Tamara Gorro es trenca per la mort d’una amiga molt jove

Tamara Gorro

Tamara Gorro ha compartit una fotografia en homenatge a una seguidora | València Diari

 

Sense cap dubte, una de les col·laboradores de televisió més actives en xarxes socials és Tamara Gorro. I és que  la ‘influencer’ no dubta a compartir tot amb els seus seguidors, als que ha batejat com ‘família virtual’, tant els seus moments més divertits en família, com els seus projectes professionals, les seues fotos més atrevides i fins i tot els complicats instants que ha passat la seua família pel coronavirus.

 

Una pèrdua en la seua «família virtual»

Ara, en estes mateixes xarxes, ha donat a conéixer el dolor que està patint per la pèrdua d’algú molt jove. Es tracta d’una seguidora que ha mort per un càncer. Tan consternada s’ha quedat Gorro amb esta pèrdua que no ha dubtat a dedicar-li una publicació només a ella.

 

La tertuliana ha pujat al seu perfil d’Instagram una fotografia de la seua mà portant una rosa que mira cap al cel. Imatge que no ha dubtat a acompanyar amb un sentit i emotiu missatge que és tot un homenatge a esta fan tan especial. «Perdre a algú de la família virtual és perdre a un dels meus. Vosaltres no sou fans, sou persones que m’apassiona conéixer, dialogar, compartir els meus problemes i també saber els vostres. No em cal conéixer-vos per a estimar-vos. D’ací naixen les alegries i, per desgràcia, també les penes, el dolor…», començava la model.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Perdre a algú de la família virtual, és perdre a un dels meus. Vosaltres no sou fans, sou persones que m’apassiona conèixer, dialogar, compartir els meus problemes i també saber els vostres … No em cal conèixer-vos per a estimar-. D’aquí neixen les alegries i per desgràcia també les penes, el dolor … Avui el meu cor s’ha trencat a l’saber que una de nosaltres va marxar a el cel. Els meus converses amb ella eren constants, no només jo l’animava en els seus dies amb la quimioteràpia, ella sempre em aconsellava i el més important, em volia, ens volíem. Ens va quedar pendent el conèixer-nos en persona, però no dubtis que algun dia ho farem i l’abraçada serà immens. Aquesta rosa és per a tu estimada i preciosa @anitaurbano sempre et recordaré. Tot el meu amor i afecte per la seva família i amics. I a tots i totes vosaltres, si us plau no em falteu, perquè sou molt importants per a mi, i em trenqueu de dolor … Us estimo familiar virtual

Una publicació compartida de Tamara Gorro (@tamara_gorro) el

 

«Hui el meu cor s’ha trencat en saber que una de nosaltres se n’ha anat al cel. Les meues converses amb ella eren constants, no només jo l’animava en els seus dies amb la quimioteràpia, ella sempre m’aconsellava i, el més important, m’estimava, ens estimàvem».

 

«Ens va quedar pendent conéixer-nos en persona, però no dubtes que algun dia ho farem i l’abraçada serà immensa», afirmava Gorro en la publicació. «Esta rosa és per a tu estimada i preciosa @anitaurbano. Sempre et recordaré. Tot el meu amor i afecte per a la seua família i amics».

 

Un xicotet homenatge en el seu perfil

Unes sentides paraules amb les que Tamara ha volgut acabar donant-li un missatge a tots els seus seguidors, deixant-los clar l’important que són per a ella: «I a tots i totes vosaltres, per favor, no em falteu perquè sou molt importants per a mi i em trenqueu de dolor… Vos estime família virtual».

 

Este homenatge a la seua seguidora morta ha portat a que altres dels seus incondicionals s’hagen sumat als missatges de condol amb comentaris com ara «Molta força a tota la seua família. Hui el cel té un àngel lluitador més» o «Tan bonica, lluitadora, plena de vitalitat. Estem tots trencats de dolor. T’enviem molts besos i abraçades al cel».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.

Tres anys de presó per intentar introduir droga en la presó de Fontcalent durant una comunicació

L'Audiència d'Alacant va imposar tres anys de presó i una multa de 600 euros a una dona de 52 anys per intentar entrar cocaïna i haixix en Fontcalent durant una visita. La sentència és ferma.