17.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Ix a la llum el passat més fosc d’Antonio David

Imatge de l'entrevista d'Immaculada amb un reporter de 'Sálvame'

Immaculada revela els detalls de la seua relació amb Antonio David | TELECINCO

 

El nou col·laborador de ‘Sálvame’, Antonio David Flores, està en boca de tot el món des de què isquera de la casa de ‘GH VIP’ i oferira una sèrie d’entrevistes a on parlava de la seua ex Rocío Carrasco i de la nul·la relació d’esta amb els seus fills. Ara que està en tots els rebomboris i que se’l comença a conéixer com mai abans, han eixit alguns personatges amb la intenció de revelar el vertader caràcter de l’exguàrdia civil.

 

Una dona del seu passat s’ha mostrat disposada a desemmascarar al tertulià i esta no seria sinó la primera parella d’Antonio David, una tal Immaculada, amb qui va mantindre una relació sentimental durant 3 anys abans de conéixer la famosa filla de Rocío Jurado.

 

Immaculada parla en ‘Sálvame’ d’Antonio David i no guarda un bon record

Immaculada ha eixit a la llum després de tots estos anys, disposada a oferir un testimoni molt negatiu d’Antonio David, el què reforçaria la mala concepció que té d’ell la gran part de l’audiència.

 

«És un mitòman, un mentirós i un prepotent», ha afirmat revelant, a demés, un detall que no deixaria el col·laborador en molt bon lloc. I és que ella encara estava amb Antonio David quan va saber ni més ni menys que per la premsa, que este havia iniciat una relació amb Rociíto.

 

Antonio David ha negat que hagués estat amb les dues a la vegada

Antonio David, molt enfadat amb el testimoni de la seua exparella | TELECINCO

 

Per si això no fora poc, Immaculada també ha assegurat que la va anar a buscar temps més tard, quan la relació entre ell i Rocío Carrasco feia aigües: «Estava malament amb Rocío i va vindre a buscar-me al supermercat a on jo treballava. Però em vaig amagar perquè no volia parlar amb ell», ha afirmat.

 

Antonio David s’ha mostrat molt enfadat en vore estes declaracions, assegurant que és mentida tot el que comenta i que no havia estat tant de temps amb esta persona.  A demés, s’ha mostrat molt estranyat amb l’actitud d’ella, ja que assegura que sempre havien mantingut una bona relació i que mai havia estat amb les dos a la vegada.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.