Ortega Cano refà la seua vida amb una amiga molt especial

La relació d’Ortega Cano i Ana María Aldón ja és passat. El divorci és un fet, tant és així que cadascun d’ells ha pres el seu camí. Prova d’això que Ana María s’haja comprat una casa.

La col·laboradora de televisió ha desemborsat 250.000 euros pel seu nou habitatge, no sent aquesta l’única novetat que existeix en aquesta extinta parella.

La Revista ‘Semana’ ha publicat unes fotos en exclusiva d’Ortega Cano refent la seua vida, imatges que demostren que el torero passa pàgina, de fet, se li ha vist molt ben acompanyat.

El divorci entre Ortega Cano i Ana María Aldón va ser un xou televisat. Ella anunciava que la ruptura era quasi un fet cada diumenge en el programa d’Emma García, tant que molts no s’acabaven de creure la crisi que afrontava el matrimoni.

El torero, reclòs a casa pel contingut que Rocío Carrasco estava difonent en el seu docuserie, tractava de capejar el temporal com podia.

Però la seua última intervenció va ser tan maldestra que va acabar per desencadenar el divorci. Ortega Cano va acudir a ‘El programa de AR’, en la volta d’Ana Rosa, per a deixar la major perla que es recorda en un plató de televisió. Quan la presentadora li va demanar un missatge afectuós cap a la seua llavors dona, el torero va dir mirant a càmera: “El meu semen encara és de força, anem per la xiqueta“.

A partir d’ací, el divorci era un fet i es va produir la setmana passada. Tots dos van signar i van cessar la convivència. I Ortega Cano ja no perd el temps i gaudeix del seu temps lliure acompanyat d’una amiga molt especial.

El torero ha començat a mirar per ell i a fer el possible per estar entretingut i tindre la ment ocupada, oblidant-se així de tots els problemes que li han desbordat abans i després de la seua ruptura.

Amb elles queda clar que el també empresari està refent la seua vida lluny d’Ana María Aldón, la mare del seu fill xicotet, encara que continue mantenint una relació cordial amb ella.

Han pres camins diferents, però saben que el més important és que el seu fill estiga bé i que ell no patisca pel punt final de la seua relació sentimental. De moment, estan aconseguint que el seu divorci siga civilitzat, fugint així de polèmiques passades i enfrontaments futurs.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.