Olga Moreno respon a Rocío Carrasco en la seua entrevista més dura

 

Després de tres mesos en ‘Supervivientes’, la guanyadora del reality, Olga Moreno, es va asseure este dimecres en un plató de Telecinco per a respondre a tot el que Rocío Carrasco, exmuller d’Antonio David Flores, havia dit d’ella en el documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘.

 

La dona d’Antonio David va entrar en el programa ‘Ahora, Olga‘, visiblement nerviosa i evitant esmentar directament a Rocío Carrasco. A més, va advertir de què només anava a parlar del que ella ha viscut en aquestes dues dècades de relació amb el seu marit i els seus fills.

 

Després del seu pas per Hondures, Olga s’ha trobat amb la seua família. “M’he trobat a una família esfondrada. Jo vaig pensar que la docuserie acabaria a meitat del reality, i que quan tornara ja estaria tot més calmat, que la veritat hauria eixit a la llum, però me’ls he trobats esfondrats”, ha dit Olga Moreno completament destrossada.

 

El plor d’Olga Moreno 

La guanyadora de Supervivents va reconéixer que la seua filla xicoteta havia necessitat ajuda psicològica. “Fins a la meua filla de 8 anys ha hagut d’anar al psicòleg… Cartells de ‘maltractador’ en el barri. El que han patit aqueixos xiquets, que no són meus….”, ha relatat sobre com s’ha trobat al seu marit i als fills d’aquest, Rocío i David Flores, arran de les dures acusacions de la filla de Rocío Jurado sobre com ha sigut la seua vida en els últims 25 anys.

 

D’altra banda, Olga Moreno va defensar que l’“únic que ha fet ha sigut cuidar” dels fills d’Antonio David. “Sembla que és un delicte haver-los volgut”. A més, la dona d’Antonio David Flores va assegurar que Rocío Flores ha “anomenat moltes vegades a la seua mare” per a buscar un acostament, encara que reconeix que Antonio David i ella no ho han fet mai perquè “Rocío Carrasco sempre l’ha volgut portar tot a través d’advocats”.

 

En relació amb la mala relació de l’ex del seu marit amb els seus fills, Moreno va considerar que no és còmplice d’Antonio David ni culpable de res.  “És un problema d’ella amb els seus fills, jo, si em robaren a la meua, aniria a l’altra part del món”. També va insinuar que Fidel Albiac, marit de Rocío Carrasco, és el culpable del que li ocorre a Rocío. “Que no miren al meu marit, que miren a la gent que està prop d’ella, que és qui ha d’ajudar-la”.

 

Tal com s’esperava, Olga Moreno va estar molt continguda durant tota l’entrevista, ja que només volia transmetre el missatge del »amor» que ha donat a aqueixos xiquets, mossegant-se la llengua quan li preguntaven els periodistes pel que pensa de Rocío Carrasco. Quan li posaven les acusacions més dures i directes que s’han fet sobre ella, responia repetidament “només puc dir que això no ha existit”. Fins a Kiko Matamoros li recriminava que no es defensara més vehementment.

 

Tampoc semblava tindre resposta Olga Moreno quan li van preguntar diverses vegades el que molta gent li recrimina, la seua aparent passivitat en el conflicte dels fills del seu marit amb la seua mare: «Què has fet tu per a arreglar-ho en tots aquests 20 anys»? Ella no assumia cap responsabilitat com a dona d’Antonio David i la dirigia el seu marit i a la mateixa Rocío Carrasco.

Últimes notícies

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.

Benidorm obrirà SkyFest, un nou recinte d’estiu amb més de 20 concerts

Benidorm inaugurarà este diumenge SkyFest, un nou espai d’espectacles als antics camps Hermanos Martínez Munuera, amb més de vint concerts i capacitat màxima per a 25.000 assistents fins a setembre.

Dos rescatistes de la Marina Baixa viatgen a Veneçuela amb gossos per buscar supervivents

Dos membres del grup GEIR-K9 de la Marina Baixa viatgen este divendres a Caracas amb dos gossos especialitzats per buscar supervivents del doble terratrémol de Veneçuela.

Detingut a Alacant per estavellar el cotxe després d’una discussió amb la seua parella

Un home de 30 anys ha sigut detingut a Alacant acusat de violència masclista i de causar danys després d’estavellar suposadament de manera intencionada el seu vehicle contra un contenidor de vidre i dos cotxes estacionats al barri de Babel, després d’una discussió amb la seua parella.

Barrachina acusa Espanya i Morant de justificar delictes en lloc de defensar una millor financiació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha acusat els ministres socialistes Arcadi España i Diana Morant de centrar-se en justificar decisions judicialment qüestionades del Govern de Pedro Sánchez en lloc d’impulsar una nova financiació autonòmica pactada amb totes les comunitats.

Transport públic més barat fins a finals de 2026: el Consell allarga els descomptes

El Consell ha acordat prorrogar fins al 31 de desembre de 2026 les reduccions temporals de tarifes en el transport públic autonòmic, amb gratuïtat per als menors de 15 anys i descomptes importants per a jóvens i abonats.

La detecció d’amiant encarisix la demolició del CEIP Orba d’Alfafar en quasi 82.000 euros

La demolició del CEIP Orba d’Alfafar, afectat per la DANA, ha incrementat el seu cost en 81.770 euros per l’aparició de grans quantitats de fibrocement amb amiant durant les obres.