Tamara Gorro es trenca per la mort d’una amiga molt jove

Tamara Gorro

Tamara Gorro ha compartit una fotografia en homenatge a una seguidora | València Diari

 

Sense cap dubte, una de les col·laboradores de televisió més actives en xarxes socials és Tamara Gorro. I és que  la ‘influencer’ no dubta a compartir tot amb els seus seguidors, als que ha batejat com ‘família virtual’, tant els seus moments més divertits en família, com els seus projectes professionals, les seues fotos més atrevides i fins i tot els complicats instants que ha passat la seua família pel coronavirus.

 

Una pèrdua en la seua «família virtual»

Ara, en estes mateixes xarxes, ha donat a conéixer el dolor que està patint per la pèrdua d’algú molt jove. Es tracta d’una seguidora que ha mort per un càncer. Tan consternada s’ha quedat Gorro amb esta pèrdua que no ha dubtat a dedicar-li una publicació només a ella.

 

La tertuliana ha pujat al seu perfil d’Instagram una fotografia de la seua mà portant una rosa que mira cap al cel. Imatge que no ha dubtat a acompanyar amb un sentit i emotiu missatge que és tot un homenatge a esta fan tan especial. «Perdre a algú de la família virtual és perdre a un dels meus. Vosaltres no sou fans, sou persones que m’apassiona conéixer, dialogar, compartir els meus problemes i també saber els vostres. No em cal conéixer-vos per a estimar-vos. D’ací naixen les alegries i, per desgràcia, també les penes, el dolor…», començava la model.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Perdre a algú de la família virtual, és perdre a un dels meus. Vosaltres no sou fans, sou persones que m’apassiona conèixer, dialogar, compartir els meus problemes i també saber els vostres … No em cal conèixer-vos per a estimar-. D’aquí neixen les alegries i per desgràcia també les penes, el dolor … Avui el meu cor s’ha trencat a l’saber que una de nosaltres va marxar a el cel. Els meus converses amb ella eren constants, no només jo l’animava en els seus dies amb la quimioteràpia, ella sempre em aconsellava i el més important, em volia, ens volíem. Ens va quedar pendent el conèixer-nos en persona, però no dubtis que algun dia ho farem i l’abraçada serà immens. Aquesta rosa és per a tu estimada i preciosa @anitaurbano sempre et recordaré. Tot el meu amor i afecte per la seva família i amics. I a tots i totes vosaltres, si us plau no em falteu, perquè sou molt importants per a mi, i em trenqueu de dolor … Us estimo familiar virtual

Una publicació compartida de Tamara Gorro (@tamara_gorro) el

 

«Hui el meu cor s’ha trencat en saber que una de nosaltres se n’ha anat al cel. Les meues converses amb ella eren constants, no només jo l’animava en els seus dies amb la quimioteràpia, ella sempre m’aconsellava i, el més important, m’estimava, ens estimàvem».

 

«Ens va quedar pendent conéixer-nos en persona, però no dubtes que algun dia ho farem i l’abraçada serà immensa», afirmava Gorro en la publicació. «Esta rosa és per a tu estimada i preciosa @anitaurbano. Sempre et recordaré. Tot el meu amor i afecte per a la seua família i amics».

 

Un xicotet homenatge en el seu perfil

Unes sentides paraules amb les que Tamara ha volgut acabar donant-li un missatge a tots els seus seguidors, deixant-los clar l’important que són per a ella: «I a tots i totes vosaltres, per favor, no em falteu perquè sou molt importants per a mi i em trenqueu de dolor… Vos estime família virtual».

 

Este homenatge a la seua seguidora morta ha portat a que altres dels seus incondicionals s’hagen sumat als missatges de condol amb comentaris com ara «Molta força a tota la seua família. Hui el cel té un àngel lluitador més» o «Tan bonica, lluitadora, plena de vitalitat. Estem tots trencats de dolor. T’enviem molts besos i abraçades al cel».

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.