13.6 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

«Hauria d’haver-la matat»: Francisco, l’home que assetjava Rocío Carrasco cada divendres

Antonio David Flores hi ha denunciat a Rocío Carrasco, que ha hagut d’assistir al Jutjat número 3 d’Alcobendas. Tot i el mal tràngol, Rocío s’ha trobat amb diverses persones que l’esperaven a les portes dels jutjats per assetjar-la amb crits i pancartes amb el lema ‘Stop feminazis‘.

Després de patir este lamentable episodi, moltes persones s’han preguntat qui podria estar darrere del moviment ‘Stop feminazis’, que ja es va manifestar quan Antonio David Flores va parlar davant la premsa després d’un judici contra la seua exdona i mare dels seus dos fills, Rocío i David.

Després d’este desagrable incident a les portes dels jutgats, ha sortit a la llum la identitat d’un dels precursors d’estos atacs contra Rocío Carrasco. Francisco Zugasti és el president de l’associació ‘Projusticia’, que assegura defensar als homes de les lleis de violència de gènere, ja que, segons ells, «releguen a l’home a la categoria d’individu sense drets». Així doncs, l’associació ultradretana, antifeminista i antiavortista pretén acabar amb Rocío Carrasco i ajudar a Antonio David.
 

 

Francisco Zugasti ha estat denunciat per violència de gènere

Ana Bernal-Triviño, l’experta en violència de gènere que col·labora en els especials de Rocío Carrasco, ja ha advertit en diverses ocasions que darrere dels moviments negacionistes de la violència de gènere, sol haver-hi homes denunciats o condemnats per això, que es neguen a acceptar el delicte, presentant-se ells com a víctimes de les dones. Més o menys, ve a ser la teoria del “gos no menja gos” que va traure a relluir Rocío Carrasco per a explicar per què alguns homes no la creuen.

Un exemple sembla ser el de Francisco Zugasti, el propulsor del moviment que va increpar a Rocío Carrasco, ja que este home va ser denunciat per violència de gènere contra la seua parella, segons va publicar L’Última Hora, que assegura que Zugasti va ser condemnat i aporta fragments de la denúncia.

Quan el jutge li va preguntar si havia amenaçat a la seua dona, Zugasti va contestar que “el que vull és ficar-la en un psiquiàtric”. El magistrat li torna a preguntar i ell va més lluny: “Mire, senyoria, la qual cosa havia d’haver fet és matar-la per torturar als meus fills, però m’ho impedeixen els meus principis i soc ximple del cul”.

Va apallissar a un guàrdia civil a casa de Pablo Iglesias 

Segons ‘El Diario’, Zugasti va sortir en tots els mitjans de comunicació després d’apallissar a un guàrdia civil en el xalet d’Irene Montero i Pablo Iglesias a Galapagar, sent condemnat a set mesos de presó.

Per si no n’hi hagués prou, Zugasti va acusar l’expresident del Govern, José Luis Rodríguez Zapatero, i la seua dona de «maltractament domèstic» a les seues dos filles per viatjar amb elles a una visita oficial a Barack Obama, tot i «les baixes qualificacions acadèmiques de les nenes».

Ana Bernal-Triviño explica què hi ha darrere de ‘Projusticia’

D’altra banda, Ana Bernal sap molt bé com funciona esta «associació masclista, que pot assetjar dones,víctimes de violència sense patir conseqüències». Bernal apunta que Zugasti, i un altre membre de l’associació masclista, van ser absolts per «penjar pancartes masclistes» als jutjats de violència cap a la dona de Madrid. ‘Projusticia’ al·lega que lluita contra el «feminazisme» i asseguren que la majoria de les denúncies per violència de gènere contra les dones són falses.

«En la seva presentació evidencien el poc que saben de dret, i molt menys, d’ordenaments internacionals», afirma Ana Bernal. «Tot fals. La llei de violència de gènere va ser aprovada pel Tribunal Constitucional. És extremadament garantista, respecta la presumpció d’innocència davant qualsevol mínim dilema i la llei sí que ha reduït el nombre de víctimes. I, en qualsevol cas, si no es redueix és perquè existeixen misògins que segueixen assassinant a les seves parelles o exparelles o fins i tot als seus fills», sentencia l’experta en violència de gènere.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

89-100: Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest coronen al Baskonia davant el Reial Madrid

El Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 89-100 al Reial Madrid. El trident Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest va sumar 73 punts i Howard va resoldre al final.

El Baskonia conquista la seua sèptima Copa del Rei 17 anys després en superar al Reial Madrid (89-100)

El Kosner Baskonia es va imposar 89-100 al Reial Madrid en una final igualada disputada en el Roig Arena. Va aconseguir la seua sèptima Copa del Rei i va frenar l'intent blanc de conquistar la trentena.

Les falleres majors de València encenen la Crida i conviden a viure la millor festa del món

Carmen Prades i Marta Mercader han obert la Crida des de les Torres de Serrans i conviden al món a sumar-se a les Falles de 2026. L'alcaldessa ha entregat simbòlicament les claus en el desé aniversari com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat

El Roig Arena tanca la Copa amb 15.314 espectadors i frega el rècord històric

La final de la Copa del Rei a València va reunir 15.314 aficionats, el millor registre de 2026 i a només 152 del rècord absolut del torneig. Quatre partits van superar els 15.000 assistents.

El Roig Arena vibra en la seua primera final de Copa del Rei i ja mira a 2027

Amb més de quinze mil espectadors, el Roig Arena va vibrar amb la final entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. El recinte va tancar la seua primera Copa i el torneig tornarà en 2027.

Detenen als pares de l’acusat de matar al seu veí a Benimàmet

La Policia Nacional ha arrestat als progenitors del presumpte agressor de Benimàmet per a prendre'ls declaració i aclarir si van tindre implicació en el crim. L'homicidi s'ha produït després de l'avís d'una veïna per sorolls en una vivenda del carrer Gavarda.

Felip VI visita el Roig Arena abans d’assistir a la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. Va arribar amb antelació i va ser rebut per autoritats.

El Barcelona va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant

L'equip de Hansi Flic va aprofitar la punxada blanca a Pamplona i va firmar un 3-0 amb gols de Bernal, De Jong i Fermín per a tornar al cim de LaLiga.