Bertín Osborne confirma que Isabel Pantoja anirà a ‘Mi casa es la tuya’

Bertín Osborne

Bertín Osborne a ‘Mi casa es la tuya’ | Telecinco

 

Isabel Pantoja participarà com a entrevistada en el programa de Bertín Osborne ‘Mi casa es la tuya’ pròximament. Tot i que encara no hi ha data confirmada per a la gravació del citat capítol, el cantant ha confirmat l’assistència de la ‘tonadillera’ en un dels seus programes: «Isabel vindrà al programa, però encara no hi ha data», afirmava.

 

La participació d’Isabel Pantoja en el programa està lligada al contracte de llarga duració que ella manté amb Mediaset des que ha passat com a concursant pel ‘reality’ de ‘Supervivientes’ i, des d’eixe moment, s’ha convertit en l’estrela de Telecinco. Actualment, la cantant es troba de ple en les gravacions del ‘talent show’ musical ‘Idol Kids’ –a on participa com a membre del jurat– que s’estrenarà a principis del 2020.

 

Obrirà Isabel les portes de Cantora?

Ara, el què tot el món es pregunta és si l’entrevista de Bertín Osborne es farà en la casa de la cantant, la famosa finca de Cantora, una vivenda que la ‘tonadillera’ sempre ha mantingut apartada de les càmeres de televisió.

 

Isabel Pantoja a 'Supervivientes'

Isabel Pantoja va arribar a deure més d’un milió d’euros a Hisenda | Telecinco

 

Bertín també ha confirmat que ja ha gravat un programa amb Kiko Rivera, el fill de la cantant, i que li «encantaria» tindre com a convidat a Arturo Pérez-Reverte, tot i que és probable que ell no vullga participar en el seu programa: «Sé que ell no vol perquè no vol  parlar de la seua vida privada i nosaltres, al final, parlem d’un poc de tot. Al final, no el farà, i em fa molta pena no fer-lo perquè em pareix un personatge interessant», s’ha lamentat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.