Ortega Cano refà la seua vida amb una amiga molt especial

La relació d’Ortega Cano i Ana María Aldón ja és passat. El divorci és un fet, tant és així que cadascun d’ells ha pres el seu camí. Prova d’això que Ana María s’haja comprat una casa.

La col·laboradora de televisió ha desemborsat 250.000 euros pel seu nou habitatge, no sent aquesta l’única novetat que existeix en aquesta extinta parella.

La Revista ‘Semana’ ha publicat unes fotos en exclusiva d’Ortega Cano refent la seua vida, imatges que demostren que el torero passa pàgina, de fet, se li ha vist molt ben acompanyat.

El divorci entre Ortega Cano i Ana María Aldón va ser un xou televisat. Ella anunciava que la ruptura era quasi un fet cada diumenge en el programa d’Emma García, tant que molts no s’acabaven de creure la crisi que afrontava el matrimoni.

El torero, reclòs a casa pel contingut que Rocío Carrasco estava difonent en el seu docuserie, tractava de capejar el temporal com podia.

Però la seua última intervenció va ser tan maldestra que va acabar per desencadenar el divorci. Ortega Cano va acudir a ‘El programa de AR’, en la volta d’Ana Rosa, per a deixar la major perla que es recorda en un plató de televisió. Quan la presentadora li va demanar un missatge afectuós cap a la seua llavors dona, el torero va dir mirant a càmera: “El meu semen encara és de força, anem per la xiqueta“.

A partir d’ací, el divorci era un fet i es va produir la setmana passada. Tots dos van signar i van cessar la convivència. I Ortega Cano ja no perd el temps i gaudeix del seu temps lliure acompanyat d’una amiga molt especial.

El torero ha començat a mirar per ell i a fer el possible per estar entretingut i tindre la ment ocupada, oblidant-se així de tots els problemes que li han desbordat abans i després de la seua ruptura.

Amb elles queda clar que el també empresari està refent la seua vida lluny d’Ana María Aldón, la mare del seu fill xicotet, encara que continue mantenint una relació cordial amb ella.

Han pres camins diferents, però saben que el més important és que el seu fill estiga bé i que ell no patisca pel punt final de la seua relació sentimental. De moment, estan aconseguint que el seu divorci siga civilitzat, fugint així de polèmiques passades i enfrontaments futurs.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat mobilitza 421 milions per a ajudar famílies i empreses davant la crisi per la guerra de l’Iran

El Consell pacta amb sindicats i patronal 27 mesures que inclouen ajudes a hipoteques, lloguer, transport, autònoms i finançament bonificat

Juan Roig confia en medalles del Projecte FER a Los Angeles 2028

Juan Roig destaca la cultura de l'esforç del Projecte FER i expressa la seua confiança que diversos dels esportistes becats aconseguisquen medalla en els Jocs Olímpics de Los Angeles 2028.

Projecte FER 2026 presenta el seu programa de beques amb 140 esportistes sota el lema Basat en somni reals

El Projecte FER 2026 llança la seua catorzena edició amb 140 esportistes becats i l'objectiu a mitjà termini dels Jocs Olímpics de Los Angeles 2028, reforçant a més l'impacte de la marató i mitja marató com a eixos de mecenatge esportiu.

CCOO reclama a la Generalitat aplicar enguany la jornada de 35 hores al personal públic

CCOO PV reclama a la Generalitat Valenciana que pose en marxa este mateix any la jornada de 35 hores setmanals per a tot el seu personal públic, tal com arreplega l'acord de legislatura de 2024.

El València Basket busca apurar les seues opcions de ser segon davant un IDK obligat a guanyar

El València Basket visita a un IDK Euskotren que es juga continuar viu en la lluita pel play off, mentres les valencianes apuren les seues opcions d'arrabassar la segona plaça al Spar Girona.

Cambra València anticipa una desacceleració econòmica per l’impacte de la guerra a l’Iran

Cambra València preveu que l'economia de la Comunitat cresca entre un 2 i un 2,5% enguany, per davall del 3% estimat inicialment, a causa de l'encariment energètic i a la incertesa generada per la guerra a l'Iran.

Pérez Llorca nega cap retall al jutjat de la dana i el PSPV l’acusa d’afeblir la investigació

El president defensa que Catarroja manté tots els mitjans sol·licitats, mentre Diana Morant reclama restituir de manera immediata els recursos del jutjat

Mazón recorre el veto a personar-se en la causa de la DANA per la seriosa indefensió que denúncia

La defensa de Carlos Mazón ha recorregut davant l'Audiència Provincial de València la decisió de la jutgessa de Catarroja que li impedix personar-se en la causa per la DANA, en considerar que li provoca una seriosa indefensió processal.