Olga Moreno respon a Rocío Carrasco en la seua entrevista més dura

 

Després de tres mesos en ‘Supervivientes’, la guanyadora del reality, Olga Moreno, es va asseure este dimecres en un plató de Telecinco per a respondre a tot el que Rocío Carrasco, exmuller d’Antonio David Flores, havia dit d’ella en el documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘.

 

La dona d’Antonio David va entrar en el programa ‘Ahora, Olga‘, visiblement nerviosa i evitant esmentar directament a Rocío Carrasco. A més, va advertir de què només anava a parlar del que ella ha viscut en aquestes dues dècades de relació amb el seu marit i els seus fills.

 

Després del seu pas per Hondures, Olga s’ha trobat amb la seua família. “M’he trobat a una família esfondrada. Jo vaig pensar que la docuserie acabaria a meitat del reality, i que quan tornara ja estaria tot més calmat, que la veritat hauria eixit a la llum, però me’ls he trobats esfondrats”, ha dit Olga Moreno completament destrossada.

 

El plor d’Olga Moreno 

La guanyadora de Supervivents va reconéixer que la seua filla xicoteta havia necessitat ajuda psicològica. “Fins a la meua filla de 8 anys ha hagut d’anar al psicòleg… Cartells de ‘maltractador’ en el barri. El que han patit aqueixos xiquets, que no són meus….”, ha relatat sobre com s’ha trobat al seu marit i als fills d’aquest, Rocío i David Flores, arran de les dures acusacions de la filla de Rocío Jurado sobre com ha sigut la seua vida en els últims 25 anys.

 

D’altra banda, Olga Moreno va defensar que l’“únic que ha fet ha sigut cuidar” dels fills d’Antonio David. “Sembla que és un delicte haver-los volgut”. A més, la dona d’Antonio David Flores va assegurar que Rocío Flores ha “anomenat moltes vegades a la seua mare” per a buscar un acostament, encara que reconeix que Antonio David i ella no ho han fet mai perquè “Rocío Carrasco sempre l’ha volgut portar tot a través d’advocats”.

 

En relació amb la mala relació de l’ex del seu marit amb els seus fills, Moreno va considerar que no és còmplice d’Antonio David ni culpable de res.  “És un problema d’ella amb els seus fills, jo, si em robaren a la meua, aniria a l’altra part del món”. També va insinuar que Fidel Albiac, marit de Rocío Carrasco, és el culpable del que li ocorre a Rocío. “Que no miren al meu marit, que miren a la gent que està prop d’ella, que és qui ha d’ajudar-la”.

 

Tal com s’esperava, Olga Moreno va estar molt continguda durant tota l’entrevista, ja que només volia transmetre el missatge del »amor» que ha donat a aqueixos xiquets, mossegant-se la llengua quan li preguntaven els periodistes pel que pensa de Rocío Carrasco. Quan li posaven les acusacions més dures i directes que s’han fet sobre ella, responia repetidament “només puc dir que això no ha existit”. Fins a Kiko Matamoros li recriminava que no es defensara més vehementment.

 

Tampoc semblava tindre resposta Olga Moreno quan li van preguntar diverses vegades el que molta gent li recrimina, la seua aparent passivitat en el conflicte dels fills del seu marit amb la seua mare: «Què has fet tu per a arreglar-ho en tots aquests 20 anys»? Ella no assumia cap responsabilitat com a dona d’Antonio David i la dirigia el seu marit i a la mateixa Rocío Carrasco.

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.