El dard de Mila Ximénez per als que dubten de la seua malaltia

Mila Ximénez ha tornat a la faena més contundent que mai. Si fa uns dies la col·laboradora de televisió carregava contra Bertín Osborne i Enrique Ponce, hui ha atacat a aquells que no es fien d’ella. La col·laboradora de ‘Sálvame‘ ha passat uns mesos molt durs després que li van detectar un càncer.

 

No obstant això, Mila Ximénez demostra fortalesa allà per on passa. I és que l’amiga de Jorge Javier Vázquez no està disposada a deixar-se guanyar la batalla per esta malaltia que tant li ha canviat la vida.

 

Ha tornat amb moltes ganes

La veritat és que des que va tornar a la faena al començament de setembre, Mila Ximénez està molt ‘canyera’. I això bé ho saben Bertín Osborne i Enrique Ponce. I és que sense pèls a la llengua, la col·laboradora de ‘Sálvame’ els ha criticat en les últimes setmanes.

 

«Amb Bertín Osborne no aniria a cap lloc», va sentenciar la col·laboradora de ‘Telencinco’ en ‘Hormigas Blancas’. I és que el cantant no cau massa be a Mila Ximénez. Per al torero també ha tingut paraules enverinades: Mila Ximénez veu innecessària la humiliació per la que està passant Paloma Cuevas des que la seua relació amb Enrique Ponce va acabar fa tan sols uns mesos.

 

Ara, els ha tocat rebre als seus detractors. Mila Ximénez acaba de publicar al seu perfil d’Instagram unes paraules dirigides a tots aquells que no es creuen la seua malaltia. «No em fan mal els que posen en dubte la meua malaltia. L’únic que em feriria seria que m’esborraren el somriure i les ganes de lluita. Això seria regalar-los les meues forces. I este és el meu tresor», ha escrit la col·laboradora de ‘Telecinco’.

 

En la seua publicació també hi ha hagut espai per als agraïments a tots aquells que li envien tot el seu suport incondicional en estos moments tan difícils. «No puc oblidar els que m’envieu la vostra energia. Un milió de gràcies i abraçades infinites», ha afegit Mila Ximénez.

 

La col·laboradora de ‘Sálvame’ no pensa deixar-se guanyar per ningú i molt menys per aquells que volen fer mal gratuïtament insinuant que la seua malaltia forma part d’un engany.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU