El dard de Mila Ximénez per als que dubten de la seua malaltia

Mila Ximénez ha tornat a la faena més contundent que mai. Si fa uns dies la col·laboradora de televisió carregava contra Bertín Osborne i Enrique Ponce, hui ha atacat a aquells que no es fien d’ella. La col·laboradora de ‘Sálvame‘ ha passat uns mesos molt durs després que li van detectar un càncer.

 

No obstant això, Mila Ximénez demostra fortalesa allà per on passa. I és que l’amiga de Jorge Javier Vázquez no està disposada a deixar-se guanyar la batalla per esta malaltia que tant li ha canviat la vida.

 

Ha tornat amb moltes ganes

La veritat és que des que va tornar a la faena al començament de setembre, Mila Ximénez està molt ‘canyera’. I això bé ho saben Bertín Osborne i Enrique Ponce. I és que sense pèls a la llengua, la col·laboradora de ‘Sálvame’ els ha criticat en les últimes setmanes.

 

«Amb Bertín Osborne no aniria a cap lloc», va sentenciar la col·laboradora de ‘Telencinco’ en ‘Hormigas Blancas’. I és que el cantant no cau massa be a Mila Ximénez. Per al torero també ha tingut paraules enverinades: Mila Ximénez veu innecessària la humiliació per la que està passant Paloma Cuevas des que la seua relació amb Enrique Ponce va acabar fa tan sols uns mesos.

 

Ara, els ha tocat rebre als seus detractors. Mila Ximénez acaba de publicar al seu perfil d’Instagram unes paraules dirigides a tots aquells que no es creuen la seua malaltia. «No em fan mal els que posen en dubte la meua malaltia. L’únic que em feriria seria que m’esborraren el somriure i les ganes de lluita. Això seria regalar-los les meues forces. I este és el meu tresor», ha escrit la col·laboradora de ‘Telecinco’.

 

En la seua publicació també hi ha hagut espai per als agraïments a tots aquells que li envien tot el seu suport incondicional en estos moments tan difícils. «No puc oblidar els que m’envieu la vostra energia. Un milió de gràcies i abraçades infinites», ha afegit Mila Ximénez.

 

La col·laboradora de ‘Sálvame’ no pensa deixar-se guanyar per ningú i molt menys per aquells que volen fer mal gratuïtament insinuant que la seua malaltia forma part d’un engany.

Últimes notícies

Diumenge amb més calor i possibles ruixats al litoral nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un dia bàsicament assolellat, amb màximes en lleuger ascens i possibilitat de ruixats al litoral nord d’Alacant fins al migdia.

Deting a Dénia un fugit fugitiu buscat a Rússia per coaccions i prostitució

La Policia Nacional ha detingut a Dénia un home de 33 anys reclamat per Rússia per coaccions i prostitució, vinculat a una xarxa de pornografia en línia. L’Audiència Nacional ha assumit el cas per a tramitar la seua possible extradició.

El Barça deixa fora el València Basket i jugarà la final de la Supercopa Endesa

El Barça ha derrotat el València Basket per 86-87 en la semifinal de la Supercopa Endesa a Badalona i es jugarà el títol contra l'Asisa Joventut.

Patxi López acusa el PP de tindre només ansietat de poder i augura una nova derrota

El portaveu socialista en el Congrés, Patxi López, acusa el PP de no tindre propostes ni alternatives i sosté que només busca el poder, però pronostica que els socialistes tornaran a guanyar. També critica el discurs sobre el vot exterior i la gestió dels menors migrants a Ceuta per part dels populars.

Arcadi España acusa el PP de desentendre’s de la finançació i de l’estat del benestar

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, acusa el PP de desentendre’s de la reforma de la finançació autonòmica i de l’estat del benestar, i insta Juanfran Pérez Llorca a acceptar els 3.669 milions oferits a la Comunitat Valenciana.

Rescatat un ciclista després de caure per un terraplè de 20 metres a Banyeres de Mariola

Bombers del Consorci de la província d’Alacant han rescatat un ciclista de muntanya que ha caigut per un terraplè d’uns 20 metres a La Fenassosa Bike Park, a Banyeres de Mariola. L’home presentava diversos traumatismes i estava desorientat quan han arribat els equips d’emergència.

Reprén força l’incendi de Tuéjar i activen tres mitjans aeris a l’embassament de Benagéber

El Centre de Coordinació d’Emergències ha mobilitzat tres mitjans aeris per una reproducció de l’incendi forestal de Tuéjar a la zona de l’embassament de Benagéber, estabilitzat des del 16 de setembre després de cremar 835 hectàrees.

Íñigo Pérez demana al Villarreal prudència abans de rebre el Llevant

Íñigo Pérez reclama al Villarreal mantindre la calma després de la primera victòria en LALIGA i centrar-se en els aspectes bàsics abans de rebre el Llevant a l’estadi de la Ceràmica.