El dard de Mila Ximénez per als que dubten de la seua malaltia

Mila Ximénez ha tornat a la faena més contundent que mai. Si fa uns dies la col·laboradora de televisió carregava contra Bertín Osborne i Enrique Ponce, hui ha atacat a aquells que no es fien d’ella. La col·laboradora de ‘Sálvame‘ ha passat uns mesos molt durs després que li van detectar un càncer.

 

No obstant això, Mila Ximénez demostra fortalesa allà per on passa. I és que l’amiga de Jorge Javier Vázquez no està disposada a deixar-se guanyar la batalla per esta malaltia que tant li ha canviat la vida.

 

Ha tornat amb moltes ganes

La veritat és que des que va tornar a la faena al començament de setembre, Mila Ximénez està molt ‘canyera’. I això bé ho saben Bertín Osborne i Enrique Ponce. I és que sense pèls a la llengua, la col·laboradora de ‘Sálvame’ els ha criticat en les últimes setmanes.

 

«Amb Bertín Osborne no aniria a cap lloc», va sentenciar la col·laboradora de ‘Telencinco’ en ‘Hormigas Blancas’. I és que el cantant no cau massa be a Mila Ximénez. Per al torero també ha tingut paraules enverinades: Mila Ximénez veu innecessària la humiliació per la que està passant Paloma Cuevas des que la seua relació amb Enrique Ponce va acabar fa tan sols uns mesos.

 

Ara, els ha tocat rebre als seus detractors. Mila Ximénez acaba de publicar al seu perfil d’Instagram unes paraules dirigides a tots aquells que no es creuen la seua malaltia. «No em fan mal els que posen en dubte la meua malaltia. L’únic que em feriria seria que m’esborraren el somriure i les ganes de lluita. Això seria regalar-los les meues forces. I este és el meu tresor», ha escrit la col·laboradora de ‘Telecinco’.

 

En la seua publicació també hi ha hagut espai per als agraïments a tots aquells que li envien tot el seu suport incondicional en estos moments tan difícils. «No puc oblidar els que m’envieu la vostra energia. Un milió de gràcies i abraçades infinites», ha afegit Mila Ximénez.

 

La col·laboradora de ‘Sálvame’ no pensa deixar-se guanyar per ningú i molt menys per aquells que volen fer mal gratuïtament insinuant que la seua malaltia forma part d’un engany.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.