14.1 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

El dard de Mila Ximénez per als que dubten de la seua malaltia

Mila Ximénez ha tornat a la faena més contundent que mai. Si fa uns dies la col·laboradora de televisió carregava contra Bertín Osborne i Enrique Ponce, hui ha atacat a aquells que no es fien d’ella. La col·laboradora de ‘Sálvame‘ ha passat uns mesos molt durs després que li van detectar un càncer.

 

No obstant això, Mila Ximénez demostra fortalesa allà per on passa. I és que l’amiga de Jorge Javier Vázquez no està disposada a deixar-se guanyar la batalla per esta malaltia que tant li ha canviat la vida.

 

Ha tornat amb moltes ganes

La veritat és que des que va tornar a la faena al començament de setembre, Mila Ximénez està molt ‘canyera’. I això bé ho saben Bertín Osborne i Enrique Ponce. I és que sense pèls a la llengua, la col·laboradora de ‘Sálvame’ els ha criticat en les últimes setmanes.

 

«Amb Bertín Osborne no aniria a cap lloc», va sentenciar la col·laboradora de ‘Telencinco’ en ‘Hormigas Blancas’. I és que el cantant no cau massa be a Mila Ximénez. Per al torero també ha tingut paraules enverinades: Mila Ximénez veu innecessària la humiliació per la que està passant Paloma Cuevas des que la seua relació amb Enrique Ponce va acabar fa tan sols uns mesos.

 

Ara, els ha tocat rebre als seus detractors. Mila Ximénez acaba de publicar al seu perfil d’Instagram unes paraules dirigides a tots aquells que no es creuen la seua malaltia. «No em fan mal els que posen en dubte la meua malaltia. L’únic que em feriria seria que m’esborraren el somriure i les ganes de lluita. Això seria regalar-los les meues forces. I este és el meu tresor», ha escrit la col·laboradora de ‘Telecinco’.

 

En la seua publicació també hi ha hagut espai per als agraïments a tots aquells que li envien tot el seu suport incondicional en estos moments tan difícils. «No puc oblidar els que m’envieu la vostra energia. Un milió de gràcies i abraçades infinites», ha afegit Mila Ximénez.

 

La col·laboradora de ‘Sálvame’ no pensa deixar-se guanyar per ningú i molt menys per aquells que volen fer mal gratuïtament insinuant que la seua malaltia forma part d’un engany.

Últimes notícies

València prova l’evacuació a la Torre i activa per primera vegada una alarma sonora

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre d'inundació a la Torre per a provar l'evacuació de persones vulnerables i un nou sistema d'avís sonor. Més d'un centenar de professionals han participat per a mesurar temps de resposta i coordinació.

Morant acusa a Feijóo i Abascal de ‘condemnar als valencians a repetir la història’

La líder dels socialistes valencians ha qüestionat que el PP plantege eleccions en totes les autonomies menys en la Comunitat Valenciana i ha rebutjat la candidatura de Juanfran Pérez Llorca, que vincula a un pacte amb la ultradreta.

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.

Morals: el derbi és un partit especial i tenim l’oportunitat de fer història

José Luis Morales va subratllar que el València-Llevant del divendres a Mestalla és un dol diferent en el qual la classificació passa a un segon pla. Calero va elogiar el treball de Corberán en un acte previ al partit.

Gayà anticipa un derbi molt disputat i confia que caiga del costat del València

El capità del València va advertir que el derbi davant el Llevant serà molt disputat i que es decidirà per detalls. Corberán va celebrar el ple de Mestalla com un plus d'energia.

La Fiscalia situa a Koldo García com a alter ego de Ábalos i sol·licita penes de fins a 24 anys

Anticorrupció presenta les seues conclusions: definix a Koldo García com a alter ego i testaferro de José Luis Ábalos i descriu un repartiment de rols amb Víctor de Aldama. L'escrit detalla gestions més enllà dels contractes de màscares i demana penes de fins a 24 anys de presó

L’IVAM rescata a la generació que va trencar amb el sorollismo i va renovar l’art valencià

L'IVAM ha presentat 'Atrevir-se a més. València abans de l'art normatiu. 1947-1960', amb més de 200 obres de 50 artistes que van qüestionar l'academicisme i el sorollismo. La mostra reivindica el seu paper en la modernització artística dels anys cinquanta.