Bertín Osborne torna a generar polèmica opinant sobre el feminisme

Bertín Osborne torna a generar polèmica per la seva opinió sobre el feminisme

Bertín Osborne torna a generar polèmica per la seua opinió sobre el feminisme | CUATRO

 

Bertín Osborne s’ha convertit en el centre de les últimes polèmiques en les xarxes socials a causa de la seua controvertida opinió sobre el feminisme. Cada volta que fa declaracions sobre este moviment social, moltes usuàries i usuaris carreguen contra les paraules del cantant.

 

Bertín Osborne i la seua polèmica opinió sobre el feminisme

Fet i fet, en una entrevista concedida al diari ‘La Voz de Galicia’, l’actor madrileny deixava anar el següent comentari: «En Espanya, un país desenrotllat com el nostre, amb les llibertats que hi ha, no té molt de sentit parlar sobre feminisme».

 

A més a més, ha insistit en el mateix punt que en les últimes declaracions: «M’agradaria que tots els qui defenen això anaren a l’ambaixada d’Iran. En este país, les dones tenen els mateixos drets que els hòmens. En altres països, no en tenen cap. I, si per algun motiu no es complira esta màxima, que vagen al jutjat, perquè allà sí que les defenen».

 

A més de pronunciar estes polèmiques paraules, el presentador ha proposat un repte al moviment feminista per a que «evite la mutilació genital de les xiquetes d’Àfrica. D’això no en diuen res i en l’ambaixada del Senegal no hi ha cap problema».

 

Bertín Osborne crea polèmica parlant de feminisme

No és la primera volta que el cantant i actor espanyol protagonitza una polèmica sobre el tema | TELECINCO

 

«El que vaig dir, i mantinc, és que eixe feminisme radical que existix en Espanya té menys raó de ser del que hauria de passar en altres països, com els que jo dic», reiterava el cantant. En relació amb la crítica de la lletra de les seues cançons, Osborne es mostrava molt indignat per eixa polèmica. Fart de la revisió dels seus temes, el presentador assenyalava altres grups musicals que sí que mereixen ser revisats. «Es fan eixa classe de consideracions i, no obstant això, canten uns que fan apologia al terrorisme. Dels cantants de grups proetarres i que se’n riuen de les víctimes no es diu res», sentenciava.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Més de 7.500 passatgers utilitzen ja l’OPE al port d’Alacant, per damunt de 2025

L’Operació Pas de l’Estret al port d’Alacant ha superat ja les 7.500 persones embarcades i els 3.000 vehicles rumb a Algèria i Orà, amb més freqüència de vaixells i un nou sistema automatitzat d’entrada i eixida.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha jugat a Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de dues dècades d’èxits, amb la Copa Davis de 2019 com a moment més icònic.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha disputat a la Copa del Rei de Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de vint anys de carrera amb 12 títols ATP i el record inesborrable de la Copa Davis de 2019.

Juny de 2026 marca un rècord de calor extrem i sequera a la Comunitat Valenciana

Juny de 2026 ha sigut el tercer més càlid i un dels més secs del segle XXI a la Comunitat Valenciana, amb 2,6 graus per damunt de la mitjana i un dèficit de pluja del 77 %. Les dades d’Aemet confirmen una primera mitat d’any extremadament càlida i molt seca, sobretot a Castelló i a l’interior.

PortCastelló creix un 7,4% en trànsit de mercaderies i acarona els 10 milions de tones

PortCastelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 9,88 milions de tones mogudes, un 7,4% més que un any abans, impulsat pel fort augment de la mercaderia general i els granel·les sòlids.

Desmantellen una plantació de marihuana en una vivenda d’Alacant i detenen el responsable

Policia Nacional i Policia Local han desmantellat una plantació de marihuana sota sostre en una vivenda de la zona Nord d’Alacant i han detingut un home de 48 anys acusat de tràfic de drogues i frau elèctric.

Setmana de calor extrem a la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió i tempestes seques

Aemet ha alertat que la Comunitat Valenciana afronta una setmana molt adversa a partir de dimecres, amb més de 40 graus, pols en suspensió i tempestes seques a l’interior.

El calor extrem ha causat 114 morts a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol

Les altes temperatures han provocat 114 morts en dotze dies a la Comunitat Valenciana, nou vegades més que en el mateix període de 2025.