Ix a la llum el passat més fosc d’Antonio David

Imatge de l'entrevista d'Immaculada amb un reporter de 'Sálvame'

Immaculada revela els detalls de la seua relació amb Antonio David | TELECINCO

 

El nou col·laborador de ‘Sálvame’, Antonio David Flores, està en boca de tot el món des de què isquera de la casa de ‘GH VIP’ i oferira una sèrie d’entrevistes a on parlava de la seua ex Rocío Carrasco i de la nul·la relació d’esta amb els seus fills. Ara que està en tots els rebomboris i que se’l comença a conéixer com mai abans, han eixit alguns personatges amb la intenció de revelar el vertader caràcter de l’exguàrdia civil.

 

Una dona del seu passat s’ha mostrat disposada a desemmascarar al tertulià i esta no seria sinó la primera parella d’Antonio David, una tal Immaculada, amb qui va mantindre una relació sentimental durant 3 anys abans de conéixer la famosa filla de Rocío Jurado.

 

Immaculada parla en ‘Sálvame’ d’Antonio David i no guarda un bon record

Immaculada ha eixit a la llum després de tots estos anys, disposada a oferir un testimoni molt negatiu d’Antonio David, el què reforçaria la mala concepció que té d’ell la gran part de l’audiència.

 

«És un mitòman, un mentirós i un prepotent», ha afirmat revelant, a demés, un detall que no deixaria el col·laborador en molt bon lloc. I és que ella encara estava amb Antonio David quan va saber ni més ni menys que per la premsa, que este havia iniciat una relació amb Rociíto.

 

Antonio David ha negat que hagués estat amb les dues a la vegada

Antonio David, molt enfadat amb el testimoni de la seua exparella | TELECINCO

 

Per si això no fora poc, Immaculada també ha assegurat que la va anar a buscar temps més tard, quan la relació entre ell i Rocío Carrasco feia aigües: «Estava malament amb Rocío i va vindre a buscar-me al supermercat a on jo treballava. Però em vaig amagar perquè no volia parlar amb ell», ha afirmat.

 

Antonio David s’ha mostrat molt enfadat en vore estes declaracions, assegurant que és mentida tot el que comenta i que no havia estat tant de temps amb esta persona.  A demés, s’ha mostrat molt estranyat amb l’actitud d’ella, ja que assegura que sempre havien mantingut una bona relació i que mai havia estat amb les dos a la vegada.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.