Kids’ –a on participa com a membre del jurat– que s’estrenarà a principis del 2020.

 

Obrirà Isabel les portes de Cantora?

Ara, el què tot el món es pregunta és si l’entrevista de Bertín Osborne es farà en la casa de la cantant, la famosa finca de Cantora, una vivenda que la ‘tonadillera’ sempre ha mantingut apartada de les càmeres de televisió.

 

Isabel Pantoja a 'Supervivientes'

Isabel Pantoja va arribar a deure més d’un milió d’euros a Hisenda | Telecinco

 

Bertín també ha confirmat que ja ha gravat un programa amb Kiko Rivera, el fill de la cantant, i que li «encantaria» tindre com a convidat a Arturo Pérez-Reverte, tot i que és probable que ell no vullga participar en el seu programa: «Sé que ell no vol perquè no vol  parlar de la seua vida privada i nosaltres, al final, parlem d’un poc de tot. Al final, no el farà, i em fa molta pena no fer-lo perquè em pareix un personatge interessant», s’ha lamentat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.