16 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Ix a la llum el passat més fosc d’Antonio David

Imatge de l'entrevista d'Immaculada amb un reporter de 'Sálvame'

Immaculada revela els detalls de la seua relació amb Antonio David | TELECINCO

 

El nou col·laborador de ‘Sálvame’, Antonio David Flores, està en boca de tot el món des de què isquera de la casa de ‘GH VIP’ i oferira una sèrie d’entrevistes a on parlava de la seua ex Rocío Carrasco i de la nul·la relació d’esta amb els seus fills. Ara que està en tots els rebomboris i que se’l comença a conéixer com mai abans, han eixit alguns personatges amb la intenció de revelar el vertader caràcter de l’exguàrdia civil.

 

Una dona del seu passat s’ha mostrat disposada a desemmascarar al tertulià i esta no seria sinó la primera parella d’Antonio David, una tal Immaculada, amb qui va mantindre una relació sentimental durant 3 anys abans de conéixer la famosa filla de Rocío Jurado.

 

Immaculada parla en ‘Sálvame’ d’Antonio David i no guarda un bon record

Immaculada ha eixit a la llum després de tots estos anys, disposada a oferir un testimoni molt negatiu d’Antonio David, el què reforçaria la mala concepció que té d’ell la gran part de l’audiència.

 

«És un mitòman, un mentirós i un prepotent», ha afirmat revelant, a demés, un detall que no deixaria el col·laborador en molt bon lloc. I és que ella encara estava amb Antonio David quan va saber ni més ni menys que per la premsa, que este havia iniciat una relació amb Rociíto.

 

Antonio David ha negat que hagués estat amb les dues a la vegada

Antonio David, molt enfadat amb el testimoni de la seua exparella | TELECINCO

 

Per si això no fora poc, Immaculada també ha assegurat que la va anar a buscar temps més tard, quan la relació entre ell i Rocío Carrasco feia aigües: «Estava malament amb Rocío i va vindre a buscar-me al supermercat a on jo treballava. Però em vaig amagar perquè no volia parlar amb ell», ha afirmat.

 

Antonio David s’ha mostrat molt enfadat en vore estes declaracions, assegurant que és mentida tot el que comenta i que no havia estat tant de temps amb esta persona.  A demés, s’ha mostrat molt estranyat amb l’actitud d’ella, ja que assegura que sempre havien mantingut una bona relació i que mai havia estat amb les dos a la vegada.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.

La Generalitat defén que lidera amb serietat el Pla Endavant i reclama corresponsabilitat al Govern

La Generalitat ha defés avanços en la reconstrucció després de la dana amb 176 de 343 actuacions en marxa o completades i un ritme d'execució duplicat. Ha reclamat coordinar-se amb el Govern i reactivar de manera urgent la comissió mixta.