Jorge Javier Vázquez parla fora de ‘Sálvame’: «L’hem perdut»

 

Jorge Javier Vázquez no es talla ni un pèl i sovint plasma les seues reflexions més intimes en el bloc setmanal que escriu a la revista ‘Lecturas’. En esta ocasió, el presentador de ‘Sálvame’ ha volgut reflexionar sobre este any de pandèmia i com esta ha canviat les nostres vides.

A més, Jorge Javier també ha parlat sobre els resultats de les eleccions celebrades a la Comunitat de Madrid, on la presidenta madrilenya, Isabel Díaz Ayuso, ha aconseguit la victòria. El presentador, que va lloar la candidatura del socialista Ángel Gabilondo, reconeix que el teatre li ha servit com a teràpia per a oblidar que el PP ha guanyat els comicis de Madrid.

 

 

Jorge Javier lamenta la victòria d’Ayuso a Madrid 

«Divendres a la nit. Decidisc sopar a l’habitació de l’hotel, sopa i truita francesa amb gall d’indi. No puc posar-hi remei. M’agrada viure al límit. Esta vesprada he tingut funció a Badajoz i he sortit feliç del teatre. El públic ha gaudit i ha acabat dret. Dissabte i diumenge actuaré a Còrdova, ciutat en la qual hauríem d’haver estrenat al març de l’any passat i a la qual arribem després de dos cancel·lacions», lamenta el presentador.

«Vaig començar la setmana trist, no cal enganyar-nos. Jo era dels que creien que l’esquerra tenia opcions a Madrid i quan vaig veure els resultats em van venir ganes de plorar, que no han desaparegut. Encara sort que el teatre em dona la vida, perquè des de dimarts que estava decaigut. A poc a poc em vaig recuperant, encara que m’està costant treballar», confessa.

Tot i això, Jorge Javier està més tranquil perquè la seua mare ha estat vacunada contra la Covid-19. «La meua mare ja està vacunada i, després de més d’un any sense apropar-me a ella, he pogut fer-li un petó. Un petó sense molt condiment, no fos cas que ara fem les coses malament, però vull dir que després d’un any l’he pogut tocar», ha publicat el presentador al seu compte d’Instagram.

El presentador recupera les ganes de viure

El presentador de ‘Sálvame’ es rendeix davant la victòria d’Ayuso: «És incontestable. Ha arrasat. El millor de tot és que la campanya ha finalitzat i ben aviat arribarem a l’estiu. A més, demà ve Charo Vega a veure’m a Còrdova. Necessite riure, escoltar anècdotes. Em preocupa tornar a la normalitat i adonar-me que hem perdut gairebé un any de les nostres vides. La vida d’abans estava plena de defectes. Doncs bé, hem passat un any tancats amb nosaltres mateixos i no sé si ens ha servit d’alguna cosa», reflexiona.

A més, el periodista català confessa que està feliç per tornar a Còrdova després de diversos intents d’estrena fallits per culpa de la Covid: «Gairebé un any i mig després del previst, per fi, hem pogut arribar Còrdova. Ens rep el preciós Gran Teatro abarrotat i, en acabar l’espectacle, el públic ens premia amb una ovació que ens deixa l’ànima molt contenta. No puc gaudir de la ciutat perquè fem tres funcions en menys de 24 hores, però no m’importa», assegura.

Jorge adora Còrdova i així ho expressa en estes últimes línies del seu post: «La ciutat és tan bella que ja em sembla un privilegi poder ser-hi. Dissabte va venir Charo Vega amb el seu net i Carmen Gahona. Després de la funció vam sopar tranquil·lament a l’hotel. Rialles i més rialles. La vida, de vegades, és bella», conclou.

Últimes notícies

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.

Corberán denuncia la desigualtat de descans del Valencia davant el Betis

Carlos Corberán assegura que el Valencia arribarà al partit de Lliga contra el Betis amb un dia menys de descans i un 33 % menys de recuperació física, cosa que considera una situació injusta, encara que desvincula el club sevillà de la responsabilitat.

Investiguen la mort d’una dona de 64 anys trobada en la platja de Puçol

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona de 64 anys trobada flotant en la platja de Puçol, sense signes aparents de violència. Els agents esperen confirmar la identitat i no descarten cap hipòtesi, inclosa la del suïcidi.

El PSPV reclama explicacions a À Punt per la cobertura dels incendis a la Comunitat Valenciana

El PSPV-PSOE ha sol·licitat que el director general d'À Punt comparega en Les Corts per a detallar els criteris seguits en la cobertura dels incendis forestals d'este estiu a la Comunitat Valenciana, que els socialistes consideren insuficient en els moments més greus de l'emergència.

Naixen unes 70 cries de tortuga babaua en la platja d’El Torres de la Vila Joiosa

Al voltant de 70 cries de tortuga babaua han eixit d’un niu no detectat a la platja d’El Torres, a la Vila Joiosa. La majoria s’han alliberat al mar i una desena participarà en un programa de conservació a l’Oceanogràfic de València.

València reclama al TSJCV que revise la sentència sobre nous hotels al Cabanyal-Canyamelar

L’Ajuntament de València ha demanat al TSJCV que rectifique la sentència que relaxa la moratòria d’hotels al Cabanyal-Canyamelar, en considerar que no ha tingut en compte deu sol·licituds de nous establiments hotelers.

Els hotels del Cabanyal podran recuperar llicències en suspendre’s part de la moratòria

El TSJCV ha declarat parcialment nul·la la suspensió de llicències d’hotels al Cabanyal-Canyamelar i Compromís alerta d’un possible impacte patrimonial en l’Ajuntament de València.

Les pedregades en la Ribera causen 14,3 milions en danys al camp valencià

La Unió Llauradora ha xifrat en 14,3 milions d’euros les pèrdues al camp valencià per les fortes tempestes de dijous, que han afectat 6.584 hectàrees, sobretot de caqui i cítrics a la Ribera Alta i Baixa.