Paula Echevarría i Miguel Torres gaudeixen amb el seu fill

 

El fill de Paula Echevarria i Miguel Torres no va poder rebre les visites que calien quan va nàixer per les circumstàncies, però ara ha arribat el moment de què el menut conega a poc a poc a les persones del seu cercle per a ser presentat. Miguel Jr. al qual afectuosament es refereixen com Miki, s’ha convertit en el protagonista dels plans que fa ara la parella amb els seus amics com ha succeït fa unes hores. Aprofitant les agradables temperatures de la capital, pròpies ja de l’estiu més que de la primavera, van gaudir d’un menjar a l’aire lliure i van visitar la nova oficina d’una persona que juga un paper determinant en la seua relació, Alicia Hernández, en la festa d’aniversari de la qual l’actriu i l’exfutbolista es van retrobar.

 

<

>

 

La que fos directora creativa de la firma i és amiga de Paula Echevarria, Dolores Promesa ha iniciat una nova etapa posant en marxa una agència creativa en la qual ha rebut la visita de les seues amigues per a desitjar-li sort en esta inauguració que marca el començament d’una altra marxa professional. Així, amb este colorit i modern espai com a teló de fons, véiem a Paula retrobar-se amb les seues íntimes, que es fan cridar divertides Les penques. Però este grup té ara el seu primer integrant masculí, un bebé que fa les delícies de totes elles i que les acompanyarà durant un temps llarg.

 

El xicotet Miki, que l’11 de maig va celebrar el seu primer cumplemés, va estar en braços de les amigues de mamà, que li van organitzar un inoblidable baby shower a mitjan març, i va posar amb l’amfitriona de la jornada. «I ací sí que em desfaig d’amor», deia mentre Paula li desitjava molta sort per a esta etapa. A més, també va ser el centre d’atenció per al seu papà i els amics que es van sumar al pla.

 

Paula Echevarría també ha mostrat en el seu instagram una imatge de Daniella, filla que té en comú la influencer amb el cantant David Bustamante i el menut Miki. «I ara el cor es duplica… I quan vaig pensar que no podia voler més, que no em cabia més amor… m’adone que vaja si hi havia lloc per a més…»

 

<

>

 

 

Últimes notícies

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU