Rocío Carrasco assesta el cop final a la seua germana: fi del joc

En enterar-se que Rocío Carrasco tenia en les seues mans uns documents de la seua mare, Rocío Jurado, i que podien perjudicar a José Ortega Cano immediatament Gloria Camila va optar per presentar una demanda de diligències preliminars d’exhibició de documents privats i personals de la més gran, el que ha fet que les dos germanes porten setmanes enfrontades.

Una manera de parar-li els peus a Rocío Carrasco

L’única manera que en un principi va trobar Gloria Camila d’intentar que veiés la llum una certa informació. En concret, que en la sèrie de la seua germana es descobriren escrits personals de la seua mare.

No obstant això, l’acció no li ha eixit bé. El triomf judicial ha recaigut en mans de la primogènita de ‘La més gran’.

<

>

Victòria per a Rocío Carrasco

Divendres és quan es va saber que el Jutjat de Primera Instància número 5 d’Alcobendas ha arxivat les esmentades diligències preliminars que Gloria Camila va interposar contra Rocío Carrasco.

La periodista Paloma García Pelayo ha comptat en ‘Ya es mediodía’ que la jove s’ha emportat una garrotada. I és que va decidir interposar la demanda perquè «era la manera d’arribar a estos escrits que tant anhelaven i insistien que s’aportaren. El paradoxal i curiós és que una vegada que s’aporten no volen que conste en l’acta judicial«.

D’esta manera, és com ha intentat explicar el que va succeir fa uns dies. Sí, la curiositat que havia ocorregut després de presentar la filla de Pedro Carrasco els papers personals de la cantant.

Una petició denegada

Pel que sembla, esta acció de Rocío va donar lloc després al fet que l’advocat de Gloria sol·licités que els mateixos no s’inclogueren en el procediment. És a dir, no volia que constaren, però la jutgessa va denegar la seua petició.

El paradoxal de l’assumpte va ser explicat per la mateixa primogènita de Rocío Jurado i Pedro Carrasco a l’eixida del jutjat. Va exposar: «Al final, m’he vist obligada a haver d’aportar un document. En efecte, l’únic que no m’hagués agradat haver mai d’aportar en la vida».

«He de dir-vos que hi havia molta insistència perquè s’aportaren documents, però ara hi ha hagut insistència en la vista perquè es retiraren. El que passa és que no s’ha aconseguit».

Demanda arxivada

Este, el rebuig a la petició del seu lletrat, va ser el primer revés per a la filla del torero. I el segon arribat ara en conéixer-se que s’ha arxivat la seua demanda.

La incertesa sobre el contingut dels escrits que posseeix Rocío Carrasco

Ja s’està gravant la segona part de la sèrie documental de Rocío Carrasco cosa que té molt intranquils als Mohedano, ja que sembla i els rumors apunten al fet que esta segona part girarà entorn d’ells. Açò és el que ha suscitat la citada demanda.

Rumors i més rumors

Tota la situació que s’ha produït ha generat una gran quantitat de rumors. Exactament sobre el perquè no es volia que aquell veiés la llum. I també sobre el perquè ara la part demandant ha intentat que no es recollís en acta.

Les enraonies vénen a assenyalar que l’explicació de tot i l’actitud de Gloria Camila es deu a algú, al seu pare, José Ortega Cano. Pel que sembla, este no ix ben parat en les reflexions que va escriure la seua dona. Reflexions que ara, després de ser incloses en el procediment, sí que veuran la llum amb tota probabilitat.

Així, García Pelayo ha estat molt clara sobre este tema: «El protagonista seria Ortega Cano i no per a bé. En el fons, el succeït assenyala i acorrala a aquell«.

A això ha afegit: «Per què demana que es retire? Què passa? Què és el que demostra este escrit de puny i lletra de Rocío Jurado?».

«Gloria Camila ha d’estar al corrent de l’ocorregut en la vista i potser s’haurà sorprés del que ha descobert. Este procediment mor ací«.

 

Últimes notícies

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.