Pablo Iglesias i Irene Montero se separen i venen el seu xalet per una dinerada

 

La notícia de la separació de Pablo Iglesias i Irene Montero ha sorprés, encara que feia ja setmanes que es rumorejava que la parella passava per una crisi i fins i tot que vivien per separat, la ruptura plena titulars de mitjans després de cinc anys de relació. L’exlíder de Podemos i l’actual ministra d’Igualtat separen els seus camins, segons explica ‘El Cierre Digital’, després d’anys junts i amb tres fills en comú: Leo i Manuel, de tres anys, i Aitana, d’un.

De fet, les mateixes fonts llisquen que travessaven una forta crisi sentimental i que la ruptura s’hauria produït «el mes de març passat».

El que no aclareixen en la mateixa informació és si la separació va tindre alguna cosa a veure en la renúncia a la política del madrileny, que va anunciar la seua retirada de l’activitat política després de la patacada en les eleccions de la Comunitat de Madrid del passat 4 de maig. Es van celebrar tan sols dos mesos després de la ruptura i des de llavors Iglesias ha hagut de fer front a una nova etapa repleta de canvis: sense la seua parella, sense la política i fins i tot sense la seua coleta.

Una de les primeres conseqüències de la ruptura de la parella és la que moltes altres relacions s’han trobat. Què fer amb el domicili de la parella és una de les qüestions que més es prioritza en situacions com esta. No obstant això, sembla que Iglesias i Montero ja han resolt este problema: el famós xalet de Galapagar ja no els pertany, segons ‘El Cierre Digital’.

 

 

El famós xalet de Galapagar, venut per Pablo Iglesias i Irene Montero

 

Tal com explica el citat mitjà, tots dos líders s’hi han després de l’habitatge que van comprar en 2018. Si llavors la seua adquisició va ser per 615.000 euros, ara haurien tancat la seua venda per 660.000, aconseguint, doncs, un important benefici en l’operació. Han compensat la seua inversió i, a més, han obtingut 45.000 euros extres, 22.500 per a cadascun d’ells: un negoci redó.

L’operació de venda ha sigut realitzada per una immobiliària del Grup M&G, que confirma este negoci a ‘El Cierre Digital’. El xalet en qüestió té 268 metres quadrats d’habitatge en una finca de 2.000 metres quadrats. Es troba a la urbanització de la Navata, en el terme municipal de Galapagar, una xicoteta ciutat de 33.000 habitants al nord de Madrid, prop de la serra.

Iglesias i Montero transcorren ara per una etapa complicada de les seues vides sentimentals, després de la seua ruptura després de cinc anys junts. A més, ho fan compartint tres fills de molt curta edat i havent de passar el tràngol de tràmits com la venda del xalet. El fet d’haver pogut traure benefici econòmic de l’operació és de les poques notes positives per a esta delicada situació.

 

El xalet de la polèmica: Galapagar, una pedra en el camí d’Iglesias i Montero

 

El famós xalet situat a la urbanització de la Navata de Galapagar va ser, per unes setmanes, l’habitatge més famós d’Espanya. Des del primer dia, la compra d’este habitatge per part de la parella que en aquells dies liderava Podemos va generar una gran polèmica.

En 2012, Iglesias havia publicat el següent tuit en referència al llavors ministre d’Economia, Luis de Guindos: «Entregaries la política econòmica del país a qui es gasta 600.000 € en un àtic de luxe?».

Només sis anys més tard, era ell qui adquiria un habitatge d’eixe  preu però tal va ser la polèmica que la compra es va sotmetre a referèndum en Podemos. Les bases de la formació van secundar que la parella comprara el xalet, no sense divisió interna sobre la decisió. Des de llavors, l’habitatge de Galapagar ha sigut objecte de polèmiques i de desenes de titulars.

Allí mateix s’han produït actes de casserolades i escraches contra Pablo Iglesias i Irene Montero. Tots dos van arribar fins i tot a denunciar l’assetjament que patien en els limítrofs de la seua casa. Però Galapagar també ha sigut per a ells la seua llar, el lloc on han vist nàixer i fer els seus primers passos als seus tres fills, Leo, Manuel i Aitana.

Tres anys després de comprar el seu nou habitatge i després de cinc anys junts, Montero i Iglesias posen punt final a la seua relació. Amb la ruptura, han venut el xalet de Galapagar i han tret profit de l’operació. Punt final a l’habitatge més polèmic del nostre país.

Últimes notícies

Trobe macabre a la platja de l’Arbre del Gos d’El Saler: localitzen mitat inferior d’un cos

La Guàrdia Civil investiga la troballa de la mitat inferior d’un cos humà en avançat estat de descomposició a la zona de l’Arbre del Gos, a la platja d’El Saler, i intenta identificar el cadàver i aclarir com s’ha produït la mort.

Aconseguir la competència plena en dos llengües

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre de la vaga docent com una protesta justa i necessària, però sobretot la utilitza per defensar una idea: sense una presència forta del valencià en l’escola pública, la llengua pot perdre ús social, oficial i públic de manera accelerada

El professorat valencià suspén la vaga indefinida però manté la pressió a Educació

STEPV, UGT i CCOO han acudit a la Mesa de Negociació amb Educació disposats a reobrir el diàleg després de suspendre la vaga indefinida, però amb l’avís que la lluita continuarà i la vaga es podrà reactivar en qualsevol moment.

Ingressat per un ictus l’exdirectiu de la Generalitat Jorge Bellver, imputat en el cas Azud

Jorge Bellver, que fins ahir era director general de Transparència de la Generalitat i exregidor del PP a València, ha sigut ingressat per un ictus hores després de posar el seu càrrec a disposició pel cas Azud.

Nova tenda de MediaMarkt a Sagunt amb 1.800 m², 40 especialistes i 6.000 productes

MediaMarkt ha obert una nova tenda al centre comercial VidaNova Parc de Sagunt, amb 1.800 metres quadrats, més de 40 especialistes i més de 6.000 productes, reforçant així la seua presència a la Comunitat Valenciana.

Casa Repinaldo s’emporta la millor fideuà del món en el concurs internacional de Gandia

El restaurant asturià Casa Repinaldo ha guanyat el 51é Concurs Internacional de Fideuà i Gastronomia de Gandia, en una edició nocturna que ha omplit el Moll dels Borja i ha repartit guardons a cuiners de la Comunitat Valenciana, d’Espanya i de Colòmbia.

Oratge estable en la Comunitat amb ruixats febles al sud i més calor a València

La Comunitat Valenciana espera este dijous un oratge majoritàriament estable, amb núvols alts, ruixats febles en la mitat sud i un lleu augment de les màximes a València.

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.