Olga Moreno respon a Rocío Carrasco en la seua entrevista més dura

 

Després de tres mesos en ‘Supervivientes’, la guanyadora del reality, Olga Moreno, es va asseure este dimecres en un plató de Telecinco per a respondre a tot el que Rocío Carrasco, exmuller d’Antonio David Flores, havia dit d’ella en el documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘.

 

La dona d’Antonio David va entrar en el programa ‘Ahora, Olga‘, visiblement nerviosa i evitant esmentar directament a Rocío Carrasco. A més, va advertir de què només anava a parlar del que ella ha viscut en aquestes dues dècades de relació amb el seu marit i els seus fills.

 

Després del seu pas per Hondures, Olga s’ha trobat amb la seua família. “M’he trobat a una família esfondrada. Jo vaig pensar que la docuserie acabaria a meitat del reality, i que quan tornara ja estaria tot més calmat, que la veritat hauria eixit a la llum, però me’ls he trobats esfondrats”, ha dit Olga Moreno completament destrossada.

 

El plor d’Olga Moreno 

La guanyadora de Supervivents va reconéixer que la seua filla xicoteta havia necessitat ajuda psicològica. “Fins a la meua filla de 8 anys ha hagut d’anar al psicòleg… Cartells de ‘maltractador’ en el barri. El que han patit aqueixos xiquets, que no són meus….”, ha relatat sobre com s’ha trobat al seu marit i als fills d’aquest, Rocío i David Flores, arran de les dures acusacions de la filla de Rocío Jurado sobre com ha sigut la seua vida en els últims 25 anys.

 

D’altra banda, Olga Moreno va defensar que l’“únic que ha fet ha sigut cuidar” dels fills d’Antonio David. “Sembla que és un delicte haver-los volgut”. A més, la dona d’Antonio David Flores va assegurar que Rocío Flores ha “anomenat moltes vegades a la seua mare” per a buscar un acostament, encara que reconeix que Antonio David i ella no ho han fet mai perquè “Rocío Carrasco sempre l’ha volgut portar tot a través d’advocats”.

 

En relació amb la mala relació de l’ex del seu marit amb els seus fills, Moreno va considerar que no és còmplice d’Antonio David ni culpable de res.  “És un problema d’ella amb els seus fills, jo, si em robaren a la meua, aniria a l’altra part del món”. També va insinuar que Fidel Albiac, marit de Rocío Carrasco, és el culpable del que li ocorre a Rocío. “Que no miren al meu marit, que miren a la gent que està prop d’ella, que és qui ha d’ajudar-la”.

 

Tal com s’esperava, Olga Moreno va estar molt continguda durant tota l’entrevista, ja que només volia transmetre el missatge del »amor» que ha donat a aqueixos xiquets, mossegant-se la llengua quan li preguntaven els periodistes pel que pensa de Rocío Carrasco. Quan li posaven les acusacions més dures i directes que s’han fet sobre ella, responia repetidament “només puc dir que això no ha existit”. Fins a Kiko Matamoros li recriminava que no es defensara més vehementment.

 

Tampoc semblava tindre resposta Olga Moreno quan li van preguntar diverses vegades el que molta gent li recrimina, la seua aparent passivitat en el conflicte dels fills del seu marit amb la seua mare: «Què has fet tu per a arreglar-ho en tots aquests 20 anys»? Ella no assumia cap responsabilitat com a dona d’Antonio David i la dirigia el seu marit i a la mateixa Rocío Carrasco.

Últimes notícies

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.

El nou decret del taxi i les VTC genera rebuig però el Consell defensa que prima l’interés general

El vicepresident segon Vicente Martínez Mus admet el malestar del taxi i les VTC amb el nou decret autonòmic però assegura que la norma prioritza l’interés general i la millora del servici públic.

Martínez Mus atribuïx a l’interés polític la petició del PSPV perquè declare per la DANA

El vicepresident tercer Vicente Martínez Mus assegura que la petició del PSPV perquè declare al jutjat de Catarroja pel dia de la DANA respon a un interés polític i defensa que el xat del Consell no aporta dades noves. El dirigent sosté que el Consell va actuar segons la informació disponible en cada moment i nega un suposat apagó informatiu.

Reclamen més seguretat de la Guàrdia Civil al jutjat de la DANA de Catarroja

La Presidència del Tribunal d'Instància de Catarroja ha demanat a la Guàrdia Civil més mesures de seguretat al jutjat que investiga la gestió de la DANA, després d'una concentració de protesta que va obligar a suspendre una testifical.

València Basket i Barça enceten una final d’alta tensió al Roig Arena

El Roig Arena acollirà dijous el primer partit de la final de la Lliga Endesa, una sèrie al millor de cinc entre un València Basket sòlid i un Barça camaleònic que afronta l’últim ball de Xavi Pascual.

Els expedients dels hospitals de campanya de Puig en la pandèmia acabaran en la Fiscalia

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Les Corts que remetran a la Fiscalia els expedients dels hospitals de campanya de la covid contractats pel Consell de Ximo Puig i que els incorporaran a una causa oberta a Madrid.

Pérez Llorca exige que els alts càrrecs de l’Estat facen públics els seus missatges sobre la dana

El president Juanfran Pérez Llorca ha instat el PSPV a demanar als responsables de CHJ i Aemet que facen públics els missatges que van intercanviar el 29 d’octubre de 2024 durant la dana que va causar 230 morts a la província de València. L’oposició li ha reclamat dimissions, eleccions anticipades i ha acusat el Consell de gestió nefasta de l’emergència.

Reforcen la seguretat de Susana Camarero per un home que acudix a tots els seus actes

La Policia Autonòmica ha reforçat la contravigilància al voltant de la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, per la presència reiterada d’un home amb nombrosos antecedents que acudix a tots els seus actes públics i s’espera davant la Conselleria.