«Hauria d’haver-la matat»: Francisco, l’home que assetjava Rocío Carrasco cada divendres

Antonio David Flores hi ha denunciat a Rocío Carrasco, que ha hagut d’assistir al Jutjat número 3 d’Alcobendas. Tot i el mal tràngol, Rocío s’ha trobat amb diverses persones que l’esperaven a les portes dels jutjats per assetjar-la amb crits i pancartes amb el lema ‘Stop feminazis‘.

Després de patir este lamentable episodi, moltes persones s’han preguntat qui podria estar darrere del moviment ‘Stop feminazis’, que ja es va manifestar quan Antonio David Flores va parlar davant la premsa després d’un judici contra la seua exdona i mare dels seus dos fills, Rocío i David.

Després d’este desagrable incident a les portes dels jutgats, ha sortit a la llum la identitat d’un dels precursors d’estos atacs contra Rocío Carrasco. Francisco Zugasti és el president de l’associació ‘Projusticia’, que assegura defensar als homes de les lleis de violència de gènere, ja que, segons ells, «releguen a l’home a la categoria d’individu sense drets». Així doncs, l’associació ultradretana, antifeminista i antiavortista pretén acabar amb Rocío Carrasco i ajudar a Antonio David.
 

 

Francisco Zugasti ha estat denunciat per violència de gènere

Ana Bernal-Triviño, l’experta en violència de gènere que col·labora en els especials de Rocío Carrasco, ja ha advertit en diverses ocasions que darrere dels moviments negacionistes de la violència de gènere, sol haver-hi homes denunciats o condemnats per això, que es neguen a acceptar el delicte, presentant-se ells com a víctimes de les dones. Més o menys, ve a ser la teoria del «gos no menja gos» que va traure a relluir Rocío Carrasco per a explicar per què alguns homes no la creuen.

Un exemple sembla ser el de Francisco Zugasti, el propulsor del moviment que va increpar a Rocío Carrasco, ja que este home va ser denunciat per violència de gènere contra la seua parella, segons va publicar L’Última Hora, que assegura que Zugasti va ser condemnat i aporta fragments de la denúncia.

Quan el jutge li va preguntar si havia amenaçat a la seua dona, Zugasti va contestar que «el que vull és ficar-la en un psiquiàtric». El magistrat li torna a preguntar i ell va més lluny: «Mire, senyoria, la qual cosa havia d’haver fet és matar-la per torturar als meus fills, però m’ho impedeixen els meus principis i soc ximple del cul».

Va apallissar a un guàrdia civil a casa de Pablo Iglesias 

Segons ‘El Diario’, Zugasti va sortir en tots els mitjans de comunicació després d’apallissar a un guàrdia civil en el xalet d’Irene Montero i Pablo Iglesias a Galapagar, sent condemnat a set mesos de presó.

Per si no n’hi hagués prou, Zugasti va acusar l’expresident del Govern, José Luis Rodríguez Zapatero, i la seua dona de «maltractament domèstic» a les seues dos filles per viatjar amb elles a una visita oficial a Barack Obama, tot i «les baixes qualificacions acadèmiques de les nenes».

Ana Bernal-Triviño explica què hi ha darrere de ‘Projusticia’

D’altra banda, Ana Bernal sap molt bé com funciona esta «associació masclista, que pot assetjar dones,víctimes de violència sense patir conseqüències». Bernal apunta que Zugasti, i un altre membre de l’associació masclista, van ser absolts per «penjar pancartes masclistes» als jutjats de violència cap a la dona de Madrid. ‘Projusticia’ al·lega que lluita contra el «feminazisme» i asseguren que la majoria de les denúncies per violència de gènere contra les dones són falses.

«En la seva presentació evidencien el poc que saben de dret, i molt menys, d’ordenaments internacionals», afirma Ana Bernal. «Tot fals. La llei de violència de gènere va ser aprovada pel Tribunal Constitucional. És extremadament garantista, respecta la presumpció d’innocència davant qualsevol mínim dilema i la llei sí que ha reduït el nombre de víctimes. I, en qualsevol cas, si no es redueix és perquè existeixen misògins que segueixen assassinant a les seves parelles o exparelles o fins i tot als seus fills», sentencia l’experta en violència de gènere.

Últimes notícies

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.

Les crítiques del PP a Zapatero després de la imputació de les seues filles pel cas Plus Ultra

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha assegurat a Alacant que la imputació de les filles de José Luis Rodríguez Zapatero en el cas Plus Ultra el retrata com a persona i polític, i ha vinculat també Pedro Sánchez amb la suposada trama de comissions.