Jorge Javier Vázquez parla fora de ‘Sálvame’: «L’hem perdut»

 

Jorge Javier Vázquez no es talla ni un pèl i sovint plasma les seues reflexions més intimes en el bloc setmanal que escriu a la revista ‘Lecturas’. En esta ocasió, el presentador de ‘Sálvame’ ha volgut reflexionar sobre este any de pandèmia i com esta ha canviat les nostres vides.

A més, Jorge Javier també ha parlat sobre els resultats de les eleccions celebrades a la Comunitat de Madrid, on la presidenta madrilenya, Isabel Díaz Ayuso, ha aconseguit la victòria. El presentador, que va lloar la candidatura del socialista Ángel Gabilondo, reconeix que el teatre li ha servit com a teràpia per a oblidar que el PP ha guanyat els comicis de Madrid.

 

 

Jorge Javier lamenta la victòria d’Ayuso a Madrid 

«Divendres a la nit. Decidisc sopar a l’habitació de l’hotel, sopa i truita francesa amb gall d’indi. No puc posar-hi remei. M’agrada viure al límit. Esta vesprada he tingut funció a Badajoz i he sortit feliç del teatre. El públic ha gaudit i ha acabat dret. Dissabte i diumenge actuaré a Còrdova, ciutat en la qual hauríem d’haver estrenat al març de l’any passat i a la qual arribem després de dos cancel·lacions», lamenta el presentador.

«Vaig començar la setmana trist, no cal enganyar-nos. Jo era dels que creien que l’esquerra tenia opcions a Madrid i quan vaig veure els resultats em van venir ganes de plorar, que no han desaparegut. Encara sort que el teatre em dona la vida, perquè des de dimarts que estava decaigut. A poc a poc em vaig recuperant, encara que m’està costant treballar», confessa.

Tot i això, Jorge Javier està més tranquil perquè la seua mare ha estat vacunada contra la Covid-19. «La meua mare ja està vacunada i, després de més d’un any sense apropar-me a ella, he pogut fer-li un petó. Un petó sense molt condiment, no fos cas que ara fem les coses malament, però vull dir que després d’un any l’he pogut tocar», ha publicat el presentador al seu compte d’Instagram.

El presentador recupera les ganes de viure

El presentador de ‘Sálvame’ es rendeix davant la victòria d’Ayuso: «És incontestable. Ha arrasat. El millor de tot és que la campanya ha finalitzat i ben aviat arribarem a l’estiu. A més, demà ve Charo Vega a veure’m a Còrdova. Necessite riure, escoltar anècdotes. Em preocupa tornar a la normalitat i adonar-me que hem perdut gairebé un any de les nostres vides. La vida d’abans estava plena de defectes. Doncs bé, hem passat un any tancats amb nosaltres mateixos i no sé si ens ha servit d’alguna cosa», reflexiona.

A més, el periodista català confessa que està feliç per tornar a Còrdova després de diversos intents d’estrena fallits per culpa de la Covid: «Gairebé un any i mig després del previst, per fi, hem pogut arribar Còrdova. Ens rep el preciós Gran Teatro abarrotat i, en acabar l’espectacle, el públic ens premia amb una ovació que ens deixa l’ànima molt contenta. No puc gaudir de la ciutat perquè fem tres funcions en menys de 24 hores, però no m’importa», assegura.

Jorge adora Còrdova i així ho expressa en estes últimes línies del seu post: «La ciutat és tan bella que ja em sembla un privilegi poder ser-hi. Dissabte va venir Charo Vega amb el seu net i Carmen Gahona. Després de la funció vam sopar tranquil·lament a l’hotel. Rialles i més rialles. La vida, de vegades, és bella», conclou.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.