15.7 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

Bertín Osborne torna a generar polèmica opinant sobre el feminisme

Bertín Osborne torna a generar polèmica per la seva opinió sobre el feminisme

Bertín Osborne torna a generar polèmica per la seua opinió sobre el feminisme | CUATRO

 

Bertín Osborne s’ha convertit en el centre de les últimes polèmiques en les xarxes socials a causa de la seua controvertida opinió sobre el feminisme. Cada volta que fa declaracions sobre este moviment social, moltes usuàries i usuaris carreguen contra les paraules del cantant.

 

Bertín Osborne i la seua polèmica opinió sobre el feminisme

Fet i fet, en una entrevista concedida al diari ‘La Voz de Galicia’, l’actor madrileny deixava anar el següent comentari: «En Espanya, un país desenrotllat com el nostre, amb les llibertats que hi ha, no té molt de sentit parlar sobre feminisme».

 

A més a més, ha insistit en el mateix punt que en les últimes declaracions: «M’agradaria que tots els qui defenen això anaren a l’ambaixada d’Iran. En este país, les dones tenen els mateixos drets que els hòmens. En altres països, no en tenen cap. I, si per algun motiu no es complira esta màxima, que vagen al jutjat, perquè allà sí que les defenen».

 

A més de pronunciar estes polèmiques paraules, el presentador ha proposat un repte al moviment feminista per a que «evite la mutilació genital de les xiquetes d’Àfrica. D’això no en diuen res i en l’ambaixada del Senegal no hi ha cap problema».

 

Bertín Osborne crea polèmica parlant de feminisme

No és la primera volta que el cantant i actor espanyol protagonitza una polèmica sobre el tema | TELECINCO

 

«El que vaig dir, i mantinc, és que eixe feminisme radical que existix en Espanya té menys raó de ser del que hauria de passar en altres països, com els que jo dic», reiterava el cantant. En relació amb la crítica de la lletra de les seues cançons, Osborne es mostrava molt indignat per eixa polèmica. Fart de la revisió dels seus temes, el presentador assenyalava altres grups musicals que sí que mereixen ser revisats. «Es fan eixa classe de consideracions i, no obstant això, canten uns que fan apologia al terrorisme. Dels cantants de grups proetarres i que se’n riuen de les víctimes no es diu res», sentenciava.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un home de 44 anys ha mort després de caure amb el seu parapent en un vessant de Petrer (Alacant)

Un home de 44 anys ha mort este dissabte en caure amb el seu parapent a la muntanya del Palomaret, a Petrer. Els bombers han mobilitzat un helicòpter i un grup de rescat per a accedir a la zona.

Presó provisional per al jove de 21 anys acusat d’agredir a un policia a Vinalesa

Un jutjat de Paterna ha ordenat presó provisional per a un jove de 21 anys per l'agressió que va deixar en coma a un agent anara de servici a Vinalesa. El menor detingut va quedar lliure sense mesures per decisió de la Fiscalia de Menors.

Alex Márquez domina l’esprint de València; ‘poles’ per a Bezzecchi, Folgat i Adrián Fernández

Alex Márquez va guanyar l'esprint de MotoGP a Cheste després d'arrabassar el cap a Bezzecchi, autor de la 'pole'. Acosta i Di Giannantonio van completar el podi.

Urpa de Castelló el veler que tractarà de completar la primera volta al món vertical

L''Alegria Mariners' va partir amb Paula Gonzalvo i Pedro Jiménez per a intentar una ruta inèdita de 35.000 milles pels meridians, amb projectes científics i seguiment en directe.

Controlat l’incendi en un desballestament de motos d’Alboraia després d’una gran fumera

Els bombers han donat per controlat a les 12.49 l'incendi que ha afectat un desballestament de motos i a una nau contigua a Alboraia. No hi ha hagut ferits i tot apunta a un curtcircuit com a origen.

Estabilitzat l’incendi en una nau de desballestament de motocicletes a Alboraia

El foc, originat sobre les 9.45 en un desballestament de motocicletes d'Alboraia, ha sigut estabilitzat al migdia sense ferits. Es mantindrà vigilància 24 hores.

El PSOE avisa a Feijóo i Abascal: no tenen dret a decidir pels valencians

El PSOE ha exigit eleccions després de la dimissió de Carlos Mazón i ha acusat PP i Vox de voler imposar un relleu amb Juanfran Pérez Llorca. Diana Morant ha advertit a Feijóo i Abascal que no tenen dret a decidir pels valencians.

Un incendi en un desballestament d’Alboraia ha generat una gran columna de fum i ha quedat estabilitzat

Els bombers han donat per estabilitzat l'incendi en un desballestament de motos d'Alboraia al voltant de les 12, sense ferits. Sis dotacions han treballat en la zona.