Bertín Osborne confirma que Isabel Pantoja anirà a ‘Mi casa es la tuya’

Bertín Osborne

Bertín Osborne a ‘Mi casa es la tuya’ | Telecinco

 

Isabel Pantoja participarà com a entrevistada en el programa de Bertín Osborne ‘Mi casa es la tuya’ pròximament. Tot i que encara no hi ha data confirmada per a la gravació del citat capítol, el cantant ha confirmat l’assistència de la ‘tonadillera’ en un dels seus programes: «Isabel vindrà al programa, però encara no hi ha data», afirmava.

 

La participació d’Isabel Pantoja en el programa està lligada al contracte de llarga duració que ella manté amb Mediaset des que ha passat com a concursant pel ‘reality’ de ‘Supervivientes’ i, des d’eixe moment, s’ha convertit en l’estrela de Telecinco. Actualment, la cantant es troba de ple en les gravacions del ‘talent show’ musical ‘Idol Kids’ –a on participa com a membre del jurat– que s’estrenarà a principis del 2020.

 

Obrirà Isabel les portes de Cantora?

Ara, el què tot el món es pregunta és si l’entrevista de Bertín Osborne es farà en la casa de la cantant, la famosa finca de Cantora, una vivenda que la ‘tonadillera’ sempre ha mantingut apartada de les càmeres de televisió.

 

Isabel Pantoja a 'Supervivientes'

Isabel Pantoja va arribar a deure més d’un milió d’euros a Hisenda | Telecinco

 

Bertín també ha confirmat que ja ha gravat un programa amb Kiko Rivera, el fill de la cantant, i que li «encantaria» tindre com a convidat a Arturo Pérez-Reverte, tot i que és probable que ell no vullga participar en el seu programa: «Sé que ell no vol perquè no vol  parlar de la seua vida privada i nosaltres, al final, parlem d’un poc de tot. Al final, no el farà, i em fa molta pena no fer-lo perquè em pareix un personatge interessant», s’ha lamentat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.