Cristina Pedroche promociona el seu nou perfum amb una imatge d’allò més sensual

 

Yo todos los días desayuno así… Una manzana y unas gotitas de #elperfumedelaPedroche y a comerme el mundo jajaj

Una publicación compartida de cristipedroche (@cristipedroche) el

Cristina Pedroche és una de les cares televisives més reconeixibles del país i la seua agenda està més ocupada que mai amb les seues col·laboracions habituals en ‘Zapeando’ i la preparació de les Campanadas d’este 2017-2018, entre altres projectes.

Un d’eixos projectes és el llançament d’un nou perfum que ha volgut compartir amb els seus més d’1,6 milions de seguidors en Instagram amb una imatge d’allò més sensual.

La presentadora apareix asseguda sobre un sofà deluxe, amb el vestit descordat per l’esquena i mostrant un suggeridor sostenidor d’encaixe negre, tot acompanyat del text «Jo tots els dies desdejune així… Una poma i unes gotetes del perfum de la Pedroche i a menjar-me el món».

Uns nadals molt sensuals

La presentadora porta diverses setmanes publicant en el seu compte d’Instagram diverses imatges molt suggeridores i que pocs pensarien que es fa en ple mes de desembre, entre temporal i temporal de fred i neu. 

Totes eixes imatges, precisament, tenen una funció molt clara: promocionar el seu nou perfum. Un nou producte que posa a la venda just en les festes de Nadal, el millor moment per a expandir la seua visió de negoci i ampliar els seus ingressos. 

Un altre dels motius d’estes publicacions, com és habitual, és promocionar dissenyadors i marques de roba o de maquillatge, tot a l’espera de saber-se quin vestit portarà en les Campanadas d’este any en Antena 3.

 

Sesión de fotos para #elperfumedelaPedroche

Una publicación compartida de cristipedroche (@cristipedroche) el

 

 

 

¡Vamos, qué es sábado! Feliz día bellezas

Una publicación compartida de cristipedroche (@cristipedroche) el

 

 

Pues aquí posando tan cómodamente mientras me quieren robar el vestido jajaj

Una publicación compartida de cristipedroche (@cristipedroche) el

Campanades amb Alberto Chicote

L’any passat, Cristina Pedroche ja va ser la elegida per a donar les Campanadas en la cadena capdavantera d’Atresmedia al costat del cuiner Alberto Chicote, i a  la vista d’uns bons resultats d’audiència, la cadena no ha volgut arriscar i ha repetit la seua proposta. 

El vestit de la presentadora és un dels secrets millors guardats de la temporada televisiva des que al desembre de 2014, al costat de Frank Blanco, presentara les Campanadas de la Sexta amb un vestit que va ser molt criticat per les seues transparències.

Des de llavors, Cristina Pedroche ha presentat cada any les campanades. En 2015 i 2016 va acompanyar a Carlos Sobera en Antena 3 des de la Puerta del Sol de Madrid, mentre que l’any passat va compartir la nit amb Alberto Chicote, com ocorrerà el pròxim 31 de desembre.

Últimes notícies

Axel Werner renova amb l’Elx fins a 2028 i se’n va cedit a Rosario Central

El porter argentí Axel Werner ha renovat amb l’Elx fins a juny de 2028 i jugarà cedit la pròxima temporada en Rosario Central, on ja ha militat anteriorment.

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.