Anuncios

Bertín Osborne torna a generar polèmica opinant sobre el feminisme

Bertín Osborne torna a generar polèmica per la seva opinió sobre el feminisme

Bertín Osborne torna a generar polèmica per la seua opinió sobre el feminisme | CUATRO

 

Bertín Osborne s’ha convertit en el centre de les últimes polèmiques en les xarxes socials a causa de la seua controvertida opinió sobre el feminisme. Cada volta que fa declaracions sobre este moviment social, moltes usuàries i usuaris carreguen contra les paraules del cantant.

 

Anuncios

Bertín Osborne i la seua polèmica opinió sobre el feminisme

Fet i fet, en una entrevista concedida al diari ‘La Voz de Galicia’, l’actor madrileny deixava anar el següent comentari: «En Espanya, un país desenrotllat com el nostre, amb les llibertats que hi ha, no té molt de sentit parlar sobre feminisme».

 

A més a més, ha insistit en el mateix punt que en les últimes declaracions: «M’agradaria que tots els qui defenen això anaren a l’ambaixada d’Iran. En este país, les dones tenen els mateixos drets que els hòmens. En altres països, no en tenen cap. I, si per algun motiu no es complira esta màxima, que vagen al jutjat, perquè allà sí que les defenen».

 

A més de pronunciar estes polèmiques paraules, el presentador ha proposat un repte al moviment feminista per a que «evite la mutilació genital de les xiquetes d’Àfrica. D’això no en diuen res i en l’ambaixada del Senegal no hi ha cap problema».

 

Bertín Osborne crea polèmica parlant de feminisme

No és la primera volta que el cantant i actor espanyol protagonitza una polèmica sobre el tema | TELECINCO

 

«El que vaig dir, i mantinc, és que eixe feminisme radical que existix en Espanya té menys raó de ser del que hauria de passar en altres països, com els que jo dic», reiterava el cantant. En relació amb la crítica de la lletra de les seues cançons, Osborne es mostrava molt indignat per eixa polèmica. Fart de la revisió dels seus temes, el presentador assenyalava altres grups musicals que sí que mereixen ser revisats. «Es fan eixa classe de consideracions i, no obstant això, canten uns que fan apologia al terrorisme. Dels cantants de grups proetarres i que se’n riuen de les víctimes no es diu res», sentenciava.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.
Anuncios