Paula Echevarría i Miguel Torres gaudeixen amb el seu fill

 

El fill de Paula Echevarria i Miguel Torres no va poder rebre les visites que calien quan va nàixer per les circumstàncies, però ara ha arribat el moment de què el menut conega a poc a poc a les persones del seu cercle per a ser presentat. Miguel Jr. al qual afectuosament es refereixen com Miki, s’ha convertit en el protagonista dels plans que fa ara la parella amb els seus amics com ha succeït fa unes hores. Aprofitant les agradables temperatures de la capital, pròpies ja de l’estiu més que de la primavera, van gaudir d’un menjar a l’aire lliure i van visitar la nova oficina d’una persona que juga un paper determinant en la seua relació, Alicia Hernández, en la festa d’aniversari de la qual l’actriu i l’exfutbolista es van retrobar.

 

<

>

 

La que fos directora creativa de la firma i és amiga de Paula Echevarria, Dolores Promesa ha iniciat una nova etapa posant en marxa una agència creativa en la qual ha rebut la visita de les seues amigues per a desitjar-li sort en esta inauguració que marca el començament d’una altra marxa professional. Així, amb este colorit i modern espai com a teló de fons, véiem a Paula retrobar-se amb les seues íntimes, que es fan cridar divertides Les penques. Però este grup té ara el seu primer integrant masculí, un bebé que fa les delícies de totes elles i que les acompanyarà durant un temps llarg.

 

El xicotet Miki, que l’11 de maig va celebrar el seu primer cumplemés, va estar en braços de les amigues de mamà, que li van organitzar un inoblidable baby shower a mitjan març, i va posar amb l’amfitriona de la jornada. “I ací sí que em desfaig d’amor”, deia mentre Paula li desitjava molta sort per a esta etapa. A més, també va ser el centre d’atenció per al seu papà i els amics que es van sumar al pla.

 

Paula Echevarría també ha mostrat en el seu instagram una imatge de Daniella, filla que té en comú la influencer amb el cantant David Bustamante i el menut Miki. “I ara el cor es duplica… I quan vaig pensar que no podia voler més, que no em cabia més amor… m’adone que vaja si hi havia lloc per a més…”

 

<

>

 

 

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.