13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Olga Moreno respon a Rocío Carrasco en la seua entrevista més dura

 

Després de tres mesos en ‘Supervivientes’, la guanyadora del reality, Olga Moreno, es va asseure este dimecres en un plató de Telecinco per a respondre a tot el que Rocío Carrasco, exmuller d’Antonio David Flores, havia dit d’ella en el documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘.

 

La dona d’Antonio David va entrar en el programa ‘Ahora, Olga‘, visiblement nerviosa i evitant esmentar directament a Rocío Carrasco. A més, va advertir de què només anava a parlar del que ella ha viscut en aquestes dues dècades de relació amb el seu marit i els seus fills.

 

Després del seu pas per Hondures, Olga s’ha trobat amb la seua família. “M’he trobat a una família esfondrada. Jo vaig pensar que la docuserie acabaria a meitat del reality, i que quan tornara ja estaria tot més calmat, que la veritat hauria eixit a la llum, però me’ls he trobats esfondrats”, ha dit Olga Moreno completament destrossada.

 

El plor d’Olga Moreno 

La guanyadora de Supervivents va reconéixer que la seua filla xicoteta havia necessitat ajuda psicològica. “Fins a la meua filla de 8 anys ha hagut d’anar al psicòleg… Cartells de ‘maltractador’ en el barri. El que han patit aqueixos xiquets, que no són meus….”, ha relatat sobre com s’ha trobat al seu marit i als fills d’aquest, Rocío i David Flores, arran de les dures acusacions de la filla de Rocío Jurado sobre com ha sigut la seua vida en els últims 25 anys.

 

D’altra banda, Olga Moreno va defensar que l’“únic que ha fet ha sigut cuidar” dels fills d’Antonio David. “Sembla que és un delicte haver-los volgut”. A més, la dona d’Antonio David Flores va assegurar que Rocío Flores ha “anomenat moltes vegades a la seua mare” per a buscar un acostament, encara que reconeix que Antonio David i ella no ho han fet mai perquè “Rocío Carrasco sempre l’ha volgut portar tot a través d’advocats”.

 

En relació amb la mala relació de l’ex del seu marit amb els seus fills, Moreno va considerar que no és còmplice d’Antonio David ni culpable de res.  “És un problema d’ella amb els seus fills, jo, si em robaren a la meua, aniria a l’altra part del món”. També va insinuar que Fidel Albiac, marit de Rocío Carrasco, és el culpable del que li ocorre a Rocío. “Que no miren al meu marit, que miren a la gent que està prop d’ella, que és qui ha d’ajudar-la”.

 

Tal com s’esperava, Olga Moreno va estar molt continguda durant tota l’entrevista, ja que només volia transmetre el missatge del ”amor” que ha donat a aqueixos xiquets, mossegant-se la llengua quan li preguntaven els periodistes pel que pensa de Rocío Carrasco. Quan li posaven les acusacions més dures i directes que s’han fet sobre ella, responia repetidament “només puc dir que això no ha existit”. Fins a Kiko Matamoros li recriminava que no es defensara més vehementment.

 

Tampoc semblava tindre resposta Olga Moreno quan li van preguntar diverses vegades el que molta gent li recrimina, la seua aparent passivitat en el conflicte dels fills del seu marit amb la seua mare: “Què has fet tu per a arreglar-ho en tots aquests 20 anys”? Ella no assumia cap responsabilitat com a dona d’Antonio David i la dirigia el seu marit i a la mateixa Rocío Carrasco.

Últimes notícies

Les Corts guarden un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz

Les Corts han rendit un minut de silenci en memòria de les víctimes del sinistre de Adamuz, amb participació de tots els grups i missatges de suport i prudència informativa.

Pérez Llorca presidix un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Còrdova

Pérez Llorca ha presidit un minut de silenci en memòria de les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ajusta la seua agenda a l'espera del dol nacional.

València es bolca amb les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz i oferix ajuda

València ha expressat el seu carinyo a les víctimes del sinistre de Adamuz, amb almenys 39 morts, i ha oferit tota l'ajuda possible, sumant-se al dol nacional.

Pérez Llorca encapçala un minut de silenci per les víctimes de l’accident de Còrdova

Juanfran Pérez Llorca ha presidit al migdia d'este dilluns un minut de silenci a Alacant per les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ha evitat declaracions i ha deixat la seua agenda a costa de possibles mesures de dol oficial.

Baldoví demana que Pérez Llorca explique en Les Corts la seua postura sobre el finançament autonòmic

Compromís ha sol·licitat la compareixença del president per a fixar posició sobre el nou model de finançament. Baldoví ha defés negociar la proposta del Govern i ha criticat la 'Declaració de Saragossa' per vaga.

Baldoví veu prematur parlar de coalicions i descarta negociacions obertes

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, ha considerat prematur debatre aliances per a 2027 i ha assegurat que no hi ha cap negociació formal en marxa.

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per ‘alt’ risc de fugida

El Suprem ha rebutjat els recursos de Ábalos i Koldo García i manté la seua presó provisional per 'alt' risc de fugida i la proximitat del juí. La Sala subratlla la gravetat de les penes sol·licitades i la solidesa dels indicis.

Vila-real, Slavia, Bodo/Glimt i Kairat seguixen sense guanyar en la Lliga de Campions

Mancant dos jornades, Vila-real, Slavia Praga, Bodo/Glimt i Kairat Almaty són els únics equips que no han estrenat triomf en la Lliga de Campions.