Anuncios

Rocío Carrasco assesta el cop final a la seua germana: fi del joc

En enterar-se que Rocío Carrasco tenia en les seues mans uns documents de la seua mare, Rocío Jurado, i que podien perjudicar a José Ortega Cano immediatament Gloria Camila va optar per presentar una demanda de diligències preliminars d’exhibició de documents privats i personals de la més gran, el que ha fet que les dos germanes porten setmanes enfrontades.

Una manera de parar-li els peus a Rocío Carrasco

L’única manera que en un principi va trobar Gloria Camila d’intentar que veiés la llum una certa informació. En concret, que en la sèrie de la seua germana es descobriren escrits personals de la seua mare.

Anuncios

No obstant això, l’acció no li ha eixit bé. El triomf judicial ha recaigut en mans de la primogènita de ‘La més gran’.

<

>

Victòria per a Rocío Carrasco

Divendres és quan es va saber que el Jutjat de Primera Instància número 5 d’Alcobendas ha arxivat les esmentades diligències preliminars que Gloria Camila va interposar contra Rocío Carrasco.

La periodista Paloma García Pelayo ha comptat en ‘Ya es mediodía’ que la jove s’ha emportat una garrotada. I és que va decidir interposar la demanda perquè “era la manera d’arribar a estos escrits que tant anhelaven i insistien que s’aportaren. El paradoxal i curiós és que una vegada que s’aporten no volen que conste en l’acta judicial“.

D’esta manera, és com ha intentat explicar el que va succeir fa uns dies. Sí, la curiositat que havia ocorregut després de presentar la filla de Pedro Carrasco els papers personals de la cantant.

Una petició denegada

Pel que sembla, esta acció de Rocío va donar lloc després al fet que l’advocat de Gloria sol·licités que els mateixos no s’inclogueren en el procediment. És a dir, no volia que constaren, però la jutgessa va denegar la seua petició.

El paradoxal de l’assumpte va ser explicat per la mateixa primogènita de Rocío Jurado i Pedro Carrasco a l’eixida del jutjat. Va exposar: “Al final, m’he vist obligada a haver d’aportar un document. En efecte, l’únic que no m’hagués agradat haver mai d’aportar en la vida”.

“He de dir-vos que hi havia molta insistència perquè s’aportaren documents, però ara hi ha hagut insistència en la vista perquè es retiraren. El que passa és que no s’ha aconseguit”.

Demanda arxivada

Este, el rebuig a la petició del seu lletrat, va ser el primer revés per a la filla del torero. I el segon arribat ara en conéixer-se que s’ha arxivat la seua demanda.

La incertesa sobre el contingut dels escrits que posseeix Rocío Carrasco

Ja s’està gravant la segona part de la sèrie documental de Rocío Carrasco cosa que té molt intranquils als Mohedano, ja que sembla i els rumors apunten al fet que esta segona part girarà entorn d’ells. Açò és el que ha suscitat la citada demanda.

Rumors i més rumors

Tota la situació que s’ha produït ha generat una gran quantitat de rumors. Exactament sobre el perquè no es volia que aquell veiés la llum. I també sobre el perquè ara la part demandant ha intentat que no es recollís en acta.

Les enraonies vénen a assenyalar que l’explicació de tot i l’actitud de Gloria Camila es deu a algú, al seu pare, José Ortega Cano. Pel que sembla, este no ix ben parat en les reflexions que va escriure la seua dona. Reflexions que ara, després de ser incloses en el procediment, sí que veuran la llum amb tota probabilitat.

Així, García Pelayo ha estat molt clara sobre este tema: “El protagonista seria Ortega Cano i no per a bé. En el fons, el succeït assenyala i acorrala a aquell“.

A això ha afegit: “Per què demana que es retire? Què passa? Què és el que demostra este escrit de puny i lletra de Rocío Jurado?”.

Gloria Camila ha d’estar al corrent de l’ocorregut en la vista i potser s’haurà sorprés del que ha descobert. Este procediment mor ací“.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

València organitza un gran dispositiu a la Malva-rosa per a seguir l’eclipsi solar d’agost

L'Ajuntament de València prepara un ampli dispositiu de mobilitat, seguretat, emergències i neteja per a l'eclipsi solar del 12 d'agost, que s'observarà de manera total des de la platja de la Malva-rosa.

Les tempestes es desplacen cap al nord i mantenen l’avís groc en quasi tota la Comunitat Valenciana

Les tempestes que afecten a Alacant es desplacen cap al nord amb intensitat forta i graníssol, mantenint activat l'avís groc per pluges en quasi tota la Comunitat Valenciana.

El Llevant encadena quatre triomfs en el Ciutat i frega la seua millor ratxa en Primera

El Llevant suma quatre victòries consecutives en el Ciutat de València i se situa a un sol triomf d'igualar la seua millor ratxa històrica com a local en Primera Divisió.

El València Basket es juga el passe a la final en Fontajau amb només un punt de renda

El València Basket defén en Fontajau el mínim avantatge reeixit en el Roig Arena per a aconseguir la final de la Lliga Femenina Endesa i assegurar bitllet europeu.

La Comunitat Valenciana aconseguix el major augment històric de professorat amb 8.082 docents més en dos anys

La Comunitat Valenciana suma 8.082 nous docents en dos anys, el major increment de plantilla de la seua història educativa, amb una inversió global de 687 milions d'euros i reforç en inclusió i cobertura de baixes.

Compromís reclama una nova comissió sobre la DANA després de donar per fracassada l’actual

Compromís demana en Les Corts una nova comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 en considerar que l'actual es tanca en fals i no ha aclarit responsabilitats.

CGT Ensenyament crida el professorat a donar suport a la vaga indefinida des del dilluns 11

CGT Ensenyament insta a tot el professorat de la Comunitat Valenciana a sumar-se a la vaga indefinida que arranca el dilluns 11, en defensa d'una educació pública i de qualitat.

Desenrotllen un sistema intel·ligent que detecta fugues d’aigua i danys en canonades en temps real

Un equip amb participació de la Universitat Politècnica de València desenrotlla un sistema que combina fibra òptica distribuïda, intel·ligència artificial i computació en la vora per a vigilar xarxes d'aigua en temps real.
Anuncios