Ix a la llum el passat més fosc d’Antonio David

Imatge de l'entrevista d'Immaculada amb un reporter de 'Sálvame'

Immaculada revela els detalls de la seua relació amb Antonio David | TELECINCO

 

El nou col·laborador de ‘Sálvame’, Antonio David Flores, està en boca de tot el món des de què isquera de la casa de ‘GH VIP’ i oferira una sèrie d’entrevistes a on parlava de la seua ex Rocío Carrasco i de la nul·la relació d’esta amb els seus fills. Ara que està en tots els rebomboris i que se’l comença a conéixer com mai abans, han eixit alguns personatges amb la intenció de revelar el vertader caràcter de l’exguàrdia civil.

 

Una dona del seu passat s’ha mostrat disposada a desemmascarar al tertulià i esta no seria sinó la primera parella d’Antonio David, una tal Immaculada, amb qui va mantindre una relació sentimental durant 3 anys abans de conéixer la famosa filla de Rocío Jurado.

 

Immaculada parla en ‘Sálvame’ d’Antonio David i no guarda un bon record

Immaculada ha eixit a la llum després de tots estos anys, disposada a oferir un testimoni molt negatiu d’Antonio David, el què reforçaria la mala concepció que té d’ell la gran part de l’audiència.

 

«És un mitòman, un mentirós i un prepotent», ha afirmat revelant, a demés, un detall que no deixaria el col·laborador en molt bon lloc. I és que ella encara estava amb Antonio David quan va saber ni més ni menys que per la premsa, que este havia iniciat una relació amb Rociíto.

 

Antonio David ha negat que hagués estat amb les dues a la vegada

Antonio David, molt enfadat amb el testimoni de la seua exparella | TELECINCO

 

Per si això no fora poc, Immaculada també ha assegurat que la va anar a buscar temps més tard, quan la relació entre ell i Rocío Carrasco feia aigües: «Estava malament amb Rocío i va vindre a buscar-me al supermercat a on jo treballava. Però em vaig amagar perquè no volia parlar amb ell», ha afirmat.

 

Antonio David s’ha mostrat molt enfadat en vore estes declaracions, assegurant que és mentida tot el que comenta i que no havia estat tant de temps amb esta persona.  A demés, s’ha mostrat molt estranyat amb l’actitud d’ella, ja que assegura que sempre havien mantingut una bona relació i que mai havia estat amb les dos a la vegada.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.