Rocío Carrasco assesta el cop final a la seua germana: fi del joc

En enterar-se que Rocío Carrasco tenia en les seues mans uns documents de la seua mare, Rocío Jurado, i que podien perjudicar a José Ortega Cano immediatament Gloria Camila va optar per presentar una demanda de diligències preliminars d’exhibició de documents privats i personals de la més gran, el que ha fet que les dos germanes porten setmanes enfrontades.

Una manera de parar-li els peus a Rocío Carrasco

L’única manera que en un principi va trobar Gloria Camila d’intentar que veiés la llum una certa informació. En concret, que en la sèrie de la seua germana es descobriren escrits personals de la seua mare.

No obstant això, l’acció no li ha eixit bé. El triomf judicial ha recaigut en mans de la primogènita de ‘La més gran’.

<

>

Victòria per a Rocío Carrasco

Divendres és quan es va saber que el Jutjat de Primera Instància número 5 d’Alcobendas ha arxivat les esmentades diligències preliminars que Gloria Camila va interposar contra Rocío Carrasco.

La periodista Paloma García Pelayo ha comptat en ‘Ya es mediodía’ que la jove s’ha emportat una garrotada. I és que va decidir interposar la demanda perquè «era la manera d’arribar a estos escrits que tant anhelaven i insistien que s’aportaren. El paradoxal i curiós és que una vegada que s’aporten no volen que conste en l’acta judicial«.

D’esta manera, és com ha intentat explicar el que va succeir fa uns dies. Sí, la curiositat que havia ocorregut després de presentar la filla de Pedro Carrasco els papers personals de la cantant.

Una petició denegada

Pel que sembla, esta acció de Rocío va donar lloc després al fet que l’advocat de Gloria sol·licités que els mateixos no s’inclogueren en el procediment. És a dir, no volia que constaren, però la jutgessa va denegar la seua petició.

El paradoxal de l’assumpte va ser explicat per la mateixa primogènita de Rocío Jurado i Pedro Carrasco a l’eixida del jutjat. Va exposar: «Al final, m’he vist obligada a haver d’aportar un document. En efecte, l’únic que no m’hagués agradat haver mai d’aportar en la vida».

«He de dir-vos que hi havia molta insistència perquè s’aportaren documents, però ara hi ha hagut insistència en la vista perquè es retiraren. El que passa és que no s’ha aconseguit».

Demanda arxivada

Este, el rebuig a la petició del seu lletrat, va ser el primer revés per a la filla del torero. I el segon arribat ara en conéixer-se que s’ha arxivat la seua demanda.

La incertesa sobre el contingut dels escrits que posseeix Rocío Carrasco

Ja s’està gravant la segona part de la sèrie documental de Rocío Carrasco cosa que té molt intranquils als Mohedano, ja que sembla i els rumors apunten al fet que esta segona part girarà entorn d’ells. Açò és el que ha suscitat la citada demanda.

Rumors i més rumors

Tota la situació que s’ha produït ha generat una gran quantitat de rumors. Exactament sobre el perquè no es volia que aquell veiés la llum. I també sobre el perquè ara la part demandant ha intentat que no es recollís en acta.

Les enraonies vénen a assenyalar que l’explicació de tot i l’actitud de Gloria Camila es deu a algú, al seu pare, José Ortega Cano. Pel que sembla, este no ix ben parat en les reflexions que va escriure la seua dona. Reflexions que ara, després de ser incloses en el procediment, sí que veuran la llum amb tota probabilitat.

Així, García Pelayo ha estat molt clara sobre este tema: «El protagonista seria Ortega Cano i no per a bé. En el fons, el succeït assenyala i acorrala a aquell«.

A això ha afegit: «Per què demana que es retire? Què passa? Què és el que demostra este escrit de puny i lletra de Rocío Jurado?».

«Gloria Camila ha d’estar al corrent de l’ocorregut en la vista i potser s’haurà sorprés del que ha descobert. Este procediment mor ací«.

 

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.