Paula Echevarría i Miguel Torres gaudeixen amb el seu fill

 

El fill de Paula Echevarria i Miguel Torres no va poder rebre les visites que calien quan va nàixer per les circumstàncies, però ara ha arribat el moment de què el menut conega a poc a poc a les persones del seu cercle per a ser presentat. Miguel Jr. al qual afectuosament es refereixen com Miki, s’ha convertit en el protagonista dels plans que fa ara la parella amb els seus amics com ha succeït fa unes hores. Aprofitant les agradables temperatures de la capital, pròpies ja de l’estiu més que de la primavera, van gaudir d’un menjar a l’aire lliure i van visitar la nova oficina d’una persona que juga un paper determinant en la seua relació, Alicia Hernández, en la festa d’aniversari de la qual l’actriu i l’exfutbolista es van retrobar.

 

<

>

 

La que fos directora creativa de la firma i és amiga de Paula Echevarria, Dolores Promesa ha iniciat una nova etapa posant en marxa una agència creativa en la qual ha rebut la visita de les seues amigues per a desitjar-li sort en esta inauguració que marca el començament d’una altra marxa professional. Així, amb este colorit i modern espai com a teló de fons, véiem a Paula retrobar-se amb les seues íntimes, que es fan cridar divertides Les penques. Però este grup té ara el seu primer integrant masculí, un bebé que fa les delícies de totes elles i que les acompanyarà durant un temps llarg.

 

El xicotet Miki, que l’11 de maig va celebrar el seu primer cumplemés, va estar en braços de les amigues de mamà, que li van organitzar un inoblidable baby shower a mitjan març, i va posar amb l’amfitriona de la jornada. «I ací sí que em desfaig d’amor», deia mentre Paula li desitjava molta sort per a esta etapa. A més, també va ser el centre d’atenció per al seu papà i els amics que es van sumar al pla.

 

Paula Echevarría també ha mostrat en el seu instagram una imatge de Daniella, filla que té en comú la influencer amb el cantant David Bustamante i el menut Miki. «I ara el cor es duplica… I quan vaig pensar que no podia voler més, que no em cabia més amor… m’adone que vaja si hi havia lloc per a més…»

 

<

>

 

 

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.