Ix a la llum el passat més fosc d’Antonio David

Imatge de l'entrevista d'Immaculada amb un reporter de 'Sálvame'

Immaculada revela els detalls de la seua relació amb Antonio David | TELECINCO

 

El nou col·laborador de ‘Sálvame’, Antonio David Flores, està en boca de tot el món des de què isquera de la casa de ‘GH VIP’ i oferira una sèrie d’entrevistes a on parlava de la seua ex Rocío Carrasco i de la nul·la relació d’esta amb els seus fills. Ara que està en tots els rebomboris i que se’l comença a conéixer com mai abans, han eixit alguns personatges amb la intenció de revelar el vertader caràcter de l’exguàrdia civil.

 

Una dona del seu passat s’ha mostrat disposada a desemmascarar al tertulià i esta no seria sinó la primera parella d’Antonio David, una tal Immaculada, amb qui va mantindre una relació sentimental durant 3 anys abans de conéixer la famosa filla de Rocío Jurado.

 

Immaculada parla en ‘Sálvame’ d’Antonio David i no guarda un bon record

Immaculada ha eixit a la llum després de tots estos anys, disposada a oferir un testimoni molt negatiu d’Antonio David, el què reforçaria la mala concepció que té d’ell la gran part de l’audiència.

 

«És un mitòman, un mentirós i un prepotent», ha afirmat revelant, a demés, un detall que no deixaria el col·laborador en molt bon lloc. I és que ella encara estava amb Antonio David quan va saber ni més ni menys que per la premsa, que este havia iniciat una relació amb Rociíto.

 

Antonio David ha negat que hagués estat amb les dues a la vegada

Antonio David, molt enfadat amb el testimoni de la seua exparella | TELECINCO

 

Per si això no fora poc, Immaculada també ha assegurat que la va anar a buscar temps més tard, quan la relació entre ell i Rocío Carrasco feia aigües: «Estava malament amb Rocío i va vindre a buscar-me al supermercat a on jo treballava. Però em vaig amagar perquè no volia parlar amb ell», ha afirmat.

 

Antonio David s’ha mostrat molt enfadat en vore estes declaracions, assegurant que és mentida tot el que comenta i que no havia estat tant de temps amb esta persona.  A demés, s’ha mostrat molt estranyat amb l’actitud d’ella, ja que assegura que sempre havien mantingut una bona relació i que mai havia estat amb les dos a la vegada.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

La Generalitat rep dos noves ofertes empresarials per a Parc Sagunt II després de tancar el termini del concurs

La Generalitat ha rebut dos noves propostes empresarials per a instal·lar-se en Parc Sagunt II i obri ara la fase de valoració dels projectes per a adjudicar i vendre les parcel·les industrials disponibles.

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.

Quinze panells informatius alerten del risc d’inundacions a la Ribera

El Consorci de la Ribera i la Fundació Limne han instal·lat 15 panells interpretatius en 13 municipis del projecte Canya a la Canya per a fomentar la cultura de risc i l'autoprotecció enfront d'inundacions.

La Generalitat llança crèdits bonificats de 100 milions per a empreses valencianes per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà una línia de crèdits bonificats de 100 milions i noves ajudes per a empreses, autònoms i sectors vulnerables davant l'impacte de la guerra de l'Iran en l'economia valenciana.

Baldoví exigix l’eixida immediata de Mazón de Les Corts per la seua gestió de la DANA

Joan Baldoví acusa a Carlos Mazón d'intentar eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i reclama que deixe el seu escó o passe al grup de no adscrits.

Col·lectius del Parc Alcosa acusen Ajuntament i Generalitat d’assetjament institucional

Organitzacions socials del Parc Alcosa presenten dos queixes davant el Sindic de Greuges contra l'Ajuntament d'Alfafar i la Generalitat per presumpte assetjament institucional i persecucion ideologica.

L’Agència Valenciana Antifrau bat rècord amb 845 denúncies en 2025, un 50% més que en 2024

L'Agència Valenciana Antifrau tanca 2025 amb 845 denúncies, un 50% més que l'any anterior i una de cada quatre de totes les rebudes en els seus huit anys d'activitat, impulsada per la nova llei de protecció de l'informant.