Jorge Javier Vázquez parla fora de ‘Sálvame’: «L’hem perdut»

 

Jorge Javier Vázquez no es talla ni un pèl i sovint plasma les seues reflexions més intimes en el bloc setmanal que escriu a la revista ‘Lecturas’. En esta ocasió, el presentador de ‘Sálvame’ ha volgut reflexionar sobre este any de pandèmia i com esta ha canviat les nostres vides.

A més, Jorge Javier també ha parlat sobre els resultats de les eleccions celebrades a la Comunitat de Madrid, on la presidenta madrilenya, Isabel Díaz Ayuso, ha aconseguit la victòria. El presentador, que va lloar la candidatura del socialista Ángel Gabilondo, reconeix que el teatre li ha servit com a teràpia per a oblidar que el PP ha guanyat els comicis de Madrid.

 

 

Jorge Javier lamenta la victòria d’Ayuso a Madrid 

«Divendres a la nit. Decidisc sopar a l’habitació de l’hotel, sopa i truita francesa amb gall d’indi. No puc posar-hi remei. M’agrada viure al límit. Esta vesprada he tingut funció a Badajoz i he sortit feliç del teatre. El públic ha gaudit i ha acabat dret. Dissabte i diumenge actuaré a Còrdova, ciutat en la qual hauríem d’haver estrenat al març de l’any passat i a la qual arribem després de dos cancel·lacions», lamenta el presentador.

«Vaig començar la setmana trist, no cal enganyar-nos. Jo era dels que creien que l’esquerra tenia opcions a Madrid i quan vaig veure els resultats em van venir ganes de plorar, que no han desaparegut. Encara sort que el teatre em dona la vida, perquè des de dimarts que estava decaigut. A poc a poc em vaig recuperant, encara que m’està costant treballar», confessa.

Tot i això, Jorge Javier està més tranquil perquè la seua mare ha estat vacunada contra la Covid-19. «La meua mare ja està vacunada i, després de més d’un any sense apropar-me a ella, he pogut fer-li un petó. Un petó sense molt condiment, no fos cas que ara fem les coses malament, però vull dir que després d’un any l’he pogut tocar», ha publicat el presentador al seu compte d’Instagram.

El presentador recupera les ganes de viure

El presentador de ‘Sálvame’ es rendeix davant la victòria d’Ayuso: «És incontestable. Ha arrasat. El millor de tot és que la campanya ha finalitzat i ben aviat arribarem a l’estiu. A més, demà ve Charo Vega a veure’m a Còrdova. Necessite riure, escoltar anècdotes. Em preocupa tornar a la normalitat i adonar-me que hem perdut gairebé un any de les nostres vides. La vida d’abans estava plena de defectes. Doncs bé, hem passat un any tancats amb nosaltres mateixos i no sé si ens ha servit d’alguna cosa», reflexiona.

A més, el periodista català confessa que està feliç per tornar a Còrdova després de diversos intents d’estrena fallits per culpa de la Covid: «Gairebé un any i mig després del previst, per fi, hem pogut arribar Còrdova. Ens rep el preciós Gran Teatro abarrotat i, en acabar l’espectacle, el públic ens premia amb una ovació que ens deixa l’ànima molt contenta. No puc gaudir de la ciutat perquè fem tres funcions en menys de 24 hores, però no m’importa», assegura.

Jorge adora Còrdova i així ho expressa en estes últimes línies del seu post: «La ciutat és tan bella que ja em sembla un privilegi poder ser-hi. Dissabte va venir Charo Vega amb el seu net i Carmen Gahona. Després de la funció vam sopar tranquil·lament a l’hotel. Rialles i més rialles. La vida, de vegades, és bella», conclou.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana encadena 717 embargaments d’habitatge en només tres mesos

Les execucions hipotecàries sobre habitatge habitual han augmentat un 27,5 % a Espanya entre abril i juny. La Comunitat Valenciana és la tercera autonomia amb més casos, amb 717 embargaments de vivendes.

UGT exige a Ford Almussafes blindar la revisió salarial retroactiva en l’acord fins 2030

UGT condiciona el seu suport a l’Acord 2030 de Ford Almussafes a tres exigències clau, entre elles garantir la revisió salarial retroactiva cada any. El sindicat iniciarà una consulta interna per reforçar la seua posició en la mesa de negociació.

Una mare i el seu fill de 3 anys, ferits en caure d’un balcó a Canals

Un xiquet de 3 anys ha patit diversos traumatismes i la seua mare s’ha fracturat els dos turmells en caure des d’un balcó del primer pis a Canals. Tots dos han sigut traslladats a centres hospitalaris de València i Xàtiva.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges en zones de València i Castelló

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora en gran part de la província de València i a l’interior sud de Castelló, amb possibles tempestes amb calamarsa. La resta de zones de València i Castelló es mantenen en avís groc per aiguats menys intensos.

Poca visibilitat i aire degradat per fum a la zona de l’incendi de Tuéjar

Aemet alerta que les inversions tèrmiques poden confinar el fum de l’incendi de Tuéjar a prop del sòl durant diverses hores, amb visibilitat reduïda i pitjor qualitat de l’aire.

Vesprada de ruixats i tronades molt fortes a València i sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes de vent molt intenses. Les temperatures màximes baixaran de forma notable i el cel s’ennuvolarà a partir de migdia.

Una nit en vela a Tuéjar per un incendi que arrasa mil hectàrees a l’Alt Túria

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar ha cremat unes 1.000 hectàrees en la reserva de la biosfera de l’Alt Túria, encara actiu però sense risc per als veïns. L’alcalde reclama més inversió en prevenció i gestió forestal.

Vesprada de ruixats i tronades fortes a València i al sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes molt fortes de vent.