14.3 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Pablo Iglesias i Irene Montero se separen i venen el seu xalet per una dinerada

 

La notícia de la separació de Pablo Iglesias i Irene Montero ha sorprés, encara que feia ja setmanes que es rumorejava que la parella passava per una crisi i fins i tot que vivien per separat, la ruptura plena titulars de mitjans després de cinc anys de relació. L’exlíder de Podemos i l’actual ministra d’Igualtat separen els seus camins, segons explica ‘El Cierre Digital’, després d’anys junts i amb tres fills en comú: Leo i Manuel, de tres anys, i Aitana, d’un.

De fet, les mateixes fonts llisquen que travessaven una forta crisi sentimental i que la ruptura s’hauria produït “el mes de març passat”.

El que no aclareixen en la mateixa informació és si la separació va tindre alguna cosa a veure en la renúncia a la política del madrileny, que va anunciar la seua retirada de l’activitat política després de la patacada en les eleccions de la Comunitat de Madrid del passat 4 de maig. Es van celebrar tan sols dos mesos després de la ruptura i des de llavors Iglesias ha hagut de fer front a una nova etapa repleta de canvis: sense la seua parella, sense la política i fins i tot sense la seua coleta.

Una de les primeres conseqüències de la ruptura de la parella és la que moltes altres relacions s’han trobat. Què fer amb el domicili de la parella és una de les qüestions que més es prioritza en situacions com esta. No obstant això, sembla que Iglesias i Montero ja han resolt este problema: el famós xalet de Galapagar ja no els pertany, segons ‘El Cierre Digital’.

 

 

El famós xalet de Galapagar, venut per Pablo Iglesias i Irene Montero

 

Tal com explica el citat mitjà, tots dos líders s’hi han després de l’habitatge que van comprar en 2018. Si llavors la seua adquisició va ser per 615.000 euros, ara haurien tancat la seua venda per 660.000, aconseguint, doncs, un important benefici en l’operació. Han compensat la seua inversió i, a més, han obtingut 45.000 euros extres, 22.500 per a cadascun d’ells: un negoci redó.

L’operació de venda ha sigut realitzada per una immobiliària del Grup M&G, que confirma este negoci a ‘El Cierre Digital’. El xalet en qüestió té 268 metres quadrats d’habitatge en una finca de 2.000 metres quadrats. Es troba a la urbanització de la Navata, en el terme municipal de Galapagar, una xicoteta ciutat de 33.000 habitants al nord de Madrid, prop de la serra.

Iglesias i Montero transcorren ara per una etapa complicada de les seues vides sentimentals, després de la seua ruptura després de cinc anys junts. A més, ho fan compartint tres fills de molt curta edat i havent de passar el tràngol de tràmits com la venda del xalet. El fet d’haver pogut traure benefici econòmic de l’operació és de les poques notes positives per a esta delicada situació.

 

El xalet de la polèmica: Galapagar, una pedra en el camí d’Iglesias i Montero

 

El famós xalet situat a la urbanització de la Navata de Galapagar va ser, per unes setmanes, l’habitatge més famós d’Espanya. Des del primer dia, la compra d’este habitatge per part de la parella que en aquells dies liderava Podemos va generar una gran polèmica.

En 2012, Iglesias havia publicat el següent tuit en referència al llavors ministre d’Economia, Luis de Guindos: “Entregaries la política econòmica del país a qui es gasta 600.000 € en un àtic de luxe?”.

Només sis anys més tard, era ell qui adquiria un habitatge d’eixe  preu però tal va ser la polèmica que la compra es va sotmetre a referèndum en Podemos. Les bases de la formació van secundar que la parella comprara el xalet, no sense divisió interna sobre la decisió. Des de llavors, l’habitatge de Galapagar ha sigut objecte de polèmiques i de desenes de titulars.

Allí mateix s’han produït actes de casserolades i escraches contra Pablo Iglesias i Irene Montero. Tots dos van arribar fins i tot a denunciar l’assetjament que patien en els limítrofs de la seua casa. Però Galapagar també ha sigut per a ells la seua llar, el lloc on han vist nàixer i fer els seus primers passos als seus tres fills, Leo, Manuel i Aitana.

Tres anys després de comprar el seu nou habitatge i després de cinc anys junts, Montero i Iglesias posen punt final a la seua relació. Amb la ruptura, han venut el xalet de Galapagar i han tret profit de l’operació. Punt final a l’habitatge més polèmic del nostre país.

Últimes notícies

Morant demana la dimissió de Feijóo i que el PP l’aparte per mentir sobre la dana de 2024

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a dimitir i ha reclamat al PP que el relleve per mentir sobre la dana de 2024. Exigix a la jutgessa la conversa completa de WhatsApp amb Carlos Mazón i critica la seua declaració telemàtica.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres que protegisquen enfront de danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per via d'urgència les obres en llits i barrancs després d'un episodi de pluges amb més de 200 l/m². La Generalitat avalua danys, amb especial atenció a la taronja en plena temporada.

Diana Morant insta a Feijóo a dimitir i exigix al PP que li aparte per mentir sobre la DANA de 2024

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a dimitir i ha demanat al PP que li aparte per mentir sobre la DANA de 2024. També ha reclamat que entregue a la jutgessa els guasaps amb Carlos Mazón i ha titllat de covardia la seua declaració telemàtica.

Mestalla va reunir milers en un entrenament del València sense Tárrega ni Pepelu

Prop de 5.000 aficionats van assistir a la sessió oberta a Mestalla malgrat la pluja. No van participar Tárrega ni Pepelu per grip i Dimitrievski va seguir de baixa; Cömert va reaparéixer.

La jutgessa del cas DANA permet que Feijóo declare el 9 de gener per via telemàtica

La jutgessa que investiga la DANA ha acceptat que Alberto Núñez Feijóo declare com a testimoni per videoconferència el 9 de gener des del Congrés. A més, li reitera la possibilitat d'aportar les seues respostes als missatges amb Carlos Mazón; el líder del PP ha defés que va entregar el sol·licitat i s'ha compromés a col·laborar.

Air Nostrum retorna 20 milions a la SEPI i reduïx a 91 milions el principal del préstec

Air Nostrum ha retornat 20 milions a la SEPI del préstec participatiu del FASEE i ha pagat 809.550 euros en interessos. El principal pendent descendix a 91 milions.

Pedro Martínez destaca que el més positiu és que el València Basket està construint alguna cosa

El tècnic del València Basket va fer balanç de l'any i va subratllar que l'equip estava construint un projecte més enllà dels resultats. També va analitzar el repte davant Partizan i l'exigent calendari de gener.

Les pluges s’acomiaden i arriba un temps estable i fred en Nit de cap d’any i Any Nou

El temporal del cap de setmana dona pas des del dimarts a una situació estable, amb gelades i boires engelantes. Nit de cap d'any i Any Nou seran freds; un front arribarà a Canàries i podria aconseguir la península el divendres.