Ortega Cano refà la seua vida amb una amiga molt especial

La relació d’Ortega Cano i Ana María Aldón ja és passat. El divorci és un fet, tant és així que cadascun d’ells ha pres el seu camí. Prova d’això que Ana María s’haja comprat una casa.

La col·laboradora de televisió ha desemborsat 250.000 euros pel seu nou habitatge, no sent aquesta l’única novetat que existeix en aquesta extinta parella.

La Revista ‘Semana’ ha publicat unes fotos en exclusiva d’Ortega Cano refent la seua vida, imatges que demostren que el torero passa pàgina, de fet, se li ha vist molt ben acompanyat.

El divorci entre Ortega Cano i Ana María Aldón va ser un xou televisat. Ella anunciava que la ruptura era quasi un fet cada diumenge en el programa d’Emma García, tant que molts no s’acabaven de creure la crisi que afrontava el matrimoni.

El torero, reclòs a casa pel contingut que Rocío Carrasco estava difonent en el seu docuserie, tractava de capejar el temporal com podia.

Però la seua última intervenció va ser tan maldestra que va acabar per desencadenar el divorci. Ortega Cano va acudir a ‘El programa de AR’, en la volta d’Ana Rosa, per a deixar la major perla que es recorda en un plató de televisió. Quan la presentadora li va demanar un missatge afectuós cap a la seua llavors dona, el torero va dir mirant a càmera: «El meu semen encara és de força, anem per la xiqueta«.

A partir d’ací, el divorci era un fet i es va produir la setmana passada. Tots dos van signar i van cessar la convivència. I Ortega Cano ja no perd el temps i gaudeix del seu temps lliure acompanyat d’una amiga molt especial.

El torero ha començat a mirar per ell i a fer el possible per estar entretingut i tindre la ment ocupada, oblidant-se així de tots els problemes que li han desbordat abans i després de la seua ruptura.

Amb elles queda clar que el també empresari està refent la seua vida lluny d’Ana María Aldón, la mare del seu fill xicotet, encara que continue mantenint una relació cordial amb ella.

Han pres camins diferents, però saben que el més important és que el seu fill estiga bé i que ell no patisca pel punt final de la seua relació sentimental. De moment, estan aconseguint que el seu divorci siga civilitzat, fugint així de polèmiques passades i enfrontaments futurs.

Últimes notícies

Ezequiel Ponce torna a l’Elx amb contracte fins 2027

L’argentí Ezequiel Ponce torna a l’Elx després del seu pas pel Houston Dynamo i firma fins juny de 2027, ampliable dos anys més.

Alerta taronja per pluges fortes a l’interior de Castelló i València este dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat per a dissabte l’alerta taronja per pluges i tronades a l’interior nord de Castelló i per pluges a l’interior nord de València, a més de diverses alertes grogues per pluja, tronades i temperatures altes al litoral.

Foios estrena un gran mural en homenatge a Ferran Torres al poliesportiu municipal

Foios ha estrenat un mural gegant al poliesportiu municipal dedicat a Ferran Torres, autor del gol que va donar a Espanya el seu segon Mundial. L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.