Bertín Osborne torna a generar polèmica opinant sobre el feminisme

Bertín Osborne torna a generar polèmica per la seva opinió sobre el feminisme

Bertín Osborne torna a generar polèmica per la seua opinió sobre el feminisme | CUATRO

 

Bertín Osborne s’ha convertit en el centre de les últimes polèmiques en les xarxes socials a causa de la seua controvertida opinió sobre el feminisme. Cada volta que fa declaracions sobre este moviment social, moltes usuàries i usuaris carreguen contra les paraules del cantant.

 

Bertín Osborne i la seua polèmica opinió sobre el feminisme

Fet i fet, en una entrevista concedida al diari ‘La Voz de Galicia’, l’actor madrileny deixava anar el següent comentari: «En Espanya, un país desenrotllat com el nostre, amb les llibertats que hi ha, no té molt de sentit parlar sobre feminisme».

 

A més a més, ha insistit en el mateix punt que en les últimes declaracions: «M’agradaria que tots els qui defenen això anaren a l’ambaixada d’Iran. En este país, les dones tenen els mateixos drets que els hòmens. En altres països, no en tenen cap. I, si per algun motiu no es complira esta màxima, que vagen al jutjat, perquè allà sí que les defenen».

 

A més de pronunciar estes polèmiques paraules, el presentador ha proposat un repte al moviment feminista per a que «evite la mutilació genital de les xiquetes d’Àfrica. D’això no en diuen res i en l’ambaixada del Senegal no hi ha cap problema».

 

Bertín Osborne crea polèmica parlant de feminisme

No és la primera volta que el cantant i actor espanyol protagonitza una polèmica sobre el tema | TELECINCO

 

«El que vaig dir, i mantinc, és que eixe feminisme radical que existix en Espanya té menys raó de ser del que hauria de passar en altres països, com els que jo dic», reiterava el cantant. En relació amb la crítica de la lletra de les seues cançons, Osborne es mostrava molt indignat per eixa polèmica. Fart de la revisió dels seus temes, el presentador assenyalava altres grups musicals que sí que mereixen ser revisats. «Es fan eixa classe de consideracions i, no obstant això, canten uns que fan apologia al terrorisme. Dels cantants de grups proetarres i que se’n riuen de les víctimes no es diu res», sentenciava.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.