Bertín Osborne confirma que Isabel Pantoja anirà a ‘Mi casa es la tuya’

Bertín Osborne

Bertín Osborne a ‘Mi casa es la tuya’ | Telecinco

 

Isabel Pantoja participarà com a entrevistada en el programa de Bertín Osborne ‘Mi casa es la tuya’ pròximament. Tot i que encara no hi ha data confirmada per a la gravació del citat capítol, el cantant ha confirmat l’assistència de la ‘tonadillera’ en un dels seus programes: «Isabel vindrà al programa, però encara no hi ha data», afirmava.

 

La participació d’Isabel Pantoja en el programa està lligada al contracte de llarga duració que ella manté amb Mediaset des que ha passat com a concursant pel ‘reality’ de ‘Supervivientes’ i, des d’eixe moment, s’ha convertit en l’estrela de Telecinco. Actualment, la cantant es troba de ple en les gravacions del ‘talent show’ musical ‘Idol Kids’ –a on participa com a membre del jurat– que s’estrenarà a principis del 2020.

 

Obrirà Isabel les portes de Cantora?

Ara, el què tot el món es pregunta és si l’entrevista de Bertín Osborne es farà en la casa de la cantant, la famosa finca de Cantora, una vivenda que la ‘tonadillera’ sempre ha mantingut apartada de les càmeres de televisió.

 

Isabel Pantoja a 'Supervivientes'

Isabel Pantoja va arribar a deure més d’un milió d’euros a Hisenda | Telecinco

 

Bertín també ha confirmat que ja ha gravat un programa amb Kiko Rivera, el fill de la cantant, i que li «encantaria» tindre com a convidat a Arturo Pérez-Reverte, tot i que és probable que ell no vullga participar en el seu programa: «Sé que ell no vol perquè no vol  parlar de la seua vida privada i nosaltres, al final, parlem d’un poc de tot. Al final, no el farà, i em fa molta pena no fer-lo perquè em pareix un personatge interessant», s’ha lamentat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.