Tamara Gorro es trenca per la mort d’una amiga molt jove

Tamara Gorro

Tamara Gorro ha compartit una fotografia en homenatge a una seguidora | València Diari

 

Sense cap dubte, una de les col·laboradores de televisió més actives en xarxes socials és Tamara Gorro. I és que  la ‘influencer’ no dubta a compartir tot amb els seus seguidors, als que ha batejat com ‘família virtual’, tant els seus moments més divertits en família, com els seus projectes professionals, les seues fotos més atrevides i fins i tot els complicats instants que ha passat la seua família pel coronavirus.

 

Una pèrdua en la seua «família virtual»

Ara, en estes mateixes xarxes, ha donat a conéixer el dolor que està patint per la pèrdua d’algú molt jove. Es tracta d’una seguidora que ha mort per un càncer. Tan consternada s’ha quedat Gorro amb esta pèrdua que no ha dubtat a dedicar-li una publicació només a ella.

 

La tertuliana ha pujat al seu perfil d’Instagram una fotografia de la seua mà portant una rosa que mira cap al cel. Imatge que no ha dubtat a acompanyar amb un sentit i emotiu missatge que és tot un homenatge a esta fan tan especial. «Perdre a algú de la família virtual és perdre a un dels meus. Vosaltres no sou fans, sou persones que m’apassiona conéixer, dialogar, compartir els meus problemes i també saber els vostres. No em cal conéixer-vos per a estimar-vos. D’ací naixen les alegries i, per desgràcia, també les penes, el dolor…», començava la model.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Perdre a algú de la família virtual, és perdre a un dels meus. Vosaltres no sou fans, sou persones que m’apassiona conèixer, dialogar, compartir els meus problemes i també saber els vostres … No em cal conèixer-vos per a estimar-. D’aquí neixen les alegries i per desgràcia també les penes, el dolor … Avui el meu cor s’ha trencat a l’saber que una de nosaltres va marxar a el cel. Els meus converses amb ella eren constants, no només jo l’animava en els seus dies amb la quimioteràpia, ella sempre em aconsellava i el més important, em volia, ens volíem. Ens va quedar pendent el conèixer-nos en persona, però no dubtis que algun dia ho farem i l’abraçada serà immens. Aquesta rosa és per a tu estimada i preciosa @anitaurbano sempre et recordaré. Tot el meu amor i afecte per la seva família i amics. I a tots i totes vosaltres, si us plau no em falteu, perquè sou molt importants per a mi, i em trenqueu de dolor … Us estimo familiar virtual

Una publicació compartida de Tamara Gorro (@tamara_gorro) el

 

«Hui el meu cor s’ha trencat en saber que una de nosaltres se n’ha anat al cel. Les meues converses amb ella eren constants, no només jo l’animava en els seus dies amb la quimioteràpia, ella sempre m’aconsellava i, el més important, m’estimava, ens estimàvem».

 

«Ens va quedar pendent conéixer-nos en persona, però no dubtes que algun dia ho farem i l’abraçada serà immensa», afirmava Gorro en la publicació. «Esta rosa és per a tu estimada i preciosa @anitaurbano. Sempre et recordaré. Tot el meu amor i afecte per a la seua família i amics».

 

Un xicotet homenatge en el seu perfil

Unes sentides paraules amb les que Tamara ha volgut acabar donant-li un missatge a tots els seus seguidors, deixant-los clar l’important que són per a ella: «I a tots i totes vosaltres, per favor, no em falteu perquè sou molt importants per a mi i em trenqueu de dolor… Vos estime família virtual».

 

Este homenatge a la seua seguidora morta ha portat a que altres dels seus incondicionals s’hagen sumat als missatges de condol amb comentaris com ara «Molta força a tota la seua família. Hui el cel té un àngel lluitador més» o «Tan bonica, lluitadora, plena de vitalitat. Estem tots trencats de dolor. T’enviem molts besos i abraçades al cel».

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.