Tamara Gorro es trenca per la mort d’una amiga molt jove

Tamara Gorro

Tamara Gorro ha compartit una fotografia en homenatge a una seguidora | València Diari

 

Sense cap dubte, una de les col·laboradores de televisió més actives en xarxes socials és Tamara Gorro. I és que  la ‘influencer’ no dubta a compartir tot amb els seus seguidors, als que ha batejat com ‘família virtual’, tant els seus moments més divertits en família, com els seus projectes professionals, les seues fotos més atrevides i fins i tot els complicats instants que ha passat la seua família pel coronavirus.

 

Una pèrdua en la seua «família virtual»

Ara, en estes mateixes xarxes, ha donat a conéixer el dolor que està patint per la pèrdua d’algú molt jove. Es tracta d’una seguidora que ha mort per un càncer. Tan consternada s’ha quedat Gorro amb esta pèrdua que no ha dubtat a dedicar-li una publicació només a ella.

 

La tertuliana ha pujat al seu perfil d’Instagram una fotografia de la seua mà portant una rosa que mira cap al cel. Imatge que no ha dubtat a acompanyar amb un sentit i emotiu missatge que és tot un homenatge a esta fan tan especial. «Perdre a algú de la família virtual és perdre a un dels meus. Vosaltres no sou fans, sou persones que m’apassiona conéixer, dialogar, compartir els meus problemes i també saber els vostres. No em cal conéixer-vos per a estimar-vos. D’ací naixen les alegries i, per desgràcia, també les penes, el dolor…», començava la model.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Perdre a algú de la família virtual, és perdre a un dels meus. Vosaltres no sou fans, sou persones que m’apassiona conèixer, dialogar, compartir els meus problemes i també saber els vostres … No em cal conèixer-vos per a estimar-. D’aquí neixen les alegries i per desgràcia també les penes, el dolor … Avui el meu cor s’ha trencat a l’saber que una de nosaltres va marxar a el cel. Els meus converses amb ella eren constants, no només jo l’animava en els seus dies amb la quimioteràpia, ella sempre em aconsellava i el més important, em volia, ens volíem. Ens va quedar pendent el conèixer-nos en persona, però no dubtis que algun dia ho farem i l’abraçada serà immens. Aquesta rosa és per a tu estimada i preciosa @anitaurbano sempre et recordaré. Tot el meu amor i afecte per la seva família i amics. I a tots i totes vosaltres, si us plau no em falteu, perquè sou molt importants per a mi, i em trenqueu de dolor … Us estimo familiar virtual

Una publicació compartida de Tamara Gorro (@tamara_gorro) el

 

«Hui el meu cor s’ha trencat en saber que una de nosaltres se n’ha anat al cel. Les meues converses amb ella eren constants, no només jo l’animava en els seus dies amb la quimioteràpia, ella sempre m’aconsellava i, el més important, m’estimava, ens estimàvem».

 

«Ens va quedar pendent conéixer-nos en persona, però no dubtes que algun dia ho farem i l’abraçada serà immensa», afirmava Gorro en la publicació. «Esta rosa és per a tu estimada i preciosa @anitaurbano. Sempre et recordaré. Tot el meu amor i afecte per a la seua família i amics».

 

Un xicotet homenatge en el seu perfil

Unes sentides paraules amb les que Tamara ha volgut acabar donant-li un missatge a tots els seus seguidors, deixant-los clar l’important que són per a ella: «I a tots i totes vosaltres, per favor, no em falteu perquè sou molt importants per a mi i em trenqueu de dolor… Vos estime família virtual».

 

Este homenatge a la seua seguidora morta ha portat a que altres dels seus incondicionals s’hagen sumat als missatges de condol amb comentaris com ara «Molta força a tota la seua família. Hui el cel té un àngel lluitador més» o «Tan bonica, lluitadora, plena de vitalitat. Estem tots trencats de dolor. T’enviem molts besos i abraçades al cel».

Últimes notícies

València Basket i Barça enceten una final d’alta tensió al Roig Arena

El Roig Arena acollirà dijous el primer partit de la final de la Lliga Endesa, una sèrie al millor de cinc entre un València Basket sòlid i un Barça camaleònic que afronta l’últim ball de Xavi Pascual.

Els expedients dels hospitals de campanya de Puig en la pandèmia acabaran en la Fiscalia

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Les Corts que remetran a la Fiscalia els expedients dels hospitals de campanya de la covid contractats pel Consell de Ximo Puig i que els incorporaran a una causa oberta a Madrid.

Pérez Llorca exige que els alts càrrecs de l’Estat facen públics els seus missatges sobre la dana

El president Juanfran Pérez Llorca ha instat el PSPV a demanar als responsables de CHJ i Aemet que facen públics els missatges que van intercanviar el 29 d’octubre de 2024 durant la dana que va causar 230 morts a la província de València. L’oposició li ha reclamat dimissions, eleccions anticipades i ha acusat el Consell de gestió nefasta de l’emergència.

Reforcen la seguretat de Susana Camarero per un home que acudix a tots els seus actes

La Policia Autonòmica ha reforçat la contravigilància al voltant de la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, per la presència reiterada d’un home amb nombrosos antecedents que acudix a tots els seus actes públics i s’espera davant la Conselleria.

Vox exigirà prioritat nacional i més retalls a agents socials en els pressupostos del 2026

Vox ha anunciat que presentarà esmenes als pressupostos de la Generalitat del 2026 per a introduir la prioritat nacional en ajudes públiques i vivenda i per a rebaixar un 20 % addicional les subvencions a patronal i sindicats, fins al 50 % en dos anys. El partit vincula l’aprovació dels comptes a l’aplicació d’estes mesures i reivindica que el pacte amb el PP inclou també la defensa del producte nacional.

El Vila-real CF demana començar la Lliga jugant fora per les obres a l’estadi de la Ceràmica

El Vila-real CF ha sol·licitat a LaLiga disputar com a visitant les tres primeres jornades del pròxim campionat per poder completar les obres de remodelació de l’estadi de la Ceràmica.

El desig d’un refugiat palestí a Alacant: reagrupar la seua família per a viure en pau

El refugiat palestí Karam Alzweidi, establit a Alacant, vol portar la seua família des de Gaza, especialment la mare, perquè puguen viure a Espanya amb dignitat, llibertat i pau, malgrat els obstacles burocràtics i la destrucció del consolat espanyol.

Així seran els dies grans de les Fogueres d’Alacant: mascletades, ‘plantà’ i ‘cremà’

Alacant enceta els dies grans de les Fogueres de Sant Joan amb la primera mascletà en Luceros, la ‘plantà’ de més de 180 monuments i la ‘cremà’ final en la nit del 24 al 25 de juny.