Cristina Pedroche promociona el seu nou perfum amb una imatge d’allò més sensual

 

Yo todos los días desayuno así… Una manzana y unas gotitas de #elperfumedelaPedroche y a comerme el mundo jajaj

Una publicación compartida de cristipedroche (@cristipedroche) el

Cristina Pedroche és una de les cares televisives més reconeixibles del país i la seua agenda està més ocupada que mai amb les seues col·laboracions habituals en ‘Zapeando’ i la preparació de les Campanadas d’este 2017-2018, entre altres projectes.

Un d’eixos projectes és el llançament d’un nou perfum que ha volgut compartir amb els seus més d’1,6 milions de seguidors en Instagram amb una imatge d’allò més sensual.

La presentadora apareix asseguda sobre un sofà deluxe, amb el vestit descordat per l’esquena i mostrant un suggeridor sostenidor d’encaixe negre, tot acompanyat del text «Jo tots els dies desdejune així… Una poma i unes gotetes del perfum de la Pedroche i a menjar-me el món».

Uns nadals molt sensuals

La presentadora porta diverses setmanes publicant en el seu compte d’Instagram diverses imatges molt suggeridores i que pocs pensarien que es fa en ple mes de desembre, entre temporal i temporal de fred i neu. 

Totes eixes imatges, precisament, tenen una funció molt clara: promocionar el seu nou perfum. Un nou producte que posa a la venda just en les festes de Nadal, el millor moment per a expandir la seua visió de negoci i ampliar els seus ingressos. 

Un altre dels motius d’estes publicacions, com és habitual, és promocionar dissenyadors i marques de roba o de maquillatge, tot a l’espera de saber-se quin vestit portarà en les Campanadas d’este any en Antena 3.

 

Sesión de fotos para #elperfumedelaPedroche

Una publicación compartida de cristipedroche (@cristipedroche) el

 

 

 

¡Vamos, qué es sábado! Feliz día bellezas

Una publicación compartida de cristipedroche (@cristipedroche) el

 

 

Pues aquí posando tan cómodamente mientras me quieren robar el vestido jajaj

Una publicación compartida de cristipedroche (@cristipedroche) el

Campanades amb Alberto Chicote

L’any passat, Cristina Pedroche ja va ser la elegida per a donar les Campanadas en la cadena capdavantera d’Atresmedia al costat del cuiner Alberto Chicote, i a  la vista d’uns bons resultats d’audiència, la cadena no ha volgut arriscar i ha repetit la seua proposta. 

El vestit de la presentadora és un dels secrets millors guardats de la temporada televisiva des que al desembre de 2014, al costat de Frank Blanco, presentara les Campanadas de la Sexta amb un vestit que va ser molt criticat per les seues transparències.

Des de llavors, Cristina Pedroche ha presentat cada any les campanades. En 2015 i 2016 va acompanyar a Carlos Sobera en Antena 3 des de la Puerta del Sol de Madrid, mentre que l’any passat va compartir la nit amb Alberto Chicote, com ocorrerà el pròxim 31 de desembre.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.