Olga Moreno respon a Rocío Carrasco en la seua entrevista més dura

 

Després de tres mesos en ‘Supervivientes’, la guanyadora del reality, Olga Moreno, es va asseure este dimecres en un plató de Telecinco per a respondre a tot el que Rocío Carrasco, exmuller d’Antonio David Flores, havia dit d’ella en el documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘.

 

La dona d’Antonio David va entrar en el programa ‘Ahora, Olga‘, visiblement nerviosa i evitant esmentar directament a Rocío Carrasco. A més, va advertir de què només anava a parlar del que ella ha viscut en aquestes dues dècades de relació amb el seu marit i els seus fills.

 

Després del seu pas per Hondures, Olga s’ha trobat amb la seua família. “M’he trobat a una família esfondrada. Jo vaig pensar que la docuserie acabaria a meitat del reality, i que quan tornara ja estaria tot més calmat, que la veritat hauria eixit a la llum, però me’ls he trobats esfondrats”, ha dit Olga Moreno completament destrossada.

 

El plor d’Olga Moreno 

La guanyadora de Supervivents va reconéixer que la seua filla xicoteta havia necessitat ajuda psicològica. “Fins a la meua filla de 8 anys ha hagut d’anar al psicòleg… Cartells de ‘maltractador’ en el barri. El que han patit aqueixos xiquets, que no són meus….”, ha relatat sobre com s’ha trobat al seu marit i als fills d’aquest, Rocío i David Flores, arran de les dures acusacions de la filla de Rocío Jurado sobre com ha sigut la seua vida en els últims 25 anys.

 

D’altra banda, Olga Moreno va defensar que l’“únic que ha fet ha sigut cuidar” dels fills d’Antonio David. “Sembla que és un delicte haver-los volgut”. A més, la dona d’Antonio David Flores va assegurar que Rocío Flores ha “anomenat moltes vegades a la seua mare” per a buscar un acostament, encara que reconeix que Antonio David i ella no ho han fet mai perquè “Rocío Carrasco sempre l’ha volgut portar tot a través d’advocats”.

 

En relació amb la mala relació de l’ex del seu marit amb els seus fills, Moreno va considerar que no és còmplice d’Antonio David ni culpable de res.  “És un problema d’ella amb els seus fills, jo, si em robaren a la meua, aniria a l’altra part del món”. També va insinuar que Fidel Albiac, marit de Rocío Carrasco, és el culpable del que li ocorre a Rocío. “Que no miren al meu marit, que miren a la gent que està prop d’ella, que és qui ha d’ajudar-la”.

 

Tal com s’esperava, Olga Moreno va estar molt continguda durant tota l’entrevista, ja que només volia transmetre el missatge del »amor» que ha donat a aqueixos xiquets, mossegant-se la llengua quan li preguntaven els periodistes pel que pensa de Rocío Carrasco. Quan li posaven les acusacions més dures i directes que s’han fet sobre ella, responia repetidament “només puc dir que això no ha existit”. Fins a Kiko Matamoros li recriminava que no es defensara més vehementment.

 

Tampoc semblava tindre resposta Olga Moreno quan li van preguntar diverses vegades el que molta gent li recrimina, la seua aparent passivitat en el conflicte dels fills del seu marit amb la seua mare: «Què has fet tu per a arreglar-ho en tots aquests 20 anys»? Ella no assumia cap responsabilitat com a dona d’Antonio David i la dirigia el seu marit i a la mateixa Rocío Carrasco.

Últimes notícies

Investiguen un veí d’Alqueries per la mort del seu gos per abandó extrem

La Guàrdia Civil ha obert diligències contra un home de 45 anys d'Alqueries del Niño Perdido per deixar morir el seu gos sense menjar ni aigua a la terrassa de la vivenda.

La Comunitat Valenciana encadena 717 embargaments d’habitatge en només tres mesos

Les execucions hipotecàries sobre habitatge habitual han augmentat un 27,5 % a Espanya entre abril i juny. La Comunitat Valenciana és la tercera autonomia amb més casos, amb 717 embargaments de vivendes.

UGT exige a Ford Almussafes blindar la revisió salarial retroactiva en l’acord fins 2030

UGT condiciona el seu suport a l’Acord 2030 de Ford Almussafes a tres exigències clau, entre elles garantir la revisió salarial retroactiva cada any. El sindicat iniciarà una consulta interna per reforçar la seua posició en la mesa de negociació.

Una mare i el seu fill de 3 anys, ferits en caure d’un balcó a Canals

Un xiquet de 3 anys ha patit diversos traumatismes i la seua mare s’ha fracturat els dos turmells en caure des d’un balcó del primer pis a Canals. Tots dos han sigut traslladats a centres hospitalaris de València i Xàtiva.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges en zones de València i Castelló

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora en gran part de la província de València i a l’interior sud de Castelló, amb possibles tempestes amb calamarsa. La resta de zones de València i Castelló es mantenen en avís groc per aiguats menys intensos.

Poca visibilitat i aire degradat per fum a la zona de l’incendi de Tuéjar

Aemet alerta que les inversions tèrmiques poden confinar el fum de l’incendi de Tuéjar a prop del sòl durant diverses hores, amb visibilitat reduïda i pitjor qualitat de l’aire.

Vesprada de ruixats i tronades molt fortes a València i sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes de vent molt intenses. Les temperatures màximes baixaran de forma notable i el cel s’ennuvolarà a partir de migdia.

Una nit en vela a Tuéjar per un incendi que arrasa mil hectàrees a l’Alt Túria

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar ha cremat unes 1.000 hectàrees en la reserva de la biosfera de l’Alt Túria, encara actiu però sense risc per als veïns. L’alcalde reclama més inversió en prevenció i gestió forestal.