6.9 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

«Hauria d’haver-la matat»: Francisco, l’home que assetjava Rocío Carrasco cada divendres

Antonio David Flores hi ha denunciat a Rocío Carrasco, que ha hagut d’assistir al Jutjat número 3 d’Alcobendas. Tot i el mal tràngol, Rocío s’ha trobat amb diverses persones que l’esperaven a les portes dels jutjats per assetjar-la amb crits i pancartes amb el lema ‘Stop feminazis‘.

Després de patir este lamentable episodi, moltes persones s’han preguntat qui podria estar darrere del moviment ‘Stop feminazis’, que ja es va manifestar quan Antonio David Flores va parlar davant la premsa després d’un judici contra la seua exdona i mare dels seus dos fills, Rocío i David.

Després d’este desagrable incident a les portes dels jutgats, ha sortit a la llum la identitat d’un dels precursors d’estos atacs contra Rocío Carrasco. Francisco Zugasti és el president de l’associació ‘Projusticia’, que assegura defensar als homes de les lleis de violència de gènere, ja que, segons ells, «releguen a l’home a la categoria d’individu sense drets». Així doncs, l’associació ultradretana, antifeminista i antiavortista pretén acabar amb Rocío Carrasco i ajudar a Antonio David.
 

 

Francisco Zugasti ha estat denunciat per violència de gènere

Ana Bernal-Triviño, l’experta en violència de gènere que col·labora en els especials de Rocío Carrasco, ja ha advertit en diverses ocasions que darrere dels moviments negacionistes de la violència de gènere, sol haver-hi homes denunciats o condemnats per això, que es neguen a acceptar el delicte, presentant-se ells com a víctimes de les dones. Més o menys, ve a ser la teoria del “gos no menja gos” que va traure a relluir Rocío Carrasco per a explicar per què alguns homes no la creuen.

Un exemple sembla ser el de Francisco Zugasti, el propulsor del moviment que va increpar a Rocío Carrasco, ja que este home va ser denunciat per violència de gènere contra la seua parella, segons va publicar L’Última Hora, que assegura que Zugasti va ser condemnat i aporta fragments de la denúncia.

Quan el jutge li va preguntar si havia amenaçat a la seua dona, Zugasti va contestar que “el que vull és ficar-la en un psiquiàtric”. El magistrat li torna a preguntar i ell va més lluny: “Mire, senyoria, la qual cosa havia d’haver fet és matar-la per torturar als meus fills, però m’ho impedeixen els meus principis i soc ximple del cul”.

Va apallissar a un guàrdia civil a casa de Pablo Iglesias 

Segons ‘El Diario’, Zugasti va sortir en tots els mitjans de comunicació després d’apallissar a un guàrdia civil en el xalet d’Irene Montero i Pablo Iglesias a Galapagar, sent condemnat a set mesos de presó.

Per si no n’hi hagués prou, Zugasti va acusar l’expresident del Govern, José Luis Rodríguez Zapatero, i la seua dona de «maltractament domèstic» a les seues dos filles per viatjar amb elles a una visita oficial a Barack Obama, tot i «les baixes qualificacions acadèmiques de les nenes».

Ana Bernal-Triviño explica què hi ha darrere de ‘Projusticia’

D’altra banda, Ana Bernal sap molt bé com funciona esta «associació masclista, que pot assetjar dones,víctimes de violència sense patir conseqüències». Bernal apunta que Zugasti, i un altre membre de l’associació masclista, van ser absolts per «penjar pancartes masclistes» als jutjats de violència cap a la dona de Madrid. ‘Projusticia’ al·lega que lluita contra el «feminazisme» i asseguren que la majoria de les denúncies per violència de gènere contra les dones són falses.

«En la seva presentació evidencien el poc que saben de dret, i molt menys, d’ordenaments internacionals», afirma Ana Bernal. «Tot fals. La llei de violència de gènere va ser aprovada pel Tribunal Constitucional. És extremadament garantista, respecta la presumpció d’innocència davant qualsevol mínim dilema i la llei sí que ha reduït el nombre de víctimes. I, en qualsevol cas, si no es redueix és perquè existeixen misògins que segueixen assassinant a les seves parelles o exparelles o fins i tot als seus fills», sentencia l’experta en violència de gènere.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.