Pablo Iglesias i Irene Montero se separen i venen el seu xalet per una dinerada

 

La notícia de la separació de Pablo Iglesias i Irene Montero ha sorprés, encara que feia ja setmanes que es rumorejava que la parella passava per una crisi i fins i tot que vivien per separat, la ruptura plena titulars de mitjans després de cinc anys de relació. L’exlíder de Podemos i l’actual ministra d’Igualtat separen els seus camins, segons explica ‘El Cierre Digital’, després d’anys junts i amb tres fills en comú: Leo i Manuel, de tres anys, i Aitana, d’un.

De fet, les mateixes fonts llisquen que travessaven una forta crisi sentimental i que la ruptura s’hauria produït «el mes de març passat».

El que no aclareixen en la mateixa informació és si la separació va tindre alguna cosa a veure en la renúncia a la política del madrileny, que va anunciar la seua retirada de l’activitat política després de la patacada en les eleccions de la Comunitat de Madrid del passat 4 de maig. Es van celebrar tan sols dos mesos després de la ruptura i des de llavors Iglesias ha hagut de fer front a una nova etapa repleta de canvis: sense la seua parella, sense la política i fins i tot sense la seua coleta.

Una de les primeres conseqüències de la ruptura de la parella és la que moltes altres relacions s’han trobat. Què fer amb el domicili de la parella és una de les qüestions que més es prioritza en situacions com esta. No obstant això, sembla que Iglesias i Montero ja han resolt este problema: el famós xalet de Galapagar ja no els pertany, segons ‘El Cierre Digital’.

 

 

El famós xalet de Galapagar, venut per Pablo Iglesias i Irene Montero

 

Tal com explica el citat mitjà, tots dos líders s’hi han després de l’habitatge que van comprar en 2018. Si llavors la seua adquisició va ser per 615.000 euros, ara haurien tancat la seua venda per 660.000, aconseguint, doncs, un important benefici en l’operació. Han compensat la seua inversió i, a més, han obtingut 45.000 euros extres, 22.500 per a cadascun d’ells: un negoci redó.

L’operació de venda ha sigut realitzada per una immobiliària del Grup M&G, que confirma este negoci a ‘El Cierre Digital’. El xalet en qüestió té 268 metres quadrats d’habitatge en una finca de 2.000 metres quadrats. Es troba a la urbanització de la Navata, en el terme municipal de Galapagar, una xicoteta ciutat de 33.000 habitants al nord de Madrid, prop de la serra.

Iglesias i Montero transcorren ara per una etapa complicada de les seues vides sentimentals, després de la seua ruptura després de cinc anys junts. A més, ho fan compartint tres fills de molt curta edat i havent de passar el tràngol de tràmits com la venda del xalet. El fet d’haver pogut traure benefici econòmic de l’operació és de les poques notes positives per a esta delicada situació.

 

El xalet de la polèmica: Galapagar, una pedra en el camí d’Iglesias i Montero

 

El famós xalet situat a la urbanització de la Navata de Galapagar va ser, per unes setmanes, l’habitatge més famós d’Espanya. Des del primer dia, la compra d’este habitatge per part de la parella que en aquells dies liderava Podemos va generar una gran polèmica.

En 2012, Iglesias havia publicat el següent tuit en referència al llavors ministre d’Economia, Luis de Guindos: «Entregaries la política econòmica del país a qui es gasta 600.000 € en un àtic de luxe?».

Només sis anys més tard, era ell qui adquiria un habitatge d’eixe  preu però tal va ser la polèmica que la compra es va sotmetre a referèndum en Podemos. Les bases de la formació van secundar que la parella comprara el xalet, no sense divisió interna sobre la decisió. Des de llavors, l’habitatge de Galapagar ha sigut objecte de polèmiques i de desenes de titulars.

Allí mateix s’han produït actes de casserolades i escraches contra Pablo Iglesias i Irene Montero. Tots dos van arribar fins i tot a denunciar l’assetjament que patien en els limítrofs de la seua casa. Però Galapagar també ha sigut per a ells la seua llar, el lloc on han vist nàixer i fer els seus primers passos als seus tres fills, Leo, Manuel i Aitana.

Tres anys després de comprar el seu nou habitatge i després de cinc anys junts, Montero i Iglesias posen punt final a la seua relació. Amb la ruptura, han venut el xalet de Galapagar i han tret profit de l’operació. Punt final a l’habitatge més polèmic del nostre país.

Últimes notícies

Cap funcionari citat compareix a l’última sessió de la comissió de Les Naus a Alacant

Cap dels cinc funcionaris citats de l’àrea de Plusvàlues de l’Ajuntament d’Alacant ha comparegut en l’última sessió de la comissió sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus. La sessió, de només deu minuts, ha quedat pendent de possibles noves citacions i de la lectura de conclusions prevista per al 21 de setembre.

L’escultura ‘El Monolito’ de Manolo Valdés s’alçarà al Parc Central de València

L’escultura ‘El Monolito’ de Manolo Valdés s’instal·larà a l’esplanada del Parc Central de València en règim de cessió temporal de deu anys, amb un pedestal de quasi 100.000 euros i una valoració asseguradora de tres milions.

El nou espai d’ajolots de l’Aquari de Saragossa impulsa la protecció dels amfibis

L’Aquari de Saragossa ha obert una instal·lació dedicada als amfibis amb l’ajolot com a espècie estrella per conscienciar sobre la seua conservació. El projecte forma part d’un pla de renovació del centre impulsat pel grup Global Omnium, gestor també de l’Oceanogràfic de València.

Segona fase de l’Operació d’Estiu: 716.000 viatges llargs a les carreteres valencianes

La segona fase de l’Operació Especial de Trànsit d’Estiu 2026, entre el 31 de juliol i el 2 d’agost, preveu 716.079 desplaçaments llargs a la Comunitat Valenciana, amb especial vigilància en els principals corredors i accessos a platges.

El Valencia Femení es presentarà davant l’afició contra el Newcastle United Women

El Valencia Femení disputarà el IV Trofeu TM el 23 d’agost a Paterna davant el Newcastle United Women, en el seu partit oficial de presentació per a la temporada 26-27, amb entrada gratuïta fins completar aforament.

El Consell alerta que la pèrdua de control fronterer impactarà en les polítiques socials

El Consell ha expressat una 'preocupació profundíssima' perquè, segons el seu portaveu, Espanya ha perdut el control de les seues fronteres i això repercutirà en les polítiques socials, educatives i sanitàries. Miguel Barrachina ha vinculat la situació a la recent entrada massiva de migrants per la frontera de Ceuta.

L’alcaldessa de Carlet nega telefonades d’Emergències el dia de la dana i relata les seues gestions per Forata

Laura Sáez ha explicat davant la jutgessa que no va rebre telefonades d’Emergències el dia de la dana, però sí correus, i que va parlar diverses vegades amb Miguel Polo (CHJ) pel risc del pantà de Forata.

Umaru rescata un Elx irregular amb un doblet contra el Còrdova

Dos gols dUmaru Konare en dos minuts han permés a lElx empatar un amistós a Oliva davant un Còrdova superior en la primera part.
FILMOTECA D'ESTIU