Jorge Javier Vázquez parla fora de ‘Sálvame’: «L’hem perdut»

 

Jorge Javier Vázquez no es talla ni un pèl i sovint plasma les seues reflexions més intimes en el bloc setmanal que escriu a la revista ‘Lecturas’. En esta ocasió, el presentador de ‘Sálvame’ ha volgut reflexionar sobre este any de pandèmia i com esta ha canviat les nostres vides.

A més, Jorge Javier també ha parlat sobre els resultats de les eleccions celebrades a la Comunitat de Madrid, on la presidenta madrilenya, Isabel Díaz Ayuso, ha aconseguit la victòria. El presentador, que va lloar la candidatura del socialista Ángel Gabilondo, reconeix que el teatre li ha servit com a teràpia per a oblidar que el PP ha guanyat els comicis de Madrid.

 

 

Jorge Javier lamenta la victòria d’Ayuso a Madrid 

«Divendres a la nit. Decidisc sopar a l’habitació de l’hotel, sopa i truita francesa amb gall d’indi. No puc posar-hi remei. M’agrada viure al límit. Esta vesprada he tingut funció a Badajoz i he sortit feliç del teatre. El públic ha gaudit i ha acabat dret. Dissabte i diumenge actuaré a Còrdova, ciutat en la qual hauríem d’haver estrenat al març de l’any passat i a la qual arribem després de dos cancel·lacions», lamenta el presentador.

«Vaig començar la setmana trist, no cal enganyar-nos. Jo era dels que creien que l’esquerra tenia opcions a Madrid i quan vaig veure els resultats em van venir ganes de plorar, que no han desaparegut. Encara sort que el teatre em dona la vida, perquè des de dimarts que estava decaigut. A poc a poc em vaig recuperant, encara que m’està costant treballar», confessa.

Tot i això, Jorge Javier està més tranquil perquè la seua mare ha estat vacunada contra la Covid-19. «La meua mare ja està vacunada i, després de més d’un any sense apropar-me a ella, he pogut fer-li un petó. Un petó sense molt condiment, no fos cas que ara fem les coses malament, però vull dir que després d’un any l’he pogut tocar», ha publicat el presentador al seu compte d’Instagram.

El presentador recupera les ganes de viure

El presentador de ‘Sálvame’ es rendeix davant la victòria d’Ayuso: «És incontestable. Ha arrasat. El millor de tot és que la campanya ha finalitzat i ben aviat arribarem a l’estiu. A més, demà ve Charo Vega a veure’m a Còrdova. Necessite riure, escoltar anècdotes. Em preocupa tornar a la normalitat i adonar-me que hem perdut gairebé un any de les nostres vides. La vida d’abans estava plena de defectes. Doncs bé, hem passat un any tancats amb nosaltres mateixos i no sé si ens ha servit d’alguna cosa», reflexiona.

A més, el periodista català confessa que està feliç per tornar a Còrdova després de diversos intents d’estrena fallits per culpa de la Covid: «Gairebé un any i mig després del previst, per fi, hem pogut arribar Còrdova. Ens rep el preciós Gran Teatro abarrotat i, en acabar l’espectacle, el públic ens premia amb una ovació que ens deixa l’ànima molt contenta. No puc gaudir de la ciutat perquè fem tres funcions en menys de 24 hores, però no m’importa», assegura.

Jorge adora Còrdova i així ho expressa en estes últimes línies del seu post: «La ciutat és tan bella que ja em sembla un privilegi poder ser-hi. Dissabte va venir Charo Vega amb el seu net i Carmen Gahona. Després de la funció vam sopar tranquil·lament a l’hotel. Rialles i més rialles. La vida, de vegades, és bella», conclou.

Últimes notícies

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.