Cristina Pedroche promociona el seu nou perfum amb una imatge d’allò més sensual

 

Yo todos los días desayuno así… Una manzana y unas gotitas de #elperfumedelaPedroche y a comerme el mundo jajaj

Una publicación compartida de cristipedroche (@cristipedroche) el

Cristina Pedroche és una de les cares televisives més reconeixibles del país i la seua agenda està més ocupada que mai amb les seues col·laboracions habituals en ‘Zapeando’ i la preparació de les Campanadas d’este 2017-2018, entre altres projectes.

Un d’eixos projectes és el llançament d’un nou perfum que ha volgut compartir amb els seus més d’1,6 milions de seguidors en Instagram amb una imatge d’allò més sensual.

La presentadora apareix asseguda sobre un sofà deluxe, amb el vestit descordat per l’esquena i mostrant un suggeridor sostenidor d’encaixe negre, tot acompanyat del text «Jo tots els dies desdejune així… Una poma i unes gotetes del perfum de la Pedroche i a menjar-me el món».

Uns nadals molt sensuals

La presentadora porta diverses setmanes publicant en el seu compte d’Instagram diverses imatges molt suggeridores i que pocs pensarien que es fa en ple mes de desembre, entre temporal i temporal de fred i neu. 

Totes eixes imatges, precisament, tenen una funció molt clara: promocionar el seu nou perfum. Un nou producte que posa a la venda just en les festes de Nadal, el millor moment per a expandir la seua visió de negoci i ampliar els seus ingressos. 

Un altre dels motius d’estes publicacions, com és habitual, és promocionar dissenyadors i marques de roba o de maquillatge, tot a l’espera de saber-se quin vestit portarà en les Campanadas d’este any en Antena 3.

 

Sesión de fotos para #elperfumedelaPedroche

Una publicación compartida de cristipedroche (@cristipedroche) el

 

 

 

¡Vamos, qué es sábado! Feliz día bellezas

Una publicación compartida de cristipedroche (@cristipedroche) el

 

 

Pues aquí posando tan cómodamente mientras me quieren robar el vestido jajaj

Una publicación compartida de cristipedroche (@cristipedroche) el

Campanades amb Alberto Chicote

L’any passat, Cristina Pedroche ja va ser la elegida per a donar les Campanadas en la cadena capdavantera d’Atresmedia al costat del cuiner Alberto Chicote, i a  la vista d’uns bons resultats d’audiència, la cadena no ha volgut arriscar i ha repetit la seua proposta. 

El vestit de la presentadora és un dels secrets millors guardats de la temporada televisiva des que al desembre de 2014, al costat de Frank Blanco, presentara les Campanadas de la Sexta amb un vestit que va ser molt criticat per les seues transparències.

Des de llavors, Cristina Pedroche ha presentat cada any les campanades. En 2015 i 2016 va acompanyar a Carlos Sobera en Antena 3 des de la Puerta del Sol de Madrid, mentre que l’any passat va compartir la nit amb Alberto Chicote, com ocorrerà el pròxim 31 de desembre.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.

El CEAM detalla com la vegetació ha alimentat l’incendi de la Vall d’Uixó

Un informe del CEAM conclou que la ràpida dessecació de la vegetació entre abril i juliol ha incrementat la virulència de l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha cremat quasi 9.600 hectàrees, moltes dins de la Serra d’Espadà.

El PPCV reclama a Sánchez que pague el deute de dependència amb la Comunitat

El PPCV ha exigit al Govern de Pedro Sánchez que abone més de 4.000 milions d’euros que, segons el partit, deu a la Comunitat Valenciana en matèria de dependència, i que complisca el compromís de finançar el 50% del sistema.

El PSPV reclama reforçar ja els bombers forestals a Castelló per la seua seguretat

El PSPV-PSOE exigix a la Generalitat que reforçe de manera immediata les unitats de bombers forestals i millore les seues condicions de seguretat, després de la denúncia d’un bomber que ha afrontat quasi a soles l’incendi de Tírig.

Els esforços contra el foc es concentren a Tírig després de controlar l’incendi de Culla

Un total de 200 efectius terrestres i 17 mitjans aeris treballen hui als incendis de Tírig i Serra d’en Galceran, després de donar per controlat el foc de Culla i extingit el de Salzadella.

Aras de los Olmos es prepara per multiplicar per dotze la població pel dia de l’eclipsi solar

Aras de los Olmos, amb uns 400 habitants, es prepara per rebre fins a 5.000 persones per a veure l’eclipsi solar, amb mesures de seguretat especials i restriccions d’accessos. La Generalitat establirà el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis i tancarà diversos parcs naturals.

Nous mitjans aeris reforcen l’extinció dels incendis a la Serra d’en Galceran, Culla i Tírig

Un total de 18 mitjans aeris s’han incorporat este matí als incendis forestals de la Serra d’en Galceran, Culla i Tírig, on ja treballaven 150 efectius terrestres. Les flames han obligat a confinar la població i a desallotjar diverses masies, encara que l’evolució es considera positiva.

Aemet activa l’avís taronja al litoral sud de València per 40 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte l’avís taronja al litoral sud de València per màximes de 40 graus i diversos avisos grocs per calor i tempestes a l’interior i litoral de la Comunitat Valenciana.
FILMOTECA D'ESTIU