Cristina Pedroche promociona el seu nou perfum amb una imatge d’allò més sensual

 

Yo todos los días desayuno así… Una manzana y unas gotitas de #elperfumedelaPedroche y a comerme el mundo jajaj

Una publicación compartida de cristipedroche (@cristipedroche) el

Cristina Pedroche és una de les cares televisives més reconeixibles del país i la seua agenda està més ocupada que mai amb les seues col·laboracions habituals en ‘Zapeando’ i la preparació de les Campanadas d’este 2017-2018, entre altres projectes.

Un d’eixos projectes és el llançament d’un nou perfum que ha volgut compartir amb els seus més d’1,6 milions de seguidors en Instagram amb una imatge d’allò més sensual.

La presentadora apareix asseguda sobre un sofà deluxe, amb el vestit descordat per l’esquena i mostrant un suggeridor sostenidor d’encaixe negre, tot acompanyat del text «Jo tots els dies desdejune així… Una poma i unes gotetes del perfum de la Pedroche i a menjar-me el món».

Uns nadals molt sensuals

La presentadora porta diverses setmanes publicant en el seu compte d’Instagram diverses imatges molt suggeridores i que pocs pensarien que es fa en ple mes de desembre, entre temporal i temporal de fred i neu. 

Totes eixes imatges, precisament, tenen una funció molt clara: promocionar el seu nou perfum. Un nou producte que posa a la venda just en les festes de Nadal, el millor moment per a expandir la seua visió de negoci i ampliar els seus ingressos. 

Un altre dels motius d’estes publicacions, com és habitual, és promocionar dissenyadors i marques de roba o de maquillatge, tot a l’espera de saber-se quin vestit portarà en les Campanadas d’este any en Antena 3.

 

Sesión de fotos para #elperfumedelaPedroche

Una publicación compartida de cristipedroche (@cristipedroche) el

 

 

 

¡Vamos, qué es sábado! Feliz día bellezas

Una publicación compartida de cristipedroche (@cristipedroche) el

 

 

Pues aquí posando tan cómodamente mientras me quieren robar el vestido jajaj

Una publicación compartida de cristipedroche (@cristipedroche) el

Campanades amb Alberto Chicote

L’any passat, Cristina Pedroche ja va ser la elegida per a donar les Campanadas en la cadena capdavantera d’Atresmedia al costat del cuiner Alberto Chicote, i a  la vista d’uns bons resultats d’audiència, la cadena no ha volgut arriscar i ha repetit la seua proposta. 

El vestit de la presentadora és un dels secrets millors guardats de la temporada televisiva des que al desembre de 2014, al costat de Frank Blanco, presentara les Campanadas de la Sexta amb un vestit que va ser molt criticat per les seues transparències.

Des de llavors, Cristina Pedroche ha presentat cada any les campanades. En 2015 i 2016 va acompanyar a Carlos Sobera en Antena 3 des de la Puerta del Sol de Madrid, mentre que l’any passat va compartir la nit amb Alberto Chicote, com ocorrerà el pròxim 31 de desembre.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.