Jorge Javier Vázquez parla fora de ‘Sálvame’: «L’hem perdut»

 

Jorge Javier Vázquez no es talla ni un pèl i sovint plasma les seues reflexions més intimes en el bloc setmanal que escriu a la revista ‘Lecturas’. En esta ocasió, el presentador de ‘Sálvame’ ha volgut reflexionar sobre este any de pandèmia i com esta ha canviat les nostres vides.

A més, Jorge Javier també ha parlat sobre els resultats de les eleccions celebrades a la Comunitat de Madrid, on la presidenta madrilenya, Isabel Díaz Ayuso, ha aconseguit la victòria. El presentador, que va lloar la candidatura del socialista Ángel Gabilondo, reconeix que el teatre li ha servit com a teràpia per a oblidar que el PP ha guanyat els comicis de Madrid.

 

 

Jorge Javier lamenta la victòria d’Ayuso a Madrid 

«Divendres a la nit. Decidisc sopar a l’habitació de l’hotel, sopa i truita francesa amb gall d’indi. No puc posar-hi remei. M’agrada viure al límit. Esta vesprada he tingut funció a Badajoz i he sortit feliç del teatre. El públic ha gaudit i ha acabat dret. Dissabte i diumenge actuaré a Còrdova, ciutat en la qual hauríem d’haver estrenat al març de l’any passat i a la qual arribem després de dos cancel·lacions», lamenta el presentador.

«Vaig començar la setmana trist, no cal enganyar-nos. Jo era dels que creien que l’esquerra tenia opcions a Madrid i quan vaig veure els resultats em van venir ganes de plorar, que no han desaparegut. Encara sort que el teatre em dona la vida, perquè des de dimarts que estava decaigut. A poc a poc em vaig recuperant, encara que m’està costant treballar», confessa.

Tot i això, Jorge Javier està més tranquil perquè la seua mare ha estat vacunada contra la Covid-19. «La meua mare ja està vacunada i, després de més d’un any sense apropar-me a ella, he pogut fer-li un petó. Un petó sense molt condiment, no fos cas que ara fem les coses malament, però vull dir que després d’un any l’he pogut tocar», ha publicat el presentador al seu compte d’Instagram.

El presentador recupera les ganes de viure

El presentador de ‘Sálvame’ es rendeix davant la victòria d’Ayuso: «És incontestable. Ha arrasat. El millor de tot és que la campanya ha finalitzat i ben aviat arribarem a l’estiu. A més, demà ve Charo Vega a veure’m a Còrdova. Necessite riure, escoltar anècdotes. Em preocupa tornar a la normalitat i adonar-me que hem perdut gairebé un any de les nostres vides. La vida d’abans estava plena de defectes. Doncs bé, hem passat un any tancats amb nosaltres mateixos i no sé si ens ha servit d’alguna cosa», reflexiona.

A més, el periodista català confessa que està feliç per tornar a Còrdova després de diversos intents d’estrena fallits per culpa de la Covid: «Gairebé un any i mig després del previst, per fi, hem pogut arribar Còrdova. Ens rep el preciós Gran Teatro abarrotat i, en acabar l’espectacle, el públic ens premia amb una ovació que ens deixa l’ànima molt contenta. No puc gaudir de la ciutat perquè fem tres funcions en menys de 24 hores, però no m’importa», assegura.

Jorge adora Còrdova i així ho expressa en estes últimes línies del seu post: «La ciutat és tan bella que ja em sembla un privilegi poder ser-hi. Dissabte va venir Charo Vega amb el seu net i Carmen Gahona. Després de la funció vam sopar tranquil·lament a l’hotel. Rialles i més rialles. La vida, de vegades, és bella», conclou.

Últimes notícies

Cel nubolós i ruixats de vesprada en l’interior de València i Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un dilluns de cel nuvolós, descens lleu de les màximes i ruixats amb tronada, més intensos a l’interior de València i Castelló. Dimarts l’oratge continuarà inestable, tot i que amb tendència a millorar al matí.

Batemon i McGhee tomben el Valencia Basket al Roig Arena en un final calent

L’Ilerna Lleida ha estrenat la Lliga Endesa amb un triomf de prestigi al Roig Arena (100-105), liderat per James Batemon i Darius McGhee davant un Valencia Basket irregular i imprecís en els moments clau.

L’Ilerna Lleida sorprén el Valencia Basket en un final a cara o creu al Roig Arena

L’Ilerna Lleida ha guanyat el Valencia Basket per 100-105 en l’estrena a la Lliga Endesa, amb Batemon i McGhee decisius en un final ajustat al Roig Arena.

Rescatat un ciclista ferit a Banyeres i dos menors perduts al Montgó

Els bombers han rescatat un ciclista de 30 anys greument ferit en un bike park de Banyeres de Mariola i dos jòvens senderistes de 17 i 16 anys extraviats al Montgó, a Dénia.

Quatre-centes persones omplin la plaça de l’Ajuntament de València per la llei de vivenda ‘Maricarmen’

Centenars de persones s’han concentrat a la plaça de l’Ajuntament de València per donar suport al decret de vivenda ‘Maricarmen’ i a l’acampada de Madrid. El Sindicat de Llogateres reclama aturar desnonaments, renovar lloguers, limitar preus i reformar la LAU.

El València Basket inicia l’era Torralba amb la Supercopa LF Endesa

El València Basket ha conquistat la Supercopa LF Endesa a Torrejón de Ardoz davant l’Innova-TSN Leganés, dotzé títol del club i primer de l’era Javi Torralba. El tècnic estrena projecte després d’una profunda renovació en la banqueta i en la plantilla.

El València Basket alça la seua quarta Supercopa LF Endesa

El València Basket ha tornat a conquistar la Supercopa LF Endesa en Torrejón de Ardoz després de superar el Leganés (76-64), en una final intensa i igualada que llança el nou projecte taronja amb títol.

La UD Vall de Uxó goleja el Torrellano i es posa líder del grup VI

La UD Vall de Uxó ha vençut 0-3 al camp del Torrellano, amb dos gols de Meseguer i un d’Ali, i se situa líder en solitari del grup VI de Tercera Federació després de quatre jornades.