13.7 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Paula Echevarría i Miguel Torres gaudeixen amb el seu fill

 

El fill de Paula Echevarria i Miguel Torres no va poder rebre les visites que calien quan va nàixer per les circumstàncies, però ara ha arribat el moment de què el menut conega a poc a poc a les persones del seu cercle per a ser presentat. Miguel Jr. al qual afectuosament es refereixen com Miki, s’ha convertit en el protagonista dels plans que fa ara la parella amb els seus amics com ha succeït fa unes hores. Aprofitant les agradables temperatures de la capital, pròpies ja de l’estiu més que de la primavera, van gaudir d’un menjar a l’aire lliure i van visitar la nova oficina d’una persona que juga un paper determinant en la seua relació, Alicia Hernández, en la festa d’aniversari de la qual l’actriu i l’exfutbolista es van retrobar.

 

<

>

 

La que fos directora creativa de la firma i és amiga de Paula Echevarria, Dolores Promesa ha iniciat una nova etapa posant en marxa una agència creativa en la qual ha rebut la visita de les seues amigues per a desitjar-li sort en esta inauguració que marca el començament d’una altra marxa professional. Així, amb este colorit i modern espai com a teló de fons, véiem a Paula retrobar-se amb les seues íntimes, que es fan cridar divertides Les penques. Però este grup té ara el seu primer integrant masculí, un bebé que fa les delícies de totes elles i que les acompanyarà durant un temps llarg.

 

El xicotet Miki, que l’11 de maig va celebrar el seu primer cumplemés, va estar en braços de les amigues de mamà, que li van organitzar un inoblidable baby shower a mitjan març, i va posar amb l’amfitriona de la jornada. “I ací sí que em desfaig d’amor”, deia mentre Paula li desitjava molta sort per a esta etapa. A més, també va ser el centre d’atenció per al seu papà i els amics que es van sumar al pla.

 

Paula Echevarría també ha mostrat en el seu instagram una imatge de Daniella, filla que té en comú la influencer amb el cantant David Bustamante i el menut Miki. “I ara el cor es duplica… I quan vaig pensar que no podia voler més, que no em cabia més amor… m’adone que vaja si hi havia lloc per a més…”

 

<

>

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.