14.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Ortega Cano refà la seua vida amb una amiga molt especial

La relació d’Ortega Cano i Ana María Aldón ja és passat. El divorci és un fet, tant és així que cadascun d’ells ha pres el seu camí. Prova d’això que Ana María s’haja comprat una casa.

La col·laboradora de televisió ha desemborsat 250.000 euros pel seu nou habitatge, no sent aquesta l’única novetat que existeix en aquesta extinta parella.

La Revista ‘Semana’ ha publicat unes fotos en exclusiva d’Ortega Cano refent la seua vida, imatges que demostren que el torero passa pàgina, de fet, se li ha vist molt ben acompanyat.

El divorci entre Ortega Cano i Ana María Aldón va ser un xou televisat. Ella anunciava que la ruptura era quasi un fet cada diumenge en el programa d’Emma García, tant que molts no s’acabaven de creure la crisi que afrontava el matrimoni.

El torero, reclòs a casa pel contingut que Rocío Carrasco estava difonent en el seu docuserie, tractava de capejar el temporal com podia.

Però la seua última intervenció va ser tan maldestra que va acabar per desencadenar el divorci. Ortega Cano va acudir a ‘El programa de AR’, en la volta d’Ana Rosa, per a deixar la major perla que es recorda en un plató de televisió. Quan la presentadora li va demanar un missatge afectuós cap a la seua llavors dona, el torero va dir mirant a càmera: “El meu semen encara és de força, anem per la xiqueta“.

A partir d’ací, el divorci era un fet i es va produir la setmana passada. Tots dos van signar i van cessar la convivència. I Ortega Cano ja no perd el temps i gaudeix del seu temps lliure acompanyat d’una amiga molt especial.

El torero ha començat a mirar per ell i a fer el possible per estar entretingut i tindre la ment ocupada, oblidant-se així de tots els problemes que li han desbordat abans i després de la seua ruptura.

Amb elles queda clar que el també empresari està refent la seua vida lluny d’Ana María Aldón, la mare del seu fill xicotet, encara que continue mantenint una relació cordial amb ella.

Han pres camins diferents, però saben que el més important és que el seu fill estiga bé i que ell no patisca pel punt final de la seua relació sentimental. De moment, estan aconseguint que el seu divorci siga civilitzat, fugint així de polèmiques passades i enfrontaments futurs.

Últimes notícies

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.