Cristina Pedroche promociona el seu nou perfum amb una imatge d’allò més sensual

 

Yo todos los días desayuno así… Una manzana y unas gotitas de #elperfumedelaPedroche y a comerme el mundo jajaj

Una publicación compartida de cristipedroche (@cristipedroche) el

Cristina Pedroche és una de les cares televisives més reconeixibles del país i la seua agenda està més ocupada que mai amb les seues col·laboracions habituals en ‘Zapeando’ i la preparació de les Campanadas d’este 2017-2018, entre altres projectes.

Un d’eixos projectes és el llançament d’un nou perfum que ha volgut compartir amb els seus més d’1,6 milions de seguidors en Instagram amb una imatge d’allò més sensual.

La presentadora apareix asseguda sobre un sofà deluxe, amb el vestit descordat per l’esquena i mostrant un suggeridor sostenidor d’encaixe negre, tot acompanyat del text «Jo tots els dies desdejune així… Una poma i unes gotetes del perfum de la Pedroche i a menjar-me el món».

Uns nadals molt sensuals

La presentadora porta diverses setmanes publicant en el seu compte d’Instagram diverses imatges molt suggeridores i que pocs pensarien que es fa en ple mes de desembre, entre temporal i temporal de fred i neu. 

Totes eixes imatges, precisament, tenen una funció molt clara: promocionar el seu nou perfum. Un nou producte que posa a la venda just en les festes de Nadal, el millor moment per a expandir la seua visió de negoci i ampliar els seus ingressos. 

Un altre dels motius d’estes publicacions, com és habitual, és promocionar dissenyadors i marques de roba o de maquillatge, tot a l’espera de saber-se quin vestit portarà en les Campanadas d’este any en Antena 3.

 

Sesión de fotos para #elperfumedelaPedroche

Una publicación compartida de cristipedroche (@cristipedroche) el

 

 

 

¡Vamos, qué es sábado! Feliz día bellezas

Una publicación compartida de cristipedroche (@cristipedroche) el

 

 

Pues aquí posando tan cómodamente mientras me quieren robar el vestido jajaj

Una publicación compartida de cristipedroche (@cristipedroche) el

Campanades amb Alberto Chicote

L’any passat, Cristina Pedroche ja va ser la elegida per a donar les Campanadas en la cadena capdavantera d’Atresmedia al costat del cuiner Alberto Chicote, i a  la vista d’uns bons resultats d’audiència, la cadena no ha volgut arriscar i ha repetit la seua proposta. 

El vestit de la presentadora és un dels secrets millors guardats de la temporada televisiva des que al desembre de 2014, al costat de Frank Blanco, presentara les Campanadas de la Sexta amb un vestit que va ser molt criticat per les seues transparències.

Des de llavors, Cristina Pedroche ha presentat cada any les campanades. En 2015 i 2016 va acompanyar a Carlos Sobera en Antena 3 des de la Puerta del Sol de Madrid, mentre que l’any passat va compartir la nit amb Alberto Chicote, com ocorrerà el pròxim 31 de desembre.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU