Rocío Carrasco assesta el cop final a la seua germana: fi del joc

En enterar-se que Rocío Carrasco tenia en les seues mans uns documents de la seua mare, Rocío Jurado, i que podien perjudicar a José Ortega Cano immediatament Gloria Camila va optar per presentar una demanda de diligències preliminars d’exhibició de documents privats i personals de la més gran, el que ha fet que les dos germanes porten setmanes enfrontades.

Una manera de parar-li els peus a Rocío Carrasco

L’única manera que en un principi va trobar Gloria Camila d’intentar que veiés la llum una certa informació. En concret, que en la sèrie de la seua germana es descobriren escrits personals de la seua mare.

No obstant això, l’acció no li ha eixit bé. El triomf judicial ha recaigut en mans de la primogènita de ‘La més gran’.

<

>

Victòria per a Rocío Carrasco

Divendres és quan es va saber que el Jutjat de Primera Instància número 5 d’Alcobendas ha arxivat les esmentades diligències preliminars que Gloria Camila va interposar contra Rocío Carrasco.

La periodista Paloma García Pelayo ha comptat en ‘Ya es mediodía’ que la jove s’ha emportat una garrotada. I és que va decidir interposar la demanda perquè «era la manera d’arribar a estos escrits que tant anhelaven i insistien que s’aportaren. El paradoxal i curiós és que una vegada que s’aporten no volen que conste en l’acta judicial«.

D’esta manera, és com ha intentat explicar el que va succeir fa uns dies. Sí, la curiositat que havia ocorregut després de presentar la filla de Pedro Carrasco els papers personals de la cantant.

Una petició denegada

Pel que sembla, esta acció de Rocío va donar lloc després al fet que l’advocat de Gloria sol·licités que els mateixos no s’inclogueren en el procediment. És a dir, no volia que constaren, però la jutgessa va denegar la seua petició.

El paradoxal de l’assumpte va ser explicat per la mateixa primogènita de Rocío Jurado i Pedro Carrasco a l’eixida del jutjat. Va exposar: «Al final, m’he vist obligada a haver d’aportar un document. En efecte, l’únic que no m’hagués agradat haver mai d’aportar en la vida».

«He de dir-vos que hi havia molta insistència perquè s’aportaren documents, però ara hi ha hagut insistència en la vista perquè es retiraren. El que passa és que no s’ha aconseguit».

Demanda arxivada

Este, el rebuig a la petició del seu lletrat, va ser el primer revés per a la filla del torero. I el segon arribat ara en conéixer-se que s’ha arxivat la seua demanda.

La incertesa sobre el contingut dels escrits que posseeix Rocío Carrasco

Ja s’està gravant la segona part de la sèrie documental de Rocío Carrasco cosa que té molt intranquils als Mohedano, ja que sembla i els rumors apunten al fet que esta segona part girarà entorn d’ells. Açò és el que ha suscitat la citada demanda.

Rumors i més rumors

Tota la situació que s’ha produït ha generat una gran quantitat de rumors. Exactament sobre el perquè no es volia que aquell veiés la llum. I també sobre el perquè ara la part demandant ha intentat que no es recollís en acta.

Les enraonies vénen a assenyalar que l’explicació de tot i l’actitud de Gloria Camila es deu a algú, al seu pare, José Ortega Cano. Pel que sembla, este no ix ben parat en les reflexions que va escriure la seua dona. Reflexions que ara, després de ser incloses en el procediment, sí que veuran la llum amb tota probabilitat.

Així, García Pelayo ha estat molt clara sobre este tema: «El protagonista seria Ortega Cano i no per a bé. En el fons, el succeït assenyala i acorrala a aquell«.

A això ha afegit: «Per què demana que es retire? Què passa? Què és el que demostra este escrit de puny i lletra de Rocío Jurado?».

«Gloria Camila ha d’estar al corrent de l’ocorregut en la vista i potser s’haurà sorprés del que ha descobert. Este procediment mor ací«.

 

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.