Paula Echevarría i Miguel Torres gaudeixen amb el seu fill

 

El fill de Paula Echevarria i Miguel Torres no va poder rebre les visites que calien quan va nàixer per les circumstàncies, però ara ha arribat el moment de què el menut conega a poc a poc a les persones del seu cercle per a ser presentat. Miguel Jr. al qual afectuosament es refereixen com Miki, s’ha convertit en el protagonista dels plans que fa ara la parella amb els seus amics com ha succeït fa unes hores. Aprofitant les agradables temperatures de la capital, pròpies ja de l’estiu més que de la primavera, van gaudir d’un menjar a l’aire lliure i van visitar la nova oficina d’una persona que juga un paper determinant en la seua relació, Alicia Hernández, en la festa d’aniversari de la qual l’actriu i l’exfutbolista es van retrobar.

 

<

>

 

La que fos directora creativa de la firma i és amiga de Paula Echevarria, Dolores Promesa ha iniciat una nova etapa posant en marxa una agència creativa en la qual ha rebut la visita de les seues amigues per a desitjar-li sort en esta inauguració que marca el començament d’una altra marxa professional. Així, amb este colorit i modern espai com a teló de fons, véiem a Paula retrobar-se amb les seues íntimes, que es fan cridar divertides Les penques. Però este grup té ara el seu primer integrant masculí, un bebé que fa les delícies de totes elles i que les acompanyarà durant un temps llarg.

 

El xicotet Miki, que l’11 de maig va celebrar el seu primer cumplemés, va estar en braços de les amigues de mamà, que li van organitzar un inoblidable baby shower a mitjan març, i va posar amb l’amfitriona de la jornada. «I ací sí que em desfaig d’amor», deia mentre Paula li desitjava molta sort per a esta etapa. A més, també va ser el centre d’atenció per al seu papà i els amics que es van sumar al pla.

 

Paula Echevarría també ha mostrat en el seu instagram una imatge de Daniella, filla que té en comú la influencer amb el cantant David Bustamante i el menut Miki. «I ara el cor es duplica… I quan vaig pensar que no podia voler més, que no em cabia més amor… m’adone que vaja si hi havia lloc per a més…»

 

<

>

 

 

Últimes notícies

Pradilla, davant una millora del València Basket després de l’oferta del Real Madrid

El València Basket ha reaccionat a l’oferta del Real Madrid per Jaime Pradilla amb una millora de contracte i espera la decisió del jugador, en un estiu marcat també per les eixides de Pedro Martínez, Jean Montero i Papi Badio.

Sis banderes negres per a la costa valenciana per contaminació i mala gestió

Ecologistas en Acción ha atorgat sis banderes negres a la Comunitat Valenciana, repartides entre les tres províncies, per contaminants i mala gestió del litoral.

El Valencia Basket dona per feta la marxa de Pedro Martínez al Real Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez abandonarà el club rumb al Real Madrid després d’haver conquistat la Lliga Endesa fa només una setmana.

Un simulacre de terratrémol a la Nucia forma 115 agents en emergències sísmices

L’IVASPE ha organitzat este dimarts i dimecres a la Nucia un curs amb simulacre de terratrémol per a 115 agents, posant el focus en la resposta coordinada davant catàstrofes sísmices.

Maria Giner, nova regidora més jove de València en substitució de Sergi Campillo

Maria Giner, de 28 anys, ha pres possessió com a nova regidora de Compromís per València en substitució de Sergi Campillo i s’ha convertit en l’edil més jove de l’actual mandat, amb l’habitatge com a eix central de la seua acció política.

Quasi 6.000 alumnes es juguen plaça en la PAU extraordinària a la Comunitat Valenciana

Un total de 5.969 alumnes fan la PAU extraordinària des d'este dimarts fins dijous en diverses universitats valencianes, amb les notes el 7 de juliol i la preinscripció oberta fins al 3 de juliol.

Compromís planteja una esmena total a la llei d’Acompanyament per ser sinònim de retallades

Compromís ha registrat una esmena a la totalitat a la llei d’Acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, que acusa de ser sinònim de retallades i d’allunyar-se de les necessitats de la societat valenciana.

L’Elx arranca la pretemporada amb Anselmi al capdavant i la plantilla per completar

L’Elx comença este dimecres la pretemporada amb Martín Anselmi com a nou entrenador i diverses incògnites obertes en la configuració definitiva de la plantilla.