17.1 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

«Hauria d’haver-la matat»: Francisco, l’home que assetjava Rocío Carrasco cada divendres

Antonio David Flores hi ha denunciat a Rocío Carrasco, que ha hagut d’assistir al Jutjat número 3 d’Alcobendas. Tot i el mal tràngol, Rocío s’ha trobat amb diverses persones que l’esperaven a les portes dels jutjats per assetjar-la amb crits i pancartes amb el lema ‘Stop feminazis‘.

Després de patir este lamentable episodi, moltes persones s’han preguntat qui podria estar darrere del moviment ‘Stop feminazis’, que ja es va manifestar quan Antonio David Flores va parlar davant la premsa després d’un judici contra la seua exdona i mare dels seus dos fills, Rocío i David.

Després d’este desagrable incident a les portes dels jutgats, ha sortit a la llum la identitat d’un dels precursors d’estos atacs contra Rocío Carrasco. Francisco Zugasti és el president de l’associació ‘Projusticia’, que assegura defensar als homes de les lleis de violència de gènere, ja que, segons ells, «releguen a l’home a la categoria d’individu sense drets». Així doncs, l’associació ultradretana, antifeminista i antiavortista pretén acabar amb Rocío Carrasco i ajudar a Antonio David.
 

 

Francisco Zugasti ha estat denunciat per violència de gènere

Ana Bernal-Triviño, l’experta en violència de gènere que col·labora en els especials de Rocío Carrasco, ja ha advertit en diverses ocasions que darrere dels moviments negacionistes de la violència de gènere, sol haver-hi homes denunciats o condemnats per això, que es neguen a acceptar el delicte, presentant-se ells com a víctimes de les dones. Més o menys, ve a ser la teoria del “gos no menja gos” que va traure a relluir Rocío Carrasco per a explicar per què alguns homes no la creuen.

Un exemple sembla ser el de Francisco Zugasti, el propulsor del moviment que va increpar a Rocío Carrasco, ja que este home va ser denunciat per violència de gènere contra la seua parella, segons va publicar L’Última Hora, que assegura que Zugasti va ser condemnat i aporta fragments de la denúncia.

Quan el jutge li va preguntar si havia amenaçat a la seua dona, Zugasti va contestar que “el que vull és ficar-la en un psiquiàtric”. El magistrat li torna a preguntar i ell va més lluny: “Mire, senyoria, la qual cosa havia d’haver fet és matar-la per torturar als meus fills, però m’ho impedeixen els meus principis i soc ximple del cul”.

Va apallissar a un guàrdia civil a casa de Pablo Iglesias 

Segons ‘El Diario’, Zugasti va sortir en tots els mitjans de comunicació després d’apallissar a un guàrdia civil en el xalet d’Irene Montero i Pablo Iglesias a Galapagar, sent condemnat a set mesos de presó.

Per si no n’hi hagués prou, Zugasti va acusar l’expresident del Govern, José Luis Rodríguez Zapatero, i la seua dona de «maltractament domèstic» a les seues dos filles per viatjar amb elles a una visita oficial a Barack Obama, tot i «les baixes qualificacions acadèmiques de les nenes».

Ana Bernal-Triviño explica què hi ha darrere de ‘Projusticia’

D’altra banda, Ana Bernal sap molt bé com funciona esta «associació masclista, que pot assetjar dones,víctimes de violència sense patir conseqüències». Bernal apunta que Zugasti, i un altre membre de l’associació masclista, van ser absolts per «penjar pancartes masclistes» als jutjats de violència cap a la dona de Madrid. ‘Projusticia’ al·lega que lluita contra el «feminazisme» i asseguren que la majoria de les denúncies per violència de gènere contra les dones són falses.

«En la seva presentació evidencien el poc que saben de dret, i molt menys, d’ordenaments internacionals», afirma Ana Bernal. «Tot fals. La llei de violència de gènere va ser aprovada pel Tribunal Constitucional. És extremadament garantista, respecta la presumpció d’innocència davant qualsevol mínim dilema i la llei sí que ha reduït el nombre de víctimes. I, en qualsevol cas, si no es redueix és perquè existeixen misògins que segueixen assassinant a les seves parelles o exparelles o fins i tot als seus fills», sentencia l’experta en violència de gènere.

Últimes notícies

Alerta per listèria en set productes carnis loncheados de Cárnicas Serrano

La Aesan ha alertat de listèria en diversos lots de set productes loncheados de Cárnicas Serrano, retirats de manera preventiva. L'agència ha demanat no consumir-los i extremar la higiene.

Vox precisa que el registre de Pérez Llorca no implica pacte

Vox ha advertit que la candidatura de Juanfran Pérez Llorca es registrarà per la fi del termini, però no suposa un acord. Les negociacions continuen obertes i els seus vots són decisius.

Feijóo anuncia que Mazón deixarà la presidència del PP valencià després de la investidura

Feijóo ha confirmat que Carlos Mazón deixarà la presidència del PP valencià després de la investidura del nou president, un relleu sol·licitat pel mateix Mazón. També ha defés que les negociacions amb Vox per a investir a Juanfran Pérez Llorca es desenrotllen en un clima de respecte i ha criticat la comissió de la dana en el Congrés.

Pérez Llorca registrarà este dimecres la seua candidatura per a rellevar a Mazón en la Presidència de la Generalitat

El síndic del PP en Les Corts registrarà este dimecres la seua candidatura per a substituir a Carlos Mazón. El PP necessita a Vox i el ple es preveu la setmana vinent.

París redescobrix a Luis García Berlanga amb el major cicle del seu cinema a França

El Jeu de Paume dedica des d'este dimarts un cicle sense precedents a l'obra de Luis García Berlanga, amb projeccions i col·loquis fins al 23 de novembre.

La Junta de Síndics abordarà el dijous la data del ple d’investidura de Pérez Llorca

La Junta de Síndics es reunirà el dijous per a fixar el calendari de la investidura de Juanfran Pérez Llorca. PP i Vox sumen els vots necessaris per a l'elecció.

Morant qualifica de delirant la compareixença de Mazón en la comissió de la DANA en el Congrés

La líder del PSPV i ministra ha titllat de delirant la intervenció de Carlos Mazón davant la comissió que investiga la DANA. Li ha retret desconéixer els horaris de les víctimes i ha parlat de possible defensa psicològica o judicial.

Compromís demana evitar el tacticismo i reclama un finançament autonòmic just

Compromís ha reclamat que no s'impose el tacticismo partidista i que s'aprove ja un repartiment just del finançament autonòmic. La formació ha donat suport a una reforma equitativa i un fons transitori fins a la seua entrada en vigor.