Bertín Osborne torna a generar polèmica opinant sobre el feminisme

Bertín Osborne torna a generar polèmica per la seva opinió sobre el feminisme

Bertín Osborne torna a generar polèmica per la seua opinió sobre el feminisme | CUATRO

 

Bertín Osborne s’ha convertit en el centre de les últimes polèmiques en les xarxes socials a causa de la seua controvertida opinió sobre el feminisme. Cada volta que fa declaracions sobre este moviment social, moltes usuàries i usuaris carreguen contra les paraules del cantant.

 

Bertín Osborne i la seua polèmica opinió sobre el feminisme

Fet i fet, en una entrevista concedida al diari ‘La Voz de Galicia’, l’actor madrileny deixava anar el següent comentari: «En Espanya, un país desenrotllat com el nostre, amb les llibertats que hi ha, no té molt de sentit parlar sobre feminisme».

 

A més a més, ha insistit en el mateix punt que en les últimes declaracions: «M’agradaria que tots els qui defenen això anaren a l’ambaixada d’Iran. En este país, les dones tenen els mateixos drets que els hòmens. En altres països, no en tenen cap. I, si per algun motiu no es complira esta màxima, que vagen al jutjat, perquè allà sí que les defenen».

 

A més de pronunciar estes polèmiques paraules, el presentador ha proposat un repte al moviment feminista per a que «evite la mutilació genital de les xiquetes d’Àfrica. D’això no en diuen res i en l’ambaixada del Senegal no hi ha cap problema».

 

Bertín Osborne crea polèmica parlant de feminisme

No és la primera volta que el cantant i actor espanyol protagonitza una polèmica sobre el tema | TELECINCO

 

«El que vaig dir, i mantinc, és que eixe feminisme radical que existix en Espanya té menys raó de ser del que hauria de passar en altres països, com els que jo dic», reiterava el cantant. En relació amb la crítica de la lletra de les seues cançons, Osborne es mostrava molt indignat per eixa polèmica. Fart de la revisió dels seus temes, el presentador assenyalava altres grups musicals que sí que mereixen ser revisats. «Es fan eixa classe de consideracions i, no obstant això, canten uns que fan apologia al terrorisme. Dels cantants de grups proetarres i que se’n riuen de les víctimes no es diu res», sentenciava.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.