Tamara Gorro es trenca per la mort d’una amiga molt jove

Tamara Gorro

Tamara Gorro ha compartit una fotografia en homenatge a una seguidora | València Diari

 

Sense cap dubte, una de les col·laboradores de televisió més actives en xarxes socials és Tamara Gorro. I és que  la ‘influencer’ no dubta a compartir tot amb els seus seguidors, als que ha batejat com ‘família virtual’, tant els seus moments més divertits en família, com els seus projectes professionals, les seues fotos més atrevides i fins i tot els complicats instants que ha passat la seua família pel coronavirus.

 

Una pèrdua en la seua «família virtual»

Ara, en estes mateixes xarxes, ha donat a conéixer el dolor que està patint per la pèrdua d’algú molt jove. Es tracta d’una seguidora que ha mort per un càncer. Tan consternada s’ha quedat Gorro amb esta pèrdua que no ha dubtat a dedicar-li una publicació només a ella.

 

La tertuliana ha pujat al seu perfil d’Instagram una fotografia de la seua mà portant una rosa que mira cap al cel. Imatge que no ha dubtat a acompanyar amb un sentit i emotiu missatge que és tot un homenatge a esta fan tan especial. «Perdre a algú de la família virtual és perdre a un dels meus. Vosaltres no sou fans, sou persones que m’apassiona conéixer, dialogar, compartir els meus problemes i també saber els vostres. No em cal conéixer-vos per a estimar-vos. D’ací naixen les alegries i, per desgràcia, també les penes, el dolor…», començava la model.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Perdre a algú de la família virtual, és perdre a un dels meus. Vosaltres no sou fans, sou persones que m’apassiona conèixer, dialogar, compartir els meus problemes i també saber els vostres … No em cal conèixer-vos per a estimar-. D’aquí neixen les alegries i per desgràcia també les penes, el dolor … Avui el meu cor s’ha trencat a l’saber que una de nosaltres va marxar a el cel. Els meus converses amb ella eren constants, no només jo l’animava en els seus dies amb la quimioteràpia, ella sempre em aconsellava i el més important, em volia, ens volíem. Ens va quedar pendent el conèixer-nos en persona, però no dubtis que algun dia ho farem i l’abraçada serà immens. Aquesta rosa és per a tu estimada i preciosa @anitaurbano sempre et recordaré. Tot el meu amor i afecte per la seva família i amics. I a tots i totes vosaltres, si us plau no em falteu, perquè sou molt importants per a mi, i em trenqueu de dolor … Us estimo familiar virtual

Una publicació compartida de Tamara Gorro (@tamara_gorro) el

 

«Hui el meu cor s’ha trencat en saber que una de nosaltres se n’ha anat al cel. Les meues converses amb ella eren constants, no només jo l’animava en els seus dies amb la quimioteràpia, ella sempre m’aconsellava i, el més important, m’estimava, ens estimàvem».

 

«Ens va quedar pendent conéixer-nos en persona, però no dubtes que algun dia ho farem i l’abraçada serà immensa», afirmava Gorro en la publicació. «Esta rosa és per a tu estimada i preciosa @anitaurbano. Sempre et recordaré. Tot el meu amor i afecte per a la seua família i amics».

 

Un xicotet homenatge en el seu perfil

Unes sentides paraules amb les que Tamara ha volgut acabar donant-li un missatge a tots els seus seguidors, deixant-los clar l’important que són per a ella: «I a tots i totes vosaltres, per favor, no em falteu perquè sou molt importants per a mi i em trenqueu de dolor… Vos estime família virtual».

 

Este homenatge a la seua seguidora morta ha portat a que altres dels seus incondicionals s’hagen sumat als missatges de condol amb comentaris com ara «Molta força a tota la seua família. Hui el cel té un àngel lluitador més» o «Tan bonica, lluitadora, plena de vitalitat. Estem tots trencats de dolor. T’enviem molts besos i abraçades al cel».

Anuncios

Últimes notícies

La tripulant valenciana del creuer MV Hondius evoluciona bé malgrat el brot de hantavirus

La Conselleria de Sanitat confirma que la tripulant valenciana del creuer MV Hondius es troba en bon estat i llança un missatge de tranquil·litat per la baixa probabilitat de transmissió entre persones.

Alerta taronja per pluges intenses en el litoral nord d’Alacant i sud de València

La Aemet activa l'avís taronja per pluges de fins a 40 l/m² en una hora i fins a 80 l/m² en dotze hores en el litoral nord d'Alacant i el litoral sud de València, amb tempestes, graníssol i ratxes de vent molt forts.

El fiscal Anticorrupció rebutja que Sánchez fora el número u de la trama de Ábalos

El fiscal cap d'Anticorrupció sosté davant el Suprem que Pedro Sánchez no era el líder de l'organització criminal que situa entorn de l'exministre José Luis Ábalos i defén que va haver-hi una estructura delictiva nascuda en Transports.

Els sindicats docents reclamen a Pérez Llorca que medie per a frenar la vaga en Educació

Els sindicats del professorat es concentren davant el Palau de la Generalitat per a exigir la mediació de Juanfran Pérez Llorca amb Educació i Hisenda i desbloquejar la vaga general prevista.

Gátova exigix a la CHJ una neteja urgent del barranc del Carraixet per risc de riuades i incendis

L'Ajuntament de Gátova reclama a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer una intervenció urgent i integral en el barranc del Carraixet davant l'acumulació massiva de canyes invasores i l'augment del risc d'inundacions i incendis.

Elx mobilitza els seus símbols en un vídeo per a espentar a l’equip cap a la salvació

L'Elx difon un vídeo en les seues xarxes en el qual recorre a símbols il·licitans, personatges històrics i oficis tradicionals per a animar a l'equip en la lluita per la permanència en Primera Divisió.

Nova marxa lenta de taxis a València contra el servici dels VTC

Set associacions del taxi a València convoquen per a este dijous una marxa lenta amb els vehicles i una concentració a peu per a denunciar l'augment dels VTC sense resposta de la Conselleria.

Jutgen a un advocat d’Elx per quedar-se 65.000 euros de la indemnització d’una clienta

Un advocat d'Elx s'enfronta a tres anys de presó acusat d'apropiar-se de 65.000 euros de la indemnització que havia de cobrar una dona per un greu accident de trànsit patit al costat de la seua filla menor.