15 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

«Hauria d’haver-la matat»: Francisco, l’home que assetjava Rocío Carrasco cada divendres

Antonio David Flores hi ha denunciat a Rocío Carrasco, que ha hagut d’assistir al Jutjat número 3 d’Alcobendas. Tot i el mal tràngol, Rocío s’ha trobat amb diverses persones que l’esperaven a les portes dels jutjats per assetjar-la amb crits i pancartes amb el lema ‘Stop feminazis‘.

Després de patir este lamentable episodi, moltes persones s’han preguntat qui podria estar darrere del moviment ‘Stop feminazis’, que ja es va manifestar quan Antonio David Flores va parlar davant la premsa després d’un judici contra la seua exdona i mare dels seus dos fills, Rocío i David.

Després d’este desagrable incident a les portes dels jutgats, ha sortit a la llum la identitat d’un dels precursors d’estos atacs contra Rocío Carrasco. Francisco Zugasti és el president de l’associació ‘Projusticia’, que assegura defensar als homes de les lleis de violència de gènere, ja que, segons ells, «releguen a l’home a la categoria d’individu sense drets». Així doncs, l’associació ultradretana, antifeminista i antiavortista pretén acabar amb Rocío Carrasco i ajudar a Antonio David.
 

 

Francisco Zugasti ha estat denunciat per violència de gènere

Ana Bernal-Triviño, l’experta en violència de gènere que col·labora en els especials de Rocío Carrasco, ja ha advertit en diverses ocasions que darrere dels moviments negacionistes de la violència de gènere, sol haver-hi homes denunciats o condemnats per això, que es neguen a acceptar el delicte, presentant-se ells com a víctimes de les dones. Més o menys, ve a ser la teoria del “gos no menja gos” que va traure a relluir Rocío Carrasco per a explicar per què alguns homes no la creuen.

Un exemple sembla ser el de Francisco Zugasti, el propulsor del moviment que va increpar a Rocío Carrasco, ja que este home va ser denunciat per violència de gènere contra la seua parella, segons va publicar L’Última Hora, que assegura que Zugasti va ser condemnat i aporta fragments de la denúncia.

Quan el jutge li va preguntar si havia amenaçat a la seua dona, Zugasti va contestar que “el que vull és ficar-la en un psiquiàtric”. El magistrat li torna a preguntar i ell va més lluny: “Mire, senyoria, la qual cosa havia d’haver fet és matar-la per torturar als meus fills, però m’ho impedeixen els meus principis i soc ximple del cul”.

Va apallissar a un guàrdia civil a casa de Pablo Iglesias 

Segons ‘El Diario’, Zugasti va sortir en tots els mitjans de comunicació després d’apallissar a un guàrdia civil en el xalet d’Irene Montero i Pablo Iglesias a Galapagar, sent condemnat a set mesos de presó.

Per si no n’hi hagués prou, Zugasti va acusar l’expresident del Govern, José Luis Rodríguez Zapatero, i la seua dona de «maltractament domèstic» a les seues dos filles per viatjar amb elles a una visita oficial a Barack Obama, tot i «les baixes qualificacions acadèmiques de les nenes».

Ana Bernal-Triviño explica què hi ha darrere de ‘Projusticia’

D’altra banda, Ana Bernal sap molt bé com funciona esta «associació masclista, que pot assetjar dones,víctimes de violència sense patir conseqüències». Bernal apunta que Zugasti, i un altre membre de l’associació masclista, van ser absolts per «penjar pancartes masclistes» als jutjats de violència cap a la dona de Madrid. ‘Projusticia’ al·lega que lluita contra el «feminazisme» i asseguren que la majoria de les denúncies per violència de gènere contra les dones són falses.

«En la seva presentació evidencien el poc que saben de dret, i molt menys, d’ordenaments internacionals», afirma Ana Bernal. «Tot fals. La llei de violència de gènere va ser aprovada pel Tribunal Constitucional. És extremadament garantista, respecta la presumpció d’innocència davant qualsevol mínim dilema i la llei sí que ha reduït el nombre de víctimes. I, en qualsevol cas, si no es redueix és perquè existeixen misògins que segueixen assassinant a les seves parelles o exparelles o fins i tot als seus fills», sentencia l’experta en violència de gènere.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.