El dard de Mila Ximénez per als que dubten de la seua malaltia

Mila Ximénez ha tornat a la faena més contundent que mai. Si fa uns dies la col·laboradora de televisió carregava contra Bertín Osborne i Enrique Ponce, hui ha atacat a aquells que no es fien d’ella. La col·laboradora de ‘Sálvame‘ ha passat uns mesos molt durs després que li van detectar un càncer.

 

No obstant això, Mila Ximénez demostra fortalesa allà per on passa. I és que l’amiga de Jorge Javier Vázquez no està disposada a deixar-se guanyar la batalla per esta malaltia que tant li ha canviat la vida.

 

Ha tornat amb moltes ganes

La veritat és que des que va tornar a la faena al començament de setembre, Mila Ximénez està molt ‘canyera’. I això bé ho saben Bertín Osborne i Enrique Ponce. I és que sense pèls a la llengua, la col·laboradora de ‘Sálvame’ els ha criticat en les últimes setmanes.

 

«Amb Bertín Osborne no aniria a cap lloc», va sentenciar la col·laboradora de ‘Telencinco’ en ‘Hormigas Blancas’. I és que el cantant no cau massa be a Mila Ximénez. Per al torero també ha tingut paraules enverinades: Mila Ximénez veu innecessària la humiliació per la que està passant Paloma Cuevas des que la seua relació amb Enrique Ponce va acabar fa tan sols uns mesos.

 

Ara, els ha tocat rebre als seus detractors. Mila Ximénez acaba de publicar al seu perfil d’Instagram unes paraules dirigides a tots aquells que no es creuen la seua malaltia. «No em fan mal els que posen en dubte la meua malaltia. L’únic que em feriria seria que m’esborraren el somriure i les ganes de lluita. Això seria regalar-los les meues forces. I este és el meu tresor», ha escrit la col·laboradora de ‘Telecinco’.

 

En la seua publicació també hi ha hagut espai per als agraïments a tots aquells que li envien tot el seu suport incondicional en estos moments tan difícils. «No puc oblidar els que m’envieu la vostra energia. Un milió de gràcies i abraçades infinites», ha afegit Mila Ximénez.

 

La col·laboradora de ‘Sálvame’ no pensa deixar-se guanyar per ningú i molt menys per aquells que volen fer mal gratuïtament insinuant que la seua malaltia forma part d’un engany.

Últimes notícies

Villena crearà una comissió per a aclarir les responsabilitats pel robatori del Tresor

El ple de Villena ha aprovat per unanimitat crear una comissió municipal per a analitzar l’origen del MUVI i les seues mesures de seguretat després del robatori exprés del Tresor de Villena. L’alcalde també ha sol·licitat un informe per a determinar qui és el responsable de la guarda i custòdia de la col·lecció.

Hereu reclama normalitzar al més prompte possible la vida a Ceuta i esquiva valorar el paper de Marroc

El ministre d'Indústria i Turisme, Jordi Hereu, ha defensat a Castelló que la prioritat ara és recuperar la normalitat social, econòmica i urbana a Ceuta, i ha evitat pronunciar-se sobre l'informe policial que apunta a una possible implicació de Marroc en l'entrada massiva de migrants.

Hereu exigix més sensibilitat de Brussel·les amb la ceràmica de Castelló

El ministre Jordi Hereu ha demanat a la Comissió Europea un ‘benchmark’ específic per a la indústria ceràmica i ha reclamat més sensibilitat amb l’impacte de les seues decisions sobre un sector clau per a Castelló.

Veïns d’Alacant criden a manifestar-se contra el model turístic el 19 de setembre

Diverses plataformes de vivenda d’Alacant han convocat per al 19 de setembre una manifestació contra el model turístic actual i per una ciutat més habitable. Critiquen la precarietat laboral i l’encariment de la vivenda que, segons afirmen, genera el monocultiu turístic.

Schinocca defensa el mercat de l’Elx i la venda milionària d’Affengruber

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha tancat un mercat de fitxatges excel·lent, amb una plantilla compensada, i justifica la venda del central David Affengruber per prop de 12 milions d’euros.

Compromís acusa Mazón de burlar-se de les víctimes de la DANA

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón de continuar burlant-se de les víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 i critica que el PP el mantinga com a diputat autonòmic aforat.

Extingit l’incendi de Segorbe després de cremar 630 hectàrees i desallotjar Gàtova

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha donat per extingit l’incendi declarat el 20 d’agost a Segorbe, que ha cremat 630 hectàrees de la Serra Calderona i ha obligat a desallotjar durant dos dies el municipi de Gàtova.

Una biotecnològica de Paterna obté 15 milions per avançar el diagnòstic de complicacions en l’embaràs

La biotecnològica iPremom, amb seu a Paterna, ha tancat una ronda inicial de 15 milions per impulsar MaiRa, una plataforma de diagnòstic molecular precoç de complicacions de l’embaràs com la preeclàmpsia.