Pablo Iglesias i Irene Montero se separen i venen el seu xalet per una dinerada

 

La notícia de la separació de Pablo Iglesias i Irene Montero ha sorprés, encara que feia ja setmanes que es rumorejava que la parella passava per una crisi i fins i tot que vivien per separat, la ruptura plena titulars de mitjans després de cinc anys de relació. L’exlíder de Podemos i l’actual ministra d’Igualtat separen els seus camins, segons explica ‘El Cierre Digital’, després d’anys junts i amb tres fills en comú: Leo i Manuel, de tres anys, i Aitana, d’un.

De fet, les mateixes fonts llisquen que travessaven una forta crisi sentimental i que la ruptura s’hauria produït «el mes de març passat».

El que no aclareixen en la mateixa informació és si la separació va tindre alguna cosa a veure en la renúncia a la política del madrileny, que va anunciar la seua retirada de l’activitat política després de la patacada en les eleccions de la Comunitat de Madrid del passat 4 de maig. Es van celebrar tan sols dos mesos després de la ruptura i des de llavors Iglesias ha hagut de fer front a una nova etapa repleta de canvis: sense la seua parella, sense la política i fins i tot sense la seua coleta.

Una de les primeres conseqüències de la ruptura de la parella és la que moltes altres relacions s’han trobat. Què fer amb el domicili de la parella és una de les qüestions que més es prioritza en situacions com esta. No obstant això, sembla que Iglesias i Montero ja han resolt este problema: el famós xalet de Galapagar ja no els pertany, segons ‘El Cierre Digital’.

 

 

El famós xalet de Galapagar, venut per Pablo Iglesias i Irene Montero

 

Tal com explica el citat mitjà, tots dos líders s’hi han després de l’habitatge que van comprar en 2018. Si llavors la seua adquisició va ser per 615.000 euros, ara haurien tancat la seua venda per 660.000, aconseguint, doncs, un important benefici en l’operació. Han compensat la seua inversió i, a més, han obtingut 45.000 euros extres, 22.500 per a cadascun d’ells: un negoci redó.

L’operació de venda ha sigut realitzada per una immobiliària del Grup M&G, que confirma este negoci a ‘El Cierre Digital’. El xalet en qüestió té 268 metres quadrats d’habitatge en una finca de 2.000 metres quadrats. Es troba a la urbanització de la Navata, en el terme municipal de Galapagar, una xicoteta ciutat de 33.000 habitants al nord de Madrid, prop de la serra.

Iglesias i Montero transcorren ara per una etapa complicada de les seues vides sentimentals, després de la seua ruptura després de cinc anys junts. A més, ho fan compartint tres fills de molt curta edat i havent de passar el tràngol de tràmits com la venda del xalet. El fet d’haver pogut traure benefici econòmic de l’operació és de les poques notes positives per a esta delicada situació.

 

El xalet de la polèmica: Galapagar, una pedra en el camí d’Iglesias i Montero

 

El famós xalet situat a la urbanització de la Navata de Galapagar va ser, per unes setmanes, l’habitatge més famós d’Espanya. Des del primer dia, la compra d’este habitatge per part de la parella que en aquells dies liderava Podemos va generar una gran polèmica.

En 2012, Iglesias havia publicat el següent tuit en referència al llavors ministre d’Economia, Luis de Guindos: «Entregaries la política econòmica del país a qui es gasta 600.000 € en un àtic de luxe?».

Només sis anys més tard, era ell qui adquiria un habitatge d’eixe  preu però tal va ser la polèmica que la compra es va sotmetre a referèndum en Podemos. Les bases de la formació van secundar que la parella comprara el xalet, no sense divisió interna sobre la decisió. Des de llavors, l’habitatge de Galapagar ha sigut objecte de polèmiques i de desenes de titulars.

Allí mateix s’han produït actes de casserolades i escraches contra Pablo Iglesias i Irene Montero. Tots dos van arribar fins i tot a denunciar l’assetjament que patien en els limítrofs de la seua casa. Però Galapagar també ha sigut per a ells la seua llar, el lloc on han vist nàixer i fer els seus primers passos als seus tres fills, Leo, Manuel i Aitana.

Tres anys després de comprar el seu nou habitatge i després de cinc anys junts, Montero i Iglesias posen punt final a la seua relació. Amb la ruptura, han venut el xalet de Galapagar i han tret profit de l’operació. Punt final a l’habitatge més polèmic del nostre país.

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.